Nyt saatte pyrkaa tähän tekemänne päivän synnin eli pahan teon?
Minä sitten lievitän oloanne..tai sitten en..;))
Miepäs sanoin tänään monta rumaa sanaa ja ne tuli ku tykin suusta..Näin lievä oli mun tekoni..:)
No niin..Nyt tunnustamaan..
Te syntiset!!
61
286
Vastaukset
- pirpzuzeiccu
Mää en oo tehny mitään syntiä, joten en tunnusta, en!
On tainnu tulla harrastettua jotain tosi syntistä,ku käy kovasti kieltelemään..tsot tsot...Aatteles,miten nukut hyvin ens yönä,ku kerrot kaikki meille..;))
- QuietPlace
luulevat jo meitä muutenkin hulluiksi helluntalaisiksi?
Vai lestako se oli.
Mulle kun ei ole ihan selvä toi uskomuksien ero? Kai niillä jotain eroo on?Tästä saa kyllä jättää pois kaikki uskonnot..siis tarkoitan,että kunnioitan kyllä muiden vakaumuksia,mut tästä aloituksesta ei tuu sellasta..:))
mii-su kirjoitti:
Tästä saa kyllä jättää pois kaikki uskonnot..siis tarkoitan,että kunnioitan kyllä muiden vakaumuksia,mut tästä aloituksesta ei tuu sellasta..:))
tää ny ihan vaan hyymörillä..;))
- pirpzuzeiccu
Ne ei liity toisiinsa millään tavoin, ihan eri uskonnot! Helluntalainen on uskoontulleiden uskonto, elikkä "heränneille". Vanhoillislestadiolaisuus on ihan syntymästään asti, jos vanhemmatkin ovat. *tietää*
- pirpzuzeiccu
mii-su kirjoitti:
Tästä saa kyllä jättää pois kaikki uskonnot..siis tarkoitan,että kunnioitan kyllä muiden vakaumuksia,mut tästä aloituksesta ei tuu sellasta..:))
Höh, mä jo hieman intouduin opastan QuietPlacea.. :D
pirpzuzeiccu kirjoitti:
Höh, mä jo hieman intouduin opastan QuietPlacea.. :D
ku opastit..En minäkää tienny tota eroa,mut ny olen viisaampi minäkin..:))
- QuietPlace
mii-su kirjoitti:
ku opastit..En minäkää tienny tota eroa,mut ny olen viisaampi minäkin..:))
kaks ja molemmat meinaa mua opastaa?
Senkin opaskoirat.
Olisitte ees karjalankarhukoiria!
*unelmoi miten sellanen kiltti koira noutaa sekä karjalaa että karhua* - QuietPlace
pirpzuzeiccu kirjoitti:
Ne ei liity toisiinsa millään tavoin, ihan eri uskonnot! Helluntalainen on uskoontulleiden uskonto, elikkä "heränneille". Vanhoillislestadiolaisuus on ihan syntymästään asti, jos vanhemmatkin ovat. *tietää*
mistä minä kaikkien uskonnot tiiän.
Tiiän vaan että jotkut ei saa kattoo ees telkkaria.
Selostappa Neiti Näsä kaikki amerikan hihhuliuskonnot!
Niii..iin! QuietPlace kirjoitti:
kaks ja molemmat meinaa mua opastaa?
Senkin opaskoirat.
Olisitte ees karjalankarhukoiria!
*unelmoi miten sellanen kiltti koira noutaa sekä karjalaa että karhua*mitään koiraa tarvi,ku ukot on sitä varten..:))
tätä porukkaa luulla miksikään lahkolaisiksi.? Ei helevata, kuolen nauruun.
Eikös täällä joku yhteen aikaan hourannut jotain myös transuista, voi kiesus että pitää olla vintti pimeenä joillakin. jos sinä vainoharhapuska nyt satut tämän lukemaan, niin kerrottakoon että meikäläinen ei ainakaan kuulu mihinkään hihhuliryhmittymään ja housuissa ei asu kulkusia:))TaikisN kirjoitti:
Eikös täällä joku yhteen aikaan hourannut jotain myös transuista, voi kiesus että pitää olla vintti pimeenä joillakin. jos sinä vainoharhapuska nyt satut tämän lukemaan, niin kerrottakoon että meikäläinen ei ainakaan kuulu mihinkään hihhuliryhmittymään ja housuissa ei asu kulkusia:))mullakaa ole pöksyis kasseja...:)))
Enkä sen paremmin kuulu mihinkään lahkoilijoihin..:)- QuietPlace
TaikisN kirjoitti:
Eikös täällä joku yhteen aikaan hourannut jotain myös transuista, voi kiesus että pitää olla vintti pimeenä joillakin. jos sinä vainoharhapuska nyt satut tämän lukemaan, niin kerrottakoon että meikäläinen ei ainakaan kuulu mihinkään hihhuliryhmittymään ja housuissa ei asu kulkusia:))ei saa tolleen nimitellä ketään tuhmasti.
Alas mennä mii-sulle tekeen tunnustusta ylimielisyyden synnistä!
Mennään sit kaljalle kun saat synninpäästön? - pirpzuzeiccu
QuietPlace kirjoitti:
mistä minä kaikkien uskonnot tiiän.
Tiiän vaan että jotkut ei saa kattoo ees telkkaria.
Selostappa Neiti Näsä kaikki amerikan hihhuliuskonnot!
Niii..iin!hihhuliuskonnoista mulla ei ole mitään tietoa. :P Niiiin!!!
- QuietPlace
pirpzuzeiccu kirjoitti:
hihhuliuskonnoista mulla ei ole mitään tietoa. :P Niiiin!!!
että voitas perustaa uus uskonlahko.
Johtaja olisin tietysti minä...lupaisin kaikkee mannaa... - lestat vai rastat?
QuietPlace kirjoitti:
että voitas perustaa uus uskonlahko.
Johtaja olisin tietysti minä...lupaisin kaikkee mannaa...Pittää päästä ensin tuonne yläkertaan ylläpitäjäks jotta voi lähteä jumaloimaan ja tuomitsemaan kirjoittajia omien harhojen perusteella?
Siks toiseks, ei saa etukäteen mitään lupailla liika kiltteys,sydämellisyys ja anteliaisuus on jumalatonta se pittää tuomita rankimman kautta. Nykyisten jumalien tyyli on ota ittelles ja alista jos ite halluut.
Milläs tiputat entiset ylijumalat veks?
sortunut laiskuuteen, ahneuteen ja mässäilyyn :))
Töiden jälkeen en oo tehnyt muuta kuin käynyt punttiksella ja laittanut ruuan. Kaiken muun ajan oon käyttänyt joutilausuuden syntiin.
Ahneuteen taas olen sortunut tekemällä yhden ylimääräisen työn saadakseni enemmän rahnaa kuin normaalityöllä.
Mässäilyn synti on kyllä pahin. SANTSASIN pottuja ja lihapullakastiketta. Söin kaksi lautasellista :((( *röyhtelee*Sinähän oot käyttäny päivän oikeen peruusteellisesti kaikkeen kataluuteen..;))
Noo..Huomenna teet töitä iltaan asti ja lahjoitat sen ylimääräsen jollekki vastaantulijalle.Koko päivän saat elää sillä,että muistelet tämän päivän lihapullia..:)))))
Eiks ollukkin kohtuullista? ;)
Pstt...Hienot naiset ei röyhtäile.........:DDmii-su kirjoitti:
Sinähän oot käyttäny päivän oikeen peruusteellisesti kaikkeen kataluuteen..;))
Noo..Huomenna teet töitä iltaan asti ja lahjoitat sen ylimääräsen jollekki vastaantulijalle.Koko päivän saat elää sillä,että muistelet tämän päivän lihapullia..:)))))
Eiks ollukkin kohtuullista? ;)
Pstt...Hienot naiset ei röyhtäile.........:DDHuomenna on perjantai :(( Ei iltaan asti raatamista, please? Ja nälkään kuolen jos eilisillä potuilla pitää elää :/
TaikisN kirjoitti:
Huomenna on perjantai :(( Ei iltaan asti raatamista, please? Ja nälkään kuolen jos eilisillä potuilla pitää elää :/
Niinpäs onkin ny perjantai.Mä olen kaameessa flunssataudissa..Jouduin jäämään kotia..:(
Saat anteeks,ku polvillas ylistät meitä muita kirjoittajia.. ;))))) Sillä on kuitattu kaikki..Hyvä diili vai mitä? ;)mii-su kirjoitti:
Niinpäs onkin ny perjantai.Mä olen kaameessa flunssataudissa..Jouduin jäämään kotia..:(
Saat anteeks,ku polvillas ylistät meitä muita kirjoittajia.. ;))))) Sillä on kuitattu kaikki..Hyvä diili vai mitä? ;)yritin äsken kehuskella teitä, lähetin kehuviestin mutta jostain syystä se ei koskaan saapunut palstalle ?? :(( Sensuroitui matkalla :DD
TaikisN kirjoitti:
yritin äsken kehuskella teitä, lähetin kehuviestin mutta jostain syystä se ei koskaan saapunut palstalle ?? :(( Sensuroitui matkalla :DD
olet oikeen kunnon syntisäkki,ku viel narraat meitä..;)) :DD
puhdistamaan toisen omaatuntoa, kukin hoitakoon oman plänttinsä;D
Ekkös sää tiiä,että ku kertoo syntinsä toiselle,nii voi tehä huomenna taas puhtaalta pöydältä uusia..:D
mii-su kirjoitti:
Ekkös sää tiiä,että ku kertoo syntinsä toiselle,nii voi tehä huomenna taas puhtaalta pöydältä uusia..:D
jottain sellaista ku mies tunnustaa pettäneensä vaimoa ni jo hetikohta menee ja pettää ja vielä uudella pöydällä raikkain sieluin?!!
Ihme touhuu;Dtintti.kotivintti kirjoitti:
jottain sellaista ku mies tunnustaa pettäneensä vaimoa ni jo hetikohta menee ja pettää ja vielä uudella pöydällä raikkain sieluin?!!
Ihme touhuu;Dsinä siinä kierrä asuioita..;)) Pettäjät joutuu antamaan vehkeensä valtiolle.Ei siinä mitään aleta peuhuamaan pyyhityllä pöydällä..:P
- paapuuri
muka synti, ei minun mielestäni?
Mitään syntiä en siis ole tänään tehnyt ;)mii-su kirjoitti:
se ole? :)) Sittenhän mä olen puhdas ku pulmunen..;))
mut...mut..montakos sanaa sanoit? ;)))))Miten tuli noin monta samaa viestiä??Eikä niitä pysty ees ite poistamaan...
Voi saamari sentään..Nyt mun nuppi on täynnä tätä sontaa...:/mii-su kirjoitti:
Miten tuli noin monta samaa viestiä??Eikä niitä pysty ees ite poistamaan...
Voi saamari sentään..Nyt mun nuppi on täynnä tätä sontaa...:/ihan vatta kippeenä:D
- paapuuri
mii-su kirjoitti:
Miten tuli noin monta samaa viestiä??Eikä niitä pysty ees ite poistamaan...
Voi saamari sentään..Nyt mun nuppi on täynnä tätä sontaa...:/tuota on paljonkin liikkeellä, mutta taisit tehdä ennätyksen, ellen mie pistä paremmaksi ;)
Niin, eihän kiroileminen ole syntiä, muuten en olisi sanonut tuhmaa sanaa kuin kymmenen kertaa,
tänään meni pikkuisen yli :) tintti.kotivintti kirjoitti:
ihan vatta kippeenä:D
Se hauskaa,että sitti valuu korvista pihalle..:P
Mä en tajuu,miks tää sivusto on laitettu tällaseks!!????paapuuri kirjoitti:
tuota on paljonkin liikkeellä, mutta taisit tehdä ennätyksen, ellen mie pistä paremmaksi ;)
Niin, eihän kiroileminen ole syntiä, muuten en olisi sanonut tuhmaa sanaa kuin kymmenen kertaa,
tänään meni pikkuisen yli :)ettei pysty poistamaan ite noita huteja...Sit vielä tuo,että pitäis muistaa aina klikata tuota,ettei vastaus ilmoteta sähköpostiin..Ihan menee tukkoon toi posti..:(
Kukas sulle sanoi,ettei kiroileminen ole tuhmaa? ;)) Se,joka sen tokas,nii on kyllä viisas..:)))mii-su kirjoitti:
ettei pysty poistamaan ite noita huteja...Sit vielä tuo,että pitäis muistaa aina klikata tuota,ettei vastaus ilmoteta sähköpostiin..Ihan menee tukkoon toi posti..:(
Kukas sulle sanoi,ettei kiroileminen ole tuhmaa? ;)) Se,joka sen tokas,nii on kyllä viisas..:)))löysinkin ton kohdan,miten voi poistaa viestin..:)
- Yxitypy
mutta tulin tulokseen, etten ole tehnyt tänään mitään syntiä. En edes kirosanaa päästänyt suustani.
Mutta..ei hätää. Korjataan heti tilanteen prkl.. , saat..na :=))Hyi sua Typy..Ny pesemään suus tinnerillä..;))
Tuosta kiroilemisesta..Joskus,kun ei meinaa saada vaikka pulloa auki,niin kerran ku päästää kirosanan nii het aukee..Aikamoinen mahti yhellä sanalla..Ookkos koskaan huomannu?:DDD- Yxitypy
mii-su kirjoitti:
Hyi sua Typy..Ny pesemään suus tinnerillä..;))
Tuosta kiroilemisesta..Joskus,kun ei meinaa saada vaikka pulloa auki,niin kerran ku päästää kirosanan nii het aukee..Aikamoinen mahti yhellä sanalla..Ookkos koskaan huomannu?:DDDtinneripesu sais aikaan. Ohenisko sillä huulet :=))
Olen kokeillut aika usein elämäni aikana, ja sen teho on huimaava :=)) Yxitypy kirjoitti:
tinneripesu sais aikaan. Ohenisko sillä huulet :=))
Olen kokeillut aika usein elämäni aikana, ja sen teho on huimaava :=))ne turvotakki,mut eikös se ole muotia omistaa sellaset turbohuulet..:D
- Yhteenlaskun.tulos
Ei ole mun juttuja. Mun tekemisiä mitkään jumalat tai papit vahdi. Enkä ole tehnyt mitään sellaistakaan mihin en itse olisi tyytyväinen. Kaikkiaankin, vaikka vanha olenkin, synti taitaa käsitteenä kuulua jonnekin isoäitieni aikaan.
ottaa vaikutteita neljäkymmentäluvulta. Sieltähän ex Audi-pomokin omat matransa on kaivanut !
Ettet vaan nyt sortuisi ylpeyden syntiin :))- Yhteenlaskun.tulos
TaikisN kirjoitti:
ottaa vaikutteita neljäkymmentäluvulta. Sieltähän ex Audi-pomokin omat matransa on kaivanut !
Ettet vaan nyt sortuisi ylpeyden syntiin :))ylpee olla kun mie oon niin hyvä, mitä nyt vähän turhan vaatimaton ;-)
Yhteenlaskun.tulos kirjoitti:
ylpee olla kun mie oon niin hyvä, mitä nyt vähän turhan vaatimaton ;-)
Tähän vaatimattomaan lausahdukseesi onkin hyvä päättää palstailu tältä illalta.:)
Hyvää yötä Sinulle kuin muillekin.kukaan ny vahdikkaan,muuta ku minä..;))))
Vanhanaikanen sanahan toi synti on..Harmittaaki vähän,että sen otsikkoon löin..:¤- Yhteenlaskun.tulos
mii-su kirjoitti:
kukaan ny vahdikkaan,muuta ku minä..;))))
Vanhanaikanen sanahan toi synti on..Harmittaaki vähän,että sen otsikkoon löin..:¤sen mitään mutta jos nyt sellaista 'syntiä' mietitään niin puhuminen siitä on toisinaan oire jonkinlaisesta patologisesta itsetyytymättömyydestä, sellaisesta joka meitä miesväkeä harvemmin haittaa, mutta joka näin peruskiesimäisesti sanottuna taitaa vaivata useampaakin naista. Voipi olla, että tämän julkilausumisen joku synnikseni laskee, mutta itse en sitä sellaisena pidä.
sen mitään mutta jos nyt sellaista 'syntiä' mietitään niin puhuminen siitä on toisinaan oire jonkinlaisesta patologisesta itsetyytymättömyydestä, sellaisesta joka meitä miesväkeä harvemmin haittaa, mutta joka näin peruskiesimäisesti sanottuna taitaa vaivata useampaakin naista. Voipi olla, että tämän julkilausumisen joku synnikseni laskee, mutta itse en sitä sellaisena pidä.
"syntiä"mahdoit tarkoittaa??
- Yhteenlaskun.tulos
mii-su kirjoitti:
"syntiä"mahdoit tarkoittaa??
'syntiä' ihan sanana ja käytettynä käsitteenä. Sehän viittaa johonkin ulkoa valvottuun ja käskytettyyn toimintaan jota tämä 'synti' sitten rikkoo. 'Synnin' käsitteeseenhän kuuluu myös että siitä rangaistaan tai että sitä vähintäänkin paheksutaan.
'syntiä' ihan sanana ja käytettynä käsitteenä. Sehän viittaa johonkin ulkoa valvottuun ja käskytettyyn toimintaan jota tämä 'synti' sitten rikkoo. 'Synnin' käsitteeseenhän kuuluu myös että siitä rangaistaan tai että sitä vähintäänkin paheksutaan.
täällä pääsee vähemmällä..;)
pikkuisen tuli käytyä netin puolella työaikana...niin ja parit rumat sanat taisin laittaa avaukseeni...niin ja fillarilla taisin vetäistä päin punasia....muuten oon ollut kovastikin kiltti tänään! :)
TaikisN kirjoitti:
mä luin ekaksi että flirttailit päin punaisia :))))
flirttaillut päin punaisia....ainaskaan tänään! :))))
Taiakki olla Lifen paha poika eli pahis..;))
Täälläkös sää pomppailit työaikana?Mäkin oisin netissä,jos pomo vaa antais koneen käyttöön..:DD
Saat noi mokat tekemättömiks,ku palaat takasin sil pyörällä liikennevaloihi, ja odotat ainaski viidet vihreet enneku meet yli..;))
Pääset näin vähällä,ku oot muutes ollu kiltti..;))
- Adria
Tein tosi pahan, käväisin palstalla kurkkaamassa ja näpyttelemässä tämän.
- noups
palsta ilman sovinisti sikaa on kun aitanpolku ilman aittaa :DDD
- Adria
noups kirjoitti:
palsta ilman sovinisti sikaa on kun aitanpolku ilman aittaa :DDD
Nouppari ei olisi oikea nouppari ilman sietämätöntä harmitustaan. Vain oikea nouppari itse tietää mikä noupparia harmittaa. Sinä lienet ihan oikea nouppari.
- Adria
mii-su kirjoitti:
saat kyllä anteeks..Varsinkin,ku kirjotit tähän aloitukseen..;))
Kiitos, en mä synninpäästöä tarvikaan.
On sitten pistetty miinusta tälle alotukselle.Sinä joka ton teit,nii teit kyllä kaaaaameeeen teon...Tuosta ei ihan pienellä selviäkkää..;))))
- QuietPlace
en oikein tiedä mitä noi miinukset ja plussat palvelee.
Se kun on jonkun henkilökohtainen mielipide kuitenkin.
Joku muu voi pitää hyvinkin kiinnostavana, joku taas ei... QuietPlace kirjoitti:
en oikein tiedä mitä noi miinukset ja plussat palvelee.
Se kun on jonkun henkilökohtainen mielipide kuitenkin.
Joku muu voi pitää hyvinkin kiinnostavana, joku taas ei...ja niin se menee kaikissa asioissa..Eivät ehkä oikeen tahtoneet keksiä muuta..:)
...voisko saada synninpäästön kertomatta mitä on taas tullut tehtyä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184