Muutos 2011 ja Liberaalit yhteen?

Stuart2

Vaikka tiedän, että suomi24 on täynnä kaiken maailman spämmääjiä, niin ajattelinpa silti kysyä tänne kirjoittelevien mielipidettä Muutos 2001 puolueen perustamisesta. Olen itse talousliberaali, jolle vapaat, länsimaiset sivistyneet arvot ovat tärkeä asia. Erityisesti minua huolestuttaa Euroopan islamisoituminen, joka osaltaan tekee tuhojaan länsimaiselle yhteiskunnalle. Olen odottanut kauan, että saisimme Suomeen ns. kansallisliberaalin puolueen, jolla olisi oikeasti mahdollisuus menestyä. Nyt tuntuu, että sellainen puolue voisi olla syntymässä.

Törmäsin Hommaforumilla puoluehankkeeseen nimeltä "Muutos 2011". Sitä on kehitetty lähinnä Hommaforumin jäsenten voimin ja puolueohjelman tekoon on osallistunut satoja ihmisiä. Puolueohjelman mukaan Muutospuolue ajaa mm. Suoraa demokratiaa, sananvapauden edistämistä ja maahanmuuttopolitiikan järkeistämistä. Muuten puolueen jäsenet ja ehdokkaat saavatkin sitten ajaa ohessa niitä asioita, joita itse haluavat. Tästä tulee väkisinkin mieleen hollantilaisen Pim Fortuynin lista, joka toimi samalla periaatteella kuin Muutospuolue.

Olisiko Muutospuolueen ja Liberaalien syytä yhdistyä? Minä toivoisin, että liberaalit lyöttäytyisivät yhteen ja puhaltaisivat yhteen hiileen. Kansallisliberaalit puolueet ovat keränneet suurta kannatusta eri puolilla Eurooppaa (Hollannin vapauspuolue, Itävallan vapauspuolue jne.).

9

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjkhhhhlk
      • kuin mamuille

        annetaan rahaa, koulutusta tai terveydenhuoltoa, niin maahanmuuttopolitiikan tulee olla erittäin tiukka: Ennen kuin tänne ketään otetaan, niin pitää olla työpaikka valmiina, asunto valmiina ja nimi paperiin, että "maassa maan tavalla tai maasta ulos".


      • liberalisteilla

        Osa liberalisteistä kannattaa kansallismielistä politiikkaa jossa pyrtiään kansan kiellelliseen ym yhteinäisyyteen, ja hillittyä maahanmuutto politiikkaa. Osa kannattaa globalismia ja monikultturismia.

        Eli erilaisia mielipiteitä on tässä asia liberalistien keskuudessa.


      • PAAVO46
        kuin mamuille kirjoitti:

        annetaan rahaa, koulutusta tai terveydenhuoltoa, niin maahanmuuttopolitiikan tulee olla erittäin tiukka: Ennen kuin tänne ketään otetaan, niin pitää olla työpaikka valmiina, asunto valmiina ja nimi paperiin, että "maassa maan tavalla tai maasta ulos".

        NOIN TOIMITTAVA EI MITÄÄN KELATYOPAIKKOJA.

        JA TÄTIASTRIITIT VALTAKUNNAN-OIKEUTEEN

        LEPSUILUSTAAN.EI ME OLLA SOMUILLE MITÄÄN

        V E L K A A.


    • vihris

      Itse liberaaleja harkitsevana voin sanoa että liitto rasistien kanssa ei johda muuhun kuin aidon liberaaliuden lokaanvetoon lopullisesti. Pitäisi etääntyä myös kokoomuksesta ja lähentyä vihreitä.

      • on muka

        rasisteja?


      • KT

        Osoitapa missä kohtaa Muutos 2011 on rasistinen...


      • punavihreiden

        Taas nähtiin ketkä ovat niitä todellisia kykypuoluelaisia. Fiilispohjalta ja mielikuvien mukaan vaan, se on kognitiivisen eliitin tunnuslause?


      • Se on nyt näin.
        punavihreiden kirjoitti:

        Taas nähtiin ketkä ovat niitä todellisia kykypuoluelaisia. Fiilispohjalta ja mielikuvien mukaan vaan, se on kognitiivisen eliitin tunnuslause?

        lappalainen.
        Haista paska "kappalainen"

        Liberaalit herätkää,sillä nyt on nousun paikka,jos ollaan rehellisiä politikkoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      214
      35078
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      269
      22437
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11274
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      8421
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6711
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5201
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4135
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      47
      1982
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1883
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe