KARAKALLIO, vuokra-asunto?

pieni perhe;)

Olemme (yh-äiti ja 9-10v. tytöt) muuttamassa kaakkois-suomesta espooseen ja etsisimme asuntoa vuokralle KARAKALLION alueelta;), jos tiedät tai sinulla on vapautumassa 3-4h k asunto kys. alueelta tai sen läheisyydestä, olisi kiva jos ilmoittaisit meille;) Asunnon hakeminen kun on hiukan hankalaa näin toiselta paikkakunnalta käsin;/ Kuukauden vuokratakuu ok.
Siellä jo asuvilta olisi mielenkiintoista kuulla, millainen asuinalue se on ja onko millaisia aktiviteetteja lapsille;) mailia saa laittaa [email protected]

3

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leppis45

      Ankea Espoolainen betonilähiö. Älä muuta, etsi jokin parempi alue.

      • Jussi T

        Hyvin rauhalliselta on reilun vuoden asuminen Karakallion alueella vaikuttanut. Ei tarvitse pelätä kyllä mitään. Tarpeeksi kaukana riehunnoista, mutta tarpeeksi lähellä kuitenkin. Palvelut kohtuulliset, Leppävaaran palvelut muutaman kilometrin päässä ja sieltä löytyy ihan kaikkea. Ehkä wikipedia kertoo vähän lisää tästä alueesta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Karakallio
        Klikkaa tuon sivun alalaidassa olevaa linkkiä kuviin, tällaista täällä juurikin on.
        Itse ainakin viihdyn täällä paremmin kuin Helsingin keskustassa jossa olen myös asunut. Luonto on lähellä, mutta julkiset liikenneyhteydet miltei Espoon parhaimpia (jos ei Leppävaaraa lasketa juna-aseman ansiosta laskuihin).
        Itse Karakallion 60-70-luvun talot ovat viime vuosina kokeneet kohennusta ainakin ulkoisesti. Talot ovat suurilta osin 3-4 kerroksisia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Karakallion aluetta ympäröi pientaloalueita joka puolella.


      • kasarimuistoja
        Jussi T kirjoitti:

        Hyvin rauhalliselta on reilun vuoden asuminen Karakallion alueella vaikuttanut. Ei tarvitse pelätä kyllä mitään. Tarpeeksi kaukana riehunnoista, mutta tarpeeksi lähellä kuitenkin. Palvelut kohtuulliset, Leppävaaran palvelut muutaman kilometrin päässä ja sieltä löytyy ihan kaikkea. Ehkä wikipedia kertoo vähän lisää tästä alueesta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Karakallio
        Klikkaa tuon sivun alalaidassa olevaa linkkiä kuviin, tällaista täällä juurikin on.
        Itse ainakin viihdyn täällä paremmin kuin Helsingin keskustassa jossa olen myös asunut. Luonto on lähellä, mutta julkiset liikenneyhteydet miltei Espoon parhaimpia (jos ei Leppävaaraa lasketa juna-aseman ansiosta laskuihin).
        Itse Karakallion 60-70-luvun talot ovat viime vuosina kokeneet kohennusta ainakin ulkoisesti. Talot ovat suurilta osin 3-4 kerroksisia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Karakallion aluetta ympäröi pientaloalueita joka puolella.

        Itse kävin kursseilla ja läpikulkumatkalla Karakalliossa aika paljon 80-luvun loppupuolella. Sillon oli mun mielestä ainakin huonohkot liikenneyhteydet, bussi kulki Lepuskiin-Laajalahteen-Tapiolaan tai Helsinkiin päin aika harvoin ja lopetti kulkemisen jo varhain illalla, muistaakseni Karakalliosta vain yks bussi joka kulki.
        Sitte siitä valtatien varresta meni enemmän busseja jos sinne viitti kävellä. Kyllä sieltä pääsee pois, mutta ei oo parhaimmat mahdolliset yhteydet verrattuna moniin muihin Espoon kaupunginosiin.

        Ihan rauhallinen paikka se on, aika paljon luontoa, yks tai kaks ruokakauppaa, pieni ostari, ja siinä kaikki. Ihan pelkästään kävellen sieltä ei kyllä Lepuskin viitti lähtee, reitit on niin tylsiä tai sitte pitkin moottoritien reunaa.

        Mut ei mikään slummi eikä paha paikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1832
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1400
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      888
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      410
      882
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe