Jessus...:))

Tuli mainos eteen,missä kysyttiin,että onko kurvit kohdallaan?Ei tässä ny enää mikään ole kohdallaan,kun kaikki hiipuu maata kohti..Mut mitäs siitä..kyllä siellä tilaa piisaa...Sitä paitsi nythän on kesä ohi,joten nyt voi rälläillä ihan miten tykkää..:D

42

389

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paapuuri

      Kerrankin voin rehellisesti vastata, että kurvit on ihan kohillaan ;))))

      • QuietPlace

        mä kuittaan tuon ;)


      • paapuuri
        QuietPlace kirjoitti:

        mä kuittaan tuon ;)

        Etkä voi väittää, että valehtelisin ;))


      • QuietPlace
        paapuuri kirjoitti:

        Etkä voi väittää, että valehtelisin ;))

        joudun oleen ihan sun sanojen takana, damn!


      • Älä nyt sitten vaan vahingossa vetele kurveja suoraks! :))


      • Sulla on sit hyvin pullat uunissa..;) Mulla ne ei ollu kesälläkää ihan kohillaan,mut hyvinhän toi meni.Joka vuos kyllä teen päätöksen,että seuraavaksi kesäksi teen ittestäni timmin,mut aina se vaan jää..:))


      • paapuuri
        mii-su kirjoitti:

        Sulla on sit hyvin pullat uunissa..;) Mulla ne ei ollu kesälläkää ihan kohillaan,mut hyvinhän toi meni.Joka vuos kyllä teen päätöksen,että seuraavaksi kesäksi teen ittestäni timmin,mut aina se vaan jää..:))

        Ei ole pullat mitenkään hyvin uunissa, sämpylöitä leivoin tänään :)

        Ei liity mitenkään muotoihini tää juttu, valitettavasti ;((
        En voi sulle kertoa näin julkisesti, nuo kaksi tietää ;))


      • paapuuri
        norMix kirjoitti:

        Älä nyt sitten vaan vahingossa vetele kurveja suoraks! :))

        Yritän olla hurjan varovainen ;))


      • paapuuri kirjoitti:

        Ei ole pullat mitenkään hyvin uunissa, sämpylöitä leivoin tänään :)

        Ei liity mitenkään muotoihini tää juttu, valitettavasti ;((
        En voi sulle kertoa näin julkisesti, nuo kaksi tietää ;))

        sämpylöitä se Paapu leipoi?Ihania tuoreet sämpylät,mut ei nii hyviä enää seuraavana päivänä..Mun tekemät ei siis ole..:))


      • paapuuri
        mii-su kirjoitti:

        sämpylöitä se Paapu leipoi?Ihania tuoreet sämpylät,mut ei nii hyviä enää seuraavana päivänä..Mun tekemät ei siis ole..:))

        Paapuhan leipoo ihan mitä vaan sämpylöitä, niistä aineista, mitä kaapista löytyy :)
        Joskus tulee perheelle yllätyksenä, että tuollaisiakin voi siis tehdä.
        Tällä kertaa tuli melko tavallisia, kauraryynejä ja hiivaleipäjauhoja sisältäviä.

        Tuoreena ne on parhaita, se on totta.
        Mutta pakastan osan, kyllä ne valetuoreesta sitten taas käy, kun sulattaa ja lämmittää.


      • paapuuri kirjoitti:

        Paapuhan leipoo ihan mitä vaan sämpylöitä, niistä aineista, mitä kaapista löytyy :)
        Joskus tulee perheelle yllätyksenä, että tuollaisiakin voi siis tehdä.
        Tällä kertaa tuli melko tavallisia, kauraryynejä ja hiivaleipäjauhoja sisältäviä.

        Tuoreena ne on parhaita, se on totta.
        Mutta pakastan osan, kyllä ne valetuoreesta sitten taas käy, kun sulattaa ja lämmittää.

        en ole tehnyt kuin kaurasämpylöitä.Leivon enempi pullaa sun muuta.
        Silloin kun ekaa kertaa harjottelin sämpyläntekoa,nii pelkäsin julmetusti,että niistä tulee pojalle kuulantyöntöön varakappaleita..:))


    • Meriläinen

      tuolla meilta itäänpäin :)) Vastikään kävin ja ihmettelen kun tietä ei saada leveeksi.
      Rekkaa pukkaa, kurvien ja mutkien keskellä, talvella vaarallinen.

      • ne on itte Meriläisellä? ;)


      • Meriläinen
        mii-su kirjoitti:

        ne on itte Meriläisellä? ;)

        on kukkeimmillaan, ihan niin kuin tämän ikäisen kuuluu ollakin :)) ( nostaa rintavarustustaab ylöspäin).


      • Meriläinen kirjoitti:

        on kukkeimmillaan, ihan niin kuin tämän ikäisen kuuluu ollakin :)) ( nostaa rintavarustustaab ylöspäin).

        sitä pitää..;) Hehkeenä kuin nuori neitonen...;)


    • wai ei tarwi wain miäste olee kesäkunnos :=)
      mut mää myöhästyin ja olen kunnos ens kesää warte :=)
      neljä kiloo kahes kuukaudes muuttunu läskii lihax tjn

      • myöhään ku ei milloinkaan..;) Jonkun pitäis tulla ruoskan kanssa ruoskimaan,että sitä tulis jotaki tehtyäki..Mä aina aloitan,mutta pariin päivään kaikki jää..:DD


      • Mut en mä ulos halua..:DD


    • Paiskasin muovipussiin tuhannen mainosta ja rahtasin ne ulkoastiaan. Jään odottelemaan nousseeko mainosväki vihtuilemaan mun radikaalia en edes lue mainoslehteä asennetta.Lehtikodju ties vaikka räjähtää;)

      • vilkasen ne aina,ku jotain vastinetta pitää sille saada,että raahaa niitä lehtiroskikseen..:))

        Kauheesti niitä kyllä tuppaa tulemaan..:/


    • Riippuu ihan siitä, missä kohtaa sen kurvin kohta on:- 'tiukentaa korsettia*

      • vedä liian tiukalle...;) Saatan kuvitella,miten siellä istutaan naama punasena ja hengitys ahtaalla..;))


        Pitäsköhän mun hankkia tollanen korsetti..Ei riisuis sitä ees yöllä,nii ois aina timmissä kunnossa..:DD


      • mii-su kirjoitti:

        vedä liian tiukalle...;) Saatan kuvitella,miten siellä istutaan naama punasena ja hengitys ahtaalla..;))


        Pitäsköhän mun hankkia tollanen korsetti..Ei riisuis sitä ees yöllä,nii ois aina timmissä kunnossa..:DD

        on pikku pakko aina välillä löysätä. *HAUKKOO HENKEÄ*


    • Kurveja on, on, on, osa niistä jopa kohdallaan :))
      Musta tuntuu että vuosien saatossa kurvit senkun syvenee, ainakin notkoselkä :)

      • varmaanki saanu ne kurvit pysymään sen pallon avulla.Vai vieläkö sä taiteilet sen kaa? :) Kerro heti jos sillä onnistuu,nii hommaan sellasen.;)


      • on mielettömän tehokas jumppakaveri, kun sille vaan viitsii uhrata aikaansa. Ei nyt ole tullut ihan jatkuvasti sitä käytettyä, kesällä ollut niin paljon kaikkea, mutta kyllä mä sen taas komerosta kaivoin esille pari viikkoa sitten. Tuossa vieressä muistuttaa olemassaolostaan. No joo kurvit....niitä on ehkä näin iän myötä tullut uusiin paikkoihinkin...sinnekin minne ne eivät välttämättä kuulu :))) Vai onkohan ne kurveja...jo ne onkin kaaria *jää miettimään*


      • mii-su kirjoitti:

        varmaanki saanu ne kurvit pysymään sen pallon avulla.Vai vieläkö sä taiteilet sen kaa? :) Kerro heti jos sillä onnistuu,nii hommaan sellasen.;)

        meni vastaus väärään kohtaan,mutta lue tuosta jumppapallo-otsikon kohdilta :)


      • TaikisN kirjoitti:

        on mielettömän tehokas jumppakaveri, kun sille vaan viitsii uhrata aikaansa. Ei nyt ole tullut ihan jatkuvasti sitä käytettyä, kesällä ollut niin paljon kaikkea, mutta kyllä mä sen taas komerosta kaivoin esille pari viikkoa sitten. Tuossa vieressä muistuttaa olemassaolostaan. No joo kurvit....niitä on ehkä näin iän myötä tullut uusiin paikkoihinkin...sinnekin minne ne eivät välttämättä kuulu :))) Vai onkohan ne kurveja...jo ne onkin kaaria *jää miettimään*

        mieli usein hankkia sellanen,mut se näyttää nii vaaralliselta...Eikös siinä pidä lötköttää jotenki sen päällä..Mä varmaan kolahtelisin siitä lattialle ja porukka repeis nauramaan...

        Meinaaksää noita jenkkakahvoja?


      • mii-su kirjoitti:

        mieli usein hankkia sellanen,mut se näyttää nii vaaralliselta...Eikös siinä pidä lötköttää jotenki sen päällä..Mä varmaan kolahtelisin siitä lattialle ja porukka repeis nauramaan...

        Meinaaksää noita jenkkakahvoja?

        kun et osta liian isoa :) Oikea koko pallolle on sellainen että kun istut keskell'ä palloa, jalkasi ylettyvät maahan koko jalkaterällään ja polviin tulee yhdeksänkymmenen asteen kulma. Palloja on erikokoisia, ja niiden kokoa voi myös säädellä ilmalla. Voi siinä lötköttääkin jos haluaa venytellä. Tosi hyvä selän ja vatsalihasten venyttämiseen.


      • TaikisN kirjoitti:

        kun et osta liian isoa :) Oikea koko pallolle on sellainen että kun istut keskell'ä palloa, jalkasi ylettyvät maahan koko jalkaterällään ja polviin tulee yhdeksänkymmenen asteen kulma. Palloja on erikokoisia, ja niiden kokoa voi myös säädellä ilmalla. Voi siinä lötköttääkin jos haluaa venytellä. Tosi hyvä selän ja vatsalihasten venyttämiseen.

        selkä varmasti rakastais tuollasta palloa..Massulihakset venähti jo aikoinaan nii,ettei niitä korjaa enää ees kirurgi..:DD

        Hitsi..taidan tosiaan hommata ton pallon..:))


    • Puhurix

      No olipa otsikko. Tarkoitus oli sanoa, että toiset tykkää kurvikkaammista, toiset vähemmän.

      • se riippuu mistä se roikkuu..;)


        Nii..makuja on monenlaisia..Nuoret tykkää enempi timmeistä,ku ei ole kus korvalta vielä kuivunut,mut vanhemmille kelpaa jo hyvin riippunu liha...(Hitto,mikä vastaus) :DD


      • xxxyyy

        Ihan kaikenvaran tarkistuksen vuoksi kysyisin, onko oma vastauksesi vastauksesi otsikossa vai tekstissä? ;-)


      • Puhurix
        xxxyyy kirjoitti:

        Ihan kaikenvaran tarkistuksen vuoksi kysyisin, onko oma vastauksesi vastauksesi otsikossa vai tekstissä? ;-)

        En oiken itekään tiedä.


      • xxxyyy
        Puhurix kirjoitti:

        En oiken itekään tiedä.

        Näytti että alitajunta olisi peliin puuttunut ;-)


      • Puhurix
        xxxyyy kirjoitti:

        Näytti että alitajunta olisi peliin puuttunut ;-)

        mahdollista. Tai sit se oli vaan jotain tajunnanvirtaa.


    • Mil-laN

      ...on tuo maan vetovoima ihmeellinen asia.:)

      • että miks sen pitääki vetää alaspäin..Toisaalta eipä se kaunista olis, jos vetäsis ylöskään päin..Tissit kohti taivasta.. :¤


      • Mil-laN
        mii-su kirjoitti:

        että miks sen pitääki vetää alaspäin..Toisaalta eipä se kaunista olis, jos vetäsis ylöskään päin..Tissit kohti taivasta.. :¤

        ...jossain vaiheessa varmaan tulee aika jolloin kiikkustuolissa ehkä miettis, että kunpa se vetäiskin ylöspäin.:)


      • Miisu...
        Mil-laN kirjoitti:

        ...jossain vaiheessa varmaan tulee aika jolloin kiikkustuolissa ehkä miettis, että kunpa se vetäiskin ylöspäin.:)

        Taitaa olla kama jo silloin nii painavaa,ettei nouse enää millään..:DD



        Hitto,ku kone heitti pihalle...En jaksa enää krjautua..joten koitetaan laskujuttuja..;)


    • on kaikki aina pyrkinyt maata kohti paitsi nenä,. Se sitkeesti kohoaa taivasta kohti, mutta haitanneeko tuo mitään ja nyt en tarkoita että ylpeyden takia :)))

      • pysyy sit tasapaino kohillaan..;) Maata kohti täs mennään,mut mitäs siitä..Sinne sitä aikanaan mennäänki..:DD


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe