USA:n entinen presidentti Jimmy Carter on sitä mieltä, että Obaman vastustus on rotuvihaa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009091610260787_ul.shtml
Niin se onkin ja sitä samaa vastustusta, eli siis rotuvihaa, on nähty täälläkin, jopa joku upseeriksi ja herrasmieheksi itseään tituleeraava sönkötti "Osam... Obama" vastustaessaan häntä jo ennen presidenttikauttaan. Eikä se päättynyt Obaman valintaankaan, vastustavaa kirjoittelua on ollut senkin jälkeen, joka on siis rotuvihaa/rasismia.
Oikeat herrasmiehet eivät tietenkään tuollaiseen sorru ja Obaman presidenttiys on näköjään saanut myös USA:n herrasmiehet vähenemään, jos heitä on koskaan montaa ollutkaan.
Oikeastaan USA:n presidentiksi pitäisi valita intiaani.
Carter puhuu asiaa!
8
102
Vastaukset
- Aatteleppaite
vastustus on ,,,niin mitä se onkaan?
- eri-mies
Eikös ne ole albiinoja ;=))
- Aatteleppaite
Kairakettu kirjoitti:
...puoliksi molempia.
Eli rasismia esiintyy myös mustissako??
- Carter surkea!
Venäjälle valittava Mongooli tai Siperian Inuiitti presidentiksi!
Mongoloidi siellä jo on ollutkin, nyt pääministerinä.- eri-mies
Moskovan alueen alkuperäisiä asukkaita. Ehkä Suomen sukuinen, kuten nyt taitaa ollakkin. Oikein siis on mennyt.
- geenien syy
Koska meillä on mustallainen ministerinä?
- eri-mies
geenien syy kirjoitti:
Koska meillä on mustallainen ministerinä?
asema ollut parempi kuin meillä. He toimivat tavallisesti musiikkin ammattilaisina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232