Talousongelmista

kissa päydälle

Jumala on rankaissut adventtikirkon bisneksiä talousongelmilla.
Kuka on niistä vastuussa?
Onko Paulsen vastuussa (tai ilman vastuuta?) Nutanasta ja muista talousongelmista sekä miljoonien häviämisestä oudolla tavalla...Tanskassa Skodsborgin hotellikylpylä myytiin pilkkahintaan ei uskoville, Ruotsissa Hultafors sanatorium myytiin samalla tavalla, Suomessa Kirjatoimi meni konkurssiin 1990-luvulla ja Hopeaniemen kylpylä myytiin samoin...ja Toivonlinnassa on rikottu valtiota vastaan erilaisissa tukiasioissa ja Sympatia-keräyksissä on huijattu suomalaisia ...ja monissa muissa kaupungeissa ostettiin Oskar Salosen säätiön rahoilla kirkkoja ja koulurakennuksia....ja maksettiin pastoreiden matkoja sekä koulutuksia.

EI JUMALA VOI SALLIA JA SIUNATA tämänkaltaisia tekoja ja tätä kirkkoa...ennen kuin kaikki synnit on tunnustettu ja sovitettu...Miettisen suvun säätiöstä tulisi korvata aiempia rikoksia ja miehet ja naiset, jotka ovat olleet vastuussa päätöksenteossa ja vastuissa edelleen ovat kirkon palveluksessa ja saavat eläkkeitä ja tukia, tulisi paljastaa ja erottaa seurakunnasta....jne...

23

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämänkin kirjoittaja voi todeta kirjoitustensa olleen miten tarkkoja? Adventistit porskuttaa vaikka vierestä huudellaan. En ole itse adventisti, mutta vierestä katsoen niillä menee ihan loistavasti

• Anonyymi

Huonosti on adventtikirkko menestynyt maallisissa bisneksissään…

• Anonyymi

Falloskohu ei varmaan tasoita tietä.

• Anonyymi

Vaihtaisit jo levyä..voi hyvänen aika, etkö kyllästy jo tuohon itsekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtaisit jo levyä..voi hyvänen aika, etkö kyllästy jo tuohon itsekin

Juuri nyt kohistaan eduskuntaa ja hallitusta myöten siitä.

Niille pitää käydä sanomassa että turpa kiinni.

• Anonyymi

Miten adventtikirkko meinaa maksaa pastoriensa palkat, kun adventtikirkon vanhusten määrä käy vähiin? Vielä ovat hyviä maksamaan pienistä eläkkeistään jälkeläisiään samalla laiminlyöden...

• Anonyymi

Vai että vanhukset laiminlyövät jälkeläisiään... Mieti vähän mitä kirjoitat. Jälkeläisten on itse tultava toimeen ilman vanhusten eläkkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että vanhukset laiminlyövät jälkeläisiään... Mieti vähän mitä kirjoitat. Jälkeläisten on itse tultava toimeen ilman vanhusten eläkkeitä.

Ja lahkojen on itse tultava toimeen ilman vanhusten eläkkeitä.
        Tehköön lahkot ja niiden valtaapitävät rehellistä työtä auttaen talkoolla niitä vanhuksiaan. Eivät he siihen alennu. Heille se vanhus edustaa vain rahasampoa, jolta saa kynittyä rahaa ja omaisuutta. Lahkojen valtaapitävät anastavat itselleen sen vanhuksen viimeisen paidankin, kun vain mahdollista.
        Ahneita paskiaisia ovat ne pastorit ja muu lahkon loisporukka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö miltä tuntuu lapsena joutua maksamaan koko ikänsä kymmenyksiä ym. uhrilahjoja adventtikirkolle syytäneen äitivainaansa tonnien hautajais- ja perunkirjoituskulut, kun eläkeläisen tilit huolella tyhjennetty adventtikirkolle vuosikymmenten ajan?

Kyllä adventtikirkko lypsämisen osaa köyhiltäkin. Mihin ne luvatut siunaukset jäivät?

• Anonyymi

Mitähän sanoisi lääk. lis. Pekka Reinikainen Trumpin tullipolitiikasta?
      Pekan mielestä pressa on ihan temppeliherrana näköinen.
      Nyt taitaa äijä tehdä kunnon munauksen

• Seitsemännen päivän adventismi (SDA) on ihmisten keksimä uskonto.☠️⚰️🪦🇺🇸

• Anonyymi

Kristittyjä, kuten muutkin kristityt.

• Anonyymi kirjoitti:

Kristittyjä, kuten muutkin kristityt.

No enpä tiedä.🔯

• Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

No enpä tiedä.🔯

Ihan sama tiedätkö vai et.

• Anonyymi

Adventismi on kultti. Siitä ei pääse mihinkään.

• Anonyymi

Pääsee, ottamalla paremmin selvää asiasta.

• Anonyymi

Se on tavallaan totuuden hetki, kun rahat loppuu, kun pitäisi maksaa sähkölasku sekä muut laskut, mutta rahat eivät vain riitä ja ihmiset alkavat periä saataviaan. Se on herättävä hetki jolloin selitykset eivät auta eikä toivomiset.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Niin etsitkö sinä täydelisiä ihmisiä ? et tule löytämään.

• Anonyymi

Paitsi että MOT valehteli.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      262
      2173
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      96
      1889
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1403
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      70
      1110
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      14
      1058
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      39
      981
    7. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      961
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      958
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      922
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      39
      895
    Aihe