Uusi Suomalainen TV-SaippuaSarja(SS)

AimoGona

Siis tehdäämpä yhdessä uusi suomalainen saippuasarja:
> Puhtaampi suomalainen, kuin Mäntysuopa!

Kirjoittakaa siis jatkoksi tähän viestiketjuun , mitä ikinä tulee mieleen.
= Näinhän suomalasia sarjoja juuri luodaan.
Sitten luetaan joskus, 3 viestin päästä, miltä näyttää sarjan ekan tuotantokauden "juoni"

Jatketaan tätä viestiketjua ainakin vuoteen 2016 asti.

3

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.luku

ylös jäteviemäristä ja huomannut tulleensa suomen kamaralle. Viemärikaivannon reunalla istui Matti Vanhasen näköinen mies poltellen Vihreää Norttia ja ottaen huikkaa ruskeasta pullosta, väittäen sen sisältävän lehmän itteään - juoma oli keltaista. Matti Vanhasen näköinen mies tervehti viemäristä noussutta ihmistä ja sanoi, kastan sinut Kepu suomalaiseksi ja sen kunniaksi annan sinulle pullollisen Nurmijärven Mäntysuopaa, oikeaa saippuasarjaa. Mene, puhdista itsesi ja tule siistinä takaisin. Otamme sinut tuonne Graniittitaloon jonka takahuoneessa kerron sinulle salaiset juonenkäänteet...
      Viemäri-ihminen otti putelin, avasi korkin ja veti sisällön yhdellä huikalla sisuksiinsa. Röyhtäisi ja sanoi: Haista sinä Vanhasen näköinen vanha mies pitkät lantalat, vedän sinulle koukun nokkaan...

• Wisva,vanha haisija

Ja sitten tämä Mömmö otti paikan Suomen päättäjissä. Koska mömmöllä oli aivot, hän alensi autoveroa, joka mm. Ford Mustang autossa on 600%, ihmiset saivat ostaa tämän jälkeen muutkin autonsa halvalla, ja satoja henkiä säästyi vuodessa, koska pikkuautoissakin oli liukaalla keleillä ESP-järjestelmä, ja lisä AIRBAGIT.

Jopa pieniin kauppakasseihin sai kunnon turvavarusteet, koska niitä jopa TUOTIIN suomeen.

SUomen autoveron "väliaikaisen" keksinyt Valiokunta laitettiin Valiolle, jossa niiden päästä otettiin rasvaimu ,ja mönjä lähetetiin Ruotsiin katujen hiekoitukseen.

Mömmö otettiin uudeksi kansansankariksi, koska pelasti autoveropäätöksellään useita ihmishekiä vuodessa, toisinkuin jumala.

Lisäksi sikatauti liukastui Ruotsin kadulla ja delasi, kun oli tulossa suomeen, homoaksentti päällään..

• 1.luku

Ennen kuin Viemäri-ihminen ehti vetäistä Vanhasennäköistä nokkaan, tuli paikalle suomalainen poliisi-auto jossa oli Tallinnan rekisterilaatat. Kaksi uhevaa konstaapelia nousi rivakasti autosta.
        - Mitäs täällä juopotellaan?
        - Eimme mi...mit...mitään juopotella. Tässä on uusi suomen kansalainen, sanoi Matin näköinen.
        - Mistäs sä olet tullut? tivasi toinen uhittelijoista?
        - Tuolta tulin... aukosta, sanoi viemäri-ihminen.
        - No sen kyllä näkee, sä oot ihan paskan ruskeakin.
        - Minä olen ruskea oikeasti, olen ahfvrigasta...
        - Tulixsää ahaafrikasta asti tänne häh?
        - Joo tulin somalista saakka viemäreitä pitkin, mikä mikä maa tämä on?
        - Ei ainakaan somalistimaa tää on kotimaani ompi suomi! räjähti kakkospoliisi.
        - Hei hei hei pojat, olen uuniperunaministeri, annetaan tälle kaverille turvapaikka. Minulla on tyhjä talo nurmisjärviksellä, viekää hänet sinne.
        - Oukkei sä paskanruskee. Mees tonne maijan takapöljään, me heivataan sut jonnekin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      63
      3204
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2437
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2150
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1790
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1397
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81