Jos mietitte auton ostoa, ja teillä ei ole aikaa tai ei vaa jaksa, niin käyää tutustuu : www.parasauto.fi . Siellä miehet ettivät juuri sellaisen auton kuin haluat juuri niillä varusteilla. Nopea toimitus suoraan oven taakse, ja hinta kohdillaan!! Ei ole mikään ylihintaisia todellakaan, vaikka voisi kuvitella sen työn eteen mitä he tekevät.
Itselle oli tarkoitus hakea auto. Jätin yhteysotto pyynnön puoli huvikseen, mutta huomasinki että tein loppujen lopuksi kaupat :D
Suosittelen!!
www.parasauto.fi
14
1119
Vastaukset
- rockyhbg
...olipas halpa mainos. Hyvä että te omistajat jaksatte olla aktiivisia.
- ParasAuto
Puolituttu on toinen noista www.parasauto.fi -myyjistä (olen tehnyt aiemmin hänen kanssaan parikin autokauppaa) ja kokeilin heidän systeemiään, kun etsin itselleni lava-autoa. Sopiva auto löytyi alle viikossa ja kaupat tehtiin jo heinäkuun lopussa. Kaikki meni niinku luvattiin ja mieli on hyvä. Minäkin kyllä uskallan suositella.
- muualla...
Tähän hommaan mene vain tyhmä mukaan. Siinä maksat toiselle siitä hyvästä että hän katsoo nettiautosta sinulle auton ja maksat siitä vielä rahaa. Tyhmin konsepti mitä olen tähän asti tavannut.
- Yrittäjänä 15 vuotta
En usko ihan tuohon mitä sanoit, koska tutkin asiaa varsinkin, kun auton tarve alkoi muuttuua jonkin sortin kuumeeksi.
Esimerkiksi meikäläisen tapauksessa tuollainen auto mitä etsin maksoi yleisesti 4.500 -5.000€ ja meikäläisen tapauksessa se järjestyi 3.500€:lla. Mutta tämä on vain ysittäinen esimerkki.
Olet ehkä ymmärtänyt väärin sen, mitä heillä netissä on tuolla autotallissa. Ne kuvat ovat nettiautokuvia siksi, että heillä on samat autot nettiautossa myynnissä, eikä toisin päin. Käy itse kattoon! Toki uskon, että he sieltäkin nettiautosta etsivät - sitä vartenhan se on (yksi monien joukossa).
Toisekseen tiedän, että autoja on paljon myös talousvaikeuksissa olevien näpeissä - tai ehkä niitä rahottaneiden näpeissä - ja niitä pääsee ostamaan pois, kun tietää kanavat - kokeileppa yksityisenä mennä sieltä hankkimaan.
Ja vielä sellainen juttu, että jos sä vertaan esim. normi autoliikkeeseen, mitä täällä Oulun alueellakin on isolla rahalla investoitu (siis satsattu seiniin mun mielestä), niin eihän se nyt ihan pöhlö kuvio ole, jos joku myy autoja pienemmillä kuluilla - ja ainakin mun tapauksessa se näkyi myös hinnassa, jonka itse maksoin.
Silloin minulla ei ole valittamista. Katoppa ku se hallinvuokra-, tai investointihintakin ja kauhean kokoinen mainos sanomalehdessä pitää jonkun maksaa ja kyllä se varmaan yleensä siinä auton hinnassa on ku sä meet liikkeestä tai mistä tahansa autos hakemaan.
Jos joku on valmis ajattelemaan ja yrittäjänä tekemään ja PALVELEMAAN jonkin asian toisella tavalla mihin on totuttu - alalla jossa kaikki on ollut 50v tietyllä tavalla, koska ne ovat aina olleet tietyllä tavalla - ja varsinkin jos siitä on minulle itselleni hyötyä - niin hatunnoston arvoinen juttu! Kaikki eivät ehkä arvosta palvelua - itse sitä arvostan ja arvostan myös hulluja ideoita, koska olen ikäni joutunut yrottäjänä töitä tekemään, eikä työnantajan ajalla ole edes ollut mahdollisuutta viettää netissä aikaa autoa etsien :) - Isosotkelo
Yrittäjänä 15 vuotta kirjoitti:
En usko ihan tuohon mitä sanoit, koska tutkin asiaa varsinkin, kun auton tarve alkoi muuttuua jonkin sortin kuumeeksi.
Esimerkiksi meikäläisen tapauksessa tuollainen auto mitä etsin maksoi yleisesti 4.500 -5.000€ ja meikäläisen tapauksessa se järjestyi 3.500€:lla. Mutta tämä on vain ysittäinen esimerkki.
Olet ehkä ymmärtänyt väärin sen, mitä heillä netissä on tuolla autotallissa. Ne kuvat ovat nettiautokuvia siksi, että heillä on samat autot nettiautossa myynnissä, eikä toisin päin. Käy itse kattoon! Toki uskon, että he sieltäkin nettiautosta etsivät - sitä vartenhan se on (yksi monien joukossa).
Toisekseen tiedän, että autoja on paljon myös talousvaikeuksissa olevien näpeissä - tai ehkä niitä rahottaneiden näpeissä - ja niitä pääsee ostamaan pois, kun tietää kanavat - kokeileppa yksityisenä mennä sieltä hankkimaan.
Ja vielä sellainen juttu, että jos sä vertaan esim. normi autoliikkeeseen, mitä täällä Oulun alueellakin on isolla rahalla investoitu (siis satsattu seiniin mun mielestä), niin eihän se nyt ihan pöhlö kuvio ole, jos joku myy autoja pienemmillä kuluilla - ja ainakin mun tapauksessa se näkyi myös hinnassa, jonka itse maksoin.
Silloin minulla ei ole valittamista. Katoppa ku se hallinvuokra-, tai investointihintakin ja kauhean kokoinen mainos sanomalehdessä pitää jonkun maksaa ja kyllä se varmaan yleensä siinä auton hinnassa on ku sä meet liikkeestä tai mistä tahansa autos hakemaan.
Jos joku on valmis ajattelemaan ja yrittäjänä tekemään ja PALVELEMAAN jonkin asian toisella tavalla mihin on totuttu - alalla jossa kaikki on ollut 50v tietyllä tavalla, koska ne ovat aina olleet tietyllä tavalla - ja varsinkin jos siitä on minulle itselleni hyötyä - niin hatunnoston arvoinen juttu! Kaikki eivät ehkä arvosta palvelua - itse sitä arvostan ja arvostan myös hulluja ideoita, koska olen ikäni joutunut yrottäjänä töitä tekemään, eikä työnantajan ajalla ole edes ollut mahdollisuutta viettää netissä aikaa autoa etsien :)Hyvä mainos, paistaa vaan niin läpi että itse kehuttu itseä, mutta kuten sanotaan: sama mitä puhutaan kunhan puhutaan..=)
- KEHUMISET
Viestiketjun aloittaja eli yrittäjä itse on esiintynyt täällä yrittäjän tuttuna ja asiakkaana ja ties minä. Lyön vaikka mersuni vetoa siitä että yrittäjä itse on kirjoittanut kaikki kyseistä "palvelua" täällä puolustelevat ja suosittelevat viestit. Jään odottamaan että minä persoonana esiintyy seuraava puolustelija tai suosittelija. Sama heppu on kuitenkin koko ajan kyseessä.
- Nostan hattua
Paskaako väliä miten markkinoidaan näinä karuina aikoina.
Entisenä yrittäjänä, nykyisenä työkyvytömyyseläkeläisenä, katsastin sivut.
Ainakin yhteystiedot ja hemmojen kuvat oli ok; jos laitetaan itsensä reilusti "framille" jo se kertoo jotakin. Kusettajat yleensä ovat nimettömiä ja näkymättömiä sähläreitä.
- Huvittunut:-)
"ParasAuto.fi myy Suomen parhaimmat autot Suomen edullisimpaan hintaan"!
Todella röyhkeää mainostamista ja kehumista, vailla mitään katetta. Eipä löydy ko. firmaa edes Suomen 50 edullisimman autoliikkeen listalta, jonka Iltasanomat teetätti Taloustutkimus Oy:ssä. Missään ei kerrota, mitä "palvelus" maksaa? Ottaako ko. pulju palkkion (natsan) myös myyjältä, kuten alan käytäntöön kuuluu? Kyllä jokainen täyspäinen pystyy itsekin ostamaan autonsa, ei siihen mitään rahastajia väliin tarvita.- Kaikki käy
Ymmärrän kantasi. Mutta olen samaa mieltä tuon "yrittäjänä 15 vuotta" kanssa siitä, ettei kaikilla ole aikaa ja mahdollisuuttakaan tonkia sopivaa haluamansa kärryä netistä. Vaikka toimintatapa tuntuukin vähän huvittavalta, voisin tietyssä tapauksessa harkitakin ostavani auton tällaiselta - hintahan se loppupelissä ratkaisee...
- TietäjäM
http://www.nettiauto.com/yritys/parasauto/volvo/v70/2796026
Tässä Volvossa on ainakin todella törkeän korkea hinta! Kolme vuotta uudemman saa Sulan alueelta lähes samaan hintaan ja varusteet ovat aivan eri luokkaa ja lisäksi kyseessä on vielä D5 malli.- kävin tarkastamassa
http://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=41821434&posted_by=&id_make=85&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=41821434@tb=tmp_find_agent&id_model=1014
Kävin kans tsekkaa!! Huomioi että ei se mikää ylihinnoteltu oo , kun neliveto kyseessä!!
- pettynyt1
onko kyseistä virmaa enää etes olemassa:D? yhtä autoa kävin kattomassa myyjän kehuessa autoa maasta taivaisiin ja kun näin auton niin mietin että käynkö enää edes koikalla. No pitihän sitä käyä sitte "sievästi" ajamassa, kun 200km suuntaansa tuli turhaan ajettua!.
- ksdkgsgjjsg
Käyhän se mainostus näinkin
- jesseri
No ei löydy koko puljuu enää...on tainnu parhaat autot suomesta loppua:):):)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305762Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144344Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522941Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2301202- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161