Kadonneen jäljillä

Hyvä sarja

oli tosi liikuttava. Ainakin mulle tuli tippa linssiin. Pitää katsoa jatkot myös.Kannattaa katsoa.

7

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapteeni Kirk

      lässy juttu, noita mahtuu tusinaan 15 kpl. lopettakaa koko sarja ja tilalle vaikka nalle puh.

    • seasons 1-

      hyvä sarja,tässä on mahdollisuuksia saada taas yksi ehkä eniten katsojia keräävä sarja joka jatkuu useita kausia.

      yleensä jos näin paljon katsojia on jo alussa niin, seuraavat jokainen tuotantokaudet tuovat lisää reilusti katsojia

      • Veijo Yleltä

        MTV3 osaa huijarimaisen kopioinnin salat. Tämäkin roska kuuluu lajiin ulkomailta kopioidut formaatit. Ei mitään aitoutta, ei mitään omaperäistä. Onhan se jo nähty mitä roskaa MTV3 tuubistaan työntää.


    • Gadjuka

      Joo, ihan kiva ja idealtaan fiksu ohjelma varsinkin mainoskanavien yleiseen tyhjapaiseen linjaan verrattunna. Kuka viela jaksaa katsoa jotain "Amerikkalaiset muovisinkut karibialla vol. 12"-ohjelmia tms.
      Ja kyllahan noi kohtaamiset on ihan koskettavia..

    • Yh-isä33

      Ohjelma on puolitekoinen, sillä isiään metsästävien lasten äideiltä ei tosiasiassa kysytä olisiko ollut myös äidin käytöksessä aikanaan jotakin korjaamisen varaa, ettei isä kokenut lapsen tapaamista liian hankalaksi ja lopulta nosti kytkintä kokonaan. Joskus vain on helpompi olla näkemättä kokonaan, jottei suru ja epäoikeudenmukaisuuden tunne repisi sielua kokonaan rikki ja jäisi voimia vielä pysyä hengissä ja jatkaa omaakin elämäänsä. Ensi kaudesta saa enemmän oikean elämän makuisen kun hieman tarkemmin tivattaisiin tapahtumien taustoja niiltä äideiltä. Ja mikä parasta, ehkä joku saattaisi jättää vieraannuttamisen toisesta vanhemmasta tekemättä jos ohjelmassa näkisi mihin se oikeasti voi johtaa.

      Tiedän mistä puhun. Minun tyttäreni muutti luokseni asumaan 4-vuotiaana ja siihen asti äitinsä teki aivan kaiken, jottei lapsi saisi isäänsä tavata. Kaksi ja puoli vuotta, kaksi eri oikeusastetta ja kymmeniä tuhansia euroja kuluja. Lopulta oikeudenmukaisuus lapsen elämässä tapahtui ja minä vastaan nykyisin siitä, että tytöllä on kiinteät suhteet kumpaankin vanhempaansa vaikka äiti ja isä eivät enää saman katon alle mahtuneetkaan.

      Katson jokaisen jakson netistä iltatoimien jälkeen pikku prinsessan jo nukkuessa. Aina kyyneleet silmissä. Kai elän pois niitä synkkiä tunteita, joita ikävimmillään oli kun oikeasti joutui punnitsemaan eri vaihtoehtoja ja jossakin vaiheessa oman elämän jatkamisen mahdollistamiseksi näytti, ettei voimat enää riitä suomalaista systeemiä vastaan taistelemiseen ja oikeudenmukaisuuden lapselle peräämiseen.

      Onneksi kuitenkin voimani riittivät ja nyt kaikki on hyvin. Kiitokset ohjelman tekijöille ja iso hali jokaiselle läheisensä löytäneelle. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa uudelleen!

      P.S.
      Vedänpä tässä sitten asbestipuvun niskaan, sillä kohta alkaa taas sen päivänen yh-äitien inkvisitio mielipiteitäni kohtaan. Sanonpa vaan vielä, että pitäkääpä tädit varanne, sillä nyky-Suomessa voi mieskin saada oikeutta huoltajuusasioissa ja sosiaalialan asenteet ovat kovaa vauhtia muuttumassa. Joka ei sitä ymmärrä ja haluaa riitaa rakentaa on äkkiä etä-äiti jos lapsen isä haluaa lapsen oikeuksien perään alkaa kyselemään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe