Ei paljon boikotoinnit auta...hassun hauskoja uhkailijoita...ja uhkaillaan vielä tosi hyvää asiakasta. Toimenkuvahan on kyllä kotisivuilla asiakashallinta. Haudassa ei kuulemma enää hallita...ei edes jälkikasvua...kuolinpesää vaan. Luulevatko ne että jää vielä pesäänkin jotain.
Intrum, Lindorff, Ok-perintä...BOIKOTTIIN
42
2970
Vastaukset
- laskunlähettäjä
Tulee tutuksi perintätoimistot jos et hoida maksujasi.Hyvä että perintätoimistot ovat olemassa, saa asiakkailta rahat pois jos eivät hoida laskujaan.
- Pökkelökääpä
muitten asioista kaiken. Myös laskujen maksamattomuudesta. Onkohan juopotellut, onkohan elänyt yli varojen?? Mistäs tiiät mistä ihmisten velat on alkaneet kasaantua alunperin. Olisko 90-luvun pankkiirien söhellykset mitkä nosti mm. perheitten asuntolainat pilviin. Hyvä että sulla oli silloin raha-asiat hyvällä tolalla, niin et joutunut koskaan perintätoimistojen armoille. Vai olitko vielä kakara vai oletko sitä isoa ikäluokkaa upeelta nousukaudelta. Samapa tuo. Uskallatko silmästä silmään mennä jollekkin velkaantuneelle laskujen ajallaan maksamisesta. Tuskin. Lueppa hiukan yleisesti näitä viestiketjuja, heittäydy inhimillisesti toisen osaan. Ehkä tuokin on maksanut veroa tai ehkä tuokaan ei ole mikään doku. Pystytkö. On mulla lapsiakin silloin syntynyt (eikö olisi saanut tehdä...soo soo, ensin velat pois ja sitten vasta lapsia). Oon muuten maksanut niitä verojakin. Jos sun mielestä on kiva, että on perintätoimistoja, niin mä en toivois edes tommoselle ihmiselle kuin sinä moista kohtaloa. Mä en ole enää siinä iässä, että kannattaa neuvoa miten laskut maksetaan. Meillä köyhillä on yleