Pullistaa palstaEgoa!

NainenKirjoittaa

Minut on unohdettu:( PalstaEgoani on loukattu. Täytyynee tehdä näyttävä esiintulo. (VARMISTAA ASEMIAAN)
( Kävelee lantio keinahdellen kymmensentisissä kororoissa heiluttaen keimaillen untuvapuuhkaa)

Nyt kyllä jo suutun, jos kukaan ei vastaa!!! 'pah****

53

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukas täällä huutelee :)) *kattelee miten NK hoippuu korkkateillaan*

Mistä sä siihen tupsahdit, koko kesänä oo näkynyt? Nyt ei kyllä ehi pönkittää sun palstaegoa, siivous kesken ja illemmalla tullee vieraita.

• Vai muka siivottava!!! On tässä meikäläiselläkin siivoukset kesken. Kesä vaan mennä hujahti! Kiitti kun vastasit:) ( PÖRHISTÄÄ PalstaEgoa onnellisena)

• NainenKirjoittaa kirjoitti:

Vai muka siivottava!!! On tässä meikäläiselläkin siivoukset kesken. Kesä vaan mennä hujahti! Kiitti kun vastasit:) ( PÖRHISTÄÄ PalstaEgoa onnellisena)

olet touhuillut kesän, kun et palstalle ole ehtinyt? Oletko matkustellut...vai löytänyt sulhon :))

• TaikisN kirjoitti:

olet touhuillut kesän, kun et palstalle ole ehtinyt? Oletko matkustellut...vai löytänyt sulhon :))

Usko pois, joku on saanut NK:n pään niin sekaisin että on melkein unohtanut meidät muut. Sitten tuntee vielä huonoa omaatuntuoa ja tulee tänne kysymään onks kukaan kaivannut.

• Waffe kirjoitti:

Usko pois, joku on saanut NK:n pään niin sekaisin että on melkein unohtanut meidät muut. Sitten tuntee vielä huonoa omaatuntuoa ja tulee tänne kysymään onks kukaan kaivannut.

muutoin ole selitettävissä, noin pitkä palstatauko. Könsikkään löysi ja sen kanssa koko kesän rietastellut. Oikeastaan NK:n pitää rangaistukseksi palstapoissaolosta viritellä meille kirjoituskisa, juuri niinkuin vain hän osaa :)))

• TaikisN kirjoitti:

muutoin ole selitettävissä, noin pitkä palstatauko. Könsikkään löysi ja sen kanssa koko kesän rietastellut. Oikeastaan NK:n pitää rangaistukseksi palstapoissaolosta viritellä meille kirjoituskisa, juuri niinkuin vain hän osaa :)))

Ja jotta rangaistus olisi verrannollinen hänen tekemään syntiin, ehdotankin sinun ja vielä omastakin puolestani että rangaistuksena haluamme kuulla kaiken, aivan kaiken. Niitä pieniä herkullisia yksityiskohtia unohtamatta:))

• Waffe kirjoitti:

Ja jotta rangaistus olisi verrannollinen hänen tekemään syntiin, ehdotankin sinun ja vielä omastakin puolestani että rangaistuksena haluamme kuulla kaiken, aivan kaiken. Niitä pieniä herkullisia yksityiskohtia unohtamatta:))

tässähän ollaan ikäänkuin yhtä perhettä koko palstapoppoo, kyllä meidän pitää tietää mitä ja miten NK on könsikkäänsä kanssa touhuillut. !!! Hyvä että toit esille tämänkin osan rangaistuksesta. Jäämme odottamaan !! (silmät tapillaan)

• TaikisN kirjoitti:

tässähän ollaan ikäänkuin yhtä perhettä koko palstapoppoo, kyllä meidän pitää tietää mitä ja miten NK on könsikkäänsä kanssa touhuillut. !!! Hyvä että toit esille tämänkin osan rangaistuksesta. Jäämme odottamaan !! (silmät tapillaan)

