Herkulliset eväät

Tähän ketjuun vois kerätä kuvia ja videoita herkullisista eväistä, enkä tarkota sitte mitään tissikuvia.

Juu, en oo enää laikkarilla, saa olla kaloreita ihan huolella ;)

Tässä mun eka : http://www.youtube.com/watch?v=MNUuKx0WrP8

55

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pörrääjä

      kyl mä voin leipoo Sulle pannarii ens viikolla ;)

      • ...kun tarvii globaalisti vihjailla. Juu kiits, enhän mä ny tietty sillä.......heh


      • ...joutua puoli kakkua maistaan ;)



      • Kossunen kirjoitti:

        ...kyl huono tääkään http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/65985/1894473.jpg

        lakka on marjojen aatelia !

        Kalan ystävän herkkupläjäys tässä

        http://www.corint.fi/PICTURES/2CAKES/3ee.gif

        Hitsit kun tulee nälkä näitä katsoessa :) Ja mä kun kuvittelin keitteleväni laihaa kaalisoppaa tänään :((




    • pirpzuzeiccu

      linkitä kuvia tai videoita, mutta kerron nyt lämmittäväni eilen tekemääni kanapastaa. Niin!

      • ...kuvaa laita niin työnnä se pastas sitten vaikka...no mihin vaan ;)


      • pirpzuzeiccu
        Kossunen kirjoitti:

        ...kuvaa laita niin työnnä se pastas sitten vaikka...no mihin vaan ;)

        Just annoin sulle avaukseen yhden pystypeukun. Mutta olisin jättäny antamatta, jos olisin tuon haistattelus eka lukenu!!!!!!!!!!!!!!!! :D


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Just annoin sulle avaukseen yhden pystypeukun. Mutta olisin jättäny antamatta, jos olisin tuon haistattelus eka lukenu!!!!!!!!!!!!!!!! :D

        ...peukusta, köh ;)


      • pirpzuzeiccu
        Kossunen kirjoitti:

        ...peukusta, köh ;)

        peukkusysteemi on aika turhake olemassa, mutta pakkohan sitä oli piruuttaan testaa..


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        peukkusysteemi on aika turhake olemassa, mutta pakkohan sitä oli piruuttaan testaa..

        ...paljon käyttökelpoisempi kun vaihtoehtoina olis peukku tai keskari ;)


      • pirpzuzeiccu
        Kossunen kirjoitti:

        ...paljon käyttökelpoisempi kun vaihtoehtoina olis peukku tai keskari ;)

        olis vallan loistava vaihtoehto ja parasta olis, jos vielä näkyis, kuka sen on antanut. :)


      • Pörrääjä
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        olis vallan loistava vaihtoehto ja parasta olis, jos vielä näkyis, kuka sen on antanut. :)

        on kuulemma tulossa kuvake mitä klikkaamalla saa peukuttajien tiedot näkyviin.


      • Pörrääjä


      • Pörrääjä
        Waffe kirjoitti:

        Minulle tuli heti nälkä tästä kuvasta. Ylipäätään olen heikkona letuille ja kukapa ei olisi.

        Mun mielestä ripaus sokeria,lakkaa ja kermavaahtoa on ykköset, niitten perässä tulee vattu- ja mansuhillo.

        http://1.bp.blogspot.com/_7lsl4djz0No/SlC_w73j4ZI/AAAAAAAAAxo/Ddi8IY9kGNU/s400/A utua 006.jpg


      • Pörrääjä kirjoitti:

        Mun mielestä ripaus sokeria,lakkaa ja kermavaahtoa on ykköset, niitten perässä tulee vattu- ja mansuhillo.

        http://1.bp.blogspot.com/_7lsl4djz0No/SlC_w73j4ZI/AAAAAAAAAxo/Ddi8IY9kGNU/s400/A utua 006.jpg

        Lettuihin sopii mun mielestä vain sokeri, tai vaihtoehtoisesti mansikkahillo. Joskus on tullut syötyä ns täytettyjä lettuja joissa lettuihin kääritty milloin mitäkin. Ei ne ole maistuneet niin hyvältä, tai hyviä olleet mutta ei mun makuuni. Kahvi kruunaa letut, maitokin käy.


    • Pörrääjä

      vempelettä millä voisi tuoksua lähetellä. Mulla porisee savustetut possunluut padassa ja tuoksu on mitä mainioin. Luista irrottelen kohta lihat ja värkkään savulihakeiton, nam. Taidan pakastaa siitä pari annosta, voisi olla hyvää lämmitettynä iltatulilla lapissa, vielä kun vähän tuikkasee sekaan koskenlaskijaa ;)

      • Pörrääjä

        sipuli puuttuu ;)

        onpa tosi ruma piirakka :)))


    • Adria

      Ihan hyvä idea. Aloin sitten funtsimaan makuja ja kuinka ne saadaan kuvattua, joten en saanu ittelleni uskonvahvistusta lähettää pelkkiä kuvia.

      Ruoanvalmistus on mun yksi harrastus johon suhtaudun aika kevyen riehakkaasti. Viikonloppuisin laitan yleensä niinkutsutun projektiruoan pitemmän kaavan mukaan. Viikolla inspiroin ja käytän jääkaapin logistiikkaa hyödyksi.

      • ...se visuaalisuuskin kuulu melko tärkeänä ruokaan, eli että ruoan herkullisuutta pystyy korostamaan esille panolla. Ja sitten päinvastoinkin, maku kärsii ruoan rumasta ulkonäöstä. Kyllä se kuolaa valuttaa hyvä grillipihvin kuva, ainakin mulla käy niin.


    • Adria
      • Se on nimeltään Mättö.


    • Pörrääjä

      ööligrei teen kanssa näkkäri, goudajuusoa ja tuoretta kurkkua päällä, ehdin jo syödä sen ennen ku muistin et kuva olis pitäny ottaa.

      • Adria

        Ööligrei on munkin feivöritti ja tuuppaan megigseen pikkusen hunajaa.


      • Pörrääjä

        saitkos?


      • Pörrääjä kirjoitti:

        saitkos?

        ...sain ku ite keitin. Puusteista tietookaan.


      • Pörrääjä
        Kosander kirjoitti:

        ...sain ku ite keitin. Puusteista tietookaan.

        no jos mä vaik huomenna sit leivon muutaman pellillisen. Lämpöset puustit kylmän maidon kanssa on kyl hiton hyviä :)


      • Pörrääjä kirjoitti:

        no jos mä vaik huomenna sit leivon muutaman pellillisen. Lämpöset puustit kylmän maidon kanssa on kyl hiton hyviä :)

        Mulle ne maistuu kyl parhaiten kaffen kanssa.


      • Pörrääjä
        Kosander kirjoitti:

        Mulle ne maistuu kyl parhaiten kaffen kanssa.

        1,5 vuoden savuttomuutta oikeen pullakahvien kanssa, vois sit vaik jonkun snapsunkin kurkkuun kaataa :)


    • Adria

      Sain muuten Pirkka-lehdestä vinkin vääntää saaristolaisleipää. No nyt on taikina kohoomassa. Pitäkää peukkuja.

      • Muista ottaa kuva, kävi kuinka kävi.


      • Adria
        Kossunen kirjoitti:

        Muista ottaa kuva, kävi kuinka kävi.

        Ookoo, mä lupaan.


      • Adria


      • Adria
        Kossunen kirjoitti:

        Onneks olkoon!

        No kiitos, mutta itse olen mieltänyt saaristolaisleivän sellaiseksi mustaksi painavaksi tönköksi. Tulikohan tästä tän reseptin mukaan tästä light-versio.


      • Adria kirjoitti:

        No kiitos, mutta itse olen mieltänyt saaristolaisleivän sellaiseksi mustaksi painavaksi tönköksi. Tulikohan tästä tän reseptin mukaan tästä light-versio.

        Saaristolaisleipähän tunnetaan toiselta nimeltään pierunjuurena. Elikkä pistele muutama siivu inessiiviin ja tarkkaile. Mikäli toimii, köh, niin on se oikeeta saaristolaisleipää.

        Kyllä kait tunnetuin saaristolaisleipä on sitä tiivistä siirappista juntturaa, mutta voi kai sitä muunlaistakin olla?


    • Pörrääjä
    • Pörrääjä

      olisko jollain joku hyvä keittoehdotus?
      Uuniruokaa ei voi oikein tehdä ku uuni on varattu pullojen desinfiointiin, vaan niihin lapottava liemiherkku ei ole vielä huomenna nautittavissa ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe