Mielestäni Viasatilla on parempi asiakaspalvelu kuin Canalilla. Canal yritti kusettaa kaveriani maksupaketissaan kerran ja sen jälkeen kaveri pysynyt visusti Viasatin puolella. Kieroa ja ovelaa
porukkaa Canalilla!
Saimme itse hyvää palvelua Viasatilta, aina tuli vastaus selvästi kun jotain kysyttiin.
Hyvää asiakaspalvelua Viasatilla!
3
794
Vastaukset
- bllll
Maksettu mainos tämäkin, jälleenmyyjältä.
- Viasat HD asiakas
...tuo vastaaminen. Ei tekninen tuki ole minulle osannut sanoa muuta kuin että hae uusin ohjelmaversio. Tämä riippumatta siitä että minulla on uusin ohjelmaversio käytössä.
Kun ei sekään korjaa niin nostavat ädet pystyyn ja voivottelevat ettei ruotsalaiset....
Asteikolla 4-10 jää palvelu minun silmissäni 5-6 tasolle.
Asiasta toiseen:
Oleteko huomanneet että puhelinpalveluiden vastausajat oat pidentyneet. Olen joskus kuullut olevan kolmantena tai yhdeksäntenä jkonossa mutta viime aikoina tiedotus kertoo vaan että olen jonoss "paikalla" ja jättää sen numeron kertomatta. Olisikohan niin ettei se osaa ysiä isompaa kertoa?
Kuka hehkuttikaan alle kahden minuutin vastauksillaan? - Huijattu ja pettynyt
Viasatin asiakaspalvelu on alaarvoista kaikilla mittareilla mitattuna.
Pysyykää mahdollisimman kaukana ko.palveluntarjoasta.
Jos olette joutuneet sen uhriksi niin hankkiutkaa eroon siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911