Onks mut bannattu? :((

norMix evk

En pysty rekkaantuneena tekemään avausta, vai onks tää taas joku uudistuksen sivuilmiö? No niin tai näin, sainpahan Taikiksen avauspyynnön edes täytettyä...niin ja aivojumppaa päissäänlaskennassa! :)) Aika pahan tehtävän muuten heitti mulle 14 19, jänskättää osaankohan ratkaista!

41

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rekkaantuneena pystyn vastaamaan vaan en avausta tekemään! Näemmä sentään selvisin rimaa hipoen päivän matikkapähkinästä, koskahan niitä toisen asteen yhtälöitä alkaa tulla?

• alkaa olla pakollinen kapistus näppäimistön viereen ??

• QuietPlace

se olsikinsulle oikein.
        mitäs keskustelit terveistä elämäntavoista ;)))))

• QuietPlace kirjoitti:

se olsikinsulle oikein.
        mitäs keskustelit terveistä elämäntavoista ;)))))

Sanoohan laulukin, että älä lyötyä miestä näin lyö. Mutta lyöty saa tietenkin lyödä takaisin! :)) *heittää QP:tä kakulla päin näköä* PLÄTS!

• TaikisN kirjoitti:

alkaa olla pakollinen kapistus näppäimistön viereen ??

tarvitaan algebran, geometrian ja todennäköisyyslaskennan käsikirjat!

• wirniksi ejk

vähemmälläkin... pitäiskö mun yrittää punnertaa avaus rekattuna, käytän selaimena Operaa.

• norMix kirjoitti:

tarvitaan algebran, geometrian ja todennäköisyyslaskennan käsikirjat!

systeemistä on tullut vastausten monistuskone! :((

• wirniksi ejk kirjoitti:

vähemmälläkin... pitäiskö mun yrittää punnertaa avaus rekattuna, käytän selaimena Operaa.

uusi, upea, mahtava, kaunis, ylivertainen, käyttäjäystävällinen yms. bullshit systeemi on alkanut omia aikojaan monistaa vastauksia. Mutta sinähän kokeilet OIperallasi ja me muut jäämme odottamaan, mitä tuleman pitää ja kuin sun käy!

• wirniksi
        norMix kirjoitti:

uusi, upea, mahtava, kaunis, ylivertainen, käyttäjäystävällinen yms. bullshit systeemi on alkanut omia aikojaan monistaa vastauksia. Mutta sinähän kokeilet OIperallasi ja me muut jäämme odottamaan, mitä tuleman pitää ja kuin sun käy!

onnistui Operalla. Tuo ruksi sähköpostiin vastaamisesta on kyllä ihan turha, ja paikoitellen menee sivulla tekstejä päällekkäin. Muuten kyllä tykkään tästä enempi kuin ensimmäisestä uudistuksesta, joka oli vielä sekavampi.

• QuietPlace
        norMix kirjoitti:

Sanoohan laulukin, että älä lyötyä miestä näin lyö. Mutta lyöty saa tietenkin lyödä takaisin! :)) *heittää QP:tä kakulla päin näköä* PLÄTS!

korpiksi ja lentää raakkuen tiehensä *
        :)))))

• ettei pysty tekemään avauksia rekattuna. Pakko tuon on olla uudistuksesta johtuvaa, mikä selain sulla on käytössä, auttaisiko jos vaihtais.? Ehkä tuosta kantsisi antaa krhityskeskusteluihin palautetta !!

• täytyy varmaan yrittää tuliketulla seuraavaks. Kumma vaan, että antaa silti IE:n alla vastata rekkaantuneena. Järjetön on myös ainakin mulla tuo oletusarvoinen ruksi kohdassa, että haluaa imotuksen s-postiin vastauksesta. Sais olla toisin päin, ei sitä aina muista ottaa pois ja loota senkun täyttyy syyttäsuotta.

• norMix kirjoitti:

täytyy varmaan yrittää tuliketulla seuraavaks. Kumma vaan, että antaa silti IE:n alla vastata rekkaantuneena. Järjetön on myös ainakin mulla tuo oletusarvoinen ruksi kohdassa, että haluaa imotuksen s-postiin vastauksesta. Sais olla toisin päin, ei sitä aina muista ottaa pois ja loota senkun täyttyy syyttäsuotta.

koko ajan saa käydä tyhjentämässä sähköpostiaan, eihän tuota ruksia muista ottaa pois kun tohkeissaan viestin lähettää :((

Mulla on tulikettu käytössä, ja sivusto on toiminut kaikin puolin kunnollisesti.

• Meriläinen

näköjään muitakin rekattuja bannattu.
      En ole yrittänyt tänään mutta eilen kokeilin monelle palstalle ja missään en voinut rekattuna aloittaa keskustelua, joten se siitä, miehän en alla mitään laskutehtäviä tekemään nih.

• Ainahan se hiukan lohduttaa, kun on muitakin kaltoin kohdeltuja. Nyt sitten vaan jostain kriisiryhmä paikalle antamaan apua meille! :)

• Meriläinen
        norMix kirjoitti:

Ainahan se hiukan lohduttaa, kun on muitakin kaltoin kohdeltuja. Nyt sitten vaan jostain kriisiryhmä paikalle antamaan apua meille! :)

vaadin riisiryhmän paikalle, pitää olla hyvää riisipuuroa, jota meinaankin tänään tehdä. Kiitos vinkistä, autoit heti ystävää.
        Ja toi juttu että kun olen unohtanut ottaa ruksin pois siitä joka lähettää kaikki tonne sähköpostiin niin äsken kun menin sinne hyvä ettei ollut täys koko posti. Ennen en koskaan ruksannut sitä ja nyt sitä pitää painaa koko ajan, sinne tulee nekin viestit jotka ei ole minulle tarkoitettuja, ihan kamalaa. Nyt sitten tarviin lisää jotain ryhmää, vaikka mustikka. Joten teen mustikka soppaa riisipuuron lisäksi.
        Tuliks tässä nyt mitään järkee mun sepustuksesta?

• Meriläinen kirjoitti:

vaadin riisiryhmän paikalle, pitää olla hyvää riisipuuroa, jota meinaankin tänään tehdä. Kiitos vinkistä, autoit heti ystävää.
        Ja toi juttu että kun olen unohtanut ottaa ruksin pois siitä joka lähettää kaikki tonne sähköpostiin niin äsken kun menin sinne hyvä ettei ollut täys koko posti. Ennen en koskaan ruksannut sitä ja nyt sitä pitää painaa koko ajan, sinne tulee nekin viestit jotka ei ole minulle tarkoitettuja, ihan kamalaa. Nyt sitten tarviin lisää jotain ryhmää, vaikka mustikka. Joten teen mustikka soppaa riisipuuron lisäksi.
        Tuliks tässä nyt mitään järkee mun sepustuksesta?

riisipuuroo ja mustikkasoppaa! Jees, eiköhän noilla eväillä taas selvitä eteenpäin! :))

Samaa valmiiksi rasti rutuun ja s-posti täyteen systeemiä olen tässä itsekin manannut! :(( Ei vaan aina muista ottaa ruksia pois! Järjettömästä asiasta hyvinkin järkeenkäypän sepustuksen oli saanut aikaan!

• Meriläinen
        norMix kirjoitti:

riisipuuroo ja mustikkasoppaa! Jees, eiköhän noilla eväillä taas selvitä eteenpäin! :))

Samaa valmiiksi rasti rutuun ja s-posti täyteen systeemiä olen tässä itsekin manannut! :(( Ei vaan aina muista ottaa ruksia pois! Järjettömästä asiasta hyvinkin järkeenkäypän sepustuksen oli saanut aikaan!

sullekin ehdotan tätä riisiapua.;))
        Kas kun olin sitä saanut niin mut otettiin pois avausbannista.
        Joten kun olin silloin viiskymppisissä niin aloitukseni sinne tein ja ihan rekattuna JES JES JES.
        Ei tarvi opetella uudelleen laskemaan, se kun ei ole koskaan ollut mun juttu.

• Meriläinen kirjoitti:

sullekin ehdotan tätä riisiapua.;))
        Kas kun olin sitä saanut niin mut otettiin pois avausbannista.
        Joten kun olin silloin viiskymppisissä niin aloitukseni sinne tein ja ihan rekattuna JES JES JES.
        Ei tarvi opetella uudelleen laskemaan, se kun ei ole koskaan ollut mun juttu.

Toivottavasti riisiapu tepsii minuunkin, ei tällä iällä tahtoisi enää takaisin koulun penkille!

• paapuuri

lähetin pyynnön, tiedät kyllä syyn ;))
      Mutta ei se tainnut onnistuakaan:(

• johtuukin? ;) No ihan vielä ei minua olla vaiennettu! :)

• paapuuri
        norMix kirjoitti:

johtuukin? ;) No ihan vielä ei minua olla vaiennettu! :)

kun olen kuulemma masentunut siipirikko ;((
        Kyllä sinut vielä hiljaiseksi saadaan varrohan vähän :))

• Meriläinen
        paapuuri kirjoitti:

kun olen kuulemma masentunut siipirikko ;((
        Kyllä sinut vielä hiljaiseksi saadaan varrohan vähän :))

täälä mie nykyään viihdyn paremmin kun tuolla jatkuvassa sodassa mikä on.
        Ei sielläkään juuri enää mukavat kirjoittele, yritä kestää. Täällä on hauskempaa.

• paapuuri**
        Meriläinen kirjoitti:

Ei sielläkään juuri enää mukavat kirjoittele, yritä kestää. Täällä on hauskempaa.

Laitoin sinne yhden pyynnön, ei tuota jaksa kukaan enää seurata.
        Kyllä meitä on, täytyy sanoa.
        Mukavat häipyy, kun pomo tulee paikalle ;)

Kauhean vaikea laskutehtävä, pitää hakea laskin.

• paapuuri**
        Meriläinen kirjoitti:

• Meriläinen
        paapuuri** kirjoitti:

päällä ei lasketa mitään.
        Toisekseen mie en oo missään hiton koulussa, joten en tee avauksia. Kun ne pitäis mun tehdä puskasta rekattuna en saa, mie oon avausbannissa.
        Vastailen vaan niin kauan kun rekattuna saa vastailla, ja jos senkin lopettavat niin lopetan miekin.
        Kaikenlaisiin pakkoihin mie en lähe mukaan.
        Täällä on turhan paljo kaikkea sälää nykyään. En ole koskaan halunnun sähköpostiin vastauksia nyt pitää sekin ruksata tai on sähköposti täynnä niin kun aamulla oli.

• TurboTerra

• pookionki
        paapuuri** kirjoitti:

olin kalareissulla ja paapu sotkenut koko systeemin ;))))

• QuietPlace
        paapuuri** kirjoitti:

kehuin sua!
        NIIN!!!
        Ja se maksaa 120:- ja tili on 24584-456461.....viitteeksi voit laittaa:kiitos!

• paapuuri
        QuietPlace kirjoitti:

kehuin sua!
        NIIN!!!
        Ja se maksaa 120:- ja tili on 24584-456461.....viitteeksi voit laittaa:kiitos!

että maksan mitään, jos en ole pyytänyt kehumaan, ei tarvitse maksaakaan.

Pienen kiitoksen toki lähetän, mutta en pankkitilillesi!

• QuietPlace
        paapuuri kirjoitti:

että maksan mitään, jos en ole pyytänyt kehumaan, ei tarvitse maksaakaan.

Pienen kiitoksen toki lähetän, mutta en pankkitilillesi!

miks mä aina sorrun näin epäkiitollisiin kavereihin?

• TurboTerra kirjoitti:

helmitauluu, liitutauluu, taskulaskinta...

Ei tästä muuten mitään tule!

• en ees keksi mitää uutta aloitusta...Taitaa täällä vielä koneet temppuilla,mut kait se siitä..:)

• joku vanha aihe! Ainahan täällä jauhetaan samat asiat yhä uudestaan! :))

• norMix kirjoitti:

joku vanha aihe! Ainahan täällä jauhetaan samat asiat yhä uudestaan! :))

minäki jotain..:)))) Toi oli muutes hyvä vnkki,että vois penkoa aiheet jostain muutaman vuoden takaa..:DD

• Yxitypy

susta ylläpidolle valituksen, kun oot niin paha suustas :=))

Minulla ei ole tuollaisia ongelmia, mutta tulipahan eilen yks kommenttini neljään kertaan.

• Yxitypy
        norMix kirjoitti:

että huonot tavat edistää terveyttä, prkl ? :)

http://www.iltalehti.fi/elintavat/2009090110171867_el.shtml

Ja minä kun just oon opetellut noita päinvastaisia tapoja.
        Olemaan hillitty, petaaman vuoteet, olen välttänyt kiroilua, yrittänyt eroon laiskottelusta, päättänyt alkaa oikein kovat treenit ja radiotakin kuuntelen paljon hiljaisemmalla kuin ennen.
        Taasko sitä pitää kääntää kelkka.
        Vaikka kyllä tällainen tundran asukki menis mielellään karhun tavoin talveksi pesään ja heräis virkeenä uuteen kevääseen :=))

• yks vaan

rauhallista miestä varmaan kukaan bannaa :))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1956
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      1943
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      293
      1755
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1258
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1117
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1106
    8. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      22
      1067
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1006
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      36
      970
    Aihe