Luin näitä adventismia arvostelevien kirjoituksia

luterilainen uskova

ja mitä niistä saa irti on vain panettelua ja oma kehua. Ei minkäänlaista vaihtoehtoa, ystävällisyyttä tai muiden arvostusta vain negatiivisuutta, huonoa kieltä ja selittämistä kuinka väärässä muut ovat.

Kehoitus näille selittäjille: vetäkää säkki päähänne ja hävetkää.

9

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhä elämä

      Joo, tälläistähän tämä on ollut ties miten kauan, että vuosi sitten oli nämä jutut tämmöisiä, ja pidin sitten reippaan tauon, ja jutut ovat nyt tänäänkin tälläisiä, että kyllä näillä joillain ihmisillä on tosiaan vääränlaiset menettelyt, että ihmetellä pitää miten jotkut vain jaksavat tuota menoansa jatkaa ja jatkaa....

      • Sitäkö nimimerkki "köyhä elämä" koettaa sanoa, että katolilaisen luostarielämän kaltainen eläminen pelastaa?
        Mutta minun käsitykseni mukaan ihminen on köyhä vain sitä varten, että Jeesus saisi hänet rikkaaksi tehdä.


      • köyhä elämä
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Sitäkö nimimerkki "köyhä elämä" koettaa sanoa, että katolilaisen luostarielämän kaltainen eläminen pelastaa?
        Mutta minun käsitykseni mukaan ihminen on köyhä vain sitä varten, että Jeesus saisi hänet rikkaaksi tehdä.

        Kuuleppa sinä kirjoittaja, kun minä olen oikeasti köyhä, ja tuota nimimerkkiä on minun hyvä käyttää, kun sen hyväksyi tämä suomi24:n ohjelma, että kun ensin olin yrittänyt jotain muuta, niin se ei kelvannut, että oli jo käyttöön otettu, niin kun tämän nyt käyttöön ottamani nimimerkin hyväksyivät, niin sitä kyllä tästä lähtien käytän, että näin on asia.

        Minulla ei ole minkäänlaisia taka-ajatuksia tämän nimimerkin käytöstä, että se on tullut, kun olen oikeasti köyhä, ja sen muistan näemmä hyvin aina kirjoittaa tähän nimimerkki paikalle, että ihan olen näin itse tyytyväinen tähän, kun taas sinulla taitaa olla harvinaisen vaikea sietää toisten ihmisten kirjoittamia asioita, että tämän olen huomannut.


      • Terve itsetunto vain Kristuksessa:
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Sitäkö nimimerkki "köyhä elämä" koettaa sanoa, että katolilaisen luostarielämän kaltainen eläminen pelastaa?
        Mutta minun käsitykseni mukaan ihminen on köyhä vain sitä varten, että Jeesus saisi hänet rikkaaksi tehdä.

        Taas kerran!

        Antti V Kantolan omahyväinen jatkuva rähjäys kamppanja perustuu korostuneeseen minä keskeisyyteen ja toisten halveeraamiseen, jonka mottona on:"MINÄ YKSIN OLEN VIISAS JA AINA OIKEASSA!"

        Mikä saa ihmisen piehtaroimaan jatkuvasti omahyväisyydessään ja halveeraamaan lähimäisiään?

        Ehkäpä se, että sinua on lapsena hakattu ja alistettu,niin nyt sinä haluat alistaa toisia! Onko näin?


    • Olet ihan väärässä poppoossa jos ruumiisi o luterilaisessa ja hengityksesi on ellenadventismin kirkossa!

      "Siinä mitä olen kirjoittanut on yksi luotettava totuuden ketju, ilman yhtäkään harhaoppista lausetta." ― Ellen G. White, Letter 329A, 1905.

      Olet todella typerä jos et käänny siihen kirkkokuntaan, jossa ei sinun mielestäsi tarvitse epäillä mitään, vaan kirkko ottaa
      täyden vastuun jäsentensä sieluista. Poistu siis kipinkapin meidän vääräuskoisten rekisteristä ja liity
      adventtikirkkolaitokseen.

      Kehottaja_1

      • köyhä elämä

        Kuuleppa taas sinä kirjoittaja, että me, jotka olemme johonkin seurakuntaan kuuluvat, niin, jos olemme tyytyväiset siihen, niin ei meidän tarvitse mihinkään toiseen muuttaa kirjoille, että me päinvastoin tuemme toistemme uskoa, jonka kohde on Jeesus, ja tämän takia me emme lähde hyökkäämään toisia Jeesukseen uskovia vastaan, että sinulla on nyt tämä hyökkys alati käynnissä, että ei sinun kanssa ole rauhaa.


      • köyhä elämä kirjoitti:

        Kuuleppa taas sinä kirjoittaja, että me, jotka olemme johonkin seurakuntaan kuuluvat, niin, jos olemme tyytyväiset siihen, niin ei meidän tarvitse mihinkään toiseen muuttaa kirjoille, että me päinvastoin tuemme toistemme uskoa, jonka kohde on Jeesus, ja tämän takia me emme lähde hyökkäämään toisia Jeesukseen uskovia vastaan, että sinulla on nyt tämä hyökkys alati käynnissä, että ei sinun kanssa ole rauhaa.

        ## ei meidän tarvitse mihinkään toiseen muuttaa kirjoille, ##

        Mutta minä en tarkoita seurakuntayhteydellä kirjoilla olemista vaan sitä face to face yhteyttä.

        ### emme lähde hyökkäämään toisia Jeesukseen uskovia vastaan, ###

        Etkö todellakaan tiedä miten totaalisesti teikäläiset tuomitsevat julkisesti ja virallisesti kaikki ei-adventistit?! :

        http://www.endtime.net/finsk/karisma.htm

        Kyseisen linkin lopusta löydät lisää puuttumisia toisten kristittyjen vakaumukseen - pedoiksi leimaavat jokaisen
        ei-adventistin. Kirjoita Google-ikkunaan jokin alal olevista lauseista niin vaikenet ja suu jää ammolleen kuin
        avoin hauta ...

        * Taistelu Kulissien Takana
        * Vallan Huipulla
        * Kuninkaan paluu...
        * Olemme Sodassa
        * Maria-ilmestykset
        * Varoitus ekumeenisesta yhteistyöstä!
        * Varoitus karismaattisesta liikkeestä!
        * Vapaus Vaarassa!
        * Israel lopunaikana

        Rikot Jeesuksen käskyä, kun vaikenet tuollaisesta sivistymättömyydestä!


      • köyhä elämä
        AnttiVKantola kirjoitti:

        ## ei meidän tarvitse mihinkään toiseen muuttaa kirjoille, ##

        Mutta minä en tarkoita seurakuntayhteydellä kirjoilla olemista vaan sitä face to face yhteyttä.

        ### emme lähde hyökkäämään toisia Jeesukseen uskovia vastaan, ###

        Etkö todellakaan tiedä miten totaalisesti teikäläiset tuomitsevat julkisesti ja virallisesti kaikki ei-adventistit?! :

        http://www.endtime.net/finsk/karisma.htm

        Kyseisen linkin lopusta löydät lisää puuttumisia toisten kristittyjen vakaumukseen - pedoiksi leimaavat jokaisen
        ei-adventistin. Kirjoita Google-ikkunaan jokin alal olevista lauseista niin vaikenet ja suu jää ammolleen kuin
        avoin hauta ...

        * Taistelu Kulissien Takana
        * Vallan Huipulla
        * Kuninkaan paluu...
        * Olemme Sodassa
        * Maria-ilmestykset
        * Varoitus ekumeenisesta yhteistyöstä!
        * Varoitus karismaattisesta liikkeestä!
        * Vapaus Vaarassa!
        * Israel lopunaikana

        Rikot Jeesuksen käskyä, kun vaikenet tuollaisesta sivistymättömyydestä!

        Kaikkiin seurakuntiin on mahdollista liittyä myöskin näitä pahanpalvelijoita, että he voivat toimia seurakuntien suojissa myös hyökkäävästi muita seurakuntia vastaan, mikä tietenkin antaa sille seurakunnalle ikävän leiman, mutta ei tämmöiset asiat meitä heilauta, jotka emme ole moisessa mukana vaikka olisi oma seurakunta kyseessä, että minulla ei ole edes tietoa näistä jutuista mitä te kerrotte, että olen suloisesti saanut elää tätä elämääni ihan rauhassa, että kyllä on Jeesus vain tämä tärkein asia, että en lähtisi tuommoiseen ajojahtiin kuin te täällä näemmä teette.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1795
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1232
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1048
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      933
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      191
      783
    Aihe