Viho viimein kunnon kone tulos!
Tolla kokoonpanolla toimii vaikka liero! :DDD
Kotelo: Nexus Clodius black
Virtalähde: Nexus NX-8050 Real Silent 500W 80
Emolevy: Asus P5QC Intel P45 DDR2/DDR3 GbLan 7.1 audio fw RAID
Prosessori: Intel Core 2 Duo E8400 3.0 GHz 6 MB Boxed
Prosessorituuletin: Nexus XIR-2300
Muisti: 4 Gt Kingston DDR2 800 MHz CL5 (2x2Gt kit)
Kortinlukija: 3,5" Sisäinen muistikortinlukija USB, musta
Kiintolevy: 500 GB Seagate Barracuda 7200.12 SATA2 16MB
Optinen asema: Samsung 22x DVD /-RW Dual Layer, musta
Näytönohjain: Nvidia Geforce 9800 GT PCI-E 1 Gt GDDR3
Näppis hiiri-paketti: LOGITECH DELUXE 660 CORDLESS DESKTOP FI
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium 64 bit FI SP1 (Win 7 päivitysoikeus)
laitin tämän tänne koska oon nii VITUN tohkeissani xD
JES, viimein kunnon kone! :D
8
243
Vastaukset
koneesta on hyvää mieltä pitkäksi aikaa :)
vittu, itse olen vieläkin tohkeissani, vaikka on jo vuosi tämän koneen hankinnasta :)- hyvä..
mutta kotelo on lievästi sanottuna paska, ahdas kuin mikä ja meluaa kuin suihkukone, jotenkin noita tuulettimia pitäspystyä säätämään virtanapin ympärillä olevasta renkaasta mutta ei toiminna ainakaan mulla, teon pieniä muutoksia ja sain vähäseen hiljenemään, nyttemin kotelo kakkos-koneen koppana, sen verran vähävirtaset komponentit ettei tarvii mitään kotelo-tuulettimia.
- 7up.
Älä asenna sitä vistaa, odota että saat w7 ja aloita tyhjältä pöydältä.7 tulee 22.10.2009. No, voithan sä sen vistan kanssa leikkiä, ja sitten jyrää se helvettiin 7 puhtaalla asennuksella.
- FRIIKKKKKI
Juu, kävin kysääsees ja tulis aika ahtaaks toi "nexus Clodius" nii vaihdoin sen tohon "nexus catepillar silent" koteloon...
- FRIIKKKKKI
hetken aikaa sillä vistalla porskutan ja sitten 7:aan :)
tuollainen riemuttaja maksaa?????
- FRIIKKKKKI
minulle 960e Mikromafiassa kokosin.
- FRIIKKKKKI
FRIIKKKKKI kirjoitti:
minulle 960e Mikromafiassa kokosin.
sis.kasauksen ja postikulut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975998Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2881333Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226