Minun vilkas mielikuvitus haluaisi jo etukäteen tähän maalailla mitä on tehty ja missä;) Mutta Taikis, pidetään sen verran rima korkealla ettei suostuta kuuntelemaan minkä nimistä jätskitötteröä on puiston penkillä nuoltu. Meihin ei sellaiset jonninjoutavat sepustukset uppoa. Sitten sovitaan jo alkumetreillä, jos tekstit, siis ne tulevat raportit jotka NK kirjoittaa on muka liian sopimatonta tälle palstalle, niin voihan hän kertoa seikkailunsa privasti:) Luvataan ettei kauhistuta:))

• Waffe kirjoitti:

Minun vilkas mielikuvitus haluaisi jo etukäteen tähän maalailla mitä on tehty ja missä;) Mutta Taikis, pidetään sen verran rima korkealla ettei suostuta kuuntelemaan minkä nimistä jätskitötteröä on puiston penkillä nuoltu. Meihin ei sellaiset jonninjoutavat sepustukset uppoa. Sitten sovitaan jo alkumetreillä, jos tekstit, siis ne tulevat raportit jotka NK kirjoittaa on muka liian sopimatonta tälle palstalle, niin voihan hän kertoa seikkailunsa privasti:) Luvataan ettei kauhistuta:))

Kuulkapas nyt hyvä herrasväki, joku INTIMITEETTI se on sentäs täälläkin oltava---niin kerta! Paitsi sen vertaa vois salaisuutta raottaa: Kun tässä kesällä kerran aamusella hain pyykkiä narulta, niin siihenpäs tupsahti raamikas könsikäs jutteleen. Mites vaan ollakaan, kun jutut luisti, niin hänpä tuli kaffeelle ja meistä tuli heti sydänystävät.
        Meikäläinen on nyt opetellut digikameralla kuvausta ja sainkin hänet ikuistettua( hyvä kun kuvaan mahtui muodokkaine lihaksineen). Minäpä sitten esittelin *otostani' kateudesta kiemurteleville naisystävilleni. Hyvä kun kykenivät hengittämään pyörtyilemättä. No mitäs nyt pikkuisen piti pussia ojentaa, kun alkoi kuulua omituista vinguntaa. Sitten kun saivat sanotuksi, niin johan tuli: -eikös toi oo sentäs aika( korostetun kimakkaasti) nuori....siis sulle...ja toi tietty tietää(taas äänivalli murtumispisteessä) kauheen hyvän näköinen.....
        - Joo joo, mutta hänelläpä on myös hyvät aivolihakset, vastailin suupieliini tirskahdellen.
        Hahaa!!!! Siitäpäs saitte:-)
        No muutoin tuo könsikäs tilanne on noilla vanhoilla urillaan. Ne jotku* kun eivät vaan lakkaa rakastamasta meikäläistä---------*hih*

• 'haikealla mielellä'
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

Kuulkapas nyt hyvä herrasväki, joku INTIMITEETTI se on sentäs täälläkin oltava---niin kerta! Paitsi sen vertaa vois salaisuutta raottaa: Kun tässä kesällä kerran aamusella hain pyykkiä narulta, niin siihenpäs tupsahti raamikas könsikäs jutteleen. Mites vaan ollakaan, kun jutut luisti, niin hänpä tuli kaffeelle ja meistä tuli heti sydänystävät.
        Meikäläinen on nyt opetellut digikameralla kuvausta ja sainkin hänet ikuistettua( hyvä kun kuvaan mahtui muodokkaine lihaksineen). Minäpä sitten esittelin *otostani' kateudesta kiemurteleville naisystävilleni. Hyvä kun kykenivät hengittämään pyörtyilemättä. No mitäs nyt pikkuisen piti pussia ojentaa, kun alkoi kuulua omituista vinguntaa. Sitten kun saivat sanotuksi, niin johan tuli: -eikös toi oo sentäs aika( korostetun kimakkaasti) nuori....siis sulle...ja toi tietty tietää(taas äänivalli murtumispisteessä) kauheen hyvän näköinen.....
        - Joo joo, mutta hänelläpä on myös hyvät aivolihakset, vastailin suupieliini tirskahdellen.
        No muutoin tuo könsikäs tilanne on noilla vanhoilla urillaan. Ne jotku* kun eivät vaan lakkaa rakastamasta meikäläistä---------*hih*

Kauniin naisen galleriassa =9 vieläkö sulla on pitkät hiukset?

Mä ku kans ootin oikeen kunnon paljastusta..:¤

• 'haikealla mielellä' kirjoitti:

Kauniin naisen galleriassa =9 vieläkö sulla on pitkät hiukset?

Kauneus on katoavaista...jos se pikiin hiuksiin on sidottu:) meinaan, kun nykyisin olen lyhythiuksinen, ja väri ei kylläkään ole tumma (ei edes ollutkaan) Punapäisenä en ehkä pääse kaikkien* taivaisiin, mutta humoristiselle puolelle on sentään joku sija odotettavissa.
        Ps. Oletkohan nyt varma kuvamuististasi?

• kukaan ole unohtanu,ku kerranki oli ihan aloitus muutamien nikkien poissaolosta..:)Siinä suakin kaivattiin...

Kyllä tuolla kävelyllä palstan miehet ryntää tänne ovet kolisten..;)

• Tässähän ihan punastelee hyvillään...

Tässähän ihan punastelee hyvillään...

ku ehit palstailemaan...:)

• pirpzuzeiccu

löpön. Tässä joku aika sitten oli keskustelua, ketä kaivataan palstalle ja siinä kaivattiin sinua, joten.. tuota.. Nii! En jaksa ny ettiä kyseistä avausta.

• ja *repii* puuhkat pois.
      Alta paljastui kaipaamamme NK. Kiva kun tulit..*heiluttaa puuhkaa*

Ihan oikeasti kiva:)

• nähdä sinutkin:) Ehkä tämä vire tästä taas syksyllä paranee....*uskoisin*

• Waffe

Ei sun kirjoituskisoja kukaan niihin osallistunut ole voinut unohtaa, kuten ei sinuakaan. :)

• Meillähän on näissä palstalaisissa verbaalia lahjakkuutta ja unohtumattomia lukuelämyksiä on jaettu keskenämme:-)

• wirniksi ejk

Kyse on vähän siitä mitä Adria toisaalla vihjailikin, tulet suurella meuhkeella palstoille, järkkäät kisan ja häivyt sitten. Mikäs siinä. Itse en lämpene projekteille joiden etukäteen tiedän jäävän puolitiehen. Noin muuten palstakirjoittajana tykkään sinusta kovasti.

• ...häippässyt....? ( EI MUISTA))))

Muuten jostain käsittämättömästä syystä olen syvästi kiintynyt tänne kirjoittaviin. *nif*

• Eihän tääällä ole ketään muuta kun minä:( *pah*

• päivä palstalla. Porukat vetää henkeä välillä :)) Mä oon avaustentekolakossa, ei oo kuulemma tarpeeksi korkeatasoisia mun avaukset yhelle valittajalle:/

• TaikisN kirjoitti:

päivä palstalla. Porukat vetää henkeä välillä :)) Mä oon avaustentekolakossa, ei oo kuulemma tarpeeksi korkeatasoisia mun avaukset yhelle valittajalle:/

Teet vaan niitä hyviä aloituksiasi!Mä ainaski oon niistä tykänny,ku ne on nii monipuolisia..:)

Tekis aina mieli itekki tehä joku aloitus,mut ku niitä alkaa miettimään,nii menee nuppi sekasin..Sen pitää tulla niinku extempore..

• paapuuri
        TaikisN kirjoitti:

päivä palstalla. Porukat vetää henkeä välillä :)) Mä oon avaustentekolakossa, ei oo kuulemma tarpeeksi korkeatasoisia mun avaukset yhelle valittajalle:/

eikös me sovittu, ettei välitetä valittajista.
        Jos ei kelpaa, niin pysykööt poissa siitä ketjusta, tai tehkööt parempia.

Minäkin tykkään aloituksistasi ja niiden aiheista, anna palaa vaan.

Jään oottelemaan tähän linjalle ;)

• paapuuri kirjoitti:

eikös me sovittu, ettei välitetä valittajista.
        Jos ei kelpaa, niin pysykööt poissa siitä ketjusta, tai tehkööt parempia.

Minäkin tykkään aloituksistasi ja niiden aiheista, anna palaa vaan.

Jään oottelemaan tähän linjalle ;)

täällä oikein möyhentää!?

