IhanneKumppani

NainenKirjoittaa

Nyt kun lähipiirissäni on ilmennyt ihannekumppanin hakuisuutta, niin kertoisitko; Millainen on oma ihanteesi? -joko olet löytänyt
-kuinka jutussa kävi
-vieläkö unelmoit
-onko sellaista edes olemassa
-uskoisitko itse olevasi
-kelpuutatko jonkun, vaikka sinnepäin

Huumoria peliin ja näppikset laulamaan:-)
Taikku voikin sitten avata kyökkisykolookin vastaanoton , mikäli ongelmia ilmaantuu!

37

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai vastaanoton avata :) Mahtaako täällä riittää potilaita kun kiireellisimmät tapaukset ovat toisallaa *nauraa ja heiluttelee rokotusvälineitä*

      • ROKOTUSTA!!! Siis onhan rakkauventauti tietty vakava ja tarttuvaa(kin). Mutta voitaisko sitä nyt epidemiaan verrata? Minulla on omituista vilunvärähtelyä ja kuumotusta. Ei se ole se kamala sikaflunssa, mutta joku kummiskin. Jos semmoinen ihannekumppani ilmaantuu, niin älä ROKOTA! *lupaan kärsiä koko tauvin reippaasti*


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ROKOTUSTA!!! Siis onhan rakkauventauti tietty vakava ja tarttuvaa(kin). Mutta voitaisko sitä nyt epidemiaan verrata? Minulla on omituista vilunvärähtelyä ja kuumotusta. Ei se ole se kamala sikaflunssa, mutta joku kummiskin. Jos semmoinen ihannekumppani ilmaantuu, niin älä ROKOTA! *lupaan kärsiä koko tauvin reippaasti*

        tuo kyllä viittaa enämpi menopaussiin *nauraa*


      • TaikisN kirjoitti:

        tuo kyllä viittaa enämpi menopaussiin *nauraa*

        Sitäkös se olikin, minäkun luulin sitä flunssaksi:-( Vitsit taidan mennä jatkamaan uniani, jos se vaikka menisi ohi....
        Jos nyt saisi jotain rokotetta tähän? *tiedustelee nolona*


    • tällä hetkellä tuntuu että ihannekumppani olisi sellainen joka siivoaisi kämpän :) Mutta, palaan asiaan jahka kämppä on siivottu....koko aamun olen aikonut.

      • NainenKirjoittaa

        kova kysyntä! Meikä tarvitsisi kans ikkunanpesijän ja lampunvaihtajan. Ei olis muuten pahitteeksi, jos osais vielä neuvoa, kuinka digikamerasta siirretään kuvat tietsikkaan. Sitten ois hyvä, jos miehellä olisi monta pankkikorttia ja minulla rajaton käyttöoikeus. Osainsin minä niitä höylätä.


    • pirpzuzeiccu

      Suoriin kysymyksiin suorat vastaukseni, kas näin:

      -joko olet löytänyt EN
      -kuinka jutussa kävi HUONOSTI
      -vieläkö unelmoit JOO
      -onko sellaista edes olemassa EI
      -uskoisitko itse olevasi OLEN
      -kelpuutatko jonkun, vaikka sinnepäin EN

      • selkeät vastaukset:- Mutta olisi mukava, jos saisi jonkinlaisen kuvauksen, siitä millainen hän olisi, jos siis olisi.


      • pirpzuzeiccu
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        selkeät vastaukset:- Mutta olisi mukava, jos saisi jonkinlaisen kuvauksen, siitä millainen hän olisi, jos siis olisi.

        Ihannekumppanin pitää olla ihana. Tulla taloudellisesti itse toimeen. Ei juo. Ei tupakoi. Tykkää autoajeluista. Ei ole vetelä ja saamaton vätys. Huolehtii hygieeniastaan. Ei kokoajan nyhjää kyljessä kiinni ja lässytä turhanpäiväisiä. Omaa erittäin hyvän huumorintajun. Osaa vastata muulloinkin kuin vain kysyttäessä. Ei saa valvoa öitä ja nukkua päiviä. Ei istu sohvalla, kun alan siivoamaan, menis mielummin vaikka ulos tai muualle siksi aikaa, että saan touhuta rauhassa. Tuossapa pieni, mutta vaatimaton toivelistani. :)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Ihannekumppanin pitää olla ihana. Tulla taloudellisesti itse toimeen. Ei juo. Ei tupakoi. Tykkää autoajeluista. Ei ole vetelä ja saamaton vätys. Huolehtii hygieeniastaan. Ei kokoajan nyhjää kyljessä kiinni ja lässytä turhanpäiväisiä. Omaa erittäin hyvän huumorintajun. Osaa vastata muulloinkin kuin vain kysyttäessä. Ei saa valvoa öitä ja nukkua päiviä. Ei istu sohvalla, kun alan siivoamaan, menis mielummin vaikka ulos tai muualle siksi aikaa, että saan touhuta rauhassa. Tuossapa pieni, mutta vaatimaton toivelistani. :)

        että olet tuomittu elämään sinkkuna *nauraa*


      • pirpzuzeiccu
        TaikisN kirjoitti:

        että olet tuomittu elämään sinkkuna *nauraa*

        Niinkö meinaat? :D:D:D Juu, taidat olla oikeassa.


    • Yhteenlaskun.tulos

      Tässähän oli juuri ketju, missä kehotettiin katsomaan peiliin.

      No katsoin. Ja rakastuin ensi silmäyksellä. Luulen ettemme eroa ihan hetikään.

      • ja aataminomenat, sekä hömötiaset ja muut eläväiset:-
        Yleisemmin ottaen: Jos kykenee rakastamaan itseään (noin palavasti), niin muutkin sitten rakastavat.
        Minen ole vielä saanut ymmärrykseeni, kuinka itsestään voisi eron saada. Ainaskin noi lakisääteiset jutut voisivat käydä ylivoimaiseksi. *tirskahtelee lapaseen*


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ja aataminomenat, sekä hömötiaset ja muut eläväiset:-
        Yleisemmin ottaen: Jos kykenee rakastamaan itseään (noin palavasti), niin muutkin sitten rakastavat.
        Minen ole vielä saanut ymmärrykseeni, kuinka itsestään voisi eron saada. Ainaskin noi lakisääteiset jutut voisivat käydä ylivoimaiseksi. *tirskahtelee lapaseen*

        kääntelit vanhaa totuutta :)) Jos ei rakasta itseään, ei pysty rakastamaan muitakaan. MUTTA menneneekö se sentään niin että jos rakastan itseäni, muutkin rakastavat minua :)) Tuossa tapauksessa mua varmaan suorastaan palvottaisiin, senverran paljon tykkään itsestäni. Vuosi vuodelta enemmän.


      • Yhteenlaskun.tulos
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ja aataminomenat, sekä hömötiaset ja muut eläväiset:-
        Yleisemmin ottaen: Jos kykenee rakastamaan itseään (noin palavasti), niin muutkin sitten rakastavat.
        Minen ole vielä saanut ymmärrykseeni, kuinka itsestään voisi eron saada. Ainaskin noi lakisääteiset jutut voisivat käydä ylivoimaiseksi. *tirskahtelee lapaseen*

        nyt eroa edes ajattele. Todellakin: kerrankin joku jonka harrastukset, näkemykset ja muut mieltymykset vastaavat Lähes täydellisesti omiani. Nytkin tässä ollaan lähdössä kimpassa kaupungille. Mitään riidan tapaistakaan ei ole toistaiseksi ilmaantunut...


      • Yhteenlaskun.tulos kirjoitti:

        nyt eroa edes ajattele. Todellakin: kerrankin joku jonka harrastukset, näkemykset ja muut mieltymykset vastaavat Lähes täydellisesti omiani. Nytkin tässä ollaan lähdössä kimpassa kaupungille. Mitään riidan tapaistakaan ei ole toistaiseksi ilmaantunut...

        että alkaisi itsensä kanssa riitelemään :) Ainakaan ääneen. Vaikka täytyy myöntää että joskus joutuu neuvottelemaan peilikuvansa kanssa.


      • Yhteenlaskun.tulos
        TaikisN kirjoitti:

        että alkaisi itsensä kanssa riitelemään :) Ainakaan ääneen. Vaikka täytyy myöntää että joskus joutuu neuvottelemaan peilikuvansa kanssa.

        En minäkään usko tuohon ääneen riitelemiseen, luulen että me molemmat olemme mököttävää tyyppiä. Saa nähdä miten kauan se ensimmäinen mykkäkoulu sitten aikanaan kestää... ;-))


      • Yhteenlaskun.tulos kirjoitti:

        nyt eroa edes ajattele. Todellakin: kerrankin joku jonka harrastukset, näkemykset ja muut mieltymykset vastaavat Lähes täydellisesti omiani. Nytkin tässä ollaan lähdössä kimpassa kaupungille. Mitään riidan tapaistakaan ei ole toistaiseksi ilmaantunut...

        ratkaissut tuon me sanan käytön:-) Arkku oli näreissään me ilmaisusta ja hänen mielestään kun se aiheuttaa syyllisyyttä tai jotain sinnepäin. Me ilmaisu on hyvinkin kohdallaan, kun pyrkii eroittamaan egonsa ja sen korkeamman(viisaamman/ itsensä tarkoitusperiä. Mutta jos taas te olette päässeet noinkin pitkälle meidän kanssa...siis heidän..öh, niin liittonne on mitä ilmeisemmin ihanteellinen:-


      • Yhteenlaskun.tulos
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ratkaissut tuon me sanan käytön:-) Arkku oli näreissään me ilmaisusta ja hänen mielestään kun se aiheuttaa syyllisyyttä tai jotain sinnepäin. Me ilmaisu on hyvinkin kohdallaan, kun pyrkii eroittamaan egonsa ja sen korkeamman(viisaamman/ itsensä tarkoitusperiä. Mutta jos taas te olette päässeet noinkin pitkälle meidän kanssa...siis heidän..öh, niin liittonne on mitä ilmeisemmin ihanteellinen:-

        Nyt tuli esiin arkaluontoinen aihe. Kas kun luulen että jos jostakin se kina mun ja peilikuvan välille syntyy niin siitä kumpi on se parempi minä. Kun kumpikin vähän sitä luulee olevansa *ei saa kertoa peilikuvalle mut mä se olen kyllä tämän parin aivot*

        ;-))


      • Yhteenlaskun.tulos kirjoitti:

        En minäkään usko tuohon ääneen riitelemiseen, luulen että me molemmat olemme mököttävää tyyppiä. Saa nähdä miten kauan se ensimmäinen mykkäkoulu sitten aikanaan kestää... ;-))

        mestari oot jos itsesi kanssa alat mykkäkouluun :))


    • mutta olen inhorealisti :)

      Mun ihannekumppanin pitäisi osata nauraa myös itselleen, eikä vain minulle :) Ihannekumppanillani on sana hallussa, mutta hän ei rähjää kännipäissään. Hänessä on hiukan havukka-ahon ajattelijaa ja seikkailumieltä. Hän vie ja minä vikisen. Ihannekumppanillani on lämmin syli.

      • NainenKirjoittaa

        Jos miehellä on lämmin syli, niin ei se laiha mies silloin olekkaan:-
        Kännipäille osoitan ovea. Mie kyllä tykkään väliin viedä, enkä vaan olla vietävissä:)


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Jos miehellä on lämmin syli, niin ei se laiha mies silloin olekkaan:-
        Kännipäille osoitan ovea. Mie kyllä tykkään väliin viedä, enkä vaan olla vietävissä:)

        massua kyllä, mä en kukkakepeistä piittaa :)


      • TaikisN kirjoitti:

        massua kyllä, mä en kukkakepeistä piittaa :)

        kun toi keskivartalolihavuus on niitä riskitekijöitä. Toisaalta voisi teetättää miehellä hyvät vakuutukset ja päästä itse edunsaajaksi, jos kaveri kupsahtas:-
        *hyi minua---tukistaa itteensä*


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        kun toi keskivartalolihavuus on niitä riskitekijöitä. Toisaalta voisi teetättää miehellä hyvät vakuutukset ja päästä itse edunsaajaksi, jos kaveri kupsahtas:-
        *hyi minua---tukistaa itteensä*

        millaisia ajatuksia..... Niin no, ei sitä kumpua nyt NIIIN paljon tarvi olla että ihan terveysriskin puolelle menee, pieni sievä pehmeä kumpu, ei mitään lommoa mahan paikalla :)


      • TaikisN kirjoitti:

        millaisia ajatuksia..... Niin no, ei sitä kumpua nyt NIIIN paljon tarvi olla että ihan terveysriskin puolelle menee, pieni sievä pehmeä kumpu, ei mitään lommoa mahan paikalla :)

        vatsa ei tietty olisikkaan söde, mutta entäs semmoinen pyykkilauta? Mikä muutoin tähän tautiin olisi sopiva rohto, kun meikä menee(melkein) tolaltaan, kun edes näkeekin puhdasroituisen miehen kropan? Onneksi mulla on se kuva siinä digikamerassa:-)


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        vatsa ei tietty olisikkaan söde, mutta entäs semmoinen pyykkilauta? Mikä muutoin tähän tautiin olisi sopiva rohto, kun meikä menee(melkein) tolaltaan, kun edes näkeekin puhdasroituisen miehen kropan? Onneksi mulla on se kuva siinä digikamerassa:-)

        Sulla on hormoonit ihan sekaisin :D Aivan selkeästi fysiikkasi taistelee "viimeistä taisteluaan" ennen tulevaa seestymisvaihetta jolloin pehmoinen syli alkaakin tuntua maailman ihanimmalta paikalta. Kroppasi kapinoi tulevaa vastaan ja suggeroituu upean mieskropan nähdessään. Miten on....oletko pystynyt pitämään näppisi irti, vai joko ollaan siinä pisteessä että pakkomielle pakottaa vähän nipistämään peffasta ?? *tekee analyyzia*


      • TaikisN kirjoitti:

        Sulla on hormoonit ihan sekaisin :D Aivan selkeästi fysiikkasi taistelee "viimeistä taisteluaan" ennen tulevaa seestymisvaihetta jolloin pehmoinen syli alkaakin tuntua maailman ihanimmalta paikalta. Kroppasi kapinoi tulevaa vastaan ja suggeroituu upean mieskropan nähdessään. Miten on....oletko pystynyt pitämään näppisi irti, vai joko ollaan siinä pisteessä että pakkomielle pakottaa vähän nipistämään peffasta ?? *tekee analyyzia*

        'näkee itsensä nipistelemässä köriläitten tiukkoja peppuja* Kait tää menee joskus ohi??? Tai joskos vois hiukka huvrvitella ennen rauhoittumista *suggeroituu lisävolyymillä*?


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        'näkee itsensä nipistelemässä köriläitten tiukkoja peppuja* Kait tää menee joskus ohi??? Tai joskos vois hiukka huvrvitella ennen rauhoittumista *suggeroituu lisävolyymillä*?

        anna palaa vaan, niin kauan kun intoa riittää. Nyt ei kannata säästellä !! :))
        On sitten kiikkustuolissa mitä muistella


    • Mil-laN

      ...löytänyt, menimme naimisiin, en unelmoi, on olemassa, luulen olevani, en kelpuuta.

      Mieheni on ihanteeni...herrasmies, mutta hyvällä maulla samalla renttu...hellä, huomaavainen, rehellinen, huumorintajuinen ja osaa tarttua vasaraan.:)

      • onnittelut! Vasara varsinkin on tärkee pointi:-


      • Mil-laN
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        onnittelut! Vasara varsinkin on tärkee pointi:-

        ...vasaraa on tärkee pointti, sillä jos miehellä ei vasara pysy kädessä eikä muutkaan työkalut, niin siitä on ihannemies kaukana.:)


    • unelmamies olis sellanen,joka palvois mua.Auttelis kotihommissa ja tekis mun puolesta muutakin ihanaa.Ei tölläis telkkaria koko ajan,vaan viihdyttäis mua aina kun omilta miljoonabisneksiltään ehtisi.

      Tuollaisia miehiä varmasti on olemassa,mutta ei suomessa.

      Mä itse olen todellinen ihannekumppani.Parempaa ei voi löytää..

      • Siis, jos mikäli ja sikäli miehellä olisi miljoonabisneksiä, niin eiköpä hän voisi palkata sinulle sisäkön, kamarineidon, autonkuljettaja, pukijan, siivoojan ja talonmiehen? Tietysti tälläisen löytyminen olisi lähinnä lottovoitto, mutta lotota voisi ilman miestäkin. Edelleenkin voisit olla se paras ihannekumppani itse ja lottovoittajalle luulisin tuota viihdykettä olevan tyrkyllä ihan riittävästi:- *näin loogisesti ajateltuna*


      • Miisu.......
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Siis, jos mikäli ja sikäli miehellä olisi miljoonabisneksiä, niin eiköpä hän voisi palkata sinulle sisäkön, kamarineidon, autonkuljettaja, pukijan, siivoojan ja talonmiehen? Tietysti tälläisen löytyminen olisi lähinnä lottovoitto, mutta lotota voisi ilman miestäkin. Edelleenkin voisit olla se paras ihannekumppani itse ja lottovoittajalle luulisin tuota viihdykettä olevan tyrkyllä ihan riittävästi:- *näin loogisesti ajateltuna*

        Sen miehen pitää mua passata ja palvoa..Mitäs mä semmosella ukolla tekisin,jota ei paljoo näkyiskää? ;))


      • Miisu....... kirjoitti:

        Sen miehen pitää mua passata ja palvoa..Mitäs mä semmosella ukolla tekisin,jota ei paljoo näkyiskää? ;))

        Noi miljoonabisneksiä tekevät eivät yleensä ehdi muuta, kuin bisneksiään pohtimaan. Eikös sellainen köyhempi olisi tuolta osin parempi?


    • Putkivalo

      Hukkasin kärryni jo tuossa ekassa lauseessa... onko ihannekumppani löytynyt? Vai haetko vielä ihannetta?

      -joko olet löytänyt
      Olen. Olen. Ja olen.

      -kuinka jutussa kävi
      Ei se taukki sitä tajunnut :/ Minkäkokoisella paistinpannulla saisin hänet tajuamaan sen?

      -vieläkö unelmoit
      Every day

      -onko sellaista edes olemassa
      On! Ononononon!

      -uskoisitko itse olevasi
      Perfetto :)) kysytkin......

      -kelpuutatko jonkun, vaikka sinnepäin
      Olis niin kivaa vastata rehdisti että EN! Johtuisko kuitenkin siitä ettei niitä "sinnepäin" tulijoita kauheesti ole oven takana ;))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe