Kerrankin uudistus joka näyttää mun silmiin heti hyvältä *aplodeeraa* Olis vieläkin parempi jos ihan kaikista avauksista ja viesteistä näkyisi muutama rivi alusta, silloin olisi helpompi skipata ne jotka eivät kiinnosta.
Peukuttamisen kanssa on varmaan vielä opeteltavaa, ei olisi hassumpi jos voitaisiin oheen liittää peukuttajien lista. Kiva kuitenkin jos voi kehasta hyvää ja mielenkiintoista avausta, tai antaa alapeukkua jollekin ala-arvoiselle tekstille.
Olipas mukava kun tämmöstä kivaa oli tänne plokiin nukkuessani puuhattu, kiitos kiitos :)
Hiano uusi versio :)
21
371
Vastaukset
- Pörrääjä
peukuttaan Palstakatsausta, joka mielestäni anstaitsee pystypeukun, vaan ei ainakaan vielä näy etusivulla, ootellaan ;) Tää uudistus osuikin hyvälle päivälle, ulkona sataa, eikä tarvii tehdä töitä.
- Pörrääjä
No nyt se näkyy, tartti vaan uuden viestin päivittyäkseen :)
Tuleekohan tähänkin myöhemmin näkyviin ketkä kirjautuneet ovat palstalla? Näitä uudistuksia tarvii varmaan tehdä palvelun parantamisen lisäks myös vaikeuttaakseen häiriköiden työskentelyä.
Toi ruksi tohon haluan ilmoituksen sähköpostiini, mikäli joku vastaa viestiini tulee näköjään automaattisesti ja pitää joka kerta napata pois, voikohan sen säätää jostain omista asetuksista galtsusta, pitääkin käydä tutkailemassa. - Pörrääjä
Pörrääjä kirjoitti:
No nyt se näkyy, tartti vaan uuden viestin päivittyäkseen :)
Tuleekohan tähänkin myöhemmin näkyviin ketkä kirjautuneet ovat palstalla? Näitä uudistuksia tarvii varmaan tehdä palvelun parantamisen lisäks myös vaikeuttaakseen häiriköiden työskentelyä.
Toi ruksi tohon haluan ilmoituksen sähköpostiini, mikäli joku vastaa viestiini tulee näköjään automaattisesti ja pitää joka kerta napata pois, voikohan sen säätää jostain omista asetuksista galtsusta, pitääkin käydä tutkailemassa.pitää vaan muistaa napsasta se tosta aina pois ellei halua postiin noita vastausilmoituksia, vaik eihän niistä meikäläisellä kyl oo kovin kovaa ruuhkaa ;)))
...susta vaan kotoisalta kun on niin saman näköinen kuin meitin vakiploki. Mut älä ny vaan täällä ala silti aikaas isommin viettään ;)
Joo, hiano on nyt suoli. Ja looginen ja nykyaikainen.- Pörrääjä
Kyl mun kuule nyt tarvii tätä vähä tarkemmin tutkailla ja laittaa taas ylläpidolle korjausehdotuksia, vaik aika hyvältä jo näyttää, niin vielä on viilaamista ;)
Olisin kaivannut tähän ruudulle ominaisuutta josta voisi tarkastella tekstiä kokonaisuudessaan ennen lähettämistä. Tähän kyllä tottuu ajan kanssa. On pakko.
- Pörrääjä
koskaan en lue enkä esikatsele ennen lähettämistä. Siinä saa monet ilonaiheita kun lukevat kirotusvireitä ;) On se niin mukava tuottaa muille hyvää mieltä :)
- Puhurix
Pörrääjä kirjoitti:
koskaan en lue enkä esikatsele ennen lähettämistä. Siinä saa monet ilonaiheita kun lukevat kirotusvireitä ;) On se niin mukava tuottaa muille hyvää mieltä :)
Vuosia sitten kerroin palstalla pitäväni ihan kaikenlaisista ELIMISTÄ. Tsiisus että tuli kuittailua. Tykkään kyllä myös eläimistä.
- pirpzuzeiccu
Yleensä olen innoissani kaikista uudistuksista, mutta jostain syystä mä en jotenkin kykene nyt hahmottamaan näitä keskusteluja. Siksi en oo jaksanut kauheasti edes lueskella ja vielä vähemmän vastailla mihinkään. Mutta tuo peukku-systeemi on loistava, siitä plussat ehdottomasti.
- TurboTerra
riisuttu Vilen-versio, "sain halvalla"
- Pörrääjä
blokata ne mainokset veks, sit on ihan selkee. Mua ärsyttää kyl vähä toi valmiiksi ruksattu sähköpostivastaus siks ku en muista sitä aina näpäta pois.
- Pörrääjä
TurboTerra kirjoitti:
riisuttu Vilen-versio, "sain halvalla"
"elämä on"
- Pörrääjä
Mulla ei enää toimi posti muuten kuin tulevien postejen osalta, en pysty vastaamaan, välittämään, enkä lähettämään uutta postia. Oliskos tiedossa mitään kikkakolmosta millä sen sais taas pelittään?
Minulla on posti toiminut aina moitteetta. On toiminut vaikka näitä uudistuksiakin on foorumin osalle tullut, vaikka eihän niiden pitäisi postiin vaikuttaa. Tuntuu kuitenkin oudolta jos sun posti pystyy vain vastaan ottamaan viestejä mutta lähettämään ei voi.
Ettei joku asetus olisi väärin? Mitä se muuten herjaa kun yrittää laittaa viestiä?- Pörrääjä
Waffe kirjoitti:
Minulla on posti toiminut aina moitteetta. On toiminut vaikka näitä uudistuksiakin on foorumin osalle tullut, vaikka eihän niiden pitäisi postiin vaikuttaa. Tuntuu kuitenkin oudolta jos sun posti pystyy vain vastaan ottamaan viestejä mutta lähettämään ei voi.
Ettei joku asetus olisi väärin? Mitä se muuten herjaa kun yrittää laittaa viestiä?vaan avaa sen lokeron mihin pitäis voida kirjoittaa, mut sit jää jumiin, ei saa sitä avausta niinku jotenkin suoritettua loppuun. Se alhaalla oleva palkki joka kertoo edistymisestä jää pykälän verran vajaaksi. Ei auta vaikka tunnin odottelis.
Pörrääjä kirjoitti:
vaan avaa sen lokeron mihin pitäis voida kirjoittaa, mut sit jää jumiin, ei saa sitä avausta niinku jotenkin suoritettua loppuun. Se alhaalla oleva palkki joka kertoo edistymisestä jää pykälän verran vajaaksi. Ei auta vaikka tunnin odottelis.
Yhteyttä ylläpitoon jos muu ei auta.
mutta kaipaisin omia asetuksia, mistä vois valita esim:
- tekstikoon
. viestien esitystavan
. että EI halua ilmotuksia sähköpostiin
- peukut hel...singin kaatopaikalle- Pörrääjä
skrollaan hiirellä ctrl pohjassa tekstikoon sopivaksi silmille. Toi esitystapa tuntuu nyt pysyvän kun sen valitsee, ellei välillä sulje selainta. Toivottavasti ne poistaa ton esiruksin tosta vastausviestin lootasta. Mä peukutan kans sulle vähän, ku Hel kaatis on niin kaukana ;)
- TurboTerra
Pörrääjä kirjoitti:
skrollaan hiirellä ctrl pohjassa tekstikoon sopivaksi silmille. Toi esitystapa tuntuu nyt pysyvän kun sen valitsee, ellei välillä sulje selainta. Toivottavasti ne poistaa ton esiruksin tosta vastausviestin lootasta. Mä peukutan kans sulle vähän, ku Hel kaatis on niin kaukana ;)
Luin sujuvasti "toivottavasti ne poistaa ton esirukouksen tosta..".
Mille muuten oikeesti kuuluu peukuttaa; aiheelle, kirjoittajalle vai nasevalle ilmaisulle?
Taidan olla jo ihan sekasin kaikkien foorumien ja niiden uudistusten kanssa.
Laskutehtävänkin menneet sutasemaan likaisella sienellä.
(Lisään sen esirukouksen kaikista em. syistä) - Pörrääjä
TurboTerra kirjoitti:
Luin sujuvasti "toivottavasti ne poistaa ton esirukouksen tosta..".
Mille muuten oikeesti kuuluu peukuttaa; aiheelle, kirjoittajalle vai nasevalle ilmaisulle?
Taidan olla jo ihan sekasin kaikkien foorumien ja niiden uudistusten kanssa.
Laskutehtävänkin menneet sutasemaan likaisella sienellä.
(Lisään sen esirukouksen kaikista em. syistä)sulle postia, jos kerran on esirukous valittuna ;) Pitkään ihmettelin mistä laskutehtävästä täällä puhutaan kunnes tuolla eräällä asiattomalla asiapalstalla eräs ystävällinen sielu valaisi minua tietämätöntä.
Mä peukutin Normiksin peukkumielipiteelle ja lisäksi ajattelin siedätyshoidon auttavan hänen suhtautumistaan kaatopaikkakamaan. Todellisuudessa toi peukkuhomma vois olla hyvä, jos sitä käytettäis oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132041
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947