Kaksoisleuka ja paksut posket pois?

millä keinolla paras...

Hei!

Olen noin 30-vuotias nainen, ja sukurasitteena kasvoni ovat pyöreät ja minulla on painosta huolimatta aina ollut kaksoisleuka ja leveät posket. Kun katson tätejäni joilla on samanlainen kasvojen muoto, uskoisin, että poskeni alkavat jossain vaiheessa roikkua "bulldogmaisesti". Mitä voisin tehdä? Mikään kasvojumppa ei ole koskaan auttanut, puolet elämästäni olen sellaista harrastanut eikä tilanne ole parantunut ollenkaan.

Harmittaa, koska näytän ylipainoiselta kasvojen alueelta, vaikka BMI tai vaatekoko tai puntari sanoisi mitä. :( Ei minun tarvitsisi olla mikään lommoposkinenkaan, mutta selkeistä ylimääräisistä kasvoläskeistä haluaisin eroon.

Olisikohan perinteinen rasvaimu mahdollista tehdä kauniisti näin näkyvälle paikalle? Entä se joku vesisuihkurasvaimu? Tai lipolyysi, smartlipo (onko sama asia?) velasmooth tai joku muu?

Onko kenellekään tehty operaatiota kasvojen alueelle? Millainen tulos, kauanko kestää parantua, paljonko maksoi?

Olen ottanut yhteyttä yhteen lipolyysejä tekevään tahoon, mutta olen vähän epäileväinen sen suhteen, kun netistä ei tunnu positiivisia kokemuksia löytyvän. Siksi ajattelin kysyä asiasta täältä. :) Kiitos etukäteen vastauksista!

6

3100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on.

Itselläni oli kaksoileuka (ok on sitä hiukan vieläkin) joka häiritsi ja ajattelin nyt kyllä kokeilen tai kadun koko ikäni!
      itse toimenpide oli hiukan ankarampi mitä kuvittelin mutta ihan siedettävä. Suosittelen jos menet smartlipoon nii sano että imee samalla sieltä sitä rasvaa pois. (joskus ne tekee pelkän laserin ja loppu tulee aineenvaihdunnan kanssa pois)

Itseltäni lähti desin verran (kuulostaa paljolta!) tietty.. leukaa on vielä. mutta katuisin vieläkin jos en olisi mennyt. Tulos on silti mielestäni ihan jees. eikä kukaan ole huomannut... eli liian radikaali se ei ole ollut. Jäi pieni piste jäljeks joka näyttää finniltä ja jää leuan alle sopivasti...
      Smartlipo maksoi botuliiniklinikkalla 860 euroa.
      Toimenpide kesti n. 2 tuntia.
      Olin päivän töistä pois ja sitten menin takas..

suosittelen jos menet smartlipoon niin kuukausi sen jälkeen ottaisit vela smooth hoitoja.. se tehostaa sitä...

• millä keinolla paras...

Kiitos! :)

Voisitko kertoa vielä, milloin kävit ottamassa hoidon, ts. onko siitä jo kauan aikaa? Kuinka nopeasti tulokset näkyivät, tuliko sinulle turvotusta? Täytyykö smartlipon jälkeen pitää jotain tukisidettä tai vastaavaa, onko sellaisia edes kasvoille (muistan etäisesti jossain nähneeni...)?

Desi kuulostaa kyllä aika paljolta, hyvä! Olisi aivan mahtavaa päästä leukapussista eroon, ehkä posketkaan ei sen jälkeen niin ärsyttäisi. ;-)

• jaljjfjjjjjjjjj
        millä keinolla paras... kirjoitti:

Kiitos! :)

Voisitko kertoa vielä, milloin kävit ottamassa hoidon, ts. onko siitä jo kauan aikaa? Kuinka nopeasti tulokset näkyivät, tuliko sinulle turvotusta? Täytyykö smartlipon jälkeen pitää jotain tukisidettä tai vastaavaa, onko sellaisia edes kasvoille (muistan etäisesti jossain nähneeni...)?

Desi kuulostaa kyllä aika paljolta, hyvä! Olisi aivan mahtavaa päästä leukapussista eroon, ehkä posketkaan ei sen jälkeen niin ärsyttäisi. ;-)

Muuten pyöreäposkinen, tuli vaan mieleeni, että ei koskaan kannata mennä otattamaan ainakaan kasvoista pois pyöreyttä. Kaksoisleuka tietty on asia erikseen, se voi tietenkin olla häiritsevä.
        Mutta vaikka poskien pyöreys sellaisen omistajalla varmaan itsestä tuntuu ärsyttävältä, niin esteettisessä mielessä sellainen pitää ryhtinsä kuitenkin iän lisääntyessä parhaiten. Eli jos olisin sinä, en ehkä harkitsisi kasvojen pyöreyteen kajoamista, ainoastaan tuo kaksoisleuka voi olla järkevä toimenpide. Pyöreät kasvot ovat aina hehkeämmät ja nuorekkaammat, myös vanhempana, kuin ihan lommoposket. Erityisesti naisilla.

• leikattu

Hei!

Minulle oli muodostunut poskien alle ns hamsteripussit ja leuan alle heltta. Koska kasvoni eivät ole pyöreät vaan pikemminkin soikeat, lisättiin poskiin ja otsaryppyjä täytettiin vatsani seudulta otetulla rasvalla. Kasvot ovat edelleen turvoksissa ja kasvojen lisäksi kaulan alue mustelmilla; eli odottamaani lopputulosta ei vielä voi nähdä :)

Hintavertailuja voit tehdä netissä, pääkaupunkiseudulla toimii mm sairaala KL, siluetti, eiran sairaala, ihoakatemia - nämä ainakin ovat mielestäni luotettavia.

En menisi teettämään toimenpidettä ulkomaille. Kotiuttamispäiväni jälkeen muodostui vasempaan poskeeni nestetäytteinen pullistuma. Soitin lääkärilleni; puoli tuntia puheluni jälkeen olin lääkärini vastaanotolla ja poski punkteerattiin. Erinomasta toimintaa - hyvä tuuri ettei matkoihin mennt kun se puoli tuntia!

• pipert

Hei! Minkälaista leikkaustekniikkaa sinulle käytettiin, mihin tulivat haavat, milloin olit toimenpiteessä, tehtiinkö se puudutuksessa? Pääsitkö samana päivänä kotiin?

• leikattu
        pipert kirjoitti:

Hei! Minkälaista leikkaustekniikkaa sinulle käytettiin, mihin tulivat haavat, milloin olit toimenpiteessä, tehtiinkö se puudutuksessa? Pääsitkö samana päivänä kotiin?

Hei pipert!

Toimenpiteeni tehtiin nukutuksessa viime tiistaina eli 1.9 iltapäivällä. Pääsin seuraavana aamupäivänä kotiin (jos olisi leikattu aamulla, olisi kotiuttaminen tapahtunut tod näk toimenpidepäivänä). Käytetystä leikkaustekniikasta en osaa sanoa mitään, haavat ovat molemmin puolin korvan yläpuolella hisusrajassa, korvannipukassa ja korvan takana sekä leuan alla (leuanalusnahat/kaulan irroneet lihakset kiinnitettiin). Samalla suoritettiin kaulan alueen pienehkö rasvaimu. Ompeleet poisetettiin tämän viikon tiistaina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe