.. niin saamme nauraa makoisasti tämän "autoliikettä perustavan" ja täältä 1000 euron vähemmistöosakasta ruinaavan hemmon syväkyykkimistä. Samalla kyykkivät myös kaikki ne hyväuskoiset hölmöt, jotka uskoivat tähän rahattomaan pelleen, joka ei osaa vastata edes alkeellisiin kysymyksiin yrityksen laillisista mahdollisuuksista maksaa kuvittelemiaan osinkoja.
27 päivää...
11
545
Vastaukset
- 10+19
Sitä päivää saamme odottaa, mutta sitä päivää ennen tämä haaveilija luikkii täältä häntä koipien välissä.
- jghkfgdhsdghjj
Näin tullee käymään. Teoriassa on toki mahdollista tehdä noin. Mutta käytäntö on eri asia. Taitaa olla perustaja joku ekonomi, joka ei ymmärrä käytännöstä mitään.
- 3+23
Ei ekonomi sentään noin höpöjä puhele, kuin tämä avaaja.
- hjkggffjgyukhgf
3+23 kirjoitti:
Ei ekonomi sentään noin höpöjä puhele, kuin tämä avaaja.
Kyllä ne ekonomit aika pehmeitä puhelee. Eivät pysty erottamaan käytäntöä käyristä ja laskelmista. Fiksut pärjää aina, paitsi jos on ekonomi.
- jonassis
Mietipä itseksesi mitä tällä vouhkaamisella saat itsellesi. Kannattaisi tuokin energia suunnata varmaan johonkin hyödylliseen. Kirjoittele vaikka työhakemuksia! ;)
- nerneet ne herneet
iromikessillä on herneet nenässä pahemman kerran. Ei meinaa naurulle tulla loppua..... Hienoa al 2009 että lamasuomessa edes yritetään jotain. Ties vaikka ostaisin sitten auton sieltä, mutta olen kaukana pohjoisessa.
Pistetilanne 0-10.
al 2009 12 pst
iromikess O pst - PakkoNauraa
nerneet ne herneet kirjoitti:
iromikessillä on herneet nenässä pahemman kerran. Ei meinaa naurulle tulla loppua..... Hienoa al 2009 että lamasuomessa edes yritetään jotain. Ties vaikka ostaisin sitten auton sieltä, mutta olen kaukana pohjoisessa.
Pistetilanne 0-10.
al 2009 12 pst
iromikess O pstMistä sinä nuija tiedät, että avaaja perustaa firman? Ironmikess huomasi oitis, että avaaja puhuu pehmoisia, eikä osannut vastata kysymyksiin ja olen itse aivan samaa mieltä. Syön hatullisen paskaa, jos avaaja ilmoittaa tänne alle kuukaudessa missä firma sijaitsee ja myös sen nimen.
- 5+7
nerneet ne herneet kirjoitti:
Pistetilanne 0-10.
al 2009 12 pst
iromikess O pstMikset käytä omaa nikkiäsi? Hävettääkö, kun jäit ironmikesin jyrän alle autofirmahaaveinesi?
- jatkuu nauru
5+7 kirjoitti:
Mikset käytä omaa nikkiäsi? Hävettääkö, kun jäit ironmikesin jyrän alle autofirmahaaveinesi?
mikä jyrä?
- Ei tajuu mittään
Kertoisitko selvällä suomen kielellä, mitä tarkoitat viestilläsi?
- peltimikaruosteessa
ei päästä kaverit kyläbaarissa samaan pöytään, pitää purkaa täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227