Jumala on rankaissut adventtikirkon bisneksiä talousongelmilla.
Kuka on niistä vastuussa?
Onko Paulsen vastuussa (tai ilman vastuuta?) Nutanasta ja muista talousongelmista sekä miljoonien häviämisestä oudolla tavalla...Tanskassa Skodsborgin hotellikylpylä myytiin pilkkahintaan ei uskoville, Ruotsissa Hultafors sanatorium myytiin samalla tavalla, Suomessa Kirjatoimi meni konkurssiin 1990-luvulla ja Hopeaniemen kylpylä myytiin samoin...ja Toivonlinnassa on rikottu valtiota vastaan erilaisissa tukiasioissa ja Sympatia-keräyksissä on huijattu suomalaisia ...ja monissa muissa kaupungeissa ostettiin Oskar Salosen säätiön rahoilla kirkkoja ja koulurakennuksia....ja maksettiin pastoreiden matkoja sekä koulutuksia.
EI JUMALA VOI SALLIA JA SIUNATA tämänkaltaisia tekoja ja tätä kirkkoa...ennen kuin kaikki synnit on tunnustettu ja sovitettu...Miettisen suvun säätiöstä tulisi korvata aiempia rikoksia ja miehet ja naiset, jotka ovat olleet vastuussa päätöksenteossa ja vastuissa edelleen ovat kirkon palveluksessa ja saavat eläkkeitä ja tukia, tulisi paljastaa ja erottaa seurakunnasta....jne...
Talousongelmista
23
416
Vastaukset
- Anonyymi
Tämänkin kirjoittaja voi todeta kirjoitustensa olleen miten tarkkoja? Adventistit porskuttaa vaikka vierestä huudellaan. En ole itse adventisti, mutta vierestä katsoen niillä menee ihan loistavasti
- Anonyymi
Huonosti on adventtikirkko menestynyt maallisissa bisneksissään…
- Anonyymi
Falloskohu ei varmaan tasoita tietä.
- Anonyymi
Vaihtaisit jo levyä..voi hyvänen aika, etkö kyllästy jo tuohon itsekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtaisit jo levyä..voi hyvänen aika, etkö kyllästy jo tuohon itsekin
Juuri nyt kohistaan eduskuntaa ja hallitusta myöten siitä.
Niille pitää käydä sanomassa että turpa kiinni.
- Anonyymi
Miten adventtikirkko meinaa maksaa pastoriensa palkat, kun adventtikirkon vanhusten määrä käy vähiin? Vielä ovat hyviä maksamaan pienistä eläkkeistään jälkeläisiään samalla laiminlyöden...
- Anonyymi
Vai että vanhukset laiminlyövät jälkeläisiään... Mieti vähän mitä kirjoitat. Jälkeläisten on itse tultava toimeen ilman vanhusten eläkkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että vanhukset laiminlyövät jälkeläisiään... Mieti vähän mitä kirjoitat. Jälkeläisten on itse tultava toimeen ilman vanhusten eläkkeitä.
Ja lahkojen on itse tultava toimeen ilman vanhusten eläkkeitä.
Tehköön lahkot ja niiden valtaapitävät rehellistä työtä auttaen talkoolla niitä vanhuksiaan. Eivät he siihen alennu. Heille se vanhus edustaa vain rahasampoa, jolta saa kynittyä rahaa ja omaisuutta. Lahkojen valtaapitävät anastavat itselleen sen vanhuksen viimeisen paidankin, kun vain mahdollista.
Ahneita paskiaisia ovat ne pastorit ja muu lahkon loisporukka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö miltä tuntuu lapsena joutua maksamaan koko ikänsä kymmenyksiä ym. uhrilahjoja adventtikirkolle syytäneen äitivainaansa tonnien hautajais- ja perunkirjoituskulut, kun eläkeläisen tilit huolella tyhjennetty adventtikirkolle vuosikymmenten ajan?
Kyllä adventtikirkko lypsämisen osaa köyhiltäkin. Mihin ne luvatut siunaukset jäivät?
- Anonyymi
Mitähän sanoisi lääk. lis. Pekka Reinikainen Trumpin tullipolitiikasta?
Pekan mielestä pressa on ihan temppeliherrana näköinen.
Nyt taitaa äijä tehdä kunnon munauksen Seitsemännen päivän adventismi (SDA) on ihmisten keksimä uskonto.☠️⚰️🪦🇺🇸
- Anonyymi
Kristittyjä, kuten muutkin kristityt.
- Anonyymi
Moaukko kirjoitti:
No enpä tiedä.🔯
Ihan sama tiedätkö vai et.
- Anonyymi
Adventismi on kultti. Siitä ei pääse mihinkään.
- Anonyymi
Pääsee, ottamalla paremmin selvää asiasta.
- Anonyymi
Se on tavallaan totuuden hetki, kun rahat loppuu, kun pitäisi maksaa sähkölasku sekä muut laskut, mutta rahat eivät vain riitä ja ihmiset alkavat periä saataviaan. Se on herättävä hetki jolloin selitykset eivät auta eikä toivomiset.
- Anonyymi
Motin Rahat tai henki -ohjelma avasi omia silmiäni.
https://yle.fi/aihe/a/20-128782- Anonyymi
Niin etsitkö sinä täydelisiä ihmisiä ? et tule löytämään.
- Anonyymi
Paitsi että MOT valehteli.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2622173- 961889
- 911403
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701110Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si141058Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman39981Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46961- 47958
- 46922
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39895