Moi. Tässä hase.
Nyt jätkät jonoa pystyyn,niin jaetaan vuoronumerot. Ja hintahan on kaikille varmasti tuttu.
Vuoronumerot suippa-Haselle!
5
201
Vastaukset
- Deadlifter
Imekkö löysää kalua?
- Treenari82
Treenari82 on jonossa.
- Catabolic
Olen aika varma,että Treenari82 ei ole löytänyt tänne suomi24 osiolle. Luulisin että täällä ei ole muita kuin Sulo Kokki, Deadlifter,PHP,Maria,tikotiko,siima3 ja Catabolic.
Moni ufs:n sonneista olisi takuulla täällä jos tietäisivät mikä meno täällä on ollut. - maria ex-UFS
Catabolic kirjoitti:
Olen aika varma,että Treenari82 ei ole löytänyt tänne suomi24 osiolle. Luulisin että täällä ei ole muita kuin Sulo Kokki, Deadlifter,PHP,Maria,tikotiko,siima3 ja Catabolic.
Moni ufs:n sonneista olisi takuulla täällä jos tietäisivät mikä meno täällä on ollut.Bloodille ja Inkkarille just soittelin ja heti aikoivat tulla.
- Anonyymi
maria ex-UFS kirjoitti:
Bloodille ja Inkkarille just soittelin ja heti aikoivat tulla.
Hyvä että tulevat.
Itse edelleen olen täällä jonossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251758- 311506
- 321461
- 871370
- 151313