NK ei ole aikoihin ollut täällä julkisesti, mutta kauhee älämälö heti. Ettei vain riidat juonnu ties mistä?
        Aivan kylläkseni olen saanut lukea mykkää riitaa suurilla sanoilla.

• paapuuri
        tintti.kotivintti kirjoitti:

täällä oikein möyhentää!?

NK ei ole aikoihin ollut täällä julkisesti, mutta kauhee älämälö heti. Ettei vain riidat juonnu ties mistä?
        Aivan kylläkseni olen saanut lukea mykkää riitaa suurilla sanoilla.

olen käynyt tällä palstalla vasta vähän aikaa, en edes tunne kaikkia,
        enkä tiedä keskinäisistä kinasteluista mitään.

• paapuuri kirjoitti:

olen käynyt tällä palstalla vasta vähän aikaa, en edes tunne kaikkia,
        enkä tiedä keskinäisistä kinasteluista mitään.

Kuitenkin osallistunut abauttia kaksi vuotta tämän lifen aiheisiin.
        Taidan tehdä temput ja tulla teille. Somat kohta viiskytä täynnä:)

• paapuuri
        tintti.kotivintti kirjoitti:

Kuitenkin osallistunut abauttia kaksi vuotta tämän lifen aiheisiin.
        Taidan tehdä temput ja tulla teille. Somat kohta viiskytä täynnä:)

uutta verta kaivataan sielläkin, narisijoita riittää, mutta kyllä ne saadaan aisoissa pysymään.
        Meillä on hyvä porukka ja joukkohenki pelaa.

• TaikisN kirjoitti:

Noista valivaleista ei kantsi välittää! Aloitteita täällä tuskin liiaksi on ja näyttäs valittaja ensin sen tason, että me muutkin tiedettäs mihin pyrkiä.

Noista valivaleista ei kantsi välittää! Aloitteita täällä tuskin liiaksi on ja näyttäs valittaja ensin sen tason, että me muutkin tiedettäs mihin pyrkiä.

odotellaan, esimerkkiä :)

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

Taitaapa juttu toimia juuri niin kuin se avauksenpaheksuja haluaa.

• Synnove.Pullo

Tulit, menit, tulit, menit ja tulit ja menit.

Minä pidin kirjotuksistasi, mutta kovin usein jos hylätään tulee mitta täyteen.

• NainenKirjoittaa

sattui sitä ja tätä, joten suotakoon pitkä tauko anteeksi.

• ai hurja

Kuinka sinulta onnistui koko palstan jähmettäminen?

• önkös

täällä aikuisten oikeesti ollut koskaan mitään?

• xxxyyy

Miten niin? Jähmettäjät ovat niitä jotka eivät tee aloituksia eivätkä vastaile jo tehtyihin.

• Yleisemmin ja useimmin olen kait ollut tuossa kiihdyttäjän roolissa, mutta sattuuhan näitä:-

• katsotaan sitte muutaman vuoden päästä kun lonkkavaivaisena vaivaisenluut kollottaen pidät yllä egoa.

• lonkkavalo* on paha tauti:-( Ego sen sijaan pyrkii hissuksiin pienentymään.

• QuietPlace

ollut sun, vaan....aasin?

• dippadai-

olet Nk:n mustalla listalla.

• olikin:-))) Borrigutte se sen koko paisutetun egon keksikin! * NAURAA***

• dippadai- kirjoitti:

olet Nk:n mustalla listalla.

Onkos minulla sellainenkin? *täysin ymmällä*

• heilauttaa hulahula wanteen kanssa :=)
      missä sää olemas ollu :=/
      mun on ollu ikuwa :=)

• Itte sinäkin aina väliin häippäset...ties minne:-)
        *vasemman käden halit sinulle*

Itte sinäkin aina väliin häippäset...ties minne:-)
        *vasemman käden halit sinulle*

pitkään poissa tjn
        "wastaa haliin oikeel käel"

• Naisen kadonnut kynä on löytynyt ja hän kirjoittaa jälleen! :) Tervetulemast takas! Nooooooh, mites kesä on mennyt?

• Tämä sivu tökkii nyt niin vietävästi, joten yritän päästä tänne vähän myöhemmin uudelleen:-(
        Kesä oli kiireinen ja tapahtumarikas. ----palailen---*halit sulle***

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe