Onkohan totta, kun "sisäpiirin" tietona kuulin olevan kehitteillä 24:een päivitys, jonka jälkeen kohdasta käyttäjän tiedot saa näkyviin hänen kaikilla nimimerkeillään kirjoittavat viestit? aikamoinen sekamelska kyllä saattaa syntyä jos näin tapahtuu, tulee monta nettiraatoa. Enää ei auta poistelutkaan, koska omapoistamat jäävät näkyviin. Toivottavasti kyseessä on kuitenkin vain huhu :/
Kaikki nikit näkyviin?
48
911
Vastaukset
- Pörrääjä
on kuulema kohta "käyttäjän viestit" on se mistä ne tulee tupsahtamaan. Nyt ne näyttää olevan ihan sekaisin,
- huuhaatako?
mees vilkaseen laiffin lentoketjuu
- Pörrääjä
huuhaatako? kirjoitti:
mees vilkaseen laiffin lentoketjuu
aivan kuin moni muukin ketju, niin ja kirjoittaja ;)
- 8+18=26
Pörrääjä kirjoitti:
aivan kuin moni muukin ketju, niin ja kirjoittaja ;)
sekasin,,,viestit ja kirjottajat
- Pörrääjä
8+18=26 kirjoitti:
sekasin,,,viestit ja kirjottajat
niin onkii, onnesta sekasin, varsinkin kirjoittajat :))))))
No sittenhän paljastuu mun kusetus että mää oon sekä kossunen että kosander. Voihan pieru.
- Pörrääjä
se on myöhäistä pierasta jos paskat on housuissa ;)
- pirpzuzeiccu
Pörrääjä kirjoitti:
se on myöhäistä pierasta jos paskat on housuissa ;)
Joko tuli "toinen"? Saako onnitella? :D
- pirpzuzeiccu
pirpzuzeiccu kirjoitti:
Joko tuli "toinen"? Saako onnitella? :D
Unohda edellinen viesti. Kokonaisena näyttää olevan vieläkin.. :P
- Pörrääjä
pirpzuzeiccu kirjoitti:
Unohda edellinen viesti. Kokonaisena näyttää olevan vieläkin.. :P
on toooooooosi pitkä ;)
- ihmettelijä?
lisätä kymmenkunta muutakin jotka teidän perhettä koskettaa.Yhteenlaskun tulos, Teyze jne. vain muutamia mainitakseni.
ihmettelijä? kirjoitti:
lisätä kymmenkunta muutakin jotka teidän perhettä koskettaa.Yhteenlaskun tulos, Teyze jne. vain muutamia mainitakseni.
...viitsisit lopettaa paskasi jauhannan?
- Pörrääjä
Kossunen kirjoitti:
...viitsisit lopettaa paskasi jauhannan?
mun mielestä toi ihmettelijä taitaa arvostaa meitin "perhettä" aika paljon, meinaan ku noin hyvät kirjoittajat nimesi aliaksiksemme, mielipiteetkin monissa asioissa menee aika yksiin :) Kävin lukemassa molempien viestit, siinä kohtaa kyl repesin ku näin toisen kirjoitelleen jo kuuden pintaan aamulla. Hitto ku nauratti ku kuvittelin Sut siihen aikaan palstailemaan :)))
Pörrääjä kirjoitti:
mun mielestä toi ihmettelijä taitaa arvostaa meitin "perhettä" aika paljon, meinaan ku noin hyvät kirjoittajat nimesi aliaksiksemme, mielipiteetkin monissa asioissa menee aika yksiin :) Kävin lukemassa molempien viestit, siinä kohtaa kyl repesin ku näin toisen kirjoitelleen jo kuuden pintaan aamulla. Hitto ku nauratti ku kuvittelin Sut siihen aikaan palstailemaan :)))
...mainituille, joiden tekstejä en kuitenkaan valitettavasti tunne.
Harmittaa vaan nää kaikenaikaset jähkhäjaanat, kaalekirstit ja leipurihiivat kristallipallojensa ja kierojen silmiensä kanssa, jotka näkevät vuodesta toiseen kaiken kahtena tai kolmena, julistaen sitten harhojaan totena.ihmettelijä? kirjoitti:
noihinkaan väittämiin.
- Pörrääjä
Kossunen kirjoitti:
...mainituille, joiden tekstejä en kuitenkaan valitettavasti tunne.
Harmittaa vaan nää kaikenaikaset jähkhäjaanat, kaalekirstit ja leipurihiivat kristallipallojensa ja kierojen silmiensä kanssa, jotka näkevät vuodesta toiseen kaiken kahtena tai kolmena, julistaen sitten harhojaan totena.joskus aikanaan nettitaipaleen alkupuolella sitä kyllä itsekin syyllistyin ääneen arvailuihin, tunnustan jopa olleeni siinä aika hyvä ;) Nykyään en viitsi korvaa lotkauttaa, vaikka peräänhuutelijan korvat näkyisivätkin, varsinkin jos arvaukset ovat ihan pällejä.
- Pörrääjä
TaikisN kirjoitti:
noihinkaan väittämiin.
en usko et Kossunen olis menny adoptoimaan meitin perheeseen ketään kysymättä ekaks multa ;)
Pörrääjä kirjoitti:
en usko et Kossunen olis menny adoptoimaan meitin perheeseen ketään kysymättä ekaks multa ;)
...muutaman jouduit sillon mun mukana adoptoimaan, mutta niitä tarvi kenenkään julkisesti pohtia ja arvailla kun en niihin useimpiin muista ees salasanoja ;)
- pirpzuzeiccu
Pörrääjä kirjoitti:
on toooooooosi pitkä ;)
menee yllättävän äkkiä, mutta tosiaan siinä vaiheessa kun on viimeiset hetket käsillä, niin tunnitkin tuntuu äärimmäisen pitkiltä. :)
- Pörrääjä
Kossunen kirjoitti:
...muutaman jouduit sillon mun mukana adoptoimaan, mutta niitä tarvi kenenkään julkisesti pohtia ja arvailla kun en niihin useimpiin muista ees salasanoja ;)
Mulla olis yks tosihyvä, vaan en muista käyttäjätunnusta. Nyt sitä nikkii ei voi ees uudestaan rekata ku ilmoittaa sen olevan varattu :/
- pirpzuzeiccu
Pörrääjä kirjoitti:
on toooooooosi pitkä ;)
Toisaalla ei ole kuulunut mitään eilisen jälkeen, joten taitaa olla nyt parasta aikaa laitoksella, eikö olekin, eikö? Kerro heti, ku pystyt ja kykenet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- doublemummi
pirpzuzeiccu kirjoitti:
Toisaalla ei ole kuulunut mitään eilisen jälkeen, joten taitaa olla nyt parasta aikaa laitoksella, eikö olekin, eikö? Kerro heti, ku pystyt ja kykenet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanha juttu, aamulla jo :) terveisiä Kiutakönkäältä!
- pirpzuzeiccu
doublemummi kirjoitti:
Vanha juttu, aamulla jo :) terveisiä Kiutakönkäältä!
jossain Kuusamossa? Onnittelut tuplamummille ihan mielettömästi, suoraan sanottuna ihan alkoi itkettään liikutuksesta. Siis ei se, että lähetät terkkuja sieltä, vaan että toinen on saanu toisen. :)
Minä olen aina muistanut kaikki nikkini:)
- Pörrääjä
yrittänyt. Puskapäivien kirjoituksia en kyllä pystyisi enää tunnistamaan, enkä varmaan kaikkia nikittömiä kisakirjoituksianikaan. Sepäs olis kiva kun nekin ponnahtais esiin, on siellä jotain tunnustamattomiakin ;)
- 11+13=tilulei?
pöllähtää seljälleen! Siellä niitä feikkejä keskustelee eri nikeillä, jopa itsensä kanssa. No, sehän olisi vain edistystä ainakin sillä palstalla, jos tuo toteutuisi? :)))) Käyn toisinaan lueskelemassa niiden juttuja ajankuluksi.. hohhoijaa...........................
- Pörrääjä
niiden tekemisistä, ei oo mun mesta, oon varmaan liian hidas semmoseen meininkiin. Luulis kyllä kuitenkin olevan mukavampaa jutella jonkun muun kuin itsensä kanssa täällä palstoilla. Kotioloissa kyllä tulee joskus kysyttyy ja vastattuu itse, mut en mä viittis alkaa niitä näppylöimään.
olis kyllä mojova juttu...:)) Odotan mielenkiinnolla...
- Pörrääjä
vois kyl aiheuttaa sekasortoa ;)
- Putkivalo
Sinänsä se auttaisi tätä puskista ilkeilyä vastaan, että jos tulee niin tulkoon! Puhtaat paperit :)))
Tuntuu että mahdotonta kai se olisi oikeesti toteuttaa. Kaikkihan ei rekisteröi omalla nimellään nikkiä, ja jos samalla koneella on useampi kirjoittaja se IP-osoitekaan ei pidä paikkansa. Menisikö mun lasten hölmöilyt sitten mun piikkiin? KÄÄKS! Mäpäs pidän niille puhuttelun....
Olisiko kyseessä väärinkäsitys? Aiemminhan oli linkki jokaisen rekatun nikin alla mistä pääsi suoraan hakemaan kyseisen nikin kaikki kirjoitukset, se on näköjään poistettu tässä uudessa versiossa. Josko olisi ollut kyse siitä?- määkanss***
se "käyttäjän viestit"-linkki. Nikkis vieressä, sytytäpäs se Valo! :)))))))
- Putkivalo
määkanss*** kirjoitti:
se "käyttäjän viestit"-linkki. Nikkis vieressä, sytytäpäs se Valo! :)))))))
Niinhän tuo onkin! Kiitos sulle! Naurusta myös :))) Käy ottaan kahvit mun piikkiin :)))
Putkivalo kirjoitti:
Niinhän tuo onkin! Kiitos sulle! Naurusta myös :))) Käy ottaan kahvit mun piikkiin :)))
ainakin näyttävät käyttäjien viestit olevan sekaisin :)
- määkans***
TaikisN kirjoitti:
Avomallissa ainakin jotkut kokoelmat oikein, oksakkaassa hallitsee kaikkea Pörrääjä. Hupaisaa. :))))
- Pörrääjä
oliskohan kriteerinä rekisteröityessä annettu sp-osoite, saman osoitteen nikit on saman henkilön nikkejä?
- Pörrääjä
TaikisN kirjoitti:
ei oo läheskään kaikki nikit mun nikkejä ;)
että tietosuojaa voitaisiin noin vaarantaa. Sehän tarkoittaisi käytännössä että kaikki samalta IP:ltä tulleet viestit niputettaisiin yhteen. Entä jos IP:llä on monta käyttäjää ? Koska mitään pankkitunnusjärjestelmää tai vastaavaa ei täällä ole käytössä, nikin voi rekata millä tahansa tekaisuillakin henkilötiedoilla. Saattaa olla kyseessä huhu :)
- Pörrääjä
vaan se saman sp-osoitteen käyttäminen rekkautuessa voisi olla se yhdistävä tekijä.
- 12
Pörrääjä kirjoitti:
vaan se saman sp-osoitteen käyttäminen rekkautuessa voisi olla se yhdistävä tekijä.
Ei mulla huolinu samaa s-postia, aina piti olla eri. Siinäkin hommansa :) No pitää poistella liikoja.
- Pörrääjä
12 kirjoitti:
Ei mulla huolinu samaa s-postia, aina piti olla eri. Siinäkin hommansa :) No pitää poistella liikoja.
kyl mulla on omissani sama, mut mulla ei olekaan montaa kymmentä, siellähän voi olla joku raja ;)
- pirpzuzeiccu
Pörrääjä kirjoitti:
kyl mulla on omissani sama, mut mulla ei olekaan montaa kymmentä, siellähän voi olla joku raja ;)
Siis jos on joskus aikoinaan rekkautumisvaiheessa laittanut sähköpostiosoitteen "niihin kaikkiin", niin ne tietysti pysyy. Mutta nykyään jos yrittää rekkautua, niin ei onnistukaan, vaan rekkautumissivu ilmoittaa, että se osoite on jo rekisteröity. Eli periaatteessa voi NYKYÄÄN rekkautua vain yhden kerran johonkin sähköpostiosoitteeseen.
- 12taas :))))
Pörrääjä kirjoitti:
siis kymmeniä, mut kuten pirpzu sanoi, se toinen on jo liikaa.
- Pörrääjä
12taas :)))) kirjoitti:
siis kymmeniä, mut kuten pirpzu sanoi, se toinen on jo liikaa.
kun kohta tulee uus virka, vois tehdä siihen liittyvän nikin :)
ja raato olen jo muutenkin :=)
eli miten elämä muuttuis ?- Pörrääjä
ei varmaankaan mitenkään, raatoja mitä raatoja ;)
- Pörrääjä
kun näyttää jo alkaneen muutosten teko. Nyt saavat kerättyä rekatun nimmarin alle helpommin noi rekkaamattomana kirjoitetut. Kohta varmaan et voi enää samasta IP:stä kirjoittaa rekkaamattomana kuin oman tunnuksesi kautta.
- maschera-x
multinikkien aika riisua naamiot
- Pörrääjä
maschera-x kirjoitti:
multinikkien aika riisua naamiot
uusi vuosi tuoda mukanaan uudet kujeet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740