Moi. Tässä hase.
Nyt jätkät jonoa pystyyn,niin jaetaan vuoronumerot. Ja hintahan on kaikille varmasti tuttu.
Vuoronumerot suippa-Haselle!
5
163
Vastaukset
- Deadlifter
Imekkö löysää kalua?
- Treenari82
Treenari82 on jonossa.
- Catabolic
Olen aika varma,että Treenari82 ei ole löytänyt tänne suomi24 osiolle. Luulisin että täällä ei ole muita kuin Sulo Kokki, Deadlifter,PHP,Maria,tikotiko,siima3 ja Catabolic.
Moni ufs:n sonneista olisi takuulla täällä jos tietäisivät mikä meno täällä on ollut. - maria ex-UFS
Catabolic kirjoitti:
Olen aika varma,että Treenari82 ei ole löytänyt tänne suomi24 osiolle. Luulisin että täällä ei ole muita kuin Sulo Kokki, Deadlifter,PHP,Maria,tikotiko,siima3 ja Catabolic.
Moni ufs:n sonneista olisi takuulla täällä jos tietäisivät mikä meno täällä on ollut.Bloodille ja Inkkarille just soittelin ja heti aikoivat tulla.
- Anonyymi
maria ex-UFS kirjoitti:
Bloodille ja Inkkarille just soittelin ja heti aikoivat tulla.
Hyvä että tulevat.
Itse edelleen olen täällä jonossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392763Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692380Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261446- 1161124
- 991089
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13972Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57871Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62844Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.282820