Poket takaisin

Judge evk

ja alaikäraja pubeihin neljäänkymmeneen vuoteen. Sitä nuoremmat voi pussikaljoitella puistoissa, rannoilla ja ostoskeskuksissa. On se kumma, ettei enää saa rauhassa ottaa olusiaan krouveissa. Jos jonkinsortin jolpit ja ökyteinit hihhuloivat äänekkäästi hartauden huoneissa. Suomalainen tapa jököttää koomaan asti on vaarannettu kovaäänisellä muzakilla ja hekottelevalla ääriaineella. Tavat takaisin. Valkoiset pöytäliinat ja isommat tuopit. Mitä helvettiä ne neljän desin sormustimet on? Kusetusta!

7

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä oot tulossa vanhaksi !!

      Nuoriso nyt ei osaa elää hiljaisuudessa, ehkä he eivät kestä omia ajatuksiaan :)
      Mun nuorisolla ainakin soi aina joku mölytoosa taustalla, tekivätpä mitä hyvänsä. Jo yläasteesta asti, kun läksyjään tekivät (silloin kun tekivät) heillä oli aina jonkun sorti soitin ääntelemässä. Siten kuulemma pystyy keskittymään ?? Ihmettelin ja ihmettelen, miten mölyssä pystyy keskittymään?

      Jaa etä neljän desin sormustimet....hmmm.....jättiläinen??

      • Judge evk

        on sormustimellinen. Puoli litraa on tuoppi. On ollut, on, ja tulee olemaan.


      • Judge evk kirjoitti:

        on sormustimellinen. Puoli litraa on tuoppi. On ollut, on, ja tulee olemaan.

        Onko joku direktiivi kenties pienentänyt tuopin vetoisuutta???


      • Judge evk
        TaikisN kirjoitti:

        Onko joku direktiivi kenties pienentänyt tuopin vetoisuutta???

        Neljän desin räkälöiden omistajille raipparangaistus ja "Kyllä, minä se olin!" tatuointi otsaan .


    • Peter pan ja jussufin pojat

      tosin jusufin nuorisos-osasto joutuu väärentää teinikorttinsa taas 16 v eteenpäin

    • Oliko Judgella just synttärit kun noin uhotaan. Ettei vain tullut 41 mittariin.:)

      • Judge evk

        Tosiasioiden tunnustaminen on alku. Lobbailen jo lakiesitystä jolppi-ikäisten torppaamiseksi juottoloiden ovilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe