ja alaikäraja pubeihin neljäänkymmeneen vuoteen. Sitä nuoremmat voi pussikaljoitella puistoissa, rannoilla ja ostoskeskuksissa. On se kumma, ettei enää saa rauhassa ottaa olusiaan krouveissa. Jos jonkinsortin jolpit ja ökyteinit hihhuloivat äänekkäästi hartauden huoneissa. Suomalainen tapa jököttää koomaan asti on vaarannettu kovaäänisellä muzakilla ja hekottelevalla ääriaineella. Tavat takaisin. Valkoiset pöytäliinat ja isommat tuopit. Mitä helvettiä ne neljän desin sormustimet on? Kusetusta!
Poket takaisin
7
199
Vastaukset
sä oot tulossa vanhaksi !!
Nuoriso nyt ei osaa elää hiljaisuudessa, ehkä he eivät kestä omia ajatuksiaan :)
Mun nuorisolla ainakin soi aina joku mölytoosa taustalla, tekivätpä mitä hyvänsä. Jo yläasteesta asti, kun läksyjään tekivät (silloin kun tekivät) heillä oli aina jonkun sorti soitin ääntelemässä. Siten kuulemma pystyy keskittymään ?? Ihmettelin ja ihmettelen, miten mölyssä pystyy keskittymään?
Jaa etä neljän desin sormustimet....hmmm.....jättiläinen??- Judge evk
on sormustimellinen. Puoli litraa on tuoppi. On ollut, on, ja tulee olemaan.
Judge evk kirjoitti:
on sormustimellinen. Puoli litraa on tuoppi. On ollut, on, ja tulee olemaan.
Onko joku direktiivi kenties pienentänyt tuopin vetoisuutta???
- Judge evk
TaikisN kirjoitti:
Onko joku direktiivi kenties pienentänyt tuopin vetoisuutta???
Neljän desin räkälöiden omistajille raipparangaistus ja "Kyllä, minä se olin!" tatuointi otsaan .
- Peter pan ja jussufin pojat
tosin jusufin nuorisos-osasto joutuu väärentää teinikorttinsa taas 16 v eteenpäin
Oliko Judgella just synttärit kun noin uhotaan. Ettei vain tullut 41 mittariin.:)
- Judge evk
Tosiasioiden tunnustaminen on alku. Lobbailen jo lakiesitystä jolppi-ikäisten torppaamiseksi juottoloiden ovilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964