Moi. Tässä hase.
Nyt jätkät jonoa pystyyn,niin jaetaan vuoronumerot. Ja hintahan on kaikille varmasti tuttu.
Vuoronumerot suippa-Haselle!
5
130
Vastaukset
- Deadlifter
Imekkö löysää kalua?
- Treenari82
Treenari82 on jonossa.
- Catabolic
Olen aika varma,että Treenari82 ei ole löytänyt tänne suomi24 osiolle. Luulisin että täällä ei ole muita kuin Sulo Kokki, Deadlifter,PHP,Maria,tikotiko,siima3 ja Catabolic.
Moni ufs:n sonneista olisi takuulla täällä jos tietäisivät mikä meno täällä on ollut. - maria ex-UFS
Catabolic kirjoitti:
Olen aika varma,että Treenari82 ei ole löytänyt tänne suomi24 osiolle. Luulisin että täällä ei ole muita kuin Sulo Kokki, Deadlifter,PHP,Maria,tikotiko,siima3 ja Catabolic.
Moni ufs:n sonneista olisi takuulla täällä jos tietäisivät mikä meno täällä on ollut.Bloodille ja Inkkarille just soittelin ja heti aikoivat tulla.
- Anonyymi
maria ex-UFS kirjoitti:
Bloodille ja Inkkarille just soittelin ja heti aikoivat tulla.
Hyvä että tulevat.
Itse edelleen olen täällä jonossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381742
- 961572
Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!
Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣1031288Haha, nyt vähän naurattaa:)
Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi1211272- 571256
luomua olla pitää
sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun1271141- 38906
Sofian dj-deitti
No nyt on päässy hyvään seuraan, joko päästään romanssin makuun? :)39881Tuleeko mielipiteestä rikos?
Sananvapaus kyseenalaistetaan? Tuleeko sodan toisen osapuolen puolustusmielipide rikolliseksi toiminnaksi? Tai vastaavasti sodan osapuolen tekojen syy462873Hauskaa iltaa
mun hehkulampulle :) Jos et ois antan anteeks mulle, ni oisit saanu postissa sellasen nallekarhun, minkä paidassa lukee I'm sorry :) Kohta saunaan149858