BB-humua..

riisisuklaa

Minä en kyllä ymmärrä tuota BB talon touhua, eikö ne sinne menevät tajua että niille nauretaan, oikeasti. BB talo antaa viinaa talolaisille ja sen jälkeen ne örveltävät siellä nakit silmillä. No ompa taas hienoa. Ei se tee yhtään "kuumemmaksi" tai "haluttavammaksi" jos siellä on nuollut jokaisen talolaisen kanssa. Mikä meitä suomalaisia perin juroja ihmisiä oikeen vaivaa? Ainiin ihan unohdin että viinahan se suomalaisia vie eikä toisin päin. Toisinaan pitäisi vähän miettiä että miten sitä oikein käyttäytyy. Vaikka jossain määrin se on siellä "tarkoituskin". Mutta pitäisi muistaa että sitä ohjelmaa voi ihan hyvin katsoa sinun nykyinen työnantaja tai jopa EHKÄ tulevakin. Tosin en minä kyllä ainakaan ottaisi itselleni huonosti käyttäytyvää BB talolaista töihin. Siinäpä taas miettimistä kerrakseen. Olen ehkä vanhanaikainen ja kaikkea mutta minun järkeen se ei käy.

14

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tätä nykypäivää..Julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä..

    • Puhurix

      ton paremmin sanoa. Julkisuudenkipeys on mennyt sairaaksi. Ei väliä millä keinoin, kunhan julkisuuteen pääsee. On niitä katujiakin siinä joukossa jotka on siellä olleet.

    • Yhteenlaskun.tulos

      Vaikka on tehty kovasti tutkimuksia joissa ilmenee että nuoret haluavat julkkisuralle, lähes hinnalla millä hyvänsä. Ja jos haluaa turhajulkkikseksi, on näytettävä että pystyy kehittämään itsestään puheenaiheen. Mikäpä tuolloin ensiksi mieleen tulisi kuin örveltäminen ja humalassa se onnistuu jonkin aikaa lahjattomaltakin.

      Ei noilla mitään työnantajaa ole. Sen takiahan ne siellä talossa ovat että tuosta joku työkeikka poikisi. Eivätkä he hae kaupan kassaksi tai peltisepäksi vaan seiskalehden haastatteluja tai festarijuontajiksi tai telkkariin näkymään tämänkin jälkeen.

      • riisisuklaa

        Mutta olen aina luullut että täällä olisi muunkinlaisia nuoria kun vain tuollaisia jotka haluavat pilata loppu elämänsä työ mahdollisuudet. Harmi sinänsä jos minä edustan vain sitä ryhmää joka haluaa pitää maineensa "normaalina ja puhtaana"..


      • Yhteenlaskun.tulos
        riisisuklaa kirjoitti:

        Mutta olen aina luullut että täällä olisi muunkinlaisia nuoria kun vain tuollaisia jotka haluavat pilata loppu elämänsä työ mahdollisuudet. Harmi sinänsä jos minä edustan vain sitä ryhmää joka haluaa pitää maineensa "normaalina ja puhtaana"..

        muunkinlaisia, mutta eivät ne hae tuollaisiin ohjelmiin. Niiden perusteella, jotka tuonne taloon tunkevat tai edes niiden touhuja siellä katsovat, ei ole oikein leimata koko nuorisoa. Ainakin minä tunnen lähes pelkästään hyvin järkeviä, ahkeria ja opinhaluisia nuoria.


    • ... ... .... ...

      .... ......

    • Yxitypy

      olen joskus katsonut ja se riitti.
      En tajua, miten jotkut sitä viitsii katsoa sitä sikailua. Ymmärrän jos se nuoria kiinnostaa, mutta kun siitä on kiinnostuneita vanhemmatkin ihmiset.

    • Couldplay

      kuva nuorisosta.
      Sellaisena se pitää mieltää ja tehdä itse kenenkin, korjaavat toimenpitteet omassa kasvatuksessaan.
      Tällästa kansaa me kasvatetaan

    • .

      Roskaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe