Olen Suomessa työnvuoksi tienpäällä n.9kk/vuosi,en mitenkään allekirjoita sitä väitettä että karavaanari on huomaavainen ja ritarillinen muut huomioonottava autoilija...kissanpaskat...kun nämä "styroksilaatikon"vetäjät ja alitehoisella moottorilla varustetulla matkailuautolla ajelevat laumasielut tulevat keväällä liikenteeseen niin loppui sujuvuus...ei varmasti anneta tietä,oli takana vaikka minkälainen jono,leiriydytään levähdyspaikoille,soramonttuihin,uimarannoille,metsäteidenvarteen,ym,ym kun se leirintä alue on niin mahottoman kallis. Röyhkeimmät ja muista autoilijoista piittaamattomimmat autoilijat olen minä ja myös monet edustajakollegani kohdanneet valitettavasti karavaanaritarralla varustetulla autolla autoilevasta.
Mikä on karavaanari
18
496
Vastaukset
- ex edustelija
Kauanko olet matkam....una tienpäällä jo ollut.
Näinhän se on, kun saa firman auton alleen niin sitä alussa luulee olevansa teiden kingi, vaan siitä ne tunteet rauhoittuvat vuosien varrella kuumapäiltäkin. Ja ymmärtävät lopulta että tiellä on oikeus liikkua muidenkin kuin edustajien.- verkkierkki
Sinäpä sen karavaanareiden ajattelu-ja toimintamallin kiteytit hienosti,se on se oikeus liikkua,vaikka ajan reilua alinopeutta niin en kyllä anna tietä minulla on oikeus kiusata muita autoilijoita,mitäs eivät osta vaunua.
- Nimi M Erkki
Tääsäpä se jutun idea onkin, että voi yöpyä siellä levähdyspaikalla, soramontulla, uimarannalla, metsäteiden varsilla yms. Vain tällaiset kateelliset urbaanit fiman autolla ajelijat tarvii leirintäaluetta palveluineen yöpymiseen.
- Tehoa on ohituksiin
paina sitä kaasupoljinta .Minä kuljen myös työni puolesta ympäri maata oli keli kuin keli.En vaan voi yöpyä kaiken kalleimmissa hotelleissa,koska olen yrittäjä,ja maksan itse viulut.Joskus kun asuntoautolla ehtii lomailemaan,niin kyllä sillä rajoitusten mukaan pystyy kulkemaan.Jos joku sunnuntai autoilija tai takkuniska on hidasteena silloin pitää painaa kaasua ja mennä ohi.
- teuvo.t.
Se on varmaan totta että karavaanarit ne vasta ns.tuulipukukansaa ovat,anteeksi nyt vaan,asutaan ahtaassa rivitalossa vieri vieressä,ja sitten lomat vietetään ahtaassa vaunussa vaunut vieri vieressä,työelämässä ei ole valtaa niin sitä pitää liikenteessä käyttää olemalla tientukkona,varakkuus näkyy just siinä levähdyspaikka ja soramonttu leiriytymisenä,lämmitellään pussikeittoja trangialla---hohdokasta.
- 4+7
teuvo.t. kirjoitti:
Se on varmaan totta että karavaanarit ne vasta ns.tuulipukukansaa ovat,anteeksi nyt vaan,asutaan ahtaassa rivitalossa vieri vieressä,ja sitten lomat vietetään ahtaassa vaunussa vaunut vieri vieressä,työelämässä ei ole valtaa niin sitä pitää liikenteessä käyttää olemalla tientukkona,varakkuus näkyy just siinä levähdyspaikka ja soramonttu leiriytymisenä,lämmitellään pussikeittoja trangialla---hohdokasta.
Mitkä ihmeen pöljät tänne kirjoittelee?.Eikö voisi olla joskus oikeaa asiaa.
- maailmalle vaan
4+7 kirjoitti:
Mitkä ihmeen pöljät tänne kirjoittelee?.Eikö voisi olla joskus oikeaa asiaa.
Kuule, kateuskin on joilleiin asioista suurin, mikä pitää saada huutaa maailmalle.
- Aluepäällikkö
Osuit asian ytimeen..minä ajelen asuntoautolla markkinoimassa tarvikkeita, ja olen huomannut saman ongelman..ei meinaa rekoista päästä ohi, kun ne ajelee ylinopeutta, matkailuajoneuvojan kanssa ei ole tätä ongelmaa... miksi matkailukapine on pahatukko rekka ei.. selitykseksi ei riitä "ammattilaisuus" parikymppisiä puhelinkuljettajia ne näyttää nykyisin rekassakin olevan..
- ovat aikamoista porukkaa
Luuletteko karavaanarit/kausipaikkalaiset, että joku ihan oikeesti olisi KATEELLINEN teille?? Toiveajattelua. Koska kukaan EI OLE. Täällä vaan vittuillaan teille, koska olette niin säälittäviä tuulipuvuissanne ja purjehduskengissänne. Paitsi "nykymuodin" mukaan teillä on varmaan aina jalassa crocsit. Tai oikeastaan niiden kopiot. Vitun rumat.
- kateus kanssa
ovat aikamoista porukkaa kirjoitti:
Luuletteko karavaanarit/kausipaikkalaiset, että joku ihan oikeesti olisi KATEELLINEN teille?? Toiveajattelua. Koska kukaan EI OLE. Täällä vaan vittuillaan teille, koska olette niin säälittäviä tuulipuvuissanne ja purjehduskengissänne. Paitsi "nykymuodin" mukaan teillä on varmaan aina jalassa crocsit. Tai oikeastaan niiden kopiot. Vitun rumat.
Tälle edelliselle kaverille on jäänyt vittu syntymästään suuhun, ei ole ymmärtänyt pudottaa sitä tullessaan. Siellä se nyt riivaa ja vääntelyttää kantajaansa. Voi ressukkaa kateuksineen.
- -juuei-
kateus kanssa kirjoitti:
Tälle edelliselle kaverille on jäänyt vittu syntymästään suuhun, ei ole ymmärtänyt pudottaa sitä tullessaan. Siellä se nyt riivaa ja vääntelyttää kantajaansa. Voi ressukkaa kateuksineen.
Jos muut kadehtivat kausipaikkalaisia, kerro toki mitkä ovat kadehdittavat asiat. Itse en keksi yhtäkään seikkaa. Ehkäpä asia kirkastuu kun kerrot totuuden.
- kääkättäjä
-juuei- kirjoitti:
Jos muut kadehtivat kausipaikkalaisia, kerro toki mitkä ovat kadehdittavat asiat. Itse en keksi yhtäkään seikkaa. Ehkäpä asia kirkastuu kun kerrot totuuden.
tuon heti mistä kaveri on kateellinen. Se on siitä mitä nykynuoret kutsuu v......i. Mutta näin normi mies puolisena olen kyllä jonkun verran kateellinen tuolle kaverille joka saa sitä päivittäin ainakin oraalisesti nauttia. Muttat uo kateellinen ei saa, tai onhan aina mahdollisuus että hän kuuluu tuohon koko maan tuntemaan G-m@nnien joukoon eli on kääkkä
- X.
Karavaanari: Jääräpäinen,harmaahiuksinen paskamaha. Luonteeltaan oikein mulkkujen mulkku,periksi ei anna missään asiassa,vittu ei missään. Tietää kaikesta kaiken,vittu ihan kaiken.
- sellainen juu
lisäksi härskiintyneelle vitulle.
- Rakastan vaanareita
Kun kuuntelee noita juttuja,tuntuu siltä että osa "niistä" on syntynyt kultalusikka perseessä kun puhuvat 100000 asuntovaunusta.Vittu vaikka olis 18-hengen vaunu niin 100000 on kova hinta. Perkele mitä juttuja.
joten ota selvää.
Tyrox laatikoiden moottorit ovat aivan riittävän tehokkaita, minäkin olen kierrellyt koko Eurooppaa Rooman ja Nordcapin välillä, ajellut Norjan vuoria ja ylitellyt Alppeja ja Pyreneitä ilman vaikeuksia moottorin tehon kanssa. Joten mietipäs klupu uudelleen!
Levähdyspaikoille en ole nähnyt koskaan kenenkään leiriytyvän mutta tirsoja olen niilläkin vedellyt, levähdystä vartenhan ne ovat ja sanoohan sen jo paikan nimikin jota sinäkin käytit. Se, ettei aina leiriydytä leirintäalueille johtuu monesta syystä. Kaikkien harrastukset kun eivät parhaiten ole hyödynnettävissä juuri leirintäalueilla vaan jossain muualla. Itse olen ollut öitä hyvinkin monissa paikoissa eikä siitä ole kenellekään ollut haittaa. Kun minä siitä lähden niin ei jää kuin pyörän jäljet jos maa on ollut pehmeää. Ne jotka sotkevat paikkoja ovat aivan muut kuin karavaanarit. Jätteet me karavaanarit viemme aina sinne mihin ne kuuluvat jo itsemmekin vuoksi.
Minä ainakin annan tietä, jätän sen vasemman kaistan teidän kaistapäiden käyttöön, jos ette uskalla ohittaa on se teidän vikanne ei minun. Paitsi jos syystä tai toisesta ajan huomattavasti alle tienopeuden niin jopa hiljennän ja näytän vilkulla merkin kun tilanne on sopiva ohitukseen. Jos taas ajelen noin 80 tiellä jolla se on rajoituksena niin tien antaminen on aivan turhaa koska et sinäkään sen lujempaa saisi ajaa ja pieni miettiminen lienee edustajillekin tarpeen.
Minun mielestäni puhelimien ja tietotekniikan aikana kiertävät edustajat ovat aivan turhaan lisäämässä saasteita jonkun puoliturhan härvelin vuoksi. Hoitakaa homma videoesittelyin netin kautta niin säästytte monelta karavaanaristressiltä.- litali
Kun puhut turhasta saastuttamisesta,niin siinä kiteytät hyvin teidän "tientukkojen"eli styroksilaatikoiden vetäjien perusluonteenlaadun,eli valtaisan itsekkyyden ja omaan napaan tuijottamisen yhdistettynä erittäin herkkään herkkänahkaisuuteen,jos joku on turhaa ja tyhjänpäiväistä saastuttamista niin nimenomaan sitä on hupiajelu styroksilaatikoilla,mutta onneksi niille ollaan kaavailemassa kunnon veroa,jospa se vähän edes vähentäis teitä "huippuautoilijoita" muita kiusaamasta.
- vinkuu
ja kitisee kun muuta eivät maha! Kyllä se köyhiä vituttaa kun karavaanari pyyhkäisee ohi sadantonnin yhdistelmällä tai matkailuautolla ja vilkuttaa ohi mennessään. Siinä korollat ja mekanet jäävät tienposkeen savuamaan kun osamaksuautoilija yrittää tehoja tehottomasta. Ja akka ränkättää vieressä "miksi meillä ei oo tuollaista matkakulkinetta"? Siinä otsasuonet ovat ratkeamispisteessä, vitutus punalukemilla!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904413
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?593162Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182368Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki842062- 402033
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281987Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241743Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618