Historia tietää kertoa kenen toimesta/toimeksiannosta tuo SUNNUNTAILAKI on ensiksi annettu:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6614505/34668336
Sunnuntailaki on ollut jo vuodesta 321 lähtien kun Keisari Konstantinus laati kuuluisan sunnuntailakinsa.
Convert's Catechism
Katolinen, käännynnäisen katekismus, Reverend Peter Geiermann C.Ss.R., joka sai 25.1.1910 paavi Pius X:nen "apostollisen siunauksen", sanoo sapatin muuttamiskysymyksestä:
Kysymys: Mikä päivä on sapatti? Vastaus: Lauantai on sapatti.
Kysymys: Miksi vietämme sunnuntaita lauantain sijaan ? vastaus: Vietämme sunnuntaita lauantain sijaan siksi, että katolinen kirkko Laodikean kirkolliskokouksessa (364 jKr.) SIIRSI SEN PYHYYDEN LAUANTAILTA SUNNUNTAILLE. - 2. painos, s.50.
Katoliset itse sanovat "SUNNUNTAI ON VALTAMME MERKKI".
*
”Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa," (Ilm.13:16)
Kuka saa?
Toinen kysymys kuuluu; Mikä ”MIELI” sinulla on?
*
Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ
JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
eepu
*
Jk.:
HENGEN MIELI = vanhurskaus Jumalan laille! -- Uskonmukaisesti upotuskastetuilla; ”… meillä on KRISTUKSEN mieli.” ”Sellaista vastaan ei ole laki.”! (2.Kor.5:17; 1.Kor.2:16; Gal.5:23)
Jumala sanoo: ”KÄÄNTYKÄÄ minun tyköni ja ANTAKAA pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen JUMALA, eikä toista ole.” ( Jes.45:22)
Tahallinen uskonmukaisen (Apt.2:38) upotuskasteen hylkääminen johtaa pelastuksen menettämiseen!!
*
♥ MARANATA! ♥
SUNNUNTAILAKI tulee!
23
484
Vastaukset
- eepu*
Kuka hän on, joka saa; "Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa," (Ilm.13:16)
Hän on itse SAATANA, joka astuu alas ja ilmestyy ja esiintyy Kristuksena ja hän eksyttää monet: ”kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.” (2.Tess.10-12)
"Voi maata ja merta, sillä PERKELE on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!" (Ilm.12:12)
”Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.” (Mark.13:22)
”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa." (Ilm.17:14)
Mutta; "Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat." (Dan.12:1)
Kysymys kuuluu; Mikä ”mieli” sinulla on?
*
minulle niin Rakkaassa
eepu
*
Jk.:
HENGEN MIELI = vanhurskaus Jumalan laille! -- Uskonmukaisesti upotuskastetuilla; ”… meillä on KRISTUKSEN mieli.” ”Sellaista vastaan ei ole laki.”! (2.Kor.5:17; 1.Kor.2:16; Gal.5:23)
Jumala sanoo: ”KÄÄNTYKÄÄ minun tyköni ja ANTAKAA pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen JUMALA, eikä toista ole.” ( Jes.45:22)
Tahallinen uskonmukaisen (Apt.2:38) upotuskasteen hylkääminen johtaa pelastuksen menettämiseen!!
*
Jumala /Kristus ei ole poistattanut Sapattia paikaltaan, sen on tehnyt katolinen kirkko!
Katso: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8409225/39939512
.. ja tämä sana "KIRKKO", sekin on paavin/katolisenkirkon hapatusta/salaisuutta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI, ja näin viittaa itseensä, jolla on ns. ”ylin valta yli kirkkojen”. Raamattu sanoo siitä: ”se pyrkii muuttamaan ajat ja lain,” ”Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan MERKIN oikeaan käteensä tai otsaansa,”! (Dan.7:25; Ilm.13:16) Jumala sanoo sellaisesta opista/kirkosta:
"Lähtekää siitä ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa, sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa."
UUDISTUKAA/PUHDISTUKAA kaikesta laittomuudesta, kaikesta katolisenkirkon hapatuksesta!
Sillä; Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA yhteisö! -- Jätä siis kirkko!
Ja se Oikea Sapatti/Lepopäivä on normaaliaikaan pe. illasta klo 18.00 - la. iltaan klo 18.00!
[ SAPATTI alkaa päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä) perjantaina auringon laskiessa normaaliaikaan klo 18.00!]
Jumala sanoo Sapatistaan: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät.
.. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!
"Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät (sydämessään) JUMALAN KÄSKYT ja USKON VAPAHTAJAAN." (Ks. Ilm.14.Luku)
*
♥ MARANATA! ♥- kytö
kaurahattu hyörypää! eikö sulla ole yhtään edes pikkuisen terveempää ajatusta? Kuinka ihmiseltä voikin nmennä terve ajattelutapa jonkun dogmaattisen lakiuskonnon lumoissa täysin metsään? Jos sitä sitten on ollutkaan ennen liittymistään tuohon juutalaisen lain matkimiseen, sairaanloista.
- pelastunut
Pelastuksemme ei koskaan tule olemaan kiinni mistään sapatista, tästä Herramme on antanut sanansa jo täällä maan päällä ollessaan Matt.22: 37-40
Pelastuksemme hetki viimeisellä tuomiolla tulee perustumaan suurempiin asioihin kuin kalenteripäivä.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."- eepu*
"Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa," (Ilm.13:16)
Hän on itse saatana, joka saa tämän aikaiseksi, hän astuu alas ja ilmestyy ja esiintyy Kristuksena ja hän eksyttää monet: ”kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.” (2.Tess.10-12)
Jotta Raamatun ilmoittama tuhatvuotiskausi voisi alkaa "YHTEISYMMÄRRYKSESSÄ" pitää ne, jotka eivät suostu hänen (vale kristuksen) alaisuuteen, SUNNUNTAISAPATTIIN, heidät pitää hävittää pois!
Eli tätä teoriaa tukee ja voi peilata Israelin kansan historiaan, kun he lähtivät valloittamaan LUVATTUA MAATA, Kaanaan maata, joka oli silloinen se ”MAANPÄÄLLINEN PARATIISI”, joka ”tihkuu maitoa ja mettä”, KÄSKI JUMALA HÄVITTÄMÄÄN sieltä kaiken muun kansan pois! Samoin tekee saatana pian tulemuksessaan, se pyrkii hävittämään Jumalan kansan!
”.. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat." (Dan.12:1)
Silloin kysymys kuuluu; Mikä ”MIELI” sinulla on?
*
minulle niin Rakkaassa
eepu
*
Jk.:
*
♥ MARANATA! ♥ - eepu*
Toki asia on niin kuin siteerasit, sillä Pelastus koostuu monesta asiasta tai yhdestä; Rakkaus Jumalaan – joka ilmenee siinä miten suhtaudut hänen Lakia kohtaa!
Sillä Eihän Elämää voi olla ilman Lakia Jos ihmiset eläisivät ilman normeja olisi se kaaosta! Jumala on antanut Lain ihmisen turvaksi/ohjeeksi käyttäytymiselle ja joka on AINA VOIMASSA ja muistuttamassa teetkö oikein vai väärin - kunnioitatko Jumalaa Lain antajaa!
... ymmärrätkö siis, että tämä Koko TAISTELU Jumalan ja Saatanan välillä on kohdistunut Jumalan LAKIA KOHTAA;
--- miksi siis emme mekin Jumalan palvelijat taistelisi myös sen puolesta, ja sinä sitä vastaan vähättelemällä sen merkitystä tai peräti hylkäämällä se!
Kysymys kuuluukin; Mikä ”MIELIi” sinulla on? Sillä;
”.. itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.” (2.Kor.11:14,15)
Sillä, Oikea Todistus Jumalan lapsesta on että tämä pysyy: "Pysykää LAISSA ja todistuksessa!" Elleivät he näin sano, ei heillä aamunkoittoa ole. (Jesaja:8:20)
*
Lue siis mitä Sapatti merkitsee ihmisen ja Jumalan suhteelle, se on avioliittoon verrattavissa oleva RAKKAUSSUHDE; ”Myöskin SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että minä olen HERRA, joka PYHITÄN heidät.”
"Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät (sydämessään) JUMALAN KÄSKYT ja USKON VAPAHTAJAAN." (Ks. Ilm.14.Luku)
*
minulle niin Rakkaassa
eepu
*
Jk.: Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas vauvavalelu ja kastaminen kolmeen arvoasemaan ja sunnuntaisapatti ne ovat ihmisestä - paavilta/katoliselta kirkolta - Ei Jumalasta, ketä/kumpaa sinä tottelet – tahdotko pelastua?
Sillä; ”Joka erheensä tunnustaa ja hylkää sen saa Armon”! – Mieti siis, kumpi siis on sinulle/teille tärkeämpää puolustaa harhaoppianne vai iankaikkinen pelastus Kristuksessa/Jumalassa?
-- AINOANA, joka kastaa uskonmukaisesti Suomessa itseni lisäksi löytynee adventtiseurakunnasta sopimuksen mukaan! Katso lähin seurakunta:
http://www.adventtikirkko.fi/seurakunnat/
*
Suomen Ekklesia Sapattiadventtiseurakunta
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2
*
♥ MARANATA! ♥ - pedonmerkkiopistaan
eepu* kirjoitti:
Toki asia on niin kuin siteerasit, sillä Pelastus koostuu monesta asiasta tai yhdestä; Rakkaus Jumalaan – joka ilmenee siinä miten suhtaudut hänen Lakia kohtaa!
Sillä Eihän Elämää voi olla ilman Lakia Jos ihmiset eläisivät ilman normeja olisi se kaaosta! Jumala on antanut Lain ihmisen turvaksi/ohjeeksi käyttäytymiselle ja joka on AINA VOIMASSA ja muistuttamassa teetkö oikein vai väärin - kunnioitatko Jumalaa Lain antajaa!
... ymmärrätkö siis, että tämä Koko TAISTELU Jumalan ja Saatanan välillä on kohdistunut Jumalan LAKIA KOHTAA;
--- miksi siis emme mekin Jumalan palvelijat taistelisi myös sen puolesta, ja sinä sitä vastaan vähättelemällä sen merkitystä tai peräti hylkäämällä se!
Kysymys kuuluukin; Mikä ”MIELIi” sinulla on? Sillä;
”.. itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.” (2.Kor.11:14,15)
Sillä, Oikea Todistus Jumalan lapsesta on että tämä pysyy: "Pysykää LAISSA ja todistuksessa!" Elleivät he näin sano, ei heillä aamunkoittoa ole. (Jesaja:8:20)
*
Lue siis mitä Sapatti merkitsee ihmisen ja Jumalan suhteelle, se on avioliittoon verrattavissa oleva RAKKAUSSUHDE; ”Myöskin SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että minä olen HERRA, joka PYHITÄN heidät.”
*
minulle niin Rakkaassa
eepu
*
Jk.: Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas vauvavalelu ja kastaminen kolmeen arvoasemaan ja sunnuntaisapatti ne ovat ihmisestä - paavilta/katoliselta kirkolta - Ei Jumalasta, ketä/kumpaa sinä tottelet – tahdotko pelastua?
Sillä; ”Joka erheensä tunnustaa ja hylkää sen saa Armon”! – Mieti siis, kumpi siis on sinulle/teille tärkeämpää puolustaa harhaoppianne vai iankaikkinen pelastus Kristuksessa/Jumalassa?
-- AINOANA, joka kastaa uskonmukaisesti Suomessa itseni lisäksi löytynee adventtiseurakunnasta sopimuksen mukaan! Katso lähin seurakunta:
*
*
♥ MARANATA! ♥Oletko huomannut, että Uudessa testamentissa on vain kaksi harhaoppia, jotka on kirottu. Toinen niistä on lihaksi tulleen Jumalan Pojan, Kristuksen, hylkääminen ja toinen on lakihenkisyys.
Lakihenkisyyttä on myös ihmisen yritys pelastua tekojen avulla. Moni ihminen tänään ajattelee pelastuvansa, jos yrittää olla hyvä ihminen. Uskovina me tiedämme, että ihminen on läpikotaisin syntinen eikä hän kerta kaikkiaan ole hyvä. Silti monilla ihmisillä on se käsitys itsestään, että he ovat eläneet aika hyvän elämän, viettäneet sapattia ja se riittää.
Eli sillon kun esimerkiksi joku yrittää pitää Mooseksen lain tai osia siitä ollakseen "pyhä" ja pelastuakseen tekojen kautta.
Mihin lakiin viittaa lakihenkisyys?
Vastaus: Mooseksen lakiin (lihan teot ovat ilmeiset adventismissa).
Lakihenkisyys johtaa helposti ihmisen omahyväisyyteen ja toisten tuomitsemiseen sunnuntai pedonmerkillä.
- eepu*
Jätä kirkko ja siirry TODELLISEEN ADVENTISMIIN – Jumalan Pojan Paluuseen!
Sillä; tämä sana "KIRKKO", sehän on paavin/katolisenkirkon hapatusta/salaisuutta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI, ja näin viittaa itseensä, jolla on ns. ”ylin valta yli kirkkojen”. Raamattu sanoo siitä: ”se pyrkii muuttamaan ajat ja lain,” ”Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan MERKIN oikeaan käteensä tai otsaansa,”! (Dan.7:25; Ilm.13:16) Jumala sanoo sellaisesta opista/kirkosta:
"Lähtekää siitä ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa, sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa."
UUDISTUKAA/PUHDISTUKAA kaikesta laittomuudesta, kaikesta katolisenkirkon hapatuksesta!
-- Sillä; Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA yhteisö! -- Jätä siis kirkko ja siirry TODELLISEEN ADVENTISMIIN – Jumalan Pojan Paluuseen!
-- Sillä; PYHÄ HENKI OPASTAA sinua (Apt.2:38 jälkeen) sitten kaikkeen TOTUUTEEN ja PYHITYKSEEN – sellaista vastaan ei ole Laki! -- Pois väärästä lepopäivästä viettämään sitä oikeaa Sapatin päivää (pe illasta – la iltaan) jne.. oletko sinä havainnut itsessäsi tällaisia asioita, jos et niin miksi et? -- ETKÖ OLEKAAN ANTANUT KASTAA ITSEÄSI, etkö ole kastettu (Apt.2:38) mukaisesti upotuskasteessa Vapahtajan (so. JAHSHUA MESSIAS) Nimeen?
--Sillä Kysymys kuuluu; Mikä MIELI sinulla on? Sillä niillä, jotka elävät (KASTAMATTOMINA) lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka (ovat uskonmukaisesti kastetut) ELÄVÄT Hengen mukaan, on HENGEN MIELI. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta HENGEN MIELI on elämä ja rauha;” (Room. 8:5,6)
"... niin että me (NYT) palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa. "(Room.7:6) ”Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan PYHITYKSEEN.” VANHURSKAUTEEN!
Tee siis PARANNUS ja anna kastaa/pestä itsenne synnistä!
-- Sillä; TAHALLINEN USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN HYLKÄÄMINEN johtaa SOKEUTEEN UUDISTAMATTOMUUTEEN ja siten PYHITYKSEN ja PELASTUKSEN MENETTÄMISEEN!!!
Katso; KASTEENSANOMA USKOVALLE; "ETTÄ LAIN VANHURSKAUS TÄYTETTÄISIIN MEISSÄ": http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=11
.. AINOANA, joka kastaa uskonmukaisesti Suomessa itseni lisäksi löytynee adventtiseurakunnasta sopimuksen mukaan! Katso lähin seurakunta:
--- Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas vauvavalelu ja kastaminen kolmeen arvoasemaan ja sunnuntaisapatti ne ovat ihmisestä - paavilta/katoliselta kirkolta - Ei Jumalasta, ketä/kumpaa sinä tottelet – tahdotko pelastua?
*
minulle niin Rakkaassa
eepu
*
Jk.: Jumala /Kristus ei ole poistattanut Sapattia paikaltaan, sen on tehnyt katolinen kirkko!
Katso: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8409225/39939512
Luterilaisesta VAUVAVALELU(kaste)HARHASTA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8409225
Matt.28:19 VÄÄRENNÖS ei muutu oikeaksi, pankaa se jo pois!
Katso: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8451264
*
Liity:
*
♥ MARANATA! ♥ - Kaikki muutko sen ensiksi huomaavat?
Sunnuntailakipelottelusi todistaa vain sen että olet aivopesty pesunkestävä ellenadventisti.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8502133- eepu*
"Ellen minä sinua PESE, ei sinulla ole osuutta minun kanssani." (Joh.13:8)
*
Ellen oli oikeassa!:)
*
♥ MARANATA! ♥ - ++++++++
eepu* kirjoitti:
"Ellen minä sinua PESE, ei sinulla ole osuutta minun kanssani." (Joh.13:8)
*
Ellen oli oikeassa!:)
*
♥ MARANATA! ♥Täällä tämä fundamentalisti adventisti riehuu ja kirjoittelee itselleen vastauksia, ja taas kysyy itseltään ja välillä uhkailee itselleen, ota siitä selvää. Kuitenkin yrittää kommenteillaan uhkailla viattomia, syyttömiä ihmisiä. Eihän kukaan muu ole siihen syyllinen kuin sinä itse, että valitsit sellaisen dogmaattisen "uskonnollisen" adventisti-järjestön joka teki sinusta fanatiikon oppikiihkoilijan.
- eepu*
++++++++ kirjoitti:
Täällä tämä fundamentalisti adventisti riehuu ja kirjoittelee itselleen vastauksia, ja taas kysyy itseltään ja välillä uhkailee itselleen, ota siitä selvää. Kuitenkin yrittää kommenteillaan uhkailla viattomia, syyttömiä ihmisiä. Eihän kukaan muu ole siihen syyllinen kuin sinä itse, että valitsit sellaisen dogmaattisen "uskonnollisen" adventisti-järjestön joka teki sinusta fanatiikon oppikiihkoilijan.
Ei se ollut adventisti-järjestö, vaan se oli Jumala/Kristus, joka sai minut julistamaan Totuutta - uskonpuhdistusta - "puhdistettua adventismia"! :) .. ja Antin ja kumppaneitten viesteihinhän tässä olen vastaillut! :)
*
♥ MARANATA! ♥ - eepu sapattiellenisti*
eepu* kirjoitti:
Ei se ollut adventisti-järjestö, vaan se oli Jumala/Kristus, joka sai minut julistamaan Totuutta - uskonpuhdistusta - "puhdistettua adventismia"! :) .. ja Antin ja kumppaneitten viesteihinhän tässä olen vastaillut! :)
*
♥ MARANATA! ♥Eepu onko sinulla muuta tarjottavana kuin ellensapattiasi ja kuinka sapattieklesia seurakuntasi on kasvanut?
MOOSES ANTOI LAIN SEURAKUNNALLE
5. Moos. 33:4
Mooses antoi meille lain, perinnöksi Jaakobin seurakunnalle.
ERITYISESTI ADVENTISTEILLE
Joos. 23:6
"Olkaa lujat! Noudattakaa kaikkea, mikä Mooseksen lain kirjaan on kirjoitettu, poikkeamatta oikeaan tai vasempaan".
LAIN AIKA JOHANNEKSEEN ASTI
Luuk. 16:16
Lain ja profeettojen aika kesti Johannekseen asti.
NÄYTÄ UUDESTA TESTAMENTISTA SAPATTILAKI LAINPIIRTOINEEN TAI ILMAN? - eepu*
eepu sapattiellenisti* kirjoitti:
Eepu onko sinulla muuta tarjottavana kuin ellensapattiasi ja kuinka sapattieklesia seurakuntasi on kasvanut?
MOOSES ANTOI LAIN SEURAKUNNALLE
5. Moos. 33:4
Mooses antoi meille lain, perinnöksi Jaakobin seurakunnalle.
ERITYISESTI ADVENTISTEILLE
Joos. 23:6
"Olkaa lujat! Noudattakaa kaikkea, mikä Mooseksen lain kirjaan on kirjoitettu, poikkeamatta oikeaan tai vasempaan".
LAIN AIKA JOHANNEKSEEN ASTI
Lain ja profeettojen aika kesti Johannekseen asti.
NÄYTÄ UUDESTA TESTAMENTISTA SAPATTILAKI LAINPIIRTOINEEN TAI ILMAN?Jumaloin toki, koska ne ovat Jumalasta! :)
*
Jumala pitää Seurakunnastaan/luvuista Huolen!
*
Sapatista UT:
"Ja hän meni alas Kapernaumiin, Galilean kaupunkiin, ja opetti kansaa sapattina." (Luuk.4:31)
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto," (Lue Matt.5.Luku)
Tässä seuraavassa on selvä viittaus Neljänteen (IV) Sapatti Käskyyn!
"Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja KUMARTAKAA Häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet." (Ilm.14:7)
*
♥ MARANATA! ♥ - ymmärrä toki
eepu* kirjoitti:
Jumaloin toki, koska ne ovat Jumalasta! :)
*
Jumala pitää Seurakunnastaan/luvuista Huolen!
*
Sapatista UT:
"Ja hän meni alas Kapernaumiin, Galilean kaupunkiin, ja opetti kansaa sapattina." (Luuk.4:31)
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto," (Lue Matt.5.Luku)
Tässä seuraavassa on selvä viittaus Neljänteen (IV) Sapatti Käskyyn!
"Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja KUMARTAKAA Häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet." (Ilm.14:7)
*
♥ MARANATA! ♥Jeesus sanoo selvästi: LAIN AIKA KESTI JOHANNEKSEEN ASTI
Lain ja profeettojen aika kesti Johannekseen asti. - eepu*
ymmärrä toki kirjoitti:
Jeesus sanoo selvästi: LAIN AIKA KESTI JOHANNEKSEEN ASTI
Lain ja profeettojen aika kesti Johannekseen asti."Älkää luulko, että minä olen tullut LAKIA tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei LAISTA KATOA pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi TAIVASTEN VALTAKUNNASSA kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi TAIVASTEN VALTAKUNNASSA.
Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse TAIVASTEN VALTAKUNTAAN." (Matt.5:17-20)
Sama asia:
”Laki ja profeetat olivat (Todistivat) Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan JUMALAN VALTAKUNTAA, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin. Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään LAIN piirto häviää.” (Joh.16:16,17)
”Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin JUMALAN VALTAKUNTA oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei JUMALAN VALTAKUNTA tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, JUMALAN VALTAKUNTA on sisällisesti teissä." (Luuk.17:20,21)
”Jeesus meni Galileaan ja saarnasi Jumalan evankeliumia ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja JUMALAN VALTAKUNTA on tullut lähelle; TEHKÄÄ PARANNUS ja USKOKAA EVANKELIUMI." (Mark.1:15)
”Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä JUMALAN VALTAKUNTA."
Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle JUMALAN VALTAKUNTA.
Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.” (Joh.3:3-7)
Katso lisää; "JUMALAN VALTAKUNTA":
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=ut&hakuehto=Jumalan Valtakunta
*
♥ MARANATA! ♥
- eepu*
Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA yhteisö! [ Ei siis kirkko - sana "kirkko" on paavin/katolisenkirkon hapatusta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI ]
Katso lisää: http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=491bf19467b277e13ea75e73cb02b6a7
Hyvää pian alkavaa Sapattia kaikille Totuuden ystäville!
*
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa
י ה וֹ שׁ ﬠ
eepu
*
Katso myös:
TAIVAALLINEN PYHÄKKÖ-OPPI
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6482740/thread
*
♥ MARANATA! ♥ - eepu*
"Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen NIMEN MERKIN (kirkko).
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja uskon Jeesukseen.” Ks.(Ilm.14:6-12)
Niinpä yhdyskuntamme nimi on palautettava, tai annettava niille, jotka tätä vaativat, muodostaakseen oman erillisen yhdyskunnan, sillä;
Sillä; tämä sana "KIRKKO", sehän on paavin/katolisenkirkon hapatusta/salaisuutta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI, ja näin viittaa itseensä, jolla on ns. ”ylin valta yli kirkkojen”.
Raamattu sanoo siitä: ”se pyrkii muuttamaan ajat ja lain,” ”Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan MERKIN oikeaan käteensä tai otsaansa,”! (Dan.7:25; Ilm.13:16) Jumala sanoo sellaisesta opista/kirkosta:
-- Sillä; Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA yhteisö! -- Jätä siis kirkko ja siirry TODELLISEEN ADVENTISMIIN – Jumalan Pojan Paluuseen!
Ellen G. White kirjoittaa: "Minulle näytettiin, kuinka Jumalan jäännöskansa sai nimen. Eteeni asetettiin kaksi ihmisluokkaa.
Toinen käsitti kristityiksi tunnustautuvien suuret joukot. He polkivat Jumalan lain jalkojensa alle ja noudattivat paavin antamaa säädöstä. He pitivät viikon ensimmäistä päivää Herran sapattina. Toinen luokka, johon kuului vain harvoja, kumarsi suurta Lainantajaa. He pitivät neljännen käskyn. Heidän uskonsa huomattavana erikoispiirteenä oli seitsemännen päivän pitäminen ja Herramme toisen tulemisen odottaminen.
Taistelua käydään Jumalan vaatimusten ja pedon vaatimusten välillä. Kaksisarvinen peto on tekevä koetuskiven viikon ensimmäisestä päivästä, tuosta paavillisesta säädöksestä, joka suoraan sotii neljättä käskyä vastaan.” (Katso TA osa I s. 72)
Jumala varoittaa tästä asiasta sanassaan:
”Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja KUMARTAKAA häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet."
Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat." Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen NIMEN MERKIN (kirkko).
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja uskon Jeesukseen.” (Ilm.14:6-12)
Meille sopii siis vain sellainen nimi, joka on sopusoinnussa tunnustuksemme kanssa ja ilmaisee uskomme ja osoittaa meidän olevan Jumalan omaa pyhää kansaa/seurakuntaa!
Seurakuntanimessämme (Seitsemännen päivän adventtiseurakunta) jo tulee esiin meidän uskomme Jumalan Lakiin ja näin erottaa meidät muista lain hylkääjistä!
*
minulle niin Rakkaassa
eepu
*
Liity:
*
♥ MARANATA! ♥ - teepui
Mitäs minua tuut tänne vahtaamaan?
mene pois,hus hus!- eepu*
Aivan niin kuin tässä alla olevissa Raamatun kertomuksissa, olen tullut teitä riivattuja auttamaan, teitä jotka:
”He asustavat haudoissa ja yöpyvät salaisiin paikkoihin; he syövät sianlihaa, ja saastaiset liemet on heillä astioissansa.” (Jes.65:4) Älkää syökö ”sikaa, jolla tosin on kokonansa halkinaiset sorkat, mutta joka ei märehdi; se olkoon teille saastainen.” (3.Moos.11:7
"Ja synagoogassa (foorumilla) oli mies, jossa oli saastaisen riivaajan henki. Tämä huusi suurella äänellä:
"Voi, mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä." Niin Jeesus nuhteli häntä sanoen: "Vaikene ja lähde hänestä." Ja riivaaja viskasi hänet maahan heidän keskelleen ja lähti hänestä, häntä ollenkaan vahingoittamatta.
Ja heidät kaikki valtasi hämmästys, ja he puhuivat keskenään sanoen: "Mitä tämä puhe on, sillä hän käskee vallalla ja voimalla saastaisia henkiä, ja ne lähtevät ulos?" (Ks.Luuk.4.Luku)
”Ja he tulivat toiselle puolelle järveä gerasalaisten alueelle. Ja kohta kun hän lähti venheestä, tuli häntä vastaan haudoista mies, joka oli saastaisen hengen vallassa.
Hän asusti haudoissa, eikä kukaan enää voinut häntä kahleillakaan sitoa; sillä hän oli monta kertaa ollut sidottuna jalkanuoriin ja kahleisiin, mutta oli särkenyt kahleet ja katkonut jalkanuorat, eikä kukaan kyennyt häntä hillitsemään.
Ja hän oleskeli aina, yötä ja päivää, haudoissa ja vuorilla, huutaen ja runnellen itseään kivillä. Kun hän kaukaa näki Jeesuksen, juoksi hän ja kumartui maahan hänen eteensä ja huutaen suurella äänellä sanoi: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."
Sillä hän oli sanomaisillaan sille: "Lähde ulos miehestä, sinä saastainen henki."
Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta."
Ja se pyysi pyytämällä häntä, ettei hän lähettäisi niitä pois siitä seudusta. Niin siellä oli lähellä vuorta suuri sikalauma laitumella.
Ja ne pyysivät häntä sanoen: "Lähetä meidät sikoihin, että menisimme niihin." Ja hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin kaksituhatta sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen; ja ne hukkuivat järveen.
Ja niiden paimentajat PAKENIVAT ja kertoivat siitä kaupungissa ja maataloissa. Ja kansa lähti katsomaan, mitä oli tapahtunut.
Ja he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät riivatun, jossa legio oli ollut, istuvan puettuna ja täydessä ymmärryksessään; ja he peljästyivät.
Näille kertoivat näkijät, mitä oli tapahtunut riivatulle ja kuinka sikojen oli käynyt.” (Ks.Mark.5.Luku)
*
♥ MARANATA! ♥
- eepu*
Herää sinä joka nukut ja nouse ja käy valvomaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6464342
*
"Niin hän sanoi: "Mene ja sano tälle kansalle:” (Jes.6:8,9)
”OVI SULKEUTUU”! – sanoma tälle kansalle:
Adventistien(kin) tulee tehdä parannusta/uskonpuhdistusta opissaan ja palata myös tuossa yhteisönimessään takaisin "seurakuntayhteisönimeen"! jne. .. sillä muuten teille tulee pimeys, sillä Ovet sulkeutuu vanhalle puhdistamattomalle opille/kansalle!!!
Jumala sanoo sellaisesta opista/kirkosta:
Katso lisää:
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=16
minulle niin Rakkaassa
eepu
*
Jk.:
Adventistien(kin) tulee tehdä parannusta/uskonpuhdistusta opissaan ja palata myös tuossa yhteisönimessään takaisin "seurakuntayhteisönimeen"!
Sillä; Sanaa "kirkko" [ http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raama ... hto=kirkko ] Ei löydy Raamatusta, se on paavin/katolisenkirkon tekosia, sen merkitys on ”sunnuntai”!
Se on paavin peruja, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = sunnuntai
Lähtekää siitä ULOS, UUDISTUKAA/PUHDISTUKAA kaikesta katolisenkirkon hapatuksesta!
Tämän mukaan myös Adventtikirkko on katolistakirkkoa, eli sen todellinen nimi on Adventtisunnuntai!
--- Mutta; Oikea kristillinen yhteisö on; εκκλησια (ekklesia ) = ULOSKUTSUTTU – SEURAKUNTA! Katso lisää:
Kristikansa on omaksunut väärennetyn ”NIMISYMBOLIN”,
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0037779937
*
Mistä harhainen kolminaissuusoppi tuli?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0042307991
*
*
♥ MARANATA! ♥ - eepu*
Hyvää pian (Klo 19.00) alkavaa Sapattia kaikille Totuuden ystäville!
Tarkimmat tuntomerkit näiden kulissien takana:
http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510474- 425572
- 435133
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033891- 483568
- 133523
- 313036
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise782874- 442683
- 562583