Helekutin ketjukirjeet

Nittaminax

Viimeviikolla ja taas tänään niitä tupsahteli postilootaani. Milloin pyydetään sitä taikka tätä ja vielä lähettämään sama rimpsu takasin ja mahdollisimman monelle ystävälle. Useinmiten nämä lähettäjät ovat naisia. Siis eikö eukoilla ole muuta tekemistä kuin vastailla ja lähetellä jonninjoutavia kirjeitä toisilleen.

Olen monelle sanonut, että en lähetä yhtään kirjettä mihinkään enkä sellasiin vastaa, niin miksi niitä tuputetaan kuitenkin. Saako ukot muuten tälläsiä viestejä postiinsa?

237

1915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirpzuzeiccu

      Mä en voi sietää ketjukirjeitä tai muitakaan vastaavia. Minulta ne ei etene koskaan eteenpäin, vaikka kuinka ketjukirjeen lopussa vaahdotaan huonosta onnesta sun muista onnettomuuksista, jos katkaisee ketjun. Mulle tulee niitä yhtälailla miehiltä kuin naisiltakin, että ei oo mun mielestä pelkkiä naisten kotkotuksia.

      • ei uhata millään onnetomuuksilla tai vastaavilla, vaan joko yritetään saada joku lista täyteen tai katsotaan montako ystävää saat. Voi helekutti..ei paljoa kiinnosta. Tämä viimesin koski syntymäpäivä listaa, et pitäis saada kaikkiin 365 päivää täyteen eri henkilöiden nimiä tai jotain. Ei kiinnostanut.


    • Yhteenlaskun.tulos

      Ei ole tullut sellaisia enää aikoihin. Tuttavapiiristä sellaisten välittäjät ovat tippuneet pois vuosia sitten, yleensä vastaamattomuus hiljentää sitkeimmänkin lähettäjän vuodessa, parissa.

      • No tämä yksi lähettäjä oli monta vuotta hiljaa näis ketjukirjeissä, mutta en tiedä mikä hänet sai aloittamaan saman uudestaan.


      • pirpzuzeiccu
        Nittaminax kirjoitti:

        No tämä yksi lähettäjä oli monta vuotta hiljaa näis ketjukirjeissä, mutta en tiedä mikä hänet sai aloittamaan saman uudestaan.

        se ihan varmuuden vuoksi testaa reagointiasi. :D


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        se ihan varmuuden vuoksi testaa reagointiasi. :D

        testata. En kehtais sille taas mainitakkaan asiasta, kun on viel sukulainenkin. *huokaus*


    • paapuuri

      Pitkästä aikaa oli muutama päivä sitten sähköpostiin ketjukirje ilmestynyt.
      En vastaa niihin ollenkaan, turhia juttuja.
      Jos siinä nyt lykky menee, kun katkaisee ketjun, niin menköön ;))

      • mieltä, mut miksi eräät ei usko jos sanoo ettei noi kiinnosta. Mulla ku oli kerran osoitteena luukku.com niin se meni hetkessä tukkoon näistä kirjeistä ja ihme linkeistä jotka oli hauskoja lähettäjän mielestä, mutta ei mun.


      • paapuuri
        Nittaminax kirjoitti:

        mieltä, mut miksi eräät ei usko jos sanoo ettei noi kiinnosta. Mulla ku oli kerran osoitteena luukku.com niin se meni hetkessä tukkoon näistä kirjeistä ja ihme linkeistä jotka oli hauskoja lähettäjän mielestä, mutta ei mun.

        Tässä kirjeessä kyseltiin kaikenlaista, miksi helkkarissa mie tuntemattomille ihmisille kertoisin
        omia juttujani.
        Yhden ihmisen tästä ketjusta tiesin, muita en ollenkaan, outoa, että nimiä
        laitetaan noin vain jakeluun, kun ei tiedä mihin ja kenelle ne menee ketjun aikana.


      • paapuuri kirjoitti:

        Tässä kirjeessä kyseltiin kaikenlaista, miksi helkkarissa mie tuntemattomille ihmisille kertoisin
        omia juttujani.
        Yhden ihmisen tästä ketjusta tiesin, muita en ollenkaan, outoa, että nimiä
        laitetaan noin vain jakeluun, kun ei tiedä mihin ja kenelle ne menee ketjun aikana.

        synttäri kirje oli käynyt ruotsissa asti.Kyl mulla siel oli montakin tuttua, mutta en silti halunnut osallistua mokomaan. Tai sanotaan näin, et viis tuttua löyty ja loput parisataa oli tuntemattomia. Kristus sentään :(


    • noihin ketjukirjeisiin vastailla. Enkä ressaa niillä itseäni:) Tuskimpa elämä onni, taikka muukaan menestys vastaamattomuuteen tyrehtyy:-

      • miks mua harmittaa moiset kirjeet, jotenkin vain tuntuu et ne on ajanhaaskausta ja postilootan tuijjottelemista turhanpäiten. No ei mun elämää ne vastaamattomuudet ole myöskään hetkauttanut :)


    • Adria

      Aivan tyhmä ja surkee on tämä aloitus, joten pidä pienempää mesoa muiden aloituksista äläkä niitä pyri heti ampumaan alas taikka arvostelemaan. Siwa!

      • taitaa olla sun vakio kauppa, kun sitä jaksat noin hehkuttaa. Toisekseen sulta edes itseltäsi löydy yhtään aloitusta joka yltäisi tämän tasolle. Lärpytä sinä vain virtuaalieukkojen kanssa pusipusi jutuissa, niissä olet ylivoimainen tai toisaalta voisit välillä haukkua muutamat muut mieskirjoittajat nysäkepeiksi ja homppeleiksi.


      • Adria
        Nittaminax kirjoitti:

        taitaa olla sun vakio kauppa, kun sitä jaksat noin hehkuttaa. Toisekseen sulta edes itseltäsi löydy yhtään aloitusta joka yltäisi tämän tasolle. Lärpytä sinä vain virtuaalieukkojen kanssa pusipusi jutuissa, niissä olet ylivoimainen tai toisaalta voisit välillä haukkua muutamat muut mieskirjoittajat nysäkepeiksi ja homppeleiksi.

        Olet aika vastenmielinen nimimerkki tällä palstalla, muidenkin kuin minun mielestäni.


      • Adria kirjoitti:

        Olet aika vastenmielinen nimimerkki tällä palstalla, muidenkin kuin minun mielestäni.

        kun katson viestiä, olisi sinun syytä ilmoittaa, keitä ne muut ovat. Muuten menee pohja jutulta tyyliin "kun kaikilla muillakin on mopo".

        Ja ottamatta kantaa vastenmieliseen dialogiinne, olematta kenenkään puolella, totean tämän. 8¤]


      • Adria kirjoitti:

        Olet aika vastenmielinen nimimerkki tällä palstalla, muidenkin kuin minun mielestäni.

        kaikkien sinun alteregojen mielestä, ei kuule hetkauta mihkään.


      • Adria
        LaardiBee kirjoitti:

        kun katson viestiä, olisi sinun syytä ilmoittaa, keitä ne muut ovat. Muuten menee pohja jutulta tyyliin "kun kaikilla muillakin on mopo".

        Ja ottamatta kantaa vastenmieliseen dialogiinne, olematta kenenkään puolella, totean tämän. 8¤]

        Oikea näkökanta sulla, paitsi en viitsi tehdä kaivaustyötä, nää asiat nähdään sellaisena kuin ne kulloinkin näyttäytyvät. Kaikkien asioiden historiasta kaivaminen on vittumaista, voisko suoremmin sanoa!


      • Adria kirjoitti:

        Oikea näkökanta sulla, paitsi en viitsi tehdä kaivaustyötä, nää asiat nähdään sellaisena kuin ne kulloinkin näyttäytyvät. Kaikkien asioiden historiasta kaivaminen on vittumaista, voisko suoremmin sanoa!

        Miten voit olla niin varma muiden mielipiteistä, että tuot asian julki? Vai pelottaako olla yksin jotain mieltä?


      • Adria
        Nittaminax kirjoitti:

        kaikkien sinun alteregojen mielestä, ei kuule hetkauta mihkään.

        Polkasin, mut ei käynnisty!


      • Adria
        LaardiBee kirjoitti:

        Miten voit olla niin varma muiden mielipiteistä, että tuot asian julki? Vai pelottaako olla yksin jotain mieltä?

        Eihän täällä kukaan voi varma mistään olla. Minua ei mikään peloita.


      • Adria kirjoitti:

        Olet aika vastenmielinen nimimerkki tällä palstalla, muidenkin kuin minun mielestäni.

        nyt sitten nimiä kehiin, eikä siellä vingu.


      • Adria
        Nittaminax kirjoitti:

        nyt sitten nimiä kehiin, eikä siellä vingu.

        Nonnii, mun mopottaminen köyhän kanssa riittää.


      • Adria kirjoitti:

        Nonnii, mun mopottaminen köyhän kanssa riittää.

        pysty ketään mopottaan oli köyhä taikka rikas.


      • Adria

        Palstakirjoittajat näen omien rillienin läpi ja heitä kommentoin näkemäni mukaan halutessani kuten haluan. Haluaisin sun ymmärtävän tämän.


      • eiooeituu*

        että meneekö se niin, että kun Adria on humalassa se kiukkuaa kaikesta ja kaikille.
        Vai onko se sitten niin, että on selvinpäin, on viehättävä hetken ja sitten se suunsoitto taas alkaa.
        Jos minulle ei olisi muuta sanottavaa kuin käydä jonkun kirjoittajan kimppuun, menisin mieluummin ullos selvittämään pääni?
        Nämä Adrian viestit alkavat olemaan alatyylisia, aina ja kauttaaltaan.
        Ei ole palstakirjoittajien vika jos oma elämä on päin persettä.


      • xxxyyy
        eiooeituu* kirjoitti:

        että meneekö se niin, että kun Adria on humalassa se kiukkuaa kaikesta ja kaikille.
        Vai onko se sitten niin, että on selvinpäin, on viehättävä hetken ja sitten se suunsoitto taas alkaa.
        Jos minulle ei olisi muuta sanottavaa kuin käydä jonkun kirjoittajan kimppuun, menisin mieluummin ullos selvittämään pääni?
        Nämä Adrian viestit alkavat olemaan alatyylisia, aina ja kauttaaltaan.
        Ei ole palstakirjoittajien vika jos oma elämä on päin persettä.

        Täällä on helppo huomata millaista elämä ihmisillä siviilissä on. Leppoisilla ja hyväntuulisilla eivät asiat muutenkaan ole huonosti, kiukuttelijoilla, häiriköillä ja riitelijöillä ongelmia on ja täällä pätemällä yritetään niitä kompensoida. Tämä on halvempi foorumi uhota kuin kapakan kulmapöytä.
        Toivotaan nousukautta ja parempia aikoja.


      • Adria
        xxxyyy kirjoitti:

        Täällä on helppo huomata millaista elämä ihmisillä siviilissä on. Leppoisilla ja hyväntuulisilla eivät asiat muutenkaan ole huonosti, kiukuttelijoilla, häiriköillä ja riitelijöillä ongelmia on ja täällä pätemällä yritetään niitä kompensoida. Tämä on halvempi foorumi uhota kuin kapakan kulmapöytä.
        Toivotaan nousukautta ja parempia aikoja.

        Toi on totta. Reilupaskaporukan tiimi on antanut satelliittilleen määräyksen nokkia vielä täällä liikkuvia jämiä.


      • Huihaijne.
        Adria kirjoitti:

        Toi on totta. Reilupaskaporukan tiimi on antanut satelliittilleen määräyksen nokkia vielä täällä liikkuvia jämiä.

        sinullakin olla aivopesu mennyt edelle oman järjen?
        Reiluista tehtiin käsite ja ihmiset lakoavat siihen täysin.
        Kaikki mikä on elämässä paskaa, on Reilujen tekosia?
        Herätkäähän nyt, niin Adria kuin Millakin, Reilut on palstailun ihmemyytti ja te onnettomat hölmöt sen uskotte ja otatte todesta.
        Mutta toisaalta, uskoivathan gallialaisetkin, että taivas tipahtaa päähän.
        Eli höllmöjä on ollut kautta ihmisen historian?
        Oudointa on, että ihmiset tunnustavat oman hölmöytensä noin avoimesti?


      • Adria
        Huihaijne. kirjoitti:

        sinullakin olla aivopesu mennyt edelle oman järjen?
        Reiluista tehtiin käsite ja ihmiset lakoavat siihen täysin.
        Kaikki mikä on elämässä paskaa, on Reilujen tekosia?
        Herätkäähän nyt, niin Adria kuin Millakin, Reilut on palstailun ihmemyytti ja te onnettomat hölmöt sen uskotte ja otatte todesta.
        Mutta toisaalta, uskoivathan gallialaisetkin, että taivas tipahtaa päähän.
        Eli höllmöjä on ollut kautta ihmisen historian?
        Oudointa on, että ihmiset tunnustavat oman hölmöytensä noin avoimesti?

        Reilupaskaporukan käskyläisenä sut on puskasta pantu jotain roiskaseen. Mille tuntuu ottaa käskyjä koko ajan vastaan. Vituttaako. Haluaisitko joskus esittää näkemyksiäsi vapaasti ominasi, ilman puskaa ja paskaa. Minä haluan ja olen vapaa niin tekemään.


      • Adria kirjoitti:

        Reilupaskaporukan käskyläisenä sut on puskasta pantu jotain roiskaseen. Mille tuntuu ottaa käskyjä koko ajan vastaan. Vituttaako. Haluaisitko joskus esittää näkemyksiäsi vapaasti ominasi, ilman puskaa ja paskaa. Minä haluan ja olen vapaa niin tekemään.

        naama hiljaa. Ite yritit samaan porukkaan ja kun sinua ei huolittu alkoi loanheitto.


      • Huhhaijee
        Adria kirjoitti:

        Reilupaskaporukan käskyläisenä sut on puskasta pantu jotain roiskaseen. Mille tuntuu ottaa käskyjä koko ajan vastaan. Vituttaako. Haluaisitko joskus esittää näkemyksiäsi vapaasti ominasi, ilman puskaa ja paskaa. Minä haluan ja olen vapaa niin tekemään.

        "Reilupaskaporukan käskyläinen?
        Puskasta pantu jotain roiskaiseen?
        Mille tuntuu ottaa käskyjä koko ajan vastaan?
        Vituttaako?
        Haluaisitko joskus esittää näkemyksiäsi vapaasti ominasi, ilman puskaa ja paskaa. Minä haluan ja olen vapaa niin tekemään. "

        Aikuisten oikeasti?
        Onko sinulla mennyt palstailu liiaksi veriin?
        Kuinka vapaassa maassa luulet jonkun virtuaaliporukan voivan ottaa orjia?
        Hei nyt oikeasti.
        Mieti hiukan reaaliteettejäsi?
        Voiko joku sinua orjuuttaa palstalla? Vapaassa maassa.
        Jokaisella vapaalla ihmisellä on oikeus olla joko palstoilla tai sitten ei?
        Miksi sinä tulet ketjuun, josta et selvästi pidä?
        Miksi vastailet ihmiselle, jonka listataat vastenmieliseksi?Yritätkö estää hänen kirjoitatmisensa palstalle?
        Älykäs ihminen ei edes lukisi sellaisen nimimerkin viestejä?


      • Adria
        Nittaminax kirjoitti:

        naama hiljaa. Ite yritit samaan porukkaan ja kun sinua ei huolittu alkoi loanheitto.

        Vemppaa hanuriis jos vielä yletyt. Mua pyydettiin aikoinaan porukkaan, mutta vaistosin jo silloin kuka ja ketkä siellä pitää valtaa ja kuinka paarioita juoksutetaan vallanpitäjien perässä. Kieltäydyin 'kunniasta'. Sinä ressukka juokset nappi ottassa pomojesi mielialojen mukaan, tuulipuku päällä ja Siwa-pussi kädessä.


      • Adria kirjoitti:

        Vemppaa hanuriis jos vielä yletyt. Mua pyydettiin aikoinaan porukkaan, mutta vaistosin jo silloin kuka ja ketkä siellä pitää valtaa ja kuinka paarioita juoksutetaan vallanpitäjien perässä. Kieltäydyin 'kunniasta'. Sinä ressukka juokset nappi ottassa pomojesi mielialojen mukaan, tuulipuku päällä ja Siwa-pussi kädessä.

        uskokoon kuka haluaa. Satun tietämään vähän enenmmän asioista kuin sinä. Ai että äijä yrittää luikerrella omista mokistaan irti. Mitä reilu..........


      • Adria
        Huhhaijee kirjoitti:

        "Reilupaskaporukan käskyläinen?
        Puskasta pantu jotain roiskaiseen?
        Mille tuntuu ottaa käskyjä koko ajan vastaan?
        Vituttaako?
        Haluaisitko joskus esittää näkemyksiäsi vapaasti ominasi, ilman puskaa ja paskaa. Minä haluan ja olen vapaa niin tekemään. "

        Aikuisten oikeasti?
        Onko sinulla mennyt palstailu liiaksi veriin?
        Kuinka vapaassa maassa luulet jonkun virtuaaliporukan voivan ottaa orjia?
        Hei nyt oikeasti.
        Mieti hiukan reaaliteettejäsi?
        Voiko joku sinua orjuuttaa palstalla? Vapaassa maassa.
        Jokaisella vapaalla ihmisellä on oikeus olla joko palstoilla tai sitten ei?
        Miksi sinä tulet ketjuun, josta et selvästi pidä?
        Miksi vastailet ihmiselle, jonka listataat vastenmieliseksi?Yritätkö estää hänen kirjoitatmisensa palstalle?
        Älykäs ihminen ei edes lukisi sellaisen nimimerkin viestejä?

        Anteeksi, en jaksanut lukee tota kaikkee. Paaria porukkaan taidat olla, joten et ymmärrettävästi ole ymmärtänyt, että en ota vastaan neuvoja tai kehoituksia keneltäkään tältä palstalta.


      • Adria kirjoitti:

        Anteeksi, en jaksanut lukee tota kaikkee. Paaria porukkaan taidat olla, joten et ymmärrettävästi ole ymmärtänyt, että en ota vastaan neuvoja tai kehoituksia keneltäkään tältä palstalta.

        muitten pitää??


      • Huuhailjee
        Adria kirjoitti:

        Anteeksi, en jaksanut lukee tota kaikkee. Paaria porukkaan taidat olla, joten et ymmärrettävästi ole ymmärtänyt, että en ota vastaan neuvoja tai kehoituksia keneltäkään tältä palstalta.

        sulkee korvansa neuvoilta ja toisten kokemuksilta.Loppuu oppiminen.
        Sinänsä säälittävää, mutta inhimillistä.
        Siis oppimisen lopettaminen.
        Paariaporukka, mitä se on ja oletko sinä kykenevä tekemään sellaisen erottelun ihmisten välillä?
        Millä pätevyydellä jaottelet ihmiset, jollet edes jaksa lukea mitä toisella on sinulle sanottavaa?
        Mikä olet ammatiltasi?


      • Adria
        Huuhailjee kirjoitti:

        sulkee korvansa neuvoilta ja toisten kokemuksilta.Loppuu oppiminen.
        Sinänsä säälittävää, mutta inhimillistä.
        Siis oppimisen lopettaminen.
        Paariaporukka, mitä se on ja oletko sinä kykenevä tekemään sellaisen erottelun ihmisten välillä?
        Millä pätevyydellä jaottelet ihmiset, jollet edes jaksa lukea mitä toisella on sinulle sanottavaa?
        Mikä olet ammatiltasi?

        Noi on hyviä kysymyksiä vastattavaksi, ja jos omalla rek-nikilläsi kysyt, vastaan varmasti. Muuten en roiski helmiä sioille.


      • Huhhaijee.
        Adria kirjoitti:

        Noi on hyviä kysymyksiä vastattavaksi, ja jos omalla rek-nikilläsi kysyt, vastaan varmasti. Muuten en roiski helmiä sioille.

        minulla ei ole reg, nikkiä, eikä tule.
        Huomaatko ylimielisyytesi, sinä antamassa helmiä?
        Ei voi kuin sääliä ihmistä, joka ottaa noin kovia asenteita.
        Lopussa huomaat, että ne asenteet ne haittaa vain ja ainostaan sinua.
        Ei ketään muuta, ihmiset ympärilläsi jatkavat omaa elämäänsä.


      • Adria
        Huhhaijee. kirjoitti:

        minulla ei ole reg, nikkiä, eikä tule.
        Huomaatko ylimielisyytesi, sinä antamassa helmiä?
        Ei voi kuin sääliä ihmistä, joka ottaa noin kovia asenteita.
        Lopussa huomaat, että ne asenteet ne haittaa vain ja ainostaan sinua.
        Ei ketään muuta, ihmiset ympärilläsi jatkavat omaa elämäänsä.

        Niin no. Sä sanoit sanottavasi. Ai niin, ylimielisyyteni huomaan ja pidän sitä yllä ainakin puskien kanssa. Muuten pitävät live-ystäväni mua varsin sosiaalisena ja hyvänä jätkänä.


      • huhhaijjee
        Adria kirjoitti:

        Niin no. Sä sanoit sanottavasi. Ai niin, ylimielisyyteni huomaan ja pidän sitä yllä ainakin puskien kanssa. Muuten pitävät live-ystäväni mua varsin sosiaalisena ja hyvänä jätkänä.

        miettinyt minkä arvoista on itsensä kehuminen, jossain netissä.
        Vakuuttavaa, varmaan.
        Kun ainoa joka sinut tuntee, olet sinä.


      • Ak:n lapio
        Adria kirjoitti:

        Niin no. Sä sanoit sanottavasi. Ai niin, ylimielisyyteni huomaan ja pidän sitä yllä ainakin puskien kanssa. Muuten pitävät live-ystäväni mua varsin sosiaalisena ja hyvänä jätkänä.

        Olemattomat hartiat pakottavat, mutta se on ymmärettävää, kuin stonen murinat.


      • Adria
        huhhaijjee kirjoitti:

        miettinyt minkä arvoista on itsensä kehuminen, jossain netissä.
        Vakuuttavaa, varmaan.
        Kun ainoa joka sinut tuntee, olet sinä.

        Säkkijärven polkkaa ...


      • Adria
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Olemattomat hartiat pakottavat, mutta se on ymmärettävää, kuin stonen murinat.

        Et nyt olis antanut olla. Mä olen puolestani yrittänyt hillitä itteeni palstarauhan parhaaksi.


      • Huuhajiee
        Adria kirjoitti:

        Säkkijärven polkkaa ...

        Et vastannut kysymyksiin.
        Kuka määritteli Reilut, kuka uskoi tarua?
        Kuka määritteli sinun pätevyytesi luokitella ihmisiä.
        Kuka tai mikä olet, muidenkin kirjoittajien, kuin itsesi mielestä.
        Miksi et vastaa, kun kysytääm.
        Onko oma egosi tiellä oppimiseen jne...
        Miksi ylipäätään tulit ketjuun, jonka aloittajaa et hyväkssy, huonostikaan.
        Minun mielestäni olet tuulipussi.Vailla mitään uskottavuutta.


      • Eiaaooo
        Adria kirjoitti:

        Et nyt olis antanut olla. Mä olen puolestani yrittänyt hillitä itteeni palstarauhan parhaaksi.

        olet tulut ketjuun, jonka aloittajan viestejä et hyväksy ja me ihmetellään mikä on motivaatiosi moittia muita ihmisiä?


      • Ak:n lapio
        Eiaaooo kirjoitti:

        olet tulut ketjuun, jonka aloittajan viestejä et hyväksy ja me ihmetellään mikä on motivaatiosi moittia muita ihmisiä?

        Nämä Met oommaa ilveilleet on samaa kasiaista


      • Adria
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Olemattomat hartiat pakottavat, mutta se on ymmärettävää, kuin stonen murinat.

        Nuku kännis pois. Pieksen sut sitten.


      • Adria kirjoitti:

        Nuku kännis pois. Pieksen sut sitten.

        tääl on jo pieksämiset menossa. Että voit olla naivi ihminen.


      • Adria
        Eiaaooo kirjoitti:

        olet tulut ketjuun, jonka aloittajan viestejä et hyväksy ja me ihmetellään mikä on motivaatiosi moittia muita ihmisiä?

        Niin mitä sitte. Puska ihmettelee mitä puskalle ihmeteltäväksi annetaan.


      • Huhhaijee
        Adria kirjoitti:

        Vemppaa hanuriis jos vielä yletyt. Mua pyydettiin aikoinaan porukkaan, mutta vaistosin jo silloin kuka ja ketkä siellä pitää valtaa ja kuinka paarioita juoksutetaan vallanpitäjien perässä. Kieltäydyin 'kunniasta'. Sinä ressukka juokset nappi ottassa pomojesi mielialojen mukaan, tuulipuku päällä ja Siwa-pussi kädessä.

        sitten pitää valtaa ja kuka on sinulle niin vastenmielinen?
        KUKA sinua pyysi porukkaan, ettei olisi omaa harhaasi tuo?
        Kun kukaan ei muista pyytäneensä?
        Miten ihmeessä sinun mielestäsi joku on niin kova stara,että voi juoksuttaa muita.
        Voitko laittaa faktaa vihjailujen asemasta, niin päästään puhumaan asioista, ei vihjailuista.


      • Adria
        Nittaminax kirjoitti:

        tääl on jo pieksämiset menossa. Että voit olla naivi ihminen.

        Saanko mä pikkusen nuolasta sun jutuista. Mä en oo saanu vuoskymmeniin lipasta ja näyttäis siltä, että sulla olis parhaat lipaisujutut.


      • Ak:n lapio
        Adria kirjoitti:

        Nuku kännis pois. Pieksen sut sitten.

        Pelotta niin mahottamasiti


      • Huuhaijee
        Adria kirjoitti:

        Nuku kännis pois. Pieksen sut sitten.

        tosissasi,että jo uhkailet toista kirjoittajaa väkivallalla?
        Mitä sanoo Suomen laki,moisesta.
        Nyt Adria oikeasti, sinä olet pelle ja pelleksi sinut kaikki havaitsee,
        Munasit itsesi, ihan itse...
        Toisaalta sinusta on helppo tehdä ilmoitus ylläpidolle ja banni napsahtaa


      • huuhaahijie

        mies, joka tuli ketjuun, josta ei pitänyt, haistatteli, uhkaili, aliarvoi.
        Mies joka teki taas pellen itsestään.
        E kannata juoda,jollei osaa päättää mitä sanoisi.
        Jos jutut on tyhjää sontaa


      • Adria
        huuhaahijie kirjoitti:

        mies, joka tuli ketjuun, josta ei pitänyt, haistatteli, uhkaili, aliarvoi.
        Mies joka teki taas pellen itsestään.
        E kannata juoda,jollei osaa päättää mitä sanoisi.
        Jos jutut on tyhjää sontaa

        Just. Mutta jolla on munaa.


      • huuhaije
        Adria kirjoitti:

        Just. Mutta jolla on munaa.

        muna näkyy?
        En ole nähnyt sulta kuin vääriä syytöksiä ja viattomien ihmisten kimppun käymisiä,
        Missä muna, missä selkäranka.Omassa mielikuvituksessas?
        Meillä muilla, on hieman eri käsitys sinusta kuin sinulla itsellasi..


      • Adria
        huuhaije kirjoitti:

        muna näkyy?
        En ole nähnyt sulta kuin vääriä syytöksiä ja viattomien ihmisten kimppun käymisiä,
        Missä muna, missä selkäranka.Omassa mielikuvituksessas?
        Meillä muilla, on hieman eri käsitys sinusta kuin sinulla itsellasi..

        Köyhä!


      • sä saanut
        Adria kirjoitti:

        Köyhä!

        potkut duunistasi kun sä jankutat koko ajan tota köyhää?

        Otan osaa mutten vippaa mitään.


      • Mil-laN
        Huihaijne. kirjoitti:

        sinullakin olla aivopesu mennyt edelle oman järjen?
        Reiluista tehtiin käsite ja ihmiset lakoavat siihen täysin.
        Kaikki mikä on elämässä paskaa, on Reilujen tekosia?
        Herätkäähän nyt, niin Adria kuin Millakin, Reilut on palstailun ihmemyytti ja te onnettomat hölmöt sen uskotte ja otatte todesta.
        Mutta toisaalta, uskoivathan gallialaisetkin, että taivas tipahtaa päähän.
        Eli höllmöjä on ollut kautta ihmisen historian?
        Oudointa on, että ihmiset tunnustavat oman hölmöytensä noin avoimesti?

        ...ja mielipiteeni käsitteestä Reilukerho on ihan muuta kuin joku "palstailun ihmemyytti".

        Mielestäni koko kerhon toiminta on arveluttavaa sonnanjauhamista...kyseisen kerhon foorumin avoimilla palstoilla herjataan tämän palstan kirjoittajia, saati sitten miten siellä herjataan "vain rekattujen" osastolla tämän palstan kirjoittajia...se jos mikä hölmöläisten hommaa.

        Suoraan sanottuna monella muulla tällä palstalla on elämän realiteetit ym. hallussa, mutta Reilun kerhon jäsenet elävät ja uskovat kuin gallialaiset...ns. reiluus on kihahtanut päähän, mutta se on noussut kyllä maasta ylöspäin eikä tipahtanut taivaasta.

        No, jos Reilut tahtovat tehdä itsestään käsitteen, niin valitettavasti tulee mieleen sota ja natsit...yksi hullu johtaa ja muut polvistuvat.


      • hiippati
        Mil-laN kirjoitti:

        ...ja mielipiteeni käsitteestä Reilukerho on ihan muuta kuin joku "palstailun ihmemyytti".

        Mielestäni koko kerhon toiminta on arveluttavaa sonnanjauhamista...kyseisen kerhon foorumin avoimilla palstoilla herjataan tämän palstan kirjoittajia, saati sitten miten siellä herjataan "vain rekattujen" osastolla tämän palstan kirjoittajia...se jos mikä hölmöläisten hommaa.

        Suoraan sanottuna monella muulla tällä palstalla on elämän realiteetit ym. hallussa, mutta Reilun kerhon jäsenet elävät ja uskovat kuin gallialaiset...ns. reiluus on kihahtanut päähän, mutta se on noussut kyllä maasta ylöspäin eikä tipahtanut taivaasta.

        No, jos Reilut tahtovat tehdä itsestään käsitteen, niin valitettavasti tulee mieleen sota ja natsit...yksi hullu johtaa ja muut polvistuvat.

        piikasen myöhässä, flaidis on ohi jo.


      • Mil-laN
        hiippati kirjoitti:

        piikasen myöhässä, flaidis on ohi jo.

        ...yhtään enempää myöhässä kuin nämä muutkaan jotka nikkini näihin yhteyksiin vielä mainitsevat.


      • Ak:n lapio

        Omakohtaista kokemusta, että sinä osaat valehdella totuuden sijaan.


      • Ak:n lapio

        sinun valheesi


      • hehhehehehhheee
        Mil-laN kirjoitti:

        ...ja mielipiteeni käsitteestä Reilukerho on ihan muuta kuin joku "palstailun ihmemyytti".

        Mielestäni koko kerhon toiminta on arveluttavaa sonnanjauhamista...kyseisen kerhon foorumin avoimilla palstoilla herjataan tämän palstan kirjoittajia, saati sitten miten siellä herjataan "vain rekattujen" osastolla tämän palstan kirjoittajia...se jos mikä hölmöläisten hommaa.

        Suoraan sanottuna monella muulla tällä palstalla on elämän realiteetit ym. hallussa, mutta Reilun kerhon jäsenet elävät ja uskovat kuin gallialaiset...ns. reiluus on kihahtanut päähän, mutta se on noussut kyllä maasta ylöspäin eikä tipahtanut taivaasta.

        No, jos Reilut tahtovat tehdä itsestään käsitteen, niin valitettavasti tulee mieleen sota ja natsit...yksi hullu johtaa ja muut polvistuvat.

        ääliö johon propaganda uppos täysillä.
        Voi vattu kun tietäsitte miten ääliöiltä vaikutatte noine mielipiteinenne.


      • heeheheheehh

        huvittava olet.


      • hihilipatti

        se jatkosota kestää vuodesta toiseen


      • Annikkitähtilähti
        hihilipatti kirjoitti:

        se jatkosota kestää vuodesta toiseen

        tuossa yläpuolella ei tajua, että ainoa jolla on ongelma on se itse.
        Sillä on ongelma Reiluista.


      • jutteleeääliönkans

        kukapa sua ei rakastas


      • Ak:n lapio

        tunnustanut, joten kuhmut päässäsi ovat itsesi aiheuttamat


      • kaksihullua
        Mil-laN kirjoitti:

        ...ja mielipiteeni käsitteestä Reilukerho on ihan muuta kuin joku "palstailun ihmemyytti".

        Mielestäni koko kerhon toiminta on arveluttavaa sonnanjauhamista...kyseisen kerhon foorumin avoimilla palstoilla herjataan tämän palstan kirjoittajia, saati sitten miten siellä herjataan "vain rekattujen" osastolla tämän palstan kirjoittajia...se jos mikä hölmöläisten hommaa.

        Suoraan sanottuna monella muulla tällä palstalla on elämän realiteetit ym. hallussa, mutta Reilun kerhon jäsenet elävät ja uskovat kuin gallialaiset...ns. reiluus on kihahtanut päähän, mutta se on noussut kyllä maasta ylöspäin eikä tipahtanut taivaasta.

        No, jos Reilut tahtovat tehdä itsestään käsitteen, niin valitettavasti tulee mieleen sota ja natsit...yksi hullu johtaa ja muut polvistuvat.

        täsmentää?kuka on se yksi hullu?


      • hilipathittii
        Annikkitähtilähti kirjoitti:

        tuossa yläpuolella ei tajua, että ainoa jolla on ongelma on se itse.
        Sillä on ongelma Reiluista.

        olevan sittehen kaks jolla onkkelma.


      • hilihilipatti

        tarkoitat etthä sinä ja atria jatkatte......


      • Näkijä-Kokija

        luepa viestisi uudelleen, näytät TO-DEL-LA kuhmuiselta. Ei sinuun enää kukaan täällä usko, niin paljon olet perättömiä syytöksiä heitellyt kirjoittajien niskaan. -Patologinen valehtelija - siinä on sinun leimasi täällä.


      • hiilihiilipatti

        olet ite yks vitsi...hih hih.....


      • Näkijä-Kokija

        sinä olet pelkkä huono vitsi palstoilla :)


      • mullinnaama

        mihin veemäisiin, siihenkö että Mom vainosi ihmisiä. ja varmaan aika pitkälle sinun käskystäsi?
        Sinä kehitit vastenmielisyyden muutamiin kirjoittajiin ja siirsit sen Momparkaan.Äijäparka oli sinun talutusnuorassasi ja se mitä sille tapahtui oli sinun syytäsi.
        Sait äijän menemäänyli laidan ja seurauksena oli potkut.
        Vai luuletko että Suomi olis antanut hyvälle sefulle potkut, sellaiselle joka ei mitään väärää tehnyt?
        Ota vastuu omista teoistasi kerrankin.
        Älä syyttele muita.


      • hiilihilli

        et, nähätynnä on.


      • hiilitapletti

        sie tiällä tappelehot.


      • hillipilli

        on päässäsiiiii, sie palstan pahin vitsiiii.....


      • natsimikänatsi

        ilmoittaa nuo sinun natsittelut yllikselle.


      • kilihilli

        siekään ossoo, puskavinkuja


      • kihililli

        sää vaan niin teet...


      • korvakorvakorva

        luulosi, pidä ne.
        Miten on,miten otat oman vastuusi äijäparan potkuista?
        Miksi supatit sen korvaan ilkeyksiä? Muista kirjoittajista?


      • hiippatihittu

        ossoo suomeasi....protakankan jankkuttajja.


      • hillipilleri

        mennöö suhulta suhmuransantralta helemoooo


      • Judge evk
        Adria kirjoitti:

        Reilupaskaporukan käskyläisenä sut on puskasta pantu jotain roiskaseen. Mille tuntuu ottaa käskyjä koko ajan vastaan. Vituttaako. Haluaisitko joskus esittää näkemyksiäsi vapaasti ominasi, ilman puskaa ja paskaa. Minä haluan ja olen vapaa niin tekemään.

        Masturboi vähemmän ja ajattele enemmän. Puheittesi perusteella arvostan sinua suurinpiirtein kuin kikkaretta kengänpohjassa.


      • killijyypä

        hjyvä, natsimillan....


      • hiippatsikko

        yhtä palhjon ku rhäkkää nenäs


      • hiiripata

        hänkös on siun nykkyinen uhris..hjyvä hjyvä.


      • Judge evk
        Mil-laN kirjoitti:

        ...ja mielipiteeni käsitteestä Reilukerho on ihan muuta kuin joku "palstailun ihmemyytti".

        Mielestäni koko kerhon toiminta on arveluttavaa sonnanjauhamista...kyseisen kerhon foorumin avoimilla palstoilla herjataan tämän palstan kirjoittajia, saati sitten miten siellä herjataan "vain rekattujen" osastolla tämän palstan kirjoittajia...se jos mikä hölmöläisten hommaa.

        Suoraan sanottuna monella muulla tällä palstalla on elämän realiteetit ym. hallussa, mutta Reilun kerhon jäsenet elävät ja uskovat kuin gallialaiset...ns. reiluus on kihahtanut päähän, mutta se on noussut kyllä maasta ylöspäin eikä tipahtanut taivaasta.

        No, jos Reilut tahtovat tehdä itsestään käsitteen, niin valitettavasti tulee mieleen sota ja natsit...yksi hullu johtaa ja muut polvistuvat.

        Minkäs minä sille voin, ettet ole sivistänyt itseäsi kirjoitustaidolla. Säälittäväähän tuo esiintymisesi on. Nyt kun olet postimyynnistä hankkinut sen uuden leikkikalun, luulisi se vievän enimmän aikasi, eikä katkeruutesi itkuinen purkaminen täällä. Häpeä luuska!


      • hillipilli

        vaan kehnommin...


      • huhhuhh?
        Judge evk kirjoitti:

        Masturboi vähemmän ja ajattele enemmän. Puheittesi perusteella arvostan sinua suurinpiirtein kuin kikkaretta kengänpohjassa.

        ämmä on kuin paksa kengänpohjassa, irti vaan ei pääse.


      • eiuskovainen*

        että sinulla on sata nikkiä, no ei yllätä, varmaan olet helluntalainenkin ja transu?


      • hillevihippa

        niinmyö tehhäänkin..


      • se menee niin jotta

        kun yhdet eivät maksa teoistaan, toiset maksavat heidän puolestaan, sellasta se on se selkärangattomuus parhaimmillaan


      • ihan edelleen

        eipä näytä olevan kun laskut ovat maksamatta


      • se lienee
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Omakohtaista kokemusta, että sinä osaat valehdella totuuden sijaan.

        hellareiden tapa palvoa herraa? Käänteisesti kaikki 10 käskyä niin pääsee taatusti sinne hiilipataan lillumaan?


      • hillipillih

        taitaa olla ukollas kovempi paikka. Herra armahtakoon hänet siunatulta hulluudelta.


      • hillipillis

        ossa nauraa, sää räkätät ku vanahat eukot kaltorilla


      • buahahhaaa

        satu mikkään, mut sinuun kyl....


      • ei viitsi väitellä

        saat ana n/lin palvojien kanssa
        se on aivan turhaa.
        tilinumeron tiedättekin jo team tappouhkauksenantajalla on se


        p.s. eihän tänne ole jääneet enää kuin nettirikolliset, mömmöt jotka kirjoittelevat vankilasta käsin ja leikkivät jumalaa toisten puolesta.

        pittää varmaan alkaa kirjoittelemaan ajankuluks tarinaa nettiin tosielämän ongelmaisista jotta heitä voitais auttaa hihhii


      • Judge evk

        Kyykkinet täällä vielä silloinkin, kun olen aterioimassa ja leffassa. Suon sinulle helposti kohtalosi. Olet sen ansainnut. Joten, itkeskele itseksesi.


      • Räsynukkearmeija

        mielestäsi.
        olisi voinut ollakin, jollet olis sotkenut sen päätä.
        Ilkeillä kommenteilläsi toisista kirjoittajista.
        Sinulla on näkyvissä paha vainoharha.
        Jos joku menee omalle foorumilleen kirjoittelemaan ja sinä et sinne pääse, on johtopäätös että siellä haukutaan muita, meno on natsimaista ja porukassa on vain yksi viisas?
        Otetaan panttivankeja ja orjia jotka aivopestään.
        Hei haloo,missä reaalielämä? Ihminen?
        Mitä kaikkea supatit Mom rukan korvaan?
        Mies josta tuli sinun räsynukkesi?


      • missäs on se
        eiuskovainen* kirjoitti:

        että sinulla on sata nikkiä, no ei yllätä, varmaan olet helluntalainenkin ja transu?

        kalluppisivu vois tehhä kyselyn kuinka moni hellari on transu tai homppeli ja onko vähemmistönä normaalit heterot


      • enoosejoksiluulet
        missäs on se kirjoitti:

        kalluppisivu vois tehhä kyselyn kuinka moni hellari on transu tai homppeli ja onko vähemmistönä normaalit heterot

        kerrankinmitä tahdot sanoa, tuo tuyperä vihjailu uskovaisin kun ei oikein pure,
        Mieti tuota Mil-laNia, sata nikkiä ja elämä netissä, mikä se silloin on?


      • iahnihana

        me rakastetaan sut kuoliaaksi.
        Oot ihan ihana.


      • suolen
        enoosejoksiluulet kirjoitti:

        kerrankinmitä tahdot sanoa, tuo tuyperä vihjailu uskovaisin kun ei oikein pure,
        Mieti tuota Mil-laNia, sata nikkiä ja elämä netissä, mikä se silloin on?

        toimitusjohtaja?


      • hihihihhhhh
        iahnihana kirjoitti:

        me rakastetaan sut kuoliaaksi.
        Oot ihan ihana.

        ihana ku hämähäkki vuoteessa


      • Ak:n lapio

        kuitenkin pyytelit.


      • Ak:n lapio

        takia????


      • Ak:n lapio

        ajattelin. Mutta sinun vihjaileva syyttelysi ei tuo selvyyttä. Kun kerran sinulla kanttia höpistä kahdesta plus kahdesta, nimet esiiin tai turpa kii.


      • eiooeituu*

        sinulla on tosiaan kanttia höpistä.
        Milloinka puhuisit ihan oikeaa asiaa.
        Jos sulla on todisteita, laita ne näkyviin asiat ja nimet.
        Mutta sitähän sinulla ei ole, sun bluffis on katsottu jo mota kertaa,tyhjä on jäänyt käteen.


      • Ak:n lapio

        Näin se jatkuu. Sinun kanttisi on valhe!


      • Huhhaihei

        se on kohtalo sellaisella joka syyttelee ihmisiä, mutta sillä ei ole mitään huutelun todisteeksi.
        Sitä sanotaan herjaukseksi


      • kukase joka oli

        on käsittämätön.
        Sinä olet se joka sai Momille potkut, ahdoit liikaa hälle päähän ketä piti dissata ja senkin jälkeen syyttelit viattomia ihmisiä.
        Milloin kannat vastuun omista teoistasi?


      • Ak: lapio

        Sinä olet valehtelija


      • Ak:n lapio

        valehtelusi laita??


      • Ak:n lapio

        ja paskanjauhaja


      • Ei voi
        Ak:n lapio kirjoitti:

        ja paskanjauhaja

        enää paremmin sanoa. Näin on näreet.


      • **************

        luulen, herjauksesta nimittäin


      • Arjaneiti

        kuvista päätellen ole kummoinen.
        Hups, olisko se sun sulhos?


      • spindoctor.
        Mil-laN kirjoitti:

        ...ja mielipiteeni käsitteestä Reilukerho on ihan muuta kuin joku "palstailun ihmemyytti".

        Mielestäni koko kerhon toiminta on arveluttavaa sonnanjauhamista...kyseisen kerhon foorumin avoimilla palstoilla herjataan tämän palstan kirjoittajia, saati sitten miten siellä herjataan "vain rekattujen" osastolla tämän palstan kirjoittajia...se jos mikä hölmöläisten hommaa.

        Suoraan sanottuna monella muulla tällä palstalla on elämän realiteetit ym. hallussa, mutta Reilun kerhon jäsenet elävät ja uskovat kuin gallialaiset...ns. reiluus on kihahtanut päähän, mutta se on noussut kyllä maasta ylöspäin eikä tipahtanut taivaasta.

        No, jos Reilut tahtovat tehdä itsestään käsitteen, niin valitettavasti tulee mieleen sota ja natsit...yksi hullu johtaa ja muut polvistuvat.

        tietää mitä siellä tehdään ja puhutaan, jollet käy koskaan lukemassa...:)
        Ja selitys että siellä on vakooja, ei uppoa.
        Tirkistelijä?


      • spindoctor-

        sattuupi olemaan valhe,
        Ai mistäkö tiedän,mieti sitä!


      • Spinnis

        se on totta, taidan mennä nurkan taka nauramaan.
        Sinä påoloinen olet jatlkuvasti kalassa ja toivot että joku kertois sulle jotain?
        Mut mitä, sitä en ymmärrä.
        Kiehu ihan itsekses vaan.


      • Mil-laN
        Spinnis kirjoitti:

        se on totta, taidan mennä nurkan taka nauramaan.
        Sinä påoloinen olet jatlkuvasti kalassa ja toivot että joku kertois sulle jotain?
        Mut mitä, sitä en ymmärrä.
        Kiehu ihan itsekses vaan.

        ...nyt tuntuu siltä, että jossain muualla kiehuu kuin täällä.:)


      • spinnis
        Mil-laN kirjoitti:

        ...nyt tuntuu siltä, että jossain muualla kiehuu kuin täällä.:)

        hellalla tulee kaalilaatikon ainekset.
        Kiitos että muistutit.


      • ämäm ja mom

        että ämmä tartti toisen ämmän avuksi


      • Mil-laN

        ...jos nyt vaatimattomasti sanon...kyllä.:)

        Se on kummallista kun on muutaman päivän poissa täältä ja ensimmäisen kommentin heittää vaikkapa päivää, niin johan tulee palstalle eloa.

        Keli on hieno...tosin pilviä on alkanut kerääntyä taivaalle.


      • Mil-laN
        ämäm ja mom kirjoitti:

        että ämmä tartti toisen ämmän avuksi

        ...olen tässä pärjännyt yksin, mutta olen kyllä toista mieltä kanssasi.

        Vege on ihana ihminen ja mies...verrattuna sinunlaiseesi, joka raukkamaisesti huutelee puskista kun ei ole ihmistä sanomaan rekatullaan.


      • edustaja.
        Mil-laN kirjoitti:

        ...olen tässä pärjännyt yksin, mutta olen kyllä toista mieltä kanssasi.

        Vege on ihana ihminen ja mies...verrattuna sinunlaiseesi, joka raukkamaisesti huutelee puskista kun ei ole ihmistä sanomaan rekatullaan.

        tupperwareiltaa, teille molemmille


      • Mil-laN
        edustaja. kirjoitti:

        tupperwareiltaa, teille molemmille

        ...meillä on hauskaa yhdessä, mutta ei tuppereiden seurassa.:)


      • pelaapelaa
        Mil-laN kirjoitti:

        ...meillä on hauskaa yhdessä, mutta ei tuppereiden seurassa.:)

        pelaa :D


      • mullinmallin
        huhhuhh? kirjoitti:

        ämmä on kuin paksa kengänpohjassa, irti vaan ei pääse.

        Mil-laN 19.9.2009 14:42

        ...taitaa kohta käydä teitille jo sydämen päälle...kun ei irti pääse.:)


    • ketjukirjeet,joissa luvataan huonoa onnea,niin ne poistan saman tien.Joskus tulee tosi kauniita ja ihania juttuja,joten ne haluan kyllä lähettää ystävilleni..:)

      • ei vois lähettää ystäville jos niitä ei sit tulis sen tusinaa samana päivänä. Ei sen puoliin mulle niin ole käynyt, koska en niitä lähetä eteenpäin. :)


      • Nittaminax kirjoitti:

        ei vois lähettää ystäville jos niitä ei sit tulis sen tusinaa samana päivänä. Ei sen puoliin mulle niin ole käynyt, koska en niitä lähetä eteenpäin. :)

        ketjukirjeissä on usein joku ihana viesti.Esimerkiks noi ystäväviestit ovat tosi liikuttavia..:)

        Jos niitä tulis jatkuvasti,nii sitten en ehkä jaksais.Kännykkäketjukirjeet taas ovat sillai rasittavia,että niitä saattaa tulla kymmeniä samoja yhdessä tunnissa.Loppuja ei tuu enää ees katottua..:)


    • tupsahtaa kännykkään ketjuviesti, mutta tänne ne katkeavat. Ei jaksa, ei viitsi, rahastusta.

      Sähköpostiin ei enää tule ketjukirjeitä, ja yllätys, yllätys.....ne mitä joskus on tullut, on tulleet miehiltä, ei naisilta.

      Ryhmäviesteihin en muutoinkaan vastaa ikinä, minusta ne eivät ole minulle henkilökohtaisesti osoitettuja, en halua yksi pieni olla osa sähköpostiosoitteita.

      • kännykkään?? Onneksi mulle ei niin viellä ole tapahtunut, silloin varmasti repeisin.
        Miks mulle tulee vaan naisilta noita ketjukirjeitä, vois olla mielenkiintoista vastata joskus miehelle *hekottaa* no en kyl vastais sittenkään.

        Tuo viimeinen lause oli hyvin sanottu. En koskaan ole sitä noin ajatellut että yksi osa sähköpostiosoitetta tai jotain. Oli pikkunen kirjoitus vihre, mutta kait tajusin viestisi. :)


      • Nittaminax kirjoitti:

        kännykkään?? Onneksi mulle ei niin viellä ole tapahtunut, silloin varmasti repeisin.
        Miks mulle tulee vaan naisilta noita ketjukirjeitä, vois olla mielenkiintoista vastata joskus miehelle *hekottaa* no en kyl vastais sittenkään.

        Tuo viimeinen lause oli hyvin sanottu. En koskaan ole sitä noin ajatellut että yksi osa sähköpostiosoitetta tai jotain. Oli pikkunen kirjoitus vihre, mutta kait tajusin viestisi. :)

        tulla vähä Hoono Soome sekkaan, Ahmetti pyrki pinnalle :)

        Niin, kun ryhmämeili on osoitettu vaikkapa kahdellekymmenelle sähköpostiosoitteelle, niin kyllä siinä tuntee olevansa vain hyvin mitätön osa lähettäjän ajatuksen kohteista. Toki viralliselta taholta tulevat ryhmäkirjeet ovat ymmärrettävissä, mutta eivät yksityispostina.


      • TaikisN kirjoitti:

        tulla vähä Hoono Soome sekkaan, Ahmetti pyrki pinnalle :)

        Niin, kun ryhmämeili on osoitettu vaikkapa kahdellekymmenelle sähköpostiosoitteelle, niin kyllä siinä tuntee olevansa vain hyvin mitätön osa lähettäjän ajatuksen kohteista. Toki viralliselta taholta tulevat ryhmäkirjeet ovat ymmärrettävissä, mutta eivät yksityispostina.

        saa aina anteeksi on se senverran veikeä kaveri. :) Jos muuten ajatellaan tälläisen viestin lähettäjää, niin mitä hän oikeasti ajattelee. Haluaako hän jotain hyväksyntää joltain porukalta tai jotain. "Minä" nyt kuulun tähän ja siksi lähetän näitä eteenpäin. Olisi se kiva jos lähettäjä muuten ottaisi yhteyttä ja kyselis kuulumisia eikä tällaisilla ketjukirjeillä ainoastaan tai jotain.
        Työkirjeet toki on eri juttuja :)))


      • Nittaminax kirjoitti:

        saa aina anteeksi on se senverran veikeä kaveri. :) Jos muuten ajatellaan tälläisen viestin lähettäjää, niin mitä hän oikeasti ajattelee. Haluaako hän jotain hyväksyntää joltain porukalta tai jotain. "Minä" nyt kuulun tähän ja siksi lähetän näitä eteenpäin. Olisi se kiva jos lähettäjä muuten ottaisi yhteyttä ja kyselis kuulumisia eikä tällaisilla ketjukirjeillä ainoastaan tai jotain.
        Työkirjeet toki on eri juttuja :)))

        mitä ryhmäviestien lähettäjien ajukopassa liikkuu, itse en harrasta moisia. Ehkä tarkoituksena on vain ilahduttaa vastaanottajaa ?


    • kertokaas nyt kaikki keiden mielestä olen vastenmielinen, kun adria niin väittää, ihan näin perjantain kunniaksi. Sanomisethan sitten voi pistää viinan syyksi huomenna tai viimeistään maanantaina :)

      • juttu, ei yhtään vastausta tule. Eli adria on yksinään mielipitteineen. Mielenkiintoista vaikka kovasti väittää muittenkin olevan samaa mieltä kanssaan.


      • sä muistutat mun yhtä systeriä...Saattaa sanoa paukauttaa mitä vaan,mut ei ole kummiskaa mikään ilkee ihminen..:))


      • mii-su kirjoitti:

        sä muistutat mun yhtä systeriä...Saattaa sanoa paukauttaa mitä vaan,mut ei ole kummiskaa mikään ilkee ihminen..:))

        mun yks virhe tai pahe :)) No mä kuitenkin poistun moneksi päiväksi palstoilta, kun mun omasta koneesta hajos kovalevy kuulemma ja joudun palauttamaan tän lainakoneen pois. No ei haittaa...:)


      • Nittaminax kirjoitti:

        mun yks virhe tai pahe :)) No mä kuitenkin poistun moneksi päiväksi palstoilta, kun mun omasta koneesta hajos kovalevy kuulemma ja joudun palauttamaan tän lainakoneen pois. No ei haittaa...:)

        musta ole virhe tai pahe..Se on vain ominaisuus..Mun äiti sanoi aina,että Perholaisen suusta tulee totuus..:)) En ny tarkota,että sä sieltä olet,mut tuli vaan mieleen toi sanonta..:))


    • ymmärrän.:)

      • vaikka olisi nuoret kyseessä ja miksi pitäisi heitä tässä asiassa syyttää. Mikä noissa kirjeissä tekee hyväksytympää joku ikäraja ?


      • Nittaminax kirjoitti:

        vaikka olisi nuoret kyseessä ja miksi pitäisi heitä tässä asiassa syyttää. Mikä noissa kirjeissä tekee hyväksytympää joku ikäraja ?

        mutta ymmärrän jos nuoret niitä lähettelee lapsellisuuttaan tietty:)


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        mutta ymmärrän jos nuoret niitä lähettelee lapsellisuuttaan tietty:)

        olinpas hupsu, no ei kait se haittaa :))


    • näyttää tulleen tästäkin ketjusta *nauraa* Tulee joistakin kohden ketjua lukiessa fiilis että ihan sama mitä kirjoittaa, kunhan jankkumopo vaan ei sammu :)

      • mistäarvasit

        eikä se jankkumopo sammunut.


      • hilipattis

        päähenkilö poistua viinakauppaan. Kohta hän saapuu paikalle henkeä vetäistyään uusin tarmoin ottein. Eikun mopo käyntiin vaikka kuin olis öljyt tahmeena ketjussa.


      • hilipattis kirjoitti:

        päähenkilö poistua viinakauppaan. Kohta hän saapuu paikalle henkeä vetäistyään uusin tarmoin ottein. Eikun mopo käyntiin vaikka kuin olis öljyt tahmeena ketjussa.

        Reilujen puolella, minusta porukka (jos reiluiksi lasketaan salakapakan väki ??) on ihan mukavaa. Käyn toisinaan vierailulla palstallaan ja aina on hyvin otettu vastaan.


      • hilipatti
        TaikisN kirjoitti:

        Reilujen puolella, minusta porukka (jos reiluiksi lasketaan salakapakan väki ??) on ihan mukavaa. Käyn toisinaan vierailulla palstallaan ja aina on hyvin otettu vastaan.

        mitä nyt välillä kumautetaan vasaralla taikka paistinpannulla, mutta se vain virkistää aivotoimintaa muksvasti. :)


      • foliohattu*
        TaikisN kirjoitti:

        Reilujen puolella, minusta porukka (jos reiluiksi lasketaan salakapakan väki ??) on ihan mukavaa. Käyn toisinaan vierailulla palstallaan ja aina on hyvin otettu vastaan.

        sun pitäs olla kauhuissas kaikista niistä hirveyksistä joita siellä harjoitetaan.
        Orjista ja propagandasta ;)
        Naurattaako sullakin nää kauhuisten jutut täällä ;) Minä joskus hirnun ihan ääneen.
        Siis silloin kun en istu foliohattu päässä...


      • hilipatti kirjoitti:

        mitä nyt välillä kumautetaan vasaralla taikka paistinpannulla, mutta se vain virkistää aivotoimintaa muksvasti. :)

        virtuaali-iskut ei niin kauheasti satu, vaikkakin vasaranisku näyttää hirveältä ://

        Minusta tuo porukka on saanut ihan turhaan paskaa niskaansa kaikenlaisten olettamusten perusteella. Ainahan kirjoittajilla saattaa välillä tulla sananharkkaa keskenään, mutta pitäähän sellaisten yli osata mennä eikä jäädä vuosikausiksi märehtimään jotain palstajuttuja.


      • foliohattu* kirjoitti:

        sun pitäs olla kauhuissas kaikista niistä hirveyksistä joita siellä harjoitetaan.
        Orjista ja propagandasta ;)
        Naurattaako sullakin nää kauhuisten jutut täällä ;) Minä joskus hirnun ihan ääneen.
        Siis silloin kun en istu foliohattu päässä...

        joko se piikin vaikutus on alkanut heiketä. Olin jo syvästi huolissani annostuksen määrästä :))

        No joo....toisinaan kyllä näyttää vainot ja harhat olevan sitä luokkaa, että huh huh.


      • bilehile?
        TaikisN kirjoitti:

        joko se piikin vaikutus on alkanut heiketä. Olin jo syvästi huolissani annostuksen määrästä :))

        No joo....toisinaan kyllä näyttää vainot ja harhat olevan sitä luokkaa, että huh huh.

        heikkenee, anna jo uus turaus...pliis?


      • hilipatti
        bilehile? kirjoitti:

        heikkenee, anna jo uus turaus...pliis?

        minäkin saada yhden tujauksen *utelee ujona*


      • bilehile? kirjoitti:

        heikkenee, anna jo uus turaus...pliis?

        niin ärtsyä ettei sitä voi enää tänään antaa :)


      • hilipatti kirjoitti:

        minäkin saada yhden tujauksen *utelee ujona*

        paljastaa vähän ronkkaa, niin pistetään tujaus. *kaivelee jättipiikin esille* Muistaa sitten että tämän kanssa ei sovi naukkuja ottaa, voi tulla arvaamattomia sivuvaikutuksia.


      • hilipatti
        TaikisN kirjoitti:

        paljastaa vähän ronkkaa, niin pistetään tujaus. *kaivelee jättipiikin esille* Muistaa sitten että tämän kanssa ei sovi naukkuja ottaa, voi tulla arvaamattomia sivuvaikutuksia.

        mutkun mutkun, olin ja olen edelleen naukuissa.*hyppelee sateenvarjon kans tankooo* ihana leidiiiii pus pus....


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        Reilujen puolella, minusta porukka (jos reiluiksi lasketaan salakapakan väki ??) on ihan mukavaa. Käyn toisinaan vierailulla palstallaan ja aina on hyvin otettu vastaan.

        ...niinkuin uutisenahan tuo ei ole mitään uutta...sinusta on aikaa sitten huokunut halu tuoda asia julki.:)

        Sympatiani ovat enemmän heidän puolellaan jotka tuon väen kohteeksi ovat joutuneet.


      • hilipatti kirjoitti:

        mutkun mutkun, olin ja olen edelleen naukuissa.*hyppelee sateenvarjon kans tankooo* ihana leidiiiii pus pus....

        potilas meni sekaisin. En arvannut että ootte jo nauttinut muutakin kuin kansallisluottamusta. Voisitteko olla huitomatta sateenvarjollanne..*väistelee minkä ehtii* Nyt on hyvät neuvot tarpeen. *selaa vimmatusti vastamyrkkyohjekirjaa*


      • jojoutuiaika
        Mil-laN kirjoitti:

        ...niinkuin uutisenahan tuo ei ole mitään uutta...sinusta on aikaa sitten huokunut halu tuoda asia julki.:)

        Sympatiani ovat enemmän heidän puolellaan jotka tuon väen kohteeksi ovat joutuneet.

        ketkä sen väen kohteeksi nyt sitten oon joutuneet?


      • heihourommia pullo
        TaikisN kirjoitti:

        virtuaali-iskut ei niin kauheasti satu, vaikkakin vasaranisku näyttää hirveältä ://

        Minusta tuo porukka on saanut ihan turhaan paskaa niskaansa kaikenlaisten olettamusten perusteella. Ainahan kirjoittajilla saattaa välillä tulla sananharkkaa keskenään, mutta pitäähän sellaisten yli osata mennä eikä jäädä vuosikausiksi märehtimään jotain palstajuttuja.

        ja varsinkin kun toinen osapuoli leikkiii pyhimystä.
        Edelleenkin väitän ettei Mom olis joutunut pois paikaltaan, jollei olisi kuunnellut Mullin myrkkyjä ja sen perusteella muodostanut johdateltuja mielipiteitään.
        Kumpi on hullumpi, se joka supattaa vai se joka uskoo?


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...niinkuin uutisenahan tuo ei ole mitään uutta...sinusta on aikaa sitten huokunut halu tuoda asia julki.:)

        Sympatiani ovat enemmän heidän puolellaan jotka tuon väen kohteeksi ovat joutuneet.

        Sinun käytöksesi palstoilla on ollut omiaan vahvistamaan tuntemuksiani.


      • hilipatti
        TaikisN kirjoitti:

        potilas meni sekaisin. En arvannut että ootte jo nauttinut muutakin kuin kansallisluottamusta. Voisitteko olla huitomatta sateenvarjollanne..*väistelee minkä ehtii* Nyt on hyvät neuvot tarpeen. *selaa vimmatusti vastamyrkkyohjekirjaa*

        äkkiä se kirjasi läpi. Tässähän menee sekasin muuten, et kumman kanssa tanssii, tangon vaiko varjon.
        Toisaalta tää varjo tuntuu kivalta *sulkee ja avaa varjoa* *kokeilee sitä päähän*


        kauheita noi laskujutskat.....


      • varjostimentanssi
        hilipatti kirjoitti:

        äkkiä se kirjasi läpi. Tässähän menee sekasin muuten, et kumman kanssa tanssii, tangon vaiko varjon.
        Toisaalta tää varjo tuntuu kivalta *sulkee ja avaa varjoa* *kokeilee sitä päähän*


        kauheita noi laskujutskat.....

        varjonolla omissa oloissaan.
        Ei lähde tanssiin huumehuurujenkans!!!
        Mut vosiko saada itsekin pienen tujauksen, isolla neulalla?


      • hilipatti kirjoitti:

        äkkiä se kirjasi läpi. Tässähän menee sekasin muuten, et kumman kanssa tanssii, tangon vaiko varjon.
        Toisaalta tää varjo tuntuu kivalta *sulkee ja avaa varjoa* *kokeilee sitä päähän*


        kauheita noi laskujutskat.....

        enää selaamaan, tilanne näyttää sen verta vakavalta !! *kaivaa ensimmäisen käteenosuvan rokotteen ja tuikkaa sen hilipatin persuuksiin* Nyt vain toivotaan parasta *kauhuissaan*


      • hiipatti
        TaikisN kirjoitti:

        enää selaamaan, tilanne näyttää sen verta vakavalta !! *kaivaa ensimmäisen käteenosuvan rokotteen ja tuikkaa sen hilipatin persuuksiin* Nyt vain toivotaan parasta *kauhuissaan*

        hervottomana......anna lisää anna....

        viellä onnistuu yhteenlasku...käkättää lissäää


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        Sinun käytöksesi palstoilla on ollut omiaan vahvistamaan tuntemuksiani.

        ...sitten, että...tämä on nyt villi arvaukseni...olet huomannut, että jäät yksin jos et liity mukaan.:)


      • kaikkihylkiiluopioo
        Mil-laN kirjoitti:

        ...sitten, että...tämä on nyt villi arvaukseni...olet huomannut, että jäät yksin jos et liity mukaan.:)

        sinulla koskaan tule mieleen, että jos kaikki hylkii, niin itsessäkin voi olla vikaa?


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...sitten, että...tämä on nyt villi arvaukseni...olet huomannut, että jäät yksin jos et liity mukaan.:)

        katso edellinen vastaukseni. Se on siinä, mitää lisäämättä, mitään poistamatta. Nyt lähden saunaan :)


      • Mil-laN
        kaikkihylkiiluopioo kirjoitti:

        sinulla koskaan tule mieleen, että jos kaikki hylkii, niin itsessäkin voi olla vikaa?

        ...tuntuu rakit puskissa räkyttävän, mutta en ole ennenkään räkyttävistä rakeista piitannut.

        Kyllä tullut monta kertaa mieleen, että joitain juttuja olisi saanut jäädä kertomatta...ja pamauttaa ne maailmaan jossain muualla.


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        katso edellinen vastaukseni. Se on siinä, mitää lisäämättä, mitään poistamatta. Nyt lähden saunaan :)

        ...kyllä edelliseen vastaukseesi, mutta uskon myös toiseen teoriaan.:)


      • ruuhkaryhmä
        Mil-laN kirjoitti:

        ...tuntuu rakit puskissa räkyttävän, mutta en ole ennenkään räkyttävistä rakeista piitannut.

        Kyllä tullut monta kertaa mieleen, että joitain juttuja olisi saanut jäädä kertomatta...ja pamauttaa ne maailmaan jossain muualla.

        vaihteeksi syy omista touhuistas omalle kontolles.
        Ei ollut Reilujen vika, että Mom alkoi poistaman tiettyjen kirjoittajien viestejä,
        syy oli sun, sinä sanoit Momille että pitää inhota sen ja tämän ja tuon viestejä.
        Ja Mom poloinen poisteli ne.
        Ota syy omista teoistas,äläkä laita sitä Reilujen niskoille


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...kyllä edelliseen vastaukseesi, mutta uskon myös toiseen teoriaan.:)

        uskonasiathan ovat jokaisen oma vakaumus :))

        Mutta tällaisissa tilanteissahan on aina niin että uskosi perustuu luuloihisi, minun sanani omiin tuntemuksiini.


      • Mil-laN
        ruuhkaryhmä kirjoitti:

        vaihteeksi syy omista touhuistas omalle kontolles.
        Ei ollut Reilujen vika, että Mom alkoi poistaman tiettyjen kirjoittajien viestejä,
        syy oli sun, sinä sanoit Momille että pitää inhota sen ja tämän ja tuon viestejä.
        Ja Mom poloinen poisteli ne.
        Ota syy omista teoistas,äläkä laita sitä Reilujen niskoille

        ...olla vainoharhaisuutta ilmassa.:)

        Tosi on, että kahdella reilulla oli näppinsä pelissä tämän palstan ulkopuolella siinä ajojahdissa, ja sitä säesti kaksi muuta tällä palstalla kirjoittavaa...ja se on tosi, enkä aio pyynnöstäsi huolimatta kertoa ketkä ja miten tiedän siitä.

        Enkä ota myöskään vastuuta siitä mitä reilut ovat tehneet...jo paljon ennenkuin minä astuin kuvioon.


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        uskonasiathan ovat jokaisen oma vakaumus :))

        Mutta tällaisissa tilanteissahan on aina niin että uskosi perustuu luuloihisi, minun sanani omiin tuntemuksiini.

        ...vaan se perustuu siihen miten sinä tietyissä tilanteissa täällä kirjoittaessasi olet käyttäytynyt.

        Sinulle on tärkeätä olla "kaikkien kaveri" hinnalla millä hyvänsä vaikka olisitkin syvällä mielessäsi toista mieltä.


      • Testimaa.
        Mil-laN kirjoitti:

        ...olla vainoharhaisuutta ilmassa.:)

        Tosi on, että kahdella reilulla oli näppinsä pelissä tämän palstan ulkopuolella siinä ajojahdissa, ja sitä säesti kaksi muuta tällä palstalla kirjoittavaa...ja se on tosi, enkä aio pyynnöstäsi huolimatta kertoa ketkä ja miten tiedän siitä.

        Enkä ota myöskään vastuuta siitä mitä reilut ovat tehneet...jo paljon ennenkuin minä astuin kuvioon.

        olet ennenkin, vähän villoja, ei edes sukiksi asti.


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...vaan se perustuu siihen miten sinä tietyissä tilanteissa täällä kirjoittaessasi olet käyttäytynyt.

        Sinulle on tärkeätä olla "kaikkien kaveri" hinnalla millä hyvänsä vaikka olisitkin syvällä mielessäsi toista mieltä.

        Uskomuksesi perustuvat luuloihisi minusta, teet analyysisi hyvin vajavaisten tietojen perusteella ja jonkun ihme kaunan kautta, joka on ollut havaittavissa sinusta minua kohtaan jo vuosia. Jo silloin kun palstoille tulin. Sitä olen matkan varrella usein ihmetellyt.

        Senverran kyllä havainnoissasi on perää etten mitenkään mielelläni lähde sotimaan ketään vastaan kolmannen osapuolen väittämien perusteella tai käskystään, vaan teen aina omat ratkaisuni omien tuntemusteni mukaan enkä suosi sotia.

        Hyvin mielelläni soisin että täällä kaikki kirjoittajat pystyisivät kirjoittelemaan, sillätavoin kyllä haluan olla kaikkien kaveri. Ilman lainausmerkkejä. En pidä, enkä ole koskaan pitänyt sellaisesta toiminnasta jolla yritetään kiilata joitakuita kirjoittajia palstalta pois. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että hyväksyisin ihan millaisen kielenkäytön tahansa.


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        Uskomuksesi perustuvat luuloihisi minusta, teet analyysisi hyvin vajavaisten tietojen perusteella ja jonkun ihme kaunan kautta, joka on ollut havaittavissa sinusta minua kohtaan jo vuosia. Jo silloin kun palstoille tulin. Sitä olen matkan varrella usein ihmetellyt.

        Senverran kyllä havainnoissasi on perää etten mitenkään mielelläni lähde sotimaan ketään vastaan kolmannen osapuolen väittämien perusteella tai käskystään, vaan teen aina omat ratkaisuni omien tuntemusteni mukaan enkä suosi sotia.

        Hyvin mielelläni soisin että täällä kaikki kirjoittajat pystyisivät kirjoittelemaan, sillätavoin kyllä haluan olla kaikkien kaveri. Ilman lainausmerkkejä. En pidä, enkä ole koskaan pitänyt sellaisesta toiminnasta jolla yritetään kiilata joitakuita kirjoittajia palstalta pois. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että hyväksyisin ihan millaisen kielenkäytön tahansa.

        ...perustuvat sinun mielipiteisiin ja kirjoituksiin, ovatko ne sitten totta tai ei, mutta niihin perustan uskomukseni.

        Käskystä kenenkään ei tarvitse sotia, mutta mielipiteitä voisi tuoda rohkeasti esiin...tosin täällä kaikki negatiivinen lausuma on sotaa.

        Seuraava lause oli pakko lainata kirjoituksestasi;
        "En pidä, enkä ole koskaan pitänyt sellaisesta toiminnasta jolla yritetään kiilata joitakuita kirjoittajia palstalta pois.Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että hyväksyisin ihan millaisen kielenkäytön tahansa."

        Liityit kuitenkin kerhoon joka harrastaa enimmäkseen toisten kirjoittajien herjaamista...anteeksi Taikis, olen sitä mieltä, että et uskalla edelleenkään vielä tuoda oikeita ajatuksiasi julki sen vuoksi, että pelkäät joutuvasi saman kohteeksi kuin minä tällä hetkellä olen...klisee "kaikkien kaveri" ja "omantienkulkija" ontuu.


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...perustuvat sinun mielipiteisiin ja kirjoituksiin, ovatko ne sitten totta tai ei, mutta niihin perustan uskomukseni.

        Käskystä kenenkään ei tarvitse sotia, mutta mielipiteitä voisi tuoda rohkeasti esiin...tosin täällä kaikki negatiivinen lausuma on sotaa.

        Seuraava lause oli pakko lainata kirjoituksestasi;
        "En pidä, enkä ole koskaan pitänyt sellaisesta toiminnasta jolla yritetään kiilata joitakuita kirjoittajia palstalta pois.Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että hyväksyisin ihan millaisen kielenkäytön tahansa."

        Liityit kuitenkin kerhoon joka harrastaa enimmäkseen toisten kirjoittajien herjaamista...anteeksi Taikis, olen sitä mieltä, että et uskalla edelleenkään vielä tuoda oikeita ajatuksiasi julki sen vuoksi, että pelkäät joutuvasi saman kohteeksi kuin minä tällä hetkellä olen...klisee "kaikkien kaveri" ja "omantienkulkija" ontuu.

        että en ole liittynyt mihinkään kerhoon. Ihmettelen sanojasi, puhut vastoin parempaa tietoasi. Olen puhunut sympatiasta, sympatiani ovat heidän puolellaan joita yrität mustamaalata palstalla. Tiedän näin joutuvani hampaisiisi, mutta mitään uuttahan se ei ole sekään.
        Jos ajatukseni eivät sinua miellytä, ei se merkitse sitä ettenkö uskaltaisi ajatuksiani julki tuoda kuten väität. En nyt vaan kertakaikkiaan ole kanssasi samalla linjalla.


      • TuomariNelson
        Mil-laN kirjoitti:

        ...perustuvat sinun mielipiteisiin ja kirjoituksiin, ovatko ne sitten totta tai ei, mutta niihin perustan uskomukseni.

        Käskystä kenenkään ei tarvitse sotia, mutta mielipiteitä voisi tuoda rohkeasti esiin...tosin täällä kaikki negatiivinen lausuma on sotaa.

        Seuraava lause oli pakko lainata kirjoituksestasi;
        "En pidä, enkä ole koskaan pitänyt sellaisesta toiminnasta jolla yritetään kiilata joitakuita kirjoittajia palstalta pois.Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että hyväksyisin ihan millaisen kielenkäytön tahansa."

        Liityit kuitenkin kerhoon joka harrastaa enimmäkseen toisten kirjoittajien herjaamista...anteeksi Taikis, olen sitä mieltä, että et uskalla edelleenkään vielä tuoda oikeita ajatuksiasi julki sen vuoksi, että pelkäät joutuvasi saman kohteeksi kuin minä tällä hetkellä olen...klisee "kaikkien kaveri" ja "omantienkulkija" ontuu.

        päätettiin heittää sinut vankilaan ihan varmuuden vuoksi.
        Noin pitävällä näytöllä häkki heiluu ainakin kolme vuotta!
        Tosin se näyttö on nyt...hävöksissä?


      • ylleinen syyttäjä
        TuomariNelson kirjoitti:

        päätettiin heittää sinut vankilaan ihan varmuuden vuoksi.
        Noin pitävällä näytöllä häkki heiluu ainakin kolme vuotta!
        Tosin se näyttö on nyt...hävöksissä?

        mutta ei me sitä palstoilla kerrota!

        (7 6 ei oo 13)


      • TuomariNelson
        ylleinen syyttäjä kirjoitti:

        mutta ei me sitä palstoilla kerrota!

        (7 6 ei oo 13)

        niin kokeile 12, 11 tai 14....joku niistä se on?
        katsotaas onko 6 14 20 vai 21


      • ylleinen syyttäjä
        TuomariNelson kirjoitti:

        niin kokeile 12, 11 tai 14....joku niistä se on?
        katsotaas onko 6 14 20 vai 21

        uudistanut paitsi palstansa, myös Ojalan laskuopin. Siihen ei moni pysty.


      • TuomariNelson
        ylleinen syyttäjä kirjoitti:

        mutta ei me sitä palstoilla kerrota!

        (7 6 ei oo 13)

        jotain uutta, että joku puhuu vastoin parempaa tietoansa.
        Sitähän se on tehnyt jo kaksi vuotta.
        Lätkinyt leimoja ihmisiin, jotka ovat aika hämmästyneitä saamastaan maineesta.
        Jopa henkilöllisyyksiä on asiaa tarkemmin miettimättä vaihdettu.Vainoharhailua?
        Tuollainen maailma on kiva.Ei tarvitse ottaa huomioon mitä toiset sanoo.Kun uskoo olevansa oikeassa 100%.
        Mutta hyvät nauruthan siitä saa.
        Taikiksella ei taida olla sitä pelkoa että kohdeltaisiin, kuin erästä toista.
        Jollei ole mitään pahaa tehnyt, ei ole pelättävääkään.


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        että en ole liittynyt mihinkään kerhoon. Ihmettelen sanojasi, puhut vastoin parempaa tietoasi. Olen puhunut sympatiasta, sympatiani ovat heidän puolellaan joita yrität mustamaalata palstalla. Tiedän näin joutuvani hampaisiisi, mutta mitään uuttahan se ei ole sekään.
        Jos ajatukseni eivät sinua miellytä, ei se merkitse sitä ettenkö uskaltaisi ajatuksiani julki tuoda kuten väität. En nyt vaan kertakaikkiaan ole kanssasi samalla linjalla.

        ...pitänyt laittaa sana "liittynyt" lainausmerkkeihin.:)

        Miksi ihmettelet, itse olet myöntänyt, että käyt kerhossa kirjoittamassa ja että sympatiasi ovat heidän puolellaan, eikä tässä ole aikomukseni sinua mitenkään hampaisiin ottaa...minulla on vain ollut sinusta toisenlainen käsitys aikaisemmin ja ihmettelen nyt "kääntymistäsi" ja mielipiteittesi "vaihtumista".

        Ihmettelen syvästi sympatiaasi sellaista porukkaa kohtaan jotka ovat herjanneet kirjoittajia vaikka millä nimityksillä, itse esim. sain eilen kuulla olevani ääliö, luuska, paskanjauhaja, jne....ja jos minä vertaan tuota porukkaa sodanaikaiseen toimintaan, natsit ja hullu johtaja...jotka tarkoituksella tekevät mitä tahansa saadakseen kirjoittajat palstalta pois, niin se on pientä noihin nimityksiin mitä täällä porukat ovat saaneet osakseen heidän puoleltaan.

        Olet linjasi valinnut, mutta valitettavasti voin suoraan sanoa, että käsitykseni sinun ajatus- ja arvomaailmasta muuttuivat täysin...eikä tämä todellakaan tarkoita sitä, että joutuisit sen vuoksi "hampaisiin"...sanoisin vanhan kliseen mukaan, että toit nyt esille sen "oman puolesi", joka ei enää noudata sitä "omantienkulkijan" linjaa.

        Ei millään pahalla.


      • Ak:n lapio
        Mil-laN kirjoitti:

        ...pitänyt laittaa sana "liittynyt" lainausmerkkeihin.:)

        Miksi ihmettelet, itse olet myöntänyt, että käyt kerhossa kirjoittamassa ja että sympatiasi ovat heidän puolellaan, eikä tässä ole aikomukseni sinua mitenkään hampaisiin ottaa...minulla on vain ollut sinusta toisenlainen käsitys aikaisemmin ja ihmettelen nyt "kääntymistäsi" ja mielipiteittesi "vaihtumista".

        Ihmettelen syvästi sympatiaasi sellaista porukkaa kohtaan jotka ovat herjanneet kirjoittajia vaikka millä nimityksillä, itse esim. sain eilen kuulla olevani ääliö, luuska, paskanjauhaja, jne....ja jos minä vertaan tuota porukkaa sodanaikaiseen toimintaan, natsit ja hullu johtaja...jotka tarkoituksella tekevät mitä tahansa saadakseen kirjoittajat palstalta pois, niin se on pientä noihin nimityksiin mitä täällä porukat ovat saaneet osakseen heidän puoleltaan.

        Olet linjasi valinnut, mutta valitettavasti voin suoraan sanoa, että käsitykseni sinun ajatus- ja arvomaailmasta muuttuivat täysin...eikä tämä todellakaan tarkoita sitä, että joutuisit sen vuoksi "hampaisiin"...sanoisin vanhan kliseen mukaan, että toit nyt esille sen "oman puolesi", joka ei enää noudata sitä "omantienkulkijan" linjaa.

        Ei millään pahalla.

        Olet nimittelysi kuten esim. valehtelija ja paskanjauhaja täysin ansiostasi saanut.


      • Tuomari<Juomari

        sinun bluffis on yhtäkuin tuulessa heiluva muovipussi.
        Tämäkin kirjoitus oli taas todisteena, että kansiosi on tyhjä.
        Eikä edes tietoa mistä voisi etsiä tietoa.


      • Tuijamania

        tuolla varmaan entistä seriffiä?


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...pitänyt laittaa sana "liittynyt" lainausmerkkeihin.:)

        Miksi ihmettelet, itse olet myöntänyt, että käyt kerhossa kirjoittamassa ja että sympatiasi ovat heidän puolellaan, eikä tässä ole aikomukseni sinua mitenkään hampaisiin ottaa...minulla on vain ollut sinusta toisenlainen käsitys aikaisemmin ja ihmettelen nyt "kääntymistäsi" ja mielipiteittesi "vaihtumista".

        Ihmettelen syvästi sympatiaasi sellaista porukkaa kohtaan jotka ovat herjanneet kirjoittajia vaikka millä nimityksillä, itse esim. sain eilen kuulla olevani ääliö, luuska, paskanjauhaja, jne....ja jos minä vertaan tuota porukkaa sodanaikaiseen toimintaan, natsit ja hullu johtaja...jotka tarkoituksella tekevät mitä tahansa saadakseen kirjoittajat palstalta pois, niin se on pientä noihin nimityksiin mitä täällä porukat ovat saaneet osakseen heidän puoleltaan.

        Olet linjasi valinnut, mutta valitettavasti voin suoraan sanoa, että käsitykseni sinun ajatus- ja arvomaailmasta muuttuivat täysin...eikä tämä todellakaan tarkoita sitä, että joutuisit sen vuoksi "hampaisiin"...sanoisin vanhan kliseen mukaan, että toit nyt esille sen "oman puolesi", joka ei enää noudata sitä "omantienkulkijan" linjaa.

        Ei millään pahalla.

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8480328/40052991

        Palstan pitäisi olla rento hengailupalsta, ei sotatanner. Sotasi on puuduttavaa ja uuvuttavaa seurattavaa ja pilaa rennon hengailupalstatunnelman. Lisäksi mä näen kirjoittajat yksilöinä, en joukkiona.Niinkuin esmes paljonpuhutut reilut. Yksilötasolla saattaa joskus kolista, mutta tapoihini ei kuulu kollektiivinen syyllistäminen. En pysty millään olemaan kanssasi samoilla linjoilla, syytät muita asioista joihin itse sorrut.

        Enkä todellakaan tarvitse sinun, enkä muidenkaan hyväksyntää arvomaailmalleni. Minulle täällä kirjoittaminen on ajanvietettä, enkä sotke yksityiselämääni osaksi palstailua.

        Ei millään pahalla.


      • Yleinen syyttäjä*

        on "syytöksiä" niin mikset kerro niistä asianomaisille.
        Huvittava tapa tuo, "minäpä tiedän".
        Ja vielä viimeisen kerran.
        Putoan perseelleni jos saat jonkun tuomioistuimen käsittelemään nettikiistaa.
        Aika makeasti nauraa poliisi jos mokoman kanssa yritätä asemalle.
        Ne sanoo, että voi hyvä rouva kuulkaa...:=)


      • Ak:n lapio

        valehtelijaa on helppo sanoa valehtelevaksi paskanjauhajaksi


      • Eitätäjankutustajaksa

        minä kun luulin, että siinä virassa toimiessaan joutuu antamaan tietonsa ylläpitäjälle.
        Ja vielä lisäksi jos tuo omat tietonsa foorumeille, kuten monet varomattomasti tekevät, joutuu varautumaan seurauksiin?


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8480328/40052991

        Palstan pitäisi olla rento hengailupalsta, ei sotatanner. Sotasi on puuduttavaa ja uuvuttavaa seurattavaa ja pilaa rennon hengailupalstatunnelman. Lisäksi mä näen kirjoittajat yksilöinä, en joukkiona.Niinkuin esmes paljonpuhutut reilut. Yksilötasolla saattaa joskus kolista, mutta tapoihini ei kuulu kollektiivinen syyllistäminen. En pysty millään olemaan kanssasi samoilla linjoilla, syytät muita asioista joihin itse sorrut.

        Enkä todellakaan tarvitse sinun, enkä muidenkaan hyväksyntää arvomaailmalleni. Minulle täällä kirjoittaminen on ajanvietettä, enkä sotke yksityiselämääni osaksi palstailua.

        Ei millään pahalla.

        ...huomannut, että kirjoitan mitä tahansa, saan rakit perääni heti...eli, sehän tarkoittaa tarkoituksellista ja päämäärällistä toimintaa häätää minut palstalta pois...en suinkaan ole millään tantereella, mutta valitettavasti eräät vain eivät osaa lopettaa, vaan jatkavat toimintaansa milloin milläkin "lauseella" ja "sanalla".

        Yritän kyllä kovasti ohittaa tietyt herjat ja nimittelyt, mutta aina se ei onnistu.:)

        Sepä tässä onkin, että tuossa porukassa muutama on sotkenut ihmisten yksityiselämää...valitettavasti.


      • Vaimitä
        Mil-laN kirjoitti:

        ...huomannut, että kirjoitan mitä tahansa, saan rakit perääni heti...eli, sehän tarkoittaa tarkoituksellista ja päämäärällistä toimintaa häätää minut palstalta pois...en suinkaan ole millään tantereella, mutta valitettavasti eräät vain eivät osaa lopettaa, vaan jatkavat toimintaansa milloin milläkin "lauseella" ja "sanalla".

        Yritän kyllä kovasti ohittaa tietyt herjat ja nimittelyt, mutta aina se ei onnistu.:)

        Sepä tässä onkin, että tuossa porukassa muutama on sotkenut ihmisten yksityiselämää...valitettavasti.

        /mutta valitettavasti eräät vain eivät osaa lopettaa, vaan jatkavat toimintaansa milloin milläkin "lauseella" ja "sanalla"./


      • Judge evk
        Mil-laN kirjoitti:

        ...huomannut, että kirjoitan mitä tahansa, saan rakit perääni heti...eli, sehän tarkoittaa tarkoituksellista ja päämäärällistä toimintaa häätää minut palstalta pois...en suinkaan ole millään tantereella, mutta valitettavasti eräät vain eivät osaa lopettaa, vaan jatkavat toimintaansa milloin milläkin "lauseella" ja "sanalla".

        Yritän kyllä kovasti ohittaa tietyt herjat ja nimittelyt, mutta aina se ei onnistu.:)

        Sepä tässä onkin, että tuossa porukassa muutama on sotkenut ihmisten yksityiselämää...valitettavasti.

        Päättelit sitten, jotta kun aloittaa vihjailut ja kiihottamisen jo aamutuimaan, ehtii illaksi saamaan aikaan kunnon väännön ja kirkkaimman marttyyriskruunun. No menestystä kitkuttelullesi. Kattelen huomenissa kuinkas tyttelin oikein kävi.


      • Mil-laN
        Judge evk kirjoitti:

        Päättelit sitten, jotta kun aloittaa vihjailut ja kiihottamisen jo aamutuimaan, ehtii illaksi saamaan aikaan kunnon väännön ja kirkkaimman marttyyriskruunun. No menestystä kitkuttelullesi. Kattelen huomenissa kuinkas tyttelin oikein kävi.

        ...tässä muuta kuin aurinkoisessa säässä koiria taluttelen...ne tykkää siitä.:)


      • *****************

        liian suurt luulot itsestäsi, olisikohan :D :D :D


      • ******************
        Mil-laN kirjoitti:

        ...huomannut, että kirjoitan mitä tahansa, saan rakit perääni heti...eli, sehän tarkoittaa tarkoituksellista ja päämäärällistä toimintaa häätää minut palstalta pois...en suinkaan ole millään tantereella, mutta valitettavasti eräät vain eivät osaa lopettaa, vaan jatkavat toimintaansa milloin milläkin "lauseella" ja "sanalla".

        Yritän kyllä kovasti ohittaa tietyt herjat ja nimittelyt, mutta aina se ei onnistu.:)

        Sepä tässä onkin, että tuossa porukassa muutama on sotkenut ihmisten yksityiselämää...valitettavasti.

        olisi jonkun muka mahdollista sotkea toisen yksityiselämää.
        Kerrohan nyt suorin sanoin, mistä oikein syytät ihmisiä?
        Oletko nyt IHAN VARMA, että kiikarissasi on oikeat ihmiset?
        Kerroppa kuinka on mahdollista.


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...huomannut, että kirjoitan mitä tahansa, saan rakit perääni heti...eli, sehän tarkoittaa tarkoituksellista ja päämäärällistä toimintaa häätää minut palstalta pois...en suinkaan ole millään tantereella, mutta valitettavasti eräät vain eivät osaa lopettaa, vaan jatkavat toimintaansa milloin milläkin "lauseella" ja "sanalla".

        Yritän kyllä kovasti ohittaa tietyt herjat ja nimittelyt, mutta aina se ei onnistu.:)

        Sepä tässä onkin, että tuossa porukassa muutama on sotkenut ihmisten yksityiselämää...valitettavasti.

        lainaus viestistäsi: en suinkaan ole millään tantereella, mutta valitettavasti eräät vain eivät osaa lopettaa, vaan jatkavat toimintaansa milloin milläkin "lauseella" ja "sanalla".

        Lopeta Sinä, äläkä odota että toset lopettavat ensin. Kyllä tilanne laantuu jos ja kun et tarkoituksellisesti ruoki sitä kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen.. :) Yritä ohittaa lauseet tai sanat, älä takerru kaikkeen, pääset itsekin vähän helpommalla. Täältäkatsoen kun näyttää ihan siltä että oikein haluat ylläpitää ja ruokkia tällaista tyhjänpäiväista ja turhaa palstalannoitusta vastaamalla jokaikiseen puskasta tulleeseen kommenttiin ikäänkuin yllyttäen paskanjauhantaan. Ota itsekin vastuuta tilanteesta ja yritä kaikkien palstakirjoittajien kirjoitusrauhan nimissä hillitä intoasi vastailla provoihin ja heittoihin. Ei aina tarvitse yrittää saada viimeistä sanaa.

        Ei millään pahalla.


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        lainaus viestistäsi: en suinkaan ole millään tantereella, mutta valitettavasti eräät vain eivät osaa lopettaa, vaan jatkavat toimintaansa milloin milläkin "lauseella" ja "sanalla".

        Lopeta Sinä, äläkä odota että toset lopettavat ensin. Kyllä tilanne laantuu jos ja kun et tarkoituksellisesti ruoki sitä kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen.. :) Yritä ohittaa lauseet tai sanat, älä takerru kaikkeen, pääset itsekin vähän helpommalla. Täältäkatsoen kun näyttää ihan siltä että oikein haluat ylläpitää ja ruokkia tällaista tyhjänpäiväista ja turhaa palstalannoitusta vastaamalla jokaikiseen puskasta tulleeseen kommenttiin ikäänkuin yllyttäen paskanjauhantaan. Ota itsekin vastuuta tilanteesta ja yritä kaikkien palstakirjoittajien kirjoitusrauhan nimissä hillitä intoasi vastailla provoihin ja heittoihin. Ei aina tarvitse yrittää saada viimeistä sanaa.

        Ei millään pahalla.

        ...tässä taannoin avauksen jossa kerroin luovuttavani, mutta kuinkas siinä kävikään, muut eivät osanneet luovuttaa, sontaa satoi silti...joten ei tässä ole kysymyksessä ainoastaan yhden taisto.

        Muistan kyllä tapauksia kohdallasi joissa et itsekään osannut lopettaa tai hillitä vastausintoasi provoihin ja heittoihin.

        Ilmaisia neuvoja on hyvä antaa toiselle.:)

        Mutta tämä tästä.


      • TaikisN kirjoitti:

        lainaus viestistäsi: en suinkaan ole millään tantereella, mutta valitettavasti eräät vain eivät osaa lopettaa, vaan jatkavat toimintaansa milloin milläkin "lauseella" ja "sanalla".

        Lopeta Sinä, äläkä odota että toset lopettavat ensin. Kyllä tilanne laantuu jos ja kun et tarkoituksellisesti ruoki sitä kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen.. :) Yritä ohittaa lauseet tai sanat, älä takerru kaikkeen, pääset itsekin vähän helpommalla. Täältäkatsoen kun näyttää ihan siltä että oikein haluat ylläpitää ja ruokkia tällaista tyhjänpäiväista ja turhaa palstalannoitusta vastaamalla jokaikiseen puskasta tulleeseen kommenttiin ikäänkuin yllyttäen paskanjauhantaan. Ota itsekin vastuuta tilanteesta ja yritä kaikkien palstakirjoittajien kirjoitusrauhan nimissä hillitä intoasi vastailla provoihin ja heittoihin. Ei aina tarvitse yrittää saada viimeistä sanaa.

        Ei millään pahalla.

        näkyy, hän ei osaa lopettaa. Tuu pois...:)))


      • Mil-laN
        Nittaminax kirjoitti:

        näkyy, hän ei osaa lopettaa. Tuu pois...:)))

        ...sanomaan.:)


      • Nittaminax kirjoitti:

        näkyy, hän ei osaa lopettaa. Tuu pois...:)))

        ei tainneet kiiinnostaa... :) *hipsii pois*


      • ihmeen luopio
        kaikkihylkiiluopioo kirjoitti:

        sinulla koskaan tule mieleen, että jos kaikki hylkii, niin itsessäkin voi olla vikaa?

        Täällä on puheet jo kuin mafiapomojen teloitustilaisuuksissa.

        Minkä salaseuravalan rikkomisesta ja siuitä seuraavasta porukan kostosta tässä nyt puhutaan?

        Mitähän jos mafiosot tuhoaisitte toisenne jossakin privassa eikä täällä ihmisten ilmoilla.

        Sairasta, sanon.


      • hihiiii.
        ihmeen luopio kirjoitti:

        Täällä on puheet jo kuin mafiapomojen teloitustilaisuuksissa.

        Minkä salaseuravalan rikkomisesta ja siuitä seuraavasta porukan kostosta tässä nyt puhutaan?

        Mitähän jos mafiosot tuhoaisitte toisenne jossakin privassa eikä täällä ihmisten ilmoilla.

        Sairasta, sanon.

        ...sillä tuntuu olevan sisäpiirintietoa ...:=)


      • miksi sä puupää
        ***************** kirjoitti:

        liian suurt luulot itsestäsi, olisikohan :D :D :D

        puskaan menit?


      • ja se on
        Eitätäjankutustajaksa kirjoitti:

        minä kun luulin, että siinä virassa toimiessaan joutuu antamaan tietonsa ylläpitäjälle.
        Ja vielä lisäksi jos tuo omat tietonsa foorumeille, kuten monet varomattomasti tekevät, joutuu varautumaan seurauksiin?

        siittä syystä tietojensa jakajan vika kun nettirikolliset lähtevät perääsi?
        Entäpä jos kirjoittaja ei olekkaan kirjoitellut todellisia tietoja nettiin vaan huumorilla ja höpönpöpöä jonka sitten vainoharhaiset seuraajat kokevat totena?

        Katsele vaikka täältä niin pysyt ajantasalla jopa toisten rekisteröityjen nikkien kera kirjoittelijoista

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4157


      • ************
        ja se on kirjoitti:

        siittä syystä tietojensa jakajan vika kun nettirikolliset lähtevät perääsi?
        Entäpä jos kirjoittaja ei olekkaan kirjoitellut todellisia tietoja nettiin vaan huumorilla ja höpönpöpöä jonka sitten vainoharhaiset seuraajat kokevat totena?

        Katsele vaikka täältä niin pysyt ajantasalla jopa toisten rekisteröityjen nikkien kera kirjoittelijoista

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4157

        rikolliset.
        Olkaapas varovaisia ihmisten nimittelyssä!


      • Taikikselle tulossa
        TaikisN kirjoitti:

        Reilujen puolella, minusta porukka (jos reiluiksi lasketaan salakapakan väki ??) on ihan mukavaa. Käyn toisinaan vierailulla palstallaan ja aina on hyvin otettu vastaan.

        Reilujen pinssi :DDD


      • Mil-laN
        Taikikselle tulossa kirjoitti:

        Reilujen pinssi :DDD

        ...kunnianosoitus, voi siisus.:)


      • kaksikymmentäseitsemän
        Mil-laN kirjoitti:

        ...kunnianosoitus, voi siisus.:)

        katkera, edelleenkään ei leikitä kanssasi


      • fdhfh
        ************ kirjoitti:

        rikolliset.
        Olkaapas varovaisia ihmisten nimittelyssä!

        nimimerkit täällä toistensa kanssa riitaa haastavat. Niiden kunniaa voi loukata mielin määrin.


    • hilipatti

      mitäs noi yhet antaa miinuksia aloitukselle vaikka ne pitäsi antaa noille kahdelle jankuttajalle jotka ketjun pilasi.

      • nii hih

        Aloituksessa olikiiiin niin tuore aihe mistä aloittaja ei ole kooooskaaan ennen palstoilla kirjoitellut, dementiasta en häntä syytä hih


      • antaa itselles

        sen miinuksen.


    • Kettjuvirne

      Edes ketjukirjeitä.
      Onnittelut loistavasta avauksesta.

      • olisi ollut hyväkin jos ei muutamat sitä pilaisi, mutta kaikkia ei voi saada. Siis eikö tosiaan miehille tule ketjukirjeitä? No laskin et muutama mies oli vastannut siihen yhteen syntymäpäivä kirjeeseen ja loput muutama sata oli naisia.


    • pirpzuzeiccu

      oli pitkä ketju luettavaksi kokonaisuudessaan. Varsinaista ketjukirjettä. :D

      • Mil-laN

        ...onkin sellainen ketjukirje joka alkoi kaksi, kolme vuotta sitten eikä katkoa näy.:)))


      • ja pitkä kuin nälkäkuolema. Yhtä ja samaa jankutusta.....:)


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...onkin sellainen ketjukirje joka alkoi kaksi, kolme vuotta sitten eikä katkoa näy.:)))

        minäkin aina olen ihmetellyt, miten vähästä syntyy noinkin loputon koston kierre.

        Ei voi kuin ihmetellä millaista väkeä täällä kirjoittajat lopulta ovat. Enpä tahtoisi livessä tavata.


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        minäkin aina olen ihmetellyt, miten vähästä syntyy noinkin loputon koston kierre.

        Ei voi kuin ihmetellä millaista väkeä täällä kirjoittajat lopulta ovat. Enpä tahtoisi livessä tavata.

        kuka nyt yleensäkkään haluais täällä olijoita tavata vaikka olis ihan asiallinenkin. Ei yksikään tuttavani jotka tänne kirjoittavat haluaisi nähdä ketään toista. Treffit voisivat olla ihan eri juttu.


    • riitä tuo mullittelu ja ämmättely kautta toisten syyttely. Aikuiset ihmiset, että viitsittekin. ;)
      Ketjukirjeen olette tästäkin todella saaneet ja joutais osa roskiin.

    • sulta jäi monta viestiäsi välistä poistamatta.

      • Mil-laN

        ...eiköhän ne loputkin lähde huomenna...joten turhaan huolehdit.


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...eiköhän ne loputkin lähde huomenna...joten turhaan huolehdit.

        tuon meidän keskustelumme jäädä paikalleen.?


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        tuon meidän keskustelumme jäädä paikalleen.?

        ...ei ole minun päätettävissäni.


      • Mil-laN

        ...täytyy kyllä sanoa, että suuri on heidän rakkautensa määrä.:)


      • xxxyyy
        Mil-laN kirjoitti:

        ...täytyy kyllä sanoa, että suuri on heidän rakkautensa määrä.:)

        Pystyyn kuollutta porukkaa.

        Puolin ja toisin.


      • okkyrima
        xxxyyy kirjoitti:

        Pystyyn kuollutta porukkaa.

        Puolin ja toisin.

        taidat olla.


    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe