Mission possible: Illaksi kotiin. Lentoketju.
Reilu lento number siksnain-ou-ou starttaa hetken kuluttua. Kaartelemme suoliston mutkia myötäillen Hawaijille ja haemme gekon kotiin. Kiinnittäkää tervavyöt ja nouskaa istuvaan asentoon. Kapteeni wirniksi terttuineen toivottaa matkustajat tervetulleiksi. Tiedossa turpulenssia. Kapteeni pitää nyt lakisääteisen tupakk… lepotauon ja ojentaa ohjat peränpitäjälle. Perätertulle. Pysykää liikkumatta. *irrottaa ohjaussauvan ja heittää sen olkansa yli*
Haetaan Ggekko
172
616
Vastaukset
- Puhurix
Tervepä terve. Mun puolesta voidaan lähteä.
- QuietPlace
oottakaa..
En millään pääse tästä turvatarkastuksesta.
Noi on jo vieny pullonaukasijan ja nyt ne temppuilee shamppoopullon kans.- Puhurix
turha kama. Ostetaan uutta paikan päältä.
- QuietPlace
Puhurix kirjoitti:
turha kama. Ostetaan uutta paikan päältä.
tämä lento suuntautuu?
Saako sieltä mitään muuta kuin kaislahameita?
Eiks pidäkään olla mukana oksennuspusseja, kysileikkureita, tulentekoväleineitä, omaa teltta, makuupussia, hyönteisverkkoo?
Sianlihasäilykkeitä, pussipottuja, pussikeittoja?
Shampoota, lääkkeitä, ihovoiteita, fööniä, kiharrinta? - Puhurix
QuietPlace kirjoitti:
tämä lento suuntautuu?
Saako sieltä mitään muuta kuin kaislahameita?
Eiks pidäkään olla mukana oksennuspusseja, kysileikkureita, tulentekoväleineitä, omaa teltta, makuupussia, hyönteisverkkoo?
Sianlihasäilykkeitä, pussipottuja, pussikeittoja?
Shampoota, lääkkeitä, ihovoiteita, fööniä, kiharrinta?Kaikkea noita saa. Tommosella stressillä ei kannata matkaan lähteä. Sitä paitsi mä otin matkaan miniläppärin. Tilataan netistä kaikki tarvittava.
- QuietPlace
Puhurix kirjoitti:
Kaikkea noita saa. Tommosella stressillä ei kannata matkaan lähteä. Sitä paitsi mä otin matkaan miniläppärin. Tilataan netistä kaikki tarvittava.
minne?
Luuletko että täälento koskaan pääsee sinne minne oli menossa?
Siivetkin on jeesusteipillä kiinni...ei ole bisnesluokkaa laisinkaan, vaikka siitä kyllä rahan perivät - wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
minne?
Luuletko että täälento koskaan pääsee sinne minne oli menossa?
Siivetkin on jeesusteipillä kiinni...ei ole bisnesluokkaa laisinkaan, vaikka siitä kyllä rahan perivättakertuko pikkuseikkoihin. Jeesusteippi on vain näön vuoksi, olennaista on ilmavirta joka kuljettaa konetta, ei suinkaan siivet. Turpulenssia luvassa.
- paapuuri
nyt mukaan, sitä paitsi pelottaa lentokoneessa ihan hirveesti ;((
Etenkin, jos kapteenilla on vähän hakusessaan nuo lentotaidot, kuten
tällä kertaa pahoin pelkään olevan ;))
Hauskaa matkaa teille, ketkä mukaan rohkenette lähteä;)Kolkkasin paapuurin, tulkaa avuksi kantamaan se lentokoneen kattotelineelle..tai heitetäänkö se ruumaan?
Mä haluun sit istumapaikan merinäköalalla,olen maksanut siitä- paapuuri
Kadunmies kirjoitti:
Kolkkasin paapuurin, tulkaa avuksi kantamaan se lentokoneen kattotelineelle..tai heitetäänkö se ruumaan?
Mä haluun sit istumapaikan merinäköalalla,olen maksanut siitäei onnistunut, minulla on aina kypärä päässäni tuollaisia yrityksiä varten.
Nyt olen hyvässä piilossa perunakellarissa, ovi lukossa ja valurautapannu kädessä ;)) - QuietPlace
paapuuri kirjoitti:
ei onnistunut, minulla on aina kypärä päässäni tuollaisia yrityksiä varten.
Nyt olen hyvässä piilossa perunakellarissa, ovi lukossa ja valurautapannu kädessä ;))arvelinkin että sun takias joudutaan tekeen välilasku....
*tyrkkää kypärän pois ja kopsauttaa*
Se onkuule Ggekonhakureissu ja se on elämää suurempi asia.
Siinä ei vinkuloi kukaan, vaan nyt puhalletaan yhteiseen hiileen...
eli puhku ja puhalla, mullaon jo nuotio täällä koneen takaosas... QuietPlace kirjoitti:
arvelinkin että sun takias joudutaan tekeen välilasku....
*tyrkkää kypärän pois ja kopsauttaa*
Se onkuule Ggekonhakureissu ja se on elämää suurempi asia.
Siinä ei vinkuloi kukaan, vaan nyt puhalletaan yhteiseen hiileen...
eli puhku ja puhalla, mullaon jo nuotio täällä koneen takaosas......Nyt Paapuuri nukkuu atlantille asti, tuskin se siellä koneesta pois haluaa? Vai pitäsikö ostaa laskuvarjo sille taksvriistä?
- paapuuri
Kadunmies kirjoitti:
...Nyt Paapuuri nukkuu atlantille asti, tuskin se siellä koneesta pois haluaa? Vai pitäsikö ostaa laskuvarjo sille taksvriistä?
taisi tulla teille molemmille, raahaatte nimittäin mukananne kypäräpäistä perunasäkkiä,
ehe, ehe, eheee;))
Meitsi on istunut ruokapöydän ääressä ja kyllä nyt on vatta täynnä, haluatteko tietää
mitä söin?
Kerron, että hyvää oli, oma kehu, paras kehu. - QP evk
paapuuri kirjoitti:
taisi tulla teille molemmille, raahaatte nimittäin mukananne kypäräpäistä perunasäkkiä,
ehe, ehe, eheee;))
Meitsi on istunut ruokapöydän ääressä ja kyllä nyt on vatta täynnä, haluatteko tietää
mitä söin?
Kerron, että hyvää oli, oma kehu, paras kehu.jos ihminen ei halua illaks kotiin, ni sitte ei.
Paljosta jäät paitsi...ootappa iltaa ;) - wirniksi
mistä päättelette ettenkö osaisi lentää? Siis lennättää konetta.
- QuietPlace
paapuuri kirjoitti:
ehe, ehe, eheee;))
mitä söin?
Kerron, että hyvää oli, oma kehu, paras kehu.ei ollenkaan huonompi homma että meillä on sun painos verran pottuja (90 kg) sillämullaon tunne että niitä voidan vielä tarvita...
- wirniksi
Kadunmies kirjoitti:
Kolkkasin paapuurin, tulkaa avuksi kantamaan se lentokoneen kattotelineelle..tai heitetäänkö se ruumaan?
Mä haluun sit istumapaikan merinäköalalla,olen maksanut siitäainoastaan merinäköalapaikkoja, eikä niitä suinkaan riitä kaikille. Tosin kaartelemme suolist.. eikun vuoristossa, joten asialla ei liene kovin suurta merkitystä.
- paapuuri
QuietPlace kirjoitti:
ei ollenkaan huonompi homma että meillä on sun painos verran pottuja (90 kg) sillämullaon tunne että niitä voidan vielä tarvita...
käräjillä tavataan.
Ellette jää sinne, mihin sitten olettekin menossa, elän toivossa. - paapuuri
wirniksi kirjoitti:
mistä päättelette ettenkö osaisi lentää? Siis lennättää konetta.
vaan silkkaa epäuskoa kykyihisi, tosi outoa porukkaa olet mukaan saanutkin ;))
Tervemenoa vaan, suoliston, ei kun vuoriston uumeniin.
- taikis evk
parin tunnin päästä, nyt ei ehi kyytiin :(
Äh, paljonko on 5 16 öööö...kokeillaanpa tuota lukua.. *painaa LÄHETÄ-lootaa*- Puhurix
tommonen matematiikan tukiopetus.
Puhurix kirjoitti:
tommonen matematiikan tukiopetus.
sivusto niin paljon että pitää lähteä muihin askareisiin :/
- Meriläinen
heiluttaa koneen perään hengästyneenä ja ihan loppu.
:((
Myöhästyin tietty; nyyh.- wirniksi
peräterttua ei näy missään. Kapteeni ilmoittaa että lento viivästyy entisestään jonnin verran. Istukaa rauhallisesti istuma-asennossa paikoillanne.
- QuietPlace
on kuulkaa rouva jokainen matkustaja kallisarvoinen, siksi emme sellaista kentälle jätä, vaan koukkaamme uudelleen tarvittaessa kentän ilmatilaan ja nappaamme lennosta kyytiin.
Siis lennosta. - wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
on kuulkaa rouva jokainen matkustaja kallisarvoinen, siksi emme sellaista kentälle jätä, vaan koukkaamme uudelleen tarvittaessa kentän ilmatilaan ja nappaamme lennosta kyytiin.
Siis lennosta.palvelualttius olkoon avainsanamme. Kunhan nyt päästään ilmaan *etsii taskulampun kanssa ohjaussauvaa* Mihin helv... se lensi? Taitaa olla ainoa mikä lentää, toistaiseksi.
- QuietPlace
wirniksi kirjoitti:
palvelualttius olkoon avainsanamme. Kunhan nyt päästään ilmaan *etsii taskulampun kanssa ohjaussauvaa* Mihin helv... se lensi? Taitaa olla ainoa mikä lentää, toistaiseksi.
sun ensinnäkin tarkistaa toi suunta?
Kompassi näyttää Siperiaan?
Kai toi kompassi toimii
*paniikki lakaa nousta* * taas* - wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
sun ensinnäkin tarkistaa toi suunta?
Kompassi näyttää Siperiaan?
Kai toi kompassi toimii
*paniikki lakaa nousta* * taas*nykyään annetaan aivan liian suuri arvo kaikenmaailman vempeleille ja kotkotuksille. Havaijille käy matkamme *tral-lal-laa*
- Meriläinen
QuietPlace kirjoitti:
Siis lennosta.hyppään oikein kamalan korkealle.
noiiiiih, ihanaa mukana ollaan.
Ootte te oikein kunnon sakkia:)) - wirniksi
Meriläinen kirjoitti:
hyppään oikein kamalan korkealle.
noiiiiih, ihanaa mukana ollaan.
Ootte te oikein kunnon sakkia:))hyvinhän se meni. Ei syytä pelkoon, olette asiantuntevissa käsissä. Lentoterttu tuo teille perunoita tuota pikaa.
QP hoi! Missä h*lvetissä ne perunat viipyy! - Meriläinen
wirniksi kirjoitti:
hyvinhän se meni. Ei syytä pelkoon, olette asiantuntevissa käsissä. Lentoterttu tuo teille perunoita tuota pikaa.
QP hoi! Missä h*lvetissä ne perunat viipyy!ja rommiako täällä oli tarjolla.
Mutta kun mie lähdevettä joisin oisko mahdollista.
Niiata niksauttaen (aih polvi meni lukkoon) pyytää hän, yrittäen hymyn tapaista ilmettä. - wirniksi
Meriläinen kirjoitti:
ja rommiako täällä oli tarjolla.
Mutta kun mie lähdevettä joisin oisko mahdollista.
Niiata niksauttaen (aih polvi meni lukkoon) pyytää hän, yrittäen hymyn tapaista ilmettä.kuuleekin, ja vielä ensimmäistä kertaa eläissään. Vai vielä lähdevettä. Täällä kuulkaa juodaan viinaa, en tiedä mistä olette saanut päähänne että rommia olisi tarjolla, mutta kuitenkin. Kai ymmärrätte että kauppojen lähdevedet on itse asiassa peräisin vesikraanasta? Siinä teille tunturipurojen raikkautta *tuhahtelee*
- Meriläinen
wirniksi kirjoitti:
kuuleekin, ja vielä ensimmäistä kertaa eläissään. Vai vielä lähdevettä. Täällä kuulkaa juodaan viinaa, en tiedä mistä olette saanut päähänne että rommia olisi tarjolla, mutta kuitenkin. Kai ymmärrätte että kauppojen lähdevedet on itse asiassa peräisin vesikraanasta? Siinä teille tunturipurojen raikkautta *tuhahtelee*
Tahtoo lähdevettä tahtoo......... hakkaajalkaa samaan tahtiin.
- wirniksi
Meriläinen kirjoitti:
Tahtoo lähdevettä tahtoo......... hakkaajalkaa samaan tahtiin.
riehumaan, ilmailusääntö jo sen kieltää *kiikuttaa Meriläisen muitta mutkitta putkaan*
- Meriläinen
wirniksi kirjoitti:
riehumaan, ilmailusääntö jo sen kieltää *kiikuttaa Meriläisen muitta mutkitta putkaan*
tahtoo lähdevettä Huutaa ja takoo kaltereita.
Taaaaahtooooo llllääääähhhhhddddeeeevvveeeetttttttääääääää lääh lääh puuh
- wirniksi
se peräterttu on? Kello on sex ja kone köllöttää maassa. Jo on halvattu!
mä kattelinkin että konevikako tullut kun ei kone liiku. Ehdinpä tässä itsekin kyytiin. *änkeää ikkunapaikalle kolmen matkalaukun kanssa*
Lentoemo, tuokaapas kylmää olutta.- wirniksi
TaikisN kirjoitti:
mä kattelinkin että konevikako tullut kun ei kone liiku. Ehdinpä tässä itsekin kyytiin. *änkeää ikkunapaikalle kolmen matkalaukun kanssa*
Lentoemo, tuokaapas kylmää olutta.lentoemo on samm.. siis sairastunut. Toivottavasti Teillä on omat oluet matkassa?
- QuietPlace
peräterttua ja stuerttikin maata rötköttää peräosastossa...toivorikkaana..
Matkustajat istuu paikoillaan naama kalpeena ja yhdellä paikalla on pottusäkki...
Miksi muuten tuo tankin valo palaa teillä siellä kojelaudassa, oi kapteeni?
Ja miksi teillä on pakasteturska tuolinne vieressä? - wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
peräterttua ja stuerttikin maata rötköttää peräosastossa...toivorikkaana..
Matkustajat istuu paikoillaan naama kalpeena ja yhdellä paikalla on pottusäkki...
Miksi muuten tuo tankin valo palaa teillä siellä kojelaudassa, oi kapteeni?
Ja miksi teillä on pakasteturska tuolinne vieressä?takerrutte pikkuseikkoihin. Olisitte tyytyväinen että koneen valot toimivat, ylipäänsä. Huonomminkin voisi mennä. Vieressäni ei ole pakasteturska, vaan eräs tuomari peruukissaan. Jos saan huomauttaa, ja saankin.
wirniksi kirjoitti:
lentoemo on samm.. siis sairastunut. Toivottavasti Teillä on omat oluet matkassa?
mutta varuiksi otin käsilaukkuun iiiihan pienen taskumatin, öh lieventämään lentopelkoa. Kait tässä on sitten siihen tyydyttävä. Siis koko matkako ilman ruokaa ja juomaa lentoyhtiön puolesta. Arvasin että tästä lennosta tulee piinaava. *kulauttaa käsilaukusta*
wirniksi kirjoitti:
takerrutte pikkuseikkoihin. Olisitte tyytyväinen että koneen valot toimivat, ylipäänsä. Huonomminkin voisi mennä. Vieressäni ei ole pakasteturska, vaan eräs tuomari peruukissaan. Jos saan huomauttaa, ja saankin.
että vieressänne on pelkkä peruukki, tursk...siis tuomari istuu ikkunapaikalla pelkäämöss.....matkustamossa käsilaukkuunsa tarrautuneena...
- wirniksi
TaikisN kirjoitti:
mutta varuiksi otin käsilaukkuun iiiihan pienen taskumatin, öh lieventämään lentopelkoa. Kait tässä on sitten siihen tyydyttävä. Siis koko matkako ilman ruokaa ja juomaa lentoyhtiön puolesta. Arvasin että tästä lennosta tulee piinaava. *kulauttaa käsilaukusta*
omasta takaa, ja se on itse asiassa kiellettyä. Mutta ottakaa nyt sitten koska lentoterttu on estynyt hoitamasta tehtäväänsä *seisoo tukevasti rommitynnyrin edessä*. Ruoka ei kuulu lentolipun hintaan, ettäs tiedätte.
- QuietPlace
TaikisN kirjoitti:
että vieressänne on pelkkä peruukki, tursk...siis tuomari istuu ikkunapaikalla pelkäämöss.....matkustamossa käsilaukkuunsa tarrautuneena...
käsilaukku sillä onkin.
- wirniksi
TaikisN kirjoitti:
ei saa olla ylimääräistä tavaraa. Voisitteko ylen ystävällisesti kiikuttaa tuomarille hänen tursk.. siis tukkansa. Kiitos. Ohjaamoon on matkustajilta pääsy kielletty.
- QuietPlace
wirniksi kirjoitti:
omasta takaa, ja se on itse asiassa kiellettyä. Mutta ottakaa nyt sitten koska lentoterttu on estynyt hoitamasta tehtäväänsä *seisoo tukevasti rommitynnyrin edessä*. Ruoka ei kuulu lentolipun hintaan, ettäs tiedätte.
kapteeni, meillä on pottuja....?
- wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
kapteeni, meillä on pottuja....?
Mitä vattua me perunoilla tehdään? En osaa keittää, vain lentää.
- QuietPlace
wirniksi kirjoitti:
ei saa olla ylimääräistä tavaraa. Voisitteko ylen ystävällisesti kiikuttaa tuomarille hänen tursk.. siis tukkansa. Kiitos. Ohjaamoon on matkustajilta pääsy kielletty.
että voinen olla virkaatekevä lentoemo, nailonit ja kaikki ja valmiiksi jo tympääntynyt.
Meinaatko että kannattaa lähteä kun on neljä matkustajaa?
Pitäskö noille siiville tehdä jotain?
Jos niistä vetäs ikkunoiden kautta liinat matkustamoon, voisin räpytellä niitä apuna...
Ei kai me yli 500 m nousta? - QuietPlace
wirniksi kirjoitti:
Mitä vattua me perunoilla tehdään? En osaa keittää, vain lentää.
jospa keskittyisit lentämiseen, mikäli sitäkään osaat ja jätät potunkeiton mulle.
Meilläpäin kun on tää sanonta että elähän hättäile, keitämmä potut... - wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
että voinen olla virkaatekevä lentoemo, nailonit ja kaikki ja valmiiksi jo tympääntynyt.
Jos niistä vetäs ikkunoiden kautta liinat matkustamoon, voisin räpytellä niitä apuna...
Ei kai me yli 500 m nousta?ei tarvitse tehdä mitään. MINÄHÄN SANOIN JO, että ilmavirta pitää koneen ilmassa, ei suinkaan siivet. Aivan fysiikan lakien mukaan. Laskeutumisesta ei kannata olla huolissaan, koska se mikä menee ylös, tulee jossain vaiheessa myös alas. Arkkimeduusan laki näet, jos et satu tietämään. Odotamme lisää matkustajia. Kiirekö tässä.
QuietPlace kirjoitti:
Ei kai me yli 500 m nousta?tuoda tursk...peruukkini tänne matkustamoon, se on jostain syystä kulkeutunut ohjaamoon. :/ Samalla tekisin tilauksen paistwtuista perunoista, teillä on kuulemma perunoita koneessa. Ja ottaisin myös rommitotin.
- QuietPlace
TaikisN kirjoitti:
tuoda tursk...peruukkini tänne matkustamoon, se on jostain syystä kulkeutunut ohjaamoon. :/ Samalla tekisin tilauksen paistwtuista perunoista, teillä on kuulemma perunoita koneessa. Ja ottaisin myös rommitotin.
seisoma-asennon , viuhtoo hetken ja täsmäheitölla mätkäyttää märän peruukin Taikiksen naamalle.*
Saiskos olla sipuliakin?
Löysin lastiruumasta? Ja gourmeeannokseen tulee smetanaa..
Rommin kans on hiukan niin ja näin, pitäs päästä ton Kerberoksen ohi ensin... - wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
seisoma-asennon , viuhtoo hetken ja täsmäheitölla mätkäyttää märän peruukin Taikiksen naamalle.*
Saiskos olla sipuliakin?
Rommin kans on hiukan niin ja näin, pitäs päästä ton Kerberoksen ohi ensin...täytyy kapteenina puuttua asiaan. Maksavikaista asiakasta ei saa kohdella tuolla tavoin. Korjaan siis maksavaa asiakasta. Turska tulee asetella hänen pallopäähänsä asianmukaisella tavalla. Hävetkää!
- wirniksi
TaikisN kirjoitti:
tuoda tursk...peruukkini tänne matkustamoon, se on jostain syystä kulkeutunut ohjaamoon. :/ Samalla tekisin tilauksen paistwtuista perunoista, teillä on kuulemma perunoita koneessa. Ja ottaisin myös rommitotin.
lentotertun puolesta. Hää on hiukan humal.. tarkoitan että häntä hiukan huimaa. Korkeanpaikan kammo, sehän on useimmilla meistä. Yhtiömme tarjoaa hyvitykseksi röstiperunat, pieni hetki. *funtsii osaako terttu tehdä niitä*
QuietPlace kirjoitti:
Saiskos olla sipuliakin?
Rommin kans on hiukan niin ja näin, pitäs päästä ton Kerberoksen ohi ensin...ootko sä pessytkin tämän, hienoa :)) *tällää vastapestyn pakasteturkrs..peruukin päähänsä* eikai mun meikit levinneet ?
No, ootellaan kun amatsooni menee puikkoihin, tuot sitten tynnyrin tänne.wirniksi kirjoitti:
lentotertun puolesta. Hää on hiukan humal.. tarkoitan että häntä hiukan huimaa. Korkeanpaikan kammo, sehän on useimmilla meistä. Yhtiömme tarjoaa hyvitykseksi röstiperunat, pieni hetki. *funtsii osaako terttu tehdä niitä*
mutta miten tämä peruukki tuoksuu rommilta?
- wirniksi
TaikisN kirjoitti:
mutta miten tämä peruukki tuoksuu rommilta?
hyvä kysymys, oikein hyvä. Erittäin hyvä. *miettii kuumeisesti*
Olen kuullut että kyseinen tuomari on hieman sanoisinko mukiinmenevä, olen myös kuullut huhuja lahjonnasta mutta ei kait sentään. Ehkä hän on rommin ystävä tai hänellä on rommin ystäviä toisaalla ja peruukki on unohtunut aiemmin jonnekin ja sitä rataa. *pakenee ohjaamoon* wirniksi kirjoitti:
hyvä kysymys, oikein hyvä. Erittäin hyvä. *miettii kuumeisesti*
Olen kuullut että kyseinen tuomari on hieman sanoisinko mukiinmenevä, olen myös kuullut huhuja lahjonnasta mutta ei kait sentään. Ehkä hän on rommin ystävä tai hänellä on rommin ystäviä toisaalla ja peruukki on unohtunut aiemmin jonnekin ja sitä rataa. *pakenee ohjaamoon*vahingossa pessyt peruukkia rommitynnyrissä ? Mistä tämä peruukki muuten ilmestyi koneeseen, en muistaakseni tuonut sitä tullessani enkä myöskään käynyt ohjaamossa *hämmästyneenä*
- QuietPlace
wirniksi kirjoitti:
täytyy kapteenina puuttua asiaan. Maksavikaista asiakasta ei saa kohdella tuolla tavoin. Korjaan siis maksavaa asiakasta. Turska tulee asetella hänen pallopäähänsä asianmukaisella tavalla. Hävetkää!
*linttaa turskan maksavikasen Taikikasen pään yli korville*
Kato, mätiäkin!
*ilahtuu*
Tuo on hyvää smetanan kans!!! - QuietPlace
TaikisN kirjoitti:
ootko sä pessytkin tämän, hienoa :)) *tällää vastapestyn pakasteturkrs..peruukin päähänsä* eikai mun meikit levinneet ?
No, ootellaan kun amatsooni menee puikkoihin, tuot sitten tynnyrin tänne.mutta viimeks se oli pikaliimannu tynnörin lattiaan.
Ehkä on helpompi että siirrytään näiden pitkien pillien kans rommitynnörin suuntaan
*näyttää ohutta puuporaa ja vintilää*
Fuck the potatoes? Vai kuinka? QuietPlace kirjoitti:
mutta viimeks se oli pikaliimannu tynnörin lattiaan.
Ehkä on helpompi että siirrytään näiden pitkien pillien kans rommitynnörin suuntaan
*näyttää ohutta puuporaa ja vintilää*
Fuck the potatoes? Vai kuinka?hiiteen potut :)
- wirniksi
TaikisN kirjoitti:
vahingossa pessyt peruukkia rommitynnyrissä ? Mistä tämä peruukki muuten ilmestyi koneeseen, en muistaakseni tuonut sitä tullessani enkä myöskään käynyt ohjaamossa *hämmästyneenä*
ihmeelliset ovat lentoterttumme tiet. Muistaaksenne ja muistaaksenne. Hieman alan ihmetellä kuka rommitynnyrillä on käynyt, kun muisti noin pätkii *hätääntyy ja alkaa etsiä rommitynnyriä* Kohta läski tummuu...
- QuietPlace
TaikisN kirjoitti:
hiiteen potut :)
hyvää aikaa kun kerran odotellaan niitä maksavia asiakkaita...
*kuiskaa Taikiksella* nää kaikki on ilmaislipulla matkustavia.
Se oli joku sellanen kilpailu, jonka osallistumisesta piti maksaa 500 ja sit sai muka voiton...
Sai valita kylpyläviikonlopun tai matkan Hawaijille ja nää pösilöt otti lennon...
Ai niin, et kai sää.......? - wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
Se oli joku sellanen kilpailu, jonka osallistumisesta piti maksaa 500 ja sit sai muka voiton...
Sai valita kylpyläviikonlopun tai matkan Hawaijille ja nää pösilöt otti lennon...
Ai niin, et kai sää.......?lörppö!
- Meriläinen
QuietPlace kirjoitti:
Ai niin, et kai sää.......?täälläistä petosta, rouva puhuisi nyt vaan vähän hiljempaa siellä mun selkäni takana, ei hitto täällä onkin kaiuttimet päällä, pitäis vähän miettiä mistä niitä nappuloita painelee.
Nyt mie otan heti yhteyttä????????? johonkin kun mahan pääsen. - wirniksi
Meriläinen kirjoitti:
täälläistä petosta, rouva puhuisi nyt vaan vähän hiljempaa siellä mun selkäni takana, ei hitto täällä onkin kaiuttimet päällä, pitäis vähän miettiä mistä niitä nappuloita painelee.
Nyt mie otan heti yhteyttä????????? johonkin kun mahan pääsen.että emme ole vielä edes ilmassa. Lento six-nain-ou-wou eikun ou-ou viivästyy vielä.
- QuietPlace
Meriläinen kirjoitti:
täälläistä petosta, rouva puhuisi nyt vaan vähän hiljempaa siellä mun selkäni takana, ei hitto täällä onkin kaiuttimet päällä, pitäis vähän miettiä mistä niitä nappuloita painelee.
Nyt mie otan heti yhteyttä????????? johonkin kun mahan pääsen.tämä lento ei ole vielä edes ilmassa ja itteppähän valitsitte....
Mutta kaljaa tulee kohta. - Meriläinen
wirniksi kirjoitti:
että emme ole vielä edes ilmassa. Lento six-nain-ou-wou eikun ou-ou viivästyy vielä.
petos minua kohtasi, Olen hyppinyt korkeammalle kuin kukaan muu, josta mulle kuuluis korkeushypyn maailmanmestaruus, toisaalta olen notkistellut kapteenin edessä niin että polvet meinasi hajota, eikä olla edes ilmassa vielä.
Perääntyy hän muristen vihaisena ja vieläkin vihaisempana.
PELOTTAAKO häh? - Meriläinen
QuietPlace kirjoitti:
tämä lento ei ole vielä edes ilmassa ja itteppähän valitsitte....
Mutta kaljaa tulee kohta.ja mulkoilee yhä edelleen.
- wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
tämä lento ei ole vielä edes ilmassa ja itteppähän valitsitte....
Mutta kaljaa tulee kohta.pottuja että on vähän aikaa hiljaa. Äkkiä nyt!
- QuietPlace
Meriläinen kirjoitti:
ja mulkoilee yhä edelleen.
tunkemassa ruokaliinan Meriläisen kaulukseen ja pyyhkäisee nenästä tipan samalla*
Rouva ottaa nyt ihan rauhallisesti.
Näkee kyllä että olette ensimmäistä kertaa lennollamme.
Kokeeneemmat matkustajat tietävät, että tämä ei ole vielä mitään....
Oottakaapa kun kapteeni pääsee kunnon kumaraan... - QuietPlace
Meriläinen kirjoitti:
petos minua kohtasi, Olen hyppinyt korkeammalle kuin kukaan muu, josta mulle kuuluis korkeushypyn maailmanmestaruus, toisaalta olen notkistellut kapteenin edessä niin että polvet meinasi hajota, eikä olla edes ilmassa vielä.
Perääntyy hän muristen vihaisena ja vieläkin vihaisempana.
PELOTTAAKO häh?rouva kopin, pottuja tulossa...tosin raakoja..
*heittelee* - paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
ja mulkoilee yhä edelleen.
miten siekin tuollaiseen sakkiin sekaannut, mie olen vieläkin piilossa perunakellarissa.
- Meriläinen
wirniksi kirjoitti:
pottuja että on vähän aikaa hiljaa. Äkkiä nyt!
Mille hemputin sille.
Mie oon arvostettu, ainakin omasta ja äitivainaan mielestä.
Kummaa kohtelua, kohta kun mie suutun niin minua ei pelkää kukaan. Nih!!!!!! - Meriläinen
QuietPlace kirjoitti:
rouva kopin, pottuja tulossa...tosin raakoja..
*heittelee*pakenee koneen perään suojellen itseään käsillään.
Miettii,, hullua porukkaa, on päästävä koneesta ulos. - wirniksi
paapuuri kirjoitti:
miten siekin tuollaiseen sakkiin sekaannut, mie olen vieläkin piilossa perunakellarissa.
tervetuloa lennolle, arvoista matkustaja styyrpuuri. Korjaan moukantuuri. Eikun paapuuri. Istukaa olkaa hyvä, lentoterttu saapuu palvelemaan teitä tuotapikaa. Kuinkas sattuikaan että olitte perunakellarissa, ruokalistalla on perunoita, hah hah. *missä se QP taas kuppaa*
- Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
jo mie kaipasin, auta vähän, täällä lentää perunoita mitä mie teen.
- QuietPlace
paapuuri kirjoitti:
yllyttään.
Ei sitä niin vain lähetä kuin torpasta.
Tämä on suuri Ggekonpelastuoperaatio.
Mikäli nyt koskaan Hawaijille päästään ja ggekko sieltä pois haluaa.
Mitä kyllä epäilen.
voi olla ettei sen hermot kestä enää lentomatkaa.. - paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
Mille hemputin sille.
Kummaa kohtelua, kohta kun mie suutun niin minua ei pelkää kukaan. Nih!!!!!!Tänne kellariin mahtuu vielä, eikä tule nälkäkään, pottuja jäi, vaikka säkillisen veivät.
Ja kypärän ;(( - QuietPlace
Meriläinen kirjoitti:
Mille hemputin sille.
Kummaa kohtelua, kohta kun mie suutun niin minua ei pelkää kukaan. Nih!!!!!!rouvan pottuihin hiukan rauhoittavaa*
Näin on helpompi kaikille...
JA näyttää ne nousut ja laskutkin mukavammille... - paapuuri
QuietPlace kirjoitti:
yllyttään.
Ei sitä niin vain lähetä kuin torpasta.
Tämä on suuri Ggekonpelastuoperaatio.
Mikäli nyt koskaan Hawaijille päästään ja ggekko sieltä pois haluaa.
Mitä kyllä epäilen.
voi olla ettei sen hermot kestä enää lentomatkaa..eräiden muidenkaan hermot, oksentaa kapteenin syliin, hups, sorry vaan ;(((
- Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
Tänne kellariin mahtuu vielä, eikä tule nälkäkään, pottuja jäi, vaikka säkillisen veivät.
Ja kypärän ;((huh, johan selvisin.
Ihan kamalaa. Perunoita heittelivät ja olisivat juottaneet humalaan.
Tiedä kuule mitä sitten mie oisin tehnyt. - QuietPlace
Meriläinen kirjoitti:
pakenee koneen perään suojellen itseään käsillään.
Miettii,, hullua porukkaa, on päästävä koneesta ulos.ku kapteeni repi sen perälunkan lukon, tiput vielä kentälle ja nousee hame korviin ja palomiehet nauraa.
Istu ny alas!!!! - paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
jo mie kaipasin, auta vähän, täällä lentää perunoita mitä mie teen.
laita tuo päähäsi, mennään penkin alle piiloon, näähän on ihan sekoja.
- paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
huh, johan selvisin.
Ihan kamalaa. Perunoita heittelivät ja olisivat juottaneet humalaan.
Tiedä kuule mitä sitten mie oisin tehnyt.näpsä tyttö, nyt karkuun ja lujaa, toista kertaa ei tähän sakkiin eksytä, eikä tämän kapteenin koneeseen, osaa edes lentää ;((
- wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
rouvan pottuihin hiukan rauhoittavaa*
Näin on helpompi kaikille...
JA näyttää ne nousut ja laskutkin mukavammille...kummallista miten vastahakoisia matkustajia täällä on, vaikka kaikki on viimosen päälle. Pitäiskö vaihtaa leffa, näytetään vähän pornoa?
- Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
laita tuo päähäsi, mennään penkin alle piiloon, näähän on ihan sekoja.
uskonut että tälläiseen vielä joudun.
- Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
näpsä tyttö, nyt karkuun ja lujaa, toista kertaa ei tähän sakkiin eksytä, eikä tämän kapteenin koneeseen, osaa edes lentää ;((
että mie oon sielä vielä ja alko kattelemaan pornokuvia.
meillä on hyvät ajat juosta pakoon. - QuietPlace
wirniksi kirjoitti:
kummallista miten vastahakoisia matkustajia täällä on, vaikka kaikki on viimosen päälle. Pitäiskö vaihtaa leffa, näytetään vähän pornoa?
kun istuvat suua uki, ni on helpompi ruokkia.
- paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
että mie oon sielä vielä ja alko kattelemaan pornokuvia.
meillä on hyvät ajat juosta pakoon.ole näin vaarallista, eikä varmaan teiläkään siellä, tosi outoa porukkaa.
- Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
ole näin vaarallista, eikä varmaan teiläkään siellä, tosi outoa porukkaa.
Mie katon taas selviytyjien ekan jakson, jos sais vähän oppia miten näistä hurjista selviydytään jos vielä vastaan tilanne tulee.
- paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
Mie katon taas selviytyjien ekan jakson, jos sais vähän oppia miten näistä hurjista selviydytään jos vielä vastaan tilanne tulee.
otetaan oppia, jos joudutaan näiden kanssa autiolle saarelle tai viidakkoon ;))
- wirniksi
Meriläinen kirjoitti:
pakenee koneen perään suojellen itseään käsillään.
Miettii,, hullua porukkaa, on päästävä koneesta ulos.lähteä kesken lennon, siitä tulee sanktioita. Melkoinen lovi kukkaroonne sanoisin. Ai juu mutta eihän me vielä olla ilmassa. Joka tapauksessa lähtöselvitys on päättynyt. Istukaa alas! *sehän olikin jo putkassa*
- wirniksi
paapuuri kirjoitti:
eräiden muidenkaan hermot, oksentaa kapteenin syliin, hups, sorry vaan ;(((
*hymyilee asiakaspalvelumaireasti* Eipä tuo haittaa, rouva hyvä. Oksentakaa toki lisää, jos siltä tuntuu *perrkkk* Nousemme ilmaan aivan kohta. Sillä aikaa voisitteko ystävällisesti mennä paikoillenne, perunat on justsillään valmiita.
- wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
kun istuvat suua uki, ni on helpompi ruokkia.
kun on ihme sakkia tällä lennolla. Ootas kun laitan kunnon pornot pyörimään. Ookko nähnyt tän Ron Jeremy II:sen? Kait tää saa noi vanhat huuhkajat pysymään tuoleissaan. Ai ei vai...
- paapuuri***
wirniksi kirjoitti:
*hymyilee asiakaspalvelumaireasti* Eipä tuo haittaa, rouva hyvä. Oksentakaa toki lisää, jos siltä tuntuu *perrkkk* Nousemme ilmaan aivan kohta. Sillä aikaa voisitteko ystävällisesti mennä paikoillenne, perunat on justsillään valmiita.
Taidanpa oksentaa uudelleen, siitäs sait, heheee :)))
- wirniksi
Meriläinen kirjoitti:
uskonut että tälläiseen vielä joudun.
matkustaminen avartaa!
- Meriläinen
wirniksi kirjoitti:
matkustaminen avartaa!
nyt mie oonkin ovela kun paan paapun kaa päät yhteen.
Aits - Meriläinen
wirniksi kirjoitti:
kun on ihme sakkia tällä lennolla. Ootas kun laitan kunnon pornot pyörimään. Ookko nähnyt tän Ron Jeremy II:sen? Kait tää saa noi vanhat huuhkajat pysymään tuoleissaan. Ai ei vai...
kapu tähän viereen vähän, katotaan tälleen lähekkäin mmmm
QuietPlace kirjoitti:
Ai niin, et kai sää.......?*piilottaa kiireesti voittolipukkeen*
- QuietPlace
aikaa, kun piti pistäytyä kentällä vielä.
Tilain lavallisen kaljaa, tai pari.
Virosta lennättävät.
Että ei hoppuilla sen lähdön kanssa.
Rahaakaan en tarvinnu, sanoin vain että Ketkun piikkiin ja ne kysy, että kai tiedät miten käy, jollet maksa?
Minä sanoin että juu juu, meille on tällanen pisnes ihan tuttua... - wirniksi
Korjaan harvat ja arrvoisat matkustajat. Lento six-nain-ou-nou-joko-taas odottaa viime hetken matkustajia. Pyydämme matkustajia siirtymään koneeseen, nousemaan istuma-asentoon ja asentamaan happinaamarin. Lennolla on tarjolla virvokkeita ja tarvikkeita. Lisämaksusta näytämme elokuvan En minä mutku ne muut. Kiitos.
- QuietPlace
nyt alkaa kapteenilla olemaan sykettä...
Nostatko sen lippalakin pois silmiltäs... - wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
nyt alkaa kapteenilla olemaan sykettä...
Nostatko sen lippalakin pois silmiltäs...hetken luulin että turska oli palannut. No pieni hetki. Matkustajia kyllä voisi olla enemmän, mutta vaikka on vähemmän, niin lennämme silti. Vaan ei vielä. Pieni hetki taas *etsii ohjaussauvaa* Onko tämä laskuteline? *roikottaa pellinkappaletta kädessään*
- QuietPlace
wirniksi kirjoitti:
hetken luulin että turska oli palannut. No pieni hetki. Matkustajia kyllä voisi olla enemmän, mutta vaikka on vähemmän, niin lennämme silti. Vaan ei vielä. Pieni hetki taas *etsii ohjaussauvaa* Onko tämä laskuteline? *roikottaa pellinkappaletta kädessään*
se pellinkappale nyt vaan sattuu olemaan lastausruuman lukko...siis osa sitä.
Mutta voidaanhan me lentää peräovi aukikin.
Kertakos tuo ensimmäinen.
Siirrän matkatavarat matkustamoon... - wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
se pellinkappale nyt vaan sattuu olemaan lastausruuman lukko...siis osa sitä.
Mutta voidaanhan me lentää peräovi aukikin.
Kertakos tuo ensimmäinen.
Siirrän matkatavarat matkustamoon...eiköhän sinun olisi parempi keskittyä ruoan tarjoiluun. Nälkäisiä on enempikin, paapuurille pitäisi antaa perunoita. Tarjoile vasemmalta. Sinähän tiedät että styyrpuuri on laivan oikea ja paapuuri vasen, perästä katsottuna. Vai oliko se niin että autoa katsottiin perästä. Itsehän paremmin tiedät, peräterttu kun olet, hah hah. Joo olen jo menossa...
- QuietPlace
wirniksi kirjoitti:
eiköhän sinun olisi parempi keskittyä ruoan tarjoiluun. Nälkäisiä on enempikin, paapuurille pitäisi antaa perunoita. Tarjoile vasemmalta. Sinähän tiedät että styyrpuuri on laivan oikea ja paapuuri vasen, perästä katsottuna. Vai oliko se niin että autoa katsottiin perästä. Itsehän paremmin tiedät, peräterttu kun olet, hah hah. Joo olen jo menossa...
ihan ku pukamat.
Ittelläs on.
Koita ny saaha tää rakkine ilmaan, ennenku marssivat ulos. - paapuuri
wirniksi kirjoitti:
eiköhän sinun olisi parempi keskittyä ruoan tarjoiluun. Nälkäisiä on enempikin, paapuurille pitäisi antaa perunoita. Tarjoile vasemmalta. Sinähän tiedät että styyrpuuri on laivan oikea ja paapuuri vasen, perästä katsottuna. Vai oliko se niin että autoa katsottiin perästä. Itsehän paremmin tiedät, peräterttu kun olet, hah hah. Joo olen jo menossa...
odottaa herraakin, kun tai jos palaatte reissultanne, syytteenä perunavarkaus.
- QuietPlace
paapuuri kirjoitti:
reissuilta ei ihan heti...palata..
Lähettäsitkö meidät maailman ääriin, ilman ruokaa.Pihtari. - Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
sieppauksesta ja vaikka mistä
- QuietPlace
katsoon selviytyjät, niin tiedän miten pärjätä sitten siellä perillä...
- wirniksi
Kapteeni wirniksi peräterttuineen toivottaa miehistön eikun matkustajat tervetulleiksi lennolle. Päämäärämme ja määränpäämme on Havaiji. Kaarramme suoliston mutkia mukaellen. Turpulenssia hieman. Matkalla lentoterttumme tarjoilee perunoita. Illan elokuvana, alkuperäisestä poiketen, Ron Jeremy & Co: Perän edessä peräännynkö. Trevlig tresa! Tack.
- Adria
Miksi?
- wirniksi
gekon omistajalla on ikävä.
- Adria
wirniksi kirjoitti:
gekon omistajalla on ikävä.
Aha. So?
- wirniksi
Adria kirjoitti:
Aha. So?
nyt hyppäät kyytiin ja lähdetään hakemaan. Kunhan löydän ohjaussauvan, pieni hetki. PS. Meikä on lihotuskuurilla!
- QuietPlace
wirniksi kirjoitti:
nyt hyppäät kyytiin ja lähdetään hakemaan. Kunhan löydän ohjaussauvan, pieni hetki. PS. Meikä on lihotuskuurilla!
perstaskustaan sauvan....tätäkö etit...
*mielihymis* - wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
perstaskustaan sauvan....tätäkö etit...
*mielihymis*nyt mennään.
viime hetkessä vaikka ei ole aavistustakaan, mikä on Ggekko.
- wirniksi
on nittaminan rakas ystävä, joka vahinkossa jäi Hawaijille viime lennolla. Tuli vähän turpulenssiä ja teknisiä vikoja, joita tällä lennolla ei siis ole. Haluatko perunoita? *tiedustelee*
- QuietPlace
wirniksi kirjoitti:
on nittaminan rakas ystävä, joka vahinkossa jäi Hawaijille viime lennolla. Tuli vähän turpulenssiä ja teknisiä vikoja, joita tällä lennolla ei siis ole. Haluatko perunoita? *tiedustelee*
vahingossa jääny.Suomeenhan se tuli ja valitteli viileää ilmastonalaa kunoli Saharaan tottunut.
Sieltähän se löyty.
Hyppäs sitten Seutulassa koneeseenkun ei tykänny suomalaisen kärpäsen mausta...
Sillä on perhe siellä Hawaijilla, joten en ole ollenkaan varma ilahtuuko ggekko meidän suuresta uhrauksestamme....
Ja se on hiton häijy kun suuttuu... - wirniksi
QuietPlace kirjoitti:
vahingossa jääny.Suomeenhan se tuli ja valitteli viileää ilmastonalaa kunoli Saharaan tottunut.
Sieltähän se löyty.
Hyppäs sitten Seutulassa koneeseenkun ei tykänny suomalaisen kärpäsen mausta...
Sillä on perhe siellä Hawaijilla, joten en ole ollenkaan varma ilahtuuko ggekko meidän suuresta uhrauksestamme....
Ja se on hiton häijy kun suuttuu...täytyy nitankin ikävä ottaa huomioon, on itkenyt silmät päästään ja ihmetellyt mihin gekko on mennyt. Katellaan nyt jos riittää että moikkaavat havaijilla. Siis jos sinne saakka päästään, ja varmana päästään *epävarmana*
wirniksi kirjoitti:
taidan jättää väliin, söin juuri päivällistä *silmäilee epäluuloisena pottuja* Viinaa voisin kyllä ottaa, koskas viinakärry tulee?
- wirniksi
norMix kirjoitti:
taidan jättää väliin, söin juuri päivällistä *silmäilee epäluuloisena pottuja* Viinaa voisin kyllä ottaa, koskas viinakärry tulee?
ahneella päällä. Oletteko kenties Alkoholisti? Sellaisia ei tällä lennnolla suvaita. *piilottelee rommitynnyriä* Alkoholismi on uhka sekä terveydelle että ilmailulle *hurskaana* Älkää alkako riehumaan, ettei tarvitse laittaa putkaan. Siellä on jo väkeä yllin kyllin.
wirniksi kirjoitti:
ahneella päällä. Oletteko kenties Alkoholisti? Sellaisia ei tällä lennnolla suvaita. *piilottelee rommitynnyriä* Alkoholismi on uhka sekä terveydelle että ilmailulle *hurskaana* Älkää alkako riehumaan, ettei tarvitse laittaa putkaan. Siellä on jo väkeä yllin kyllin.
janoinen. On se nyt kumma, ettei saa juotavaa ilman kettuiluja!
- wirniksi ejk
norMix kirjoitti:
janoinen. On se nyt kumma, ettei saa juotavaa ilman kettuiluja!
jonkinlaista aggressiivisuutta jos viinaa ei heti tule? Täällä häkki heilahtaa rähinäremmille. Putkaan vaan *heittää norMixin Meriläisen kaveriksi*
wirniksi ejk kirjoitti:
jonkinlaista aggressiivisuutta jos viinaa ei heti tule? Täällä häkki heilahtaa rähinäremmille. Putkaan vaan *heittää norMixin Meriläisen kaveriksi*
olis sitä nyt huonompaankin seuraan voinut joutua, mutta saiskos nyt vihdonkin sitä viinaa!
- wirniksi ejk
norMix kirjoitti:
olis sitä nyt huonompaankin seuraan voinut joutua, mutta saiskos nyt vihdonkin sitä viinaa!
putkaan ei tarjoilla viinaa. Hauskaa matkaa!
wirniksi ejk kirjoitti:
putkaan ei tarjoilla viinaa. Hauskaa matkaa!
häivyttyä kaivaa taskumatin esiin, vetäisee kunnon siivut ja tarjoaa Meriläiselle! :)
- wirniksi
sixnain-ou-boy. Nousussa saattaa esiintyä pientä töyssyisyyttä *ottaa hörpyt*
Lentoaikamme on noin 3 tuntia. Matkan aikana lentoterttumme tarjoilee perunoita jos kerkiää. Paniikkiin ei ole pienintäkään syytä. *sammua rötkähtää*- QuietPlace
jso joku haluaa vielä mukaan, voidaan koukata...
Siis minä voin kai koukata...kapteeni näyttää olevan...päikkäreillä...
*hoitelee pottukattilaa toisella kädelläja toisella ohjailee*
..Ggekon kävi? Saatiiks me se haettua? Etanolidementia perskule jyllää niin kovin???
- wirniksi ejk
kun olin lakisääteisellä lepotauolla just Havaijin kohdalla. Taisin olla muillakin kohdilla. Oikeastaan en ole varma päästiinkö edes ilmaan. Peräterttu taisi olla enempi koivillaan, hän ehkä tietää. Paljonko on 5 10 ?????
wirniksi ejk kirjoitti:
kun olin lakisääteisellä lepotauolla just Havaijin kohdalla. Taisin olla muillakin kohdilla. Oikeastaan en ole varma päästiinkö edes ilmaan. Peräterttu taisi olla enempi koivillaan, hän ehkä tietää. Paljonko on 5 10 ?????
se peräterttu nyt loppujen lopuksi oli, kun mulla oli muualla kiireitä niin päässy lennolle mukaan lainkaan. Tääl kentällä haahuilen yksinään viinalaukun kanssa.
- Napan-der*
Nittaminax kirjoitti:
se peräterttu nyt loppujen lopuksi oli, kun mulla oli muualla kiireitä niin päässy lennolle mukaan lainkaan. Tääl kentällä haahuilen yksinään viinalaukun kanssa.
kentälle asti. Mutta tuossa tuo rotisko näyttäis nököttävän samalla paikalla joten onkohan se missään käynytkään. En usko että ilmojen halki on käynyt lentäjän tie.
Napan-der* kirjoitti:
kentälle asti. Mutta tuossa tuo rotisko näyttäis nököttävän samalla paikalla joten onkohan se missään käynytkään. En usko että ilmojen halki on käynyt lentäjän tie.
se edes sama kone, mutta kömmitään sisään, kait tää jonnekkin lentää joskus.
- wirniksi ejk
Napan-der* kirjoitti:
siinähän Te olettekin. Ehditte hyvin mukaan, tosin kaikki matkustamopaikat on loppuunmyyty. Mutta tuolla on vielä tilaa *lemppaa Napanderin yksin tein putkaan muiden seuraksi*
wirniksi ejk kirjoitti:
Mikäli Ggekko on haettu, pyydän tarkastamaan ettei se kuitenkin ole salaperäisesti kadonnut peruukkini. Tarkistakaa liikkuuko eläin?
- wirniksi ejk
Nittaminax kirjoitti:
se edes sama kone, mutta kömmitään sisään, kait tää jonnekkin lentää joskus.
ikävää että olette myöhässä, mutta vielä mahtuu. *tunkee Nitan täpötäyteen putkaan*
- Napan-der
wirniksi ejk kirjoitti:
siinähän Te olettekin. Ehditte hyvin mukaan, tosin kaikki matkustamopaikat on loppuunmyyty. Mutta tuolla on vielä tilaa *lemppaa Napanderin yksin tein putkaan muiden seuraksi*
kuten teemaan sopii. Kunhan tarjoilu pelaa.
- wirniksi ejk
TaikisN kirjoitti:
Mikäli Ggekko on haettu, pyydän tarkastamaan ettei se kuitenkin ole salaperäisesti kadonnut peruukkini. Tarkistakaa liikkuuko eläin?
emme ole vielä Havaijilla päinkään. Odotamme viime hetken matkustajia putk... lennolle.
wirniksi ejk kirjoitti:
ikävää että olette myöhässä, mutta vielä mahtuu. *tunkee Nitan täpötäyteen putkaan*
mä olen ihan vesiselvä. Ei mua putkaan voi nakata. Tai oikeestaan...siel on varmaan janosia matkustajia joten joo kyl mä menen sinne mielelläni kiitooosss.
- QuietPlace
wirniksi ejk kirjoitti:
lähdetä, ilman virkaatekevää terttua.
Saankin levätä tän reissun
*nostaa jalat ylös ja maistaa kylmää rommidrinksuaan* wirniksi ejk kirjoitti:
emme ole vielä Havaijilla päinkään. Odotamme viime hetken matkustajia putk... lennolle.
makuupaikkaa. Pitäisi päästä päiväunille myöhästymättä lähdöstä?
- wirniksi ejk
TaikisN kirjoitti:
makuupaikkaa. Pitäisi päästä päiväunille myöhästymättä lähdöstä?
täällä on kaikkea *lemppaa Taikiksen putkuliin* Oikein hyvää yötä!
- wirniksi ejk
Nittaminax kirjoitti:
mä olen ihan vesiselvä. Ei mua putkaan voi nakata. Tai oikeestaan...siel on varmaan janosia matkustajia joten joo kyl mä menen sinne mielelläni kiitooosss.
janosta onkin mukavampi kärsiä kohtalotovereiden seurassa. Hähää!
wirniksi ejk kirjoitti:
täällä on kaikkea *lemppaa Taikiksen putkuliin* Oikein hyvää yötä!
EIHÄN TÄÄLLÄ OLE PATJAAKAAN, untuvatyynystä akaan. Pyh millaista palvelua.
Mutta ei auta, pakko päästä pitkäkseen. *köllähtää lattialla ja aloittaa valataisan kuorsauksen.*
Herättäkää kun on ruoka-aika.- Yhteenlaskun.tulos
wirniksi ejk kirjoitti:
Mikäs sitä teidän ruuhtanne vaivaa kun seisoo siellä kiitoradan tukkeena jo kolmatta päivää. Pitäisi saada alta pois kun perjantaina on se lakkokin.
Tuolta lähtee pari kaveria katsomaan onko teillä ongelmia. Ja niillä on sitten alkometri mukana. Muistutan, että lentoliikenteessä on nollatoleranssi, ja jos viisari värähtää hitusenkin sen kohdalla jolla on kapteeninlakki päässä, tiedossa on elinkautista ainakin kolme kertaa pidempään kuin Bernie Madoffille. wirniksi ejk kirjoitti:
janosta onkin mukavampi kärsiä kohtalotovereiden seurassa. Hähää!
kiva *raahaa viinasalkkua mukanaan* Nyt kaikki janoiset juotavaa löytyy. huhuuu onks tääl ketään. Höh..ihan tyhjää kaikuu.
Yhteenlaskun.tulos kirjoitti:
Mikäs sitä teidän ruuhtanne vaivaa kun seisoo siellä kiitoradan tukkeena jo kolmatta päivää. Pitäisi saada alta pois kun perjantaina on se lakkokin.
Tuolta lähtee pari kaveria katsomaan onko teillä ongelmia. Ja niillä on sitten alkometri mukana. Muistutan, että lentoliikenteessä on nollatoleranssi, ja jos viisari värähtää hitusenkin sen kohdalla jolla on kapteeninlakki päässä, tiedossa on elinkautista ainakin kolme kertaa pidempään kuin Bernie Madoffille.nyt kannata kysyä mitään, ku se tais sammua tai jotain. Ainakin kovasti se viipotti menemään ohjaamoon.
- QuietPlace
Nittaminax kirjoitti:
nyt kannata kysyä mitään, ku se tais sammua tai jotain. Ainakin kovasti se viipotti menemään ohjaamoon.
näyttää olevan lukossa, mutta mä voin pukata tän lentokoneen tuonne sivukiitoradalle odotteleen...
Tuu Nitta, pukkaa sää toisesta renkaasta. - Yhteenlaskun.tulos
Nittaminax kirjoitti:
nyt kannata kysyä mitään, ku se tais sammua tai jotain. Ainakin kovasti se viipotti menemään ohjaamoon.
Vai silleen. Pitääkin tästä soittaa myös päivystävälle sinivuokkopartiolle, nehän sitten vuotavatkin viran puolesta iltalehdistölle. Ne saavat lööpit uusiksi ja me kiitoradan puhtaaksi. Siellä ylhäällä, jos vaivaudutte katsomaan, on kohta kolmen päivän suma koneita joiden tekisi mieli laskeutua...
QuietPlace kirjoitti:
näyttää olevan lukossa, mutta mä voin pukata tän lentokoneen tuonne sivukiitoradalle odotteleen...
Tuu Nitta, pukkaa sää toisesta renkaasta.ensin tää putkan ovi mihin toi ilkimys mut lukitsi. Taikis kuorsaa niin kovasti, että mielelläni tuunkin täältä pois.
- QP, kone nakkas ulos
Vai silleen. Pitääkin tästä soittaa myös päivystävälle sinivuokkopartiolle, nehän sitten vuotavatkin viran puolesta iltalehdistölle. Ne saavat lööpit uusiksi ja me kiitoradan puhtaaksi. Siellä ylhäällä, jos vaivaudutte katsomaan, on kohta kolmen päivän suma koneita joiden tekisi mieli laskeutua...
olenkin ihmetellyt, että kun taivas pimenee ja pimenee vaan.
Älä suotta vaivaudu *katkooluurin johdot*
Me tästä mennään!
Tuodaanko sulle soma kaislahamonen sieltä hawaijilta?
*lyä lippiksen päähän*
Lentotorni, tässä lento six-nain-ou-nou-joko taas, pyydän lähtölupaa... - Yhteenlaskun.tulos
QP, kone nakkas ulos kirjoitti:
Me tästä mennään!
*lyä lippiksen päähän*
Lentotorni, tässä lento six-nain-ou-nou-joko taas, pyydän lähtölupaa...Lupa tulee heti kun kapu on sanonut alkometriin sanan huugo, pojat on siinä ovella ihan just.
- kenttäpartio
QP, kone nakkas ulos kirjoitti:
Me tästä mennään!
*lyä lippiksen päähän*
Lentotorni, tässä lento six-nain-ou-nou-joko taas, pyydän lähtölupaa...vaikka perälauta repsottaa.
* Kop kop*
Ja täällä oli jotakin ongelmia lähdön kanssa?
Ja mitenkäs jos pieni henkäys tähän pilliin, säännöt rules, tiedättehän... - QP evk
kenttäpartio kirjoitti:
vaikka perälauta repsottaa.
* Kop kop*
Ja täällä oli jotakin ongelmia lähdön kanssa?
Ja mitenkäs jos pieni henkäys tähän pilliin, säännöt rules, tiedättehän...ilmaa kauluksen alle kiinnitetystä pussista...
Joko tämä selvä?
Älkäähän pojat tunkeko tänne kabiinin, sivullisilta pääsy kielletty. - kenttäpartio
QP evk kirjoitti:
ilmaa kauluksen alle kiinnitetystä pussista...
Joko tämä selvä?
Älkäähän pojat tunkeko tänne kabiinin, sivullisilta pääsy kielletty.No ei tämä nyt kyllä *vastoin odotuksia* näytä mitään. Tuo kapteeninlakki kuuluisi olla kyllä lippa eteenpäin eikä ihan ylösalaisinkaan. Ja näyttäisi muutenkin olevan tavallista littupäisemmälle sopivampi.
Mutta laittakaa tuo peräluukku kiinni ja torni ohjaa teidät taivaalle, tuosta suunta lounaaseen. kolmen minuutin kuluttua alkaa sataa taivaalta koneita niskaan, niiden polttoaine ja kärsivällisyys on ollut lopussa jo jonkin aikaa. - Yhteenlaskun.tulos
QP evk kirjoitti:
ilmaa kauluksen alle kiinnitetystä pussista...
Joko tämä selvä?
Älkäähän pojat tunkeko tänne kabiinin, sivullisilta pääsy kielletty.Lupa myönnetty.
Myllyt auki ja menoksi, aikaa yksi minuutti. Suunta lounas ja yrittäkää päästä ilmaan ettei tarvitse tulla metsästä hakemaan. - QuietPlace
kenttäpartio kirjoitti:
No ei tämä nyt kyllä *vastoin odotuksia* näytä mitään. Tuo kapteeninlakki kuuluisi olla kyllä lippa eteenpäin eikä ihan ylösalaisinkaan. Ja näyttäisi muutenkin olevan tavallista littupäisemmälle sopivampi.
Mutta laittakaa tuo peräluukku kiinni ja torni ohjaa teidät taivaalle, tuosta suunta lounaaseen. kolmen minuutin kuluttua alkaa sataa taivaalta koneita niskaan, niiden polttoaine ja kärsivällisyys on ollut lopussa jo jonkin aikaa.perälunkkaa kiinni niin kauan, että päästään taivaalle.
*heittää matkustamoon jeesusteippiä*
Tuolla sitä on kaikki paikattu jo ennenkin...
Aijaa, herra Yhteenlaskuntulos päätti sitten lähteä mukaan?
Herra vetää sitä päätään hiukan hartioiden väliin
*kaartaa taivaalle väistellen taivaalta tippuvia koneita*
Miten tämä kone saadaan takaisin vaakaan?
Tirluuuuu? - QuietPlace
Lupa myönnetty.
Myllyt auki ja menoksi, aikaa yksi minuutti. Suunta lounas ja yrittäkää päästä ilmaan ettei tarvitse tulla metsästä hakemaan.mmmmmm.........................................................
*sinne meni Airlines Asylum * - Yhteenlaskun.tulos
QuietPlace kirjoitti:
perälunkkaa kiinni niin kauan, että päästään taivaalle.
*heittää matkustamoon jeesusteippiä*
Tuolla sitä on kaikki paikattu jo ennenkin...
Aijaa, herra Yhteenlaskuntulos päätti sitten lähteä mukaan?
Herra vetää sitä päätään hiukan hartioiden väliin
*kaartaa taivaalle väistellen taivaalta tippuvia koneita*
Miten tämä kone saadaan takaisin vaakaan?
Tirluuuuu?että virkapaikalta mihinkään lähdetään. Tässä menee aikaa kun saadaan tuo suma jäljiltänne purettua.
Ja pikkuinen vihje jos takaisin koskaan tulette. Maa on täynnä kenttiä, valitkaa ihan mikä tahansa kunhan ette enää tänne... - QuietPlace
että virkapaikalta mihinkään lähdetään. Tässä menee aikaa kun saadaan tuo suma jäljiltänne purettua.
Ja pikkuinen vihje jos takaisin koskaan tulette. Maa on täynnä kenttiä, valitkaa ihan mikä tahansa kunhan ette enää tänne...voisitte ystävällisesti kertoa mistä...lähdettiin??
*yrittää virvoitella kapteenia*
- Naurajasi
Tyhmiä gekkoja ei kannata mistään vielä tyhmempien reilujen hakea.
- QuietPlace
uus ketju niin jatketaan siitä, tää on jo niin pitkä
- wirniksi ejk
koska nyt justiinsa alkaa lepotauko. Terttu on hyvä ja tarjoilee vaan perunoita tässä. Putkaan ei saa viedä viinaa.
....kukaan montako hula-hulatyttöä saa tuoda tuliaisina?
- Lekuri-Arnold
koska on paluulento? Olis i kovin tärkeä saada pari ihmistö kyytin Nizzasta. On tullut ajanvraruksia vastanotolle,.
- QuietPlace
hiukan siitä, kuka on halukas maksamaan typyköiden liput....
kaivaako Ketkunen lompsan taskustaan, sillä nyt ei todellakaan kannata yrittää luonnosssa maksamista... - QuietPlace
Lekuri-Arnold kirjoitti:
koska on paluulento? Olis i kovin tärkeä saada pari ihmistö kyytin Nizzasta. On tullut ajanvraruksia vastanotolle,.
mikä ihmeen paluulento? Kapteenii......
- wirniksi ejk
QuietPlace kirjoitti:
mikä ihmeen paluulento? Kapteenii......
*kömpii istuimen alta silmät harittaen* Ollaanko me jo menolennolla? Missä turska ja perunat? Paljon on 6 2 ? Väitin että 8 mutta ei ookaan?
- QuietPlace
wirniksi ejk kirjoitti:
*kömpii istuimen alta silmät harittaen* Ollaanko me jo menolennolla? Missä turska ja perunat? Paljon on 6 2 ? Väitin että 8 mutta ei ookaan?
siirtymään tuonne lentoketjuun, lähdettiin sitten menemään, kun kenttähenkilöstä miltei uhkaili ...ja kohta olis tullu turpiin...
Mee lentään ny!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935317
- 564151
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201108- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001