.. niin saamme nauraa makoisasti tämän "autoliikettä perustavan" ja täältä 1000 euron vähemmistöosakasta ruinaavan hemmon syväkyykkimistä. Samalla kyykkivät myös kaikki ne hyväuskoiset hölmöt, jotka uskoivat tähän rahattomaan pelleen, joka ei osaa vastata edes alkeellisiin kysymyksiin yrityksen laillisista mahdollisuuksista maksaa kuvittelemiaan osinkoja.
27 päivää...
11
550
Vastaukset
- 10+19
Sitä päivää saamme odottaa, mutta sitä päivää ennen tämä haaveilija luikkii täältä häntä koipien välissä.
- jghkfgdhsdghjj
Näin tullee käymään. Teoriassa on toki mahdollista tehdä noin. Mutta käytäntö on eri asia. Taitaa olla perustaja joku ekonomi, joka ei ymmärrä käytännöstä mitään.
- 3+23
Ei ekonomi sentään noin höpöjä puhele, kuin tämä avaaja.
- hjkggffjgyukhgf
3+23 kirjoitti:
Ei ekonomi sentään noin höpöjä puhele, kuin tämä avaaja.
Kyllä ne ekonomit aika pehmeitä puhelee. Eivät pysty erottamaan käytäntöä käyristä ja laskelmista. Fiksut pärjää aina, paitsi jos on ekonomi.
- jonassis
Mietipä itseksesi mitä tällä vouhkaamisella saat itsellesi. Kannattaisi tuokin energia suunnata varmaan johonkin hyödylliseen. Kirjoittele vaikka työhakemuksia! ;)
- nerneet ne herneet
iromikessillä on herneet nenässä pahemman kerran. Ei meinaa naurulle tulla loppua..... Hienoa al 2009 että lamasuomessa edes yritetään jotain. Ties vaikka ostaisin sitten auton sieltä, mutta olen kaukana pohjoisessa.
Pistetilanne 0-10.
al 2009 12 pst
iromikess O pst - PakkoNauraa
nerneet ne herneet kirjoitti:
iromikessillä on herneet nenässä pahemman kerran. Ei meinaa naurulle tulla loppua..... Hienoa al 2009 että lamasuomessa edes yritetään jotain. Ties vaikka ostaisin sitten auton sieltä, mutta olen kaukana pohjoisessa.
Pistetilanne 0-10.
al 2009 12 pst
iromikess O pstMistä sinä nuija tiedät, että avaaja perustaa firman? Ironmikess huomasi oitis, että avaaja puhuu pehmoisia, eikä osannut vastata kysymyksiin ja olen itse aivan samaa mieltä. Syön hatullisen paskaa, jos avaaja ilmoittaa tänne alle kuukaudessa missä firma sijaitsee ja myös sen nimen.
- 5+7
nerneet ne herneet kirjoitti:
Pistetilanne 0-10.
al 2009 12 pst
iromikess O pstMikset käytä omaa nikkiäsi? Hävettääkö, kun jäit ironmikesin jyrän alle autofirmahaaveinesi?
- jatkuu nauru
5+7 kirjoitti:
Mikset käytä omaa nikkiäsi? Hävettääkö, kun jäit ironmikesin jyrän alle autofirmahaaveinesi?
mikä jyrä?
- Ei tajuu mittään
Kertoisitko selvällä suomen kielellä, mitä tarkoitat viestilläsi?
- peltimikaruosteessa
ei päästä kaverit kyläbaarissa samaan pöytään, pitää purkaa täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011570
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111969Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210774Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753Hei...mä nyt laitan tän vielä
Harmittaa miten meni, en tajunnut enkä tarkoittanut. Eihän näistä tiedä...anteeksi. Kaikki hyvin.27697- 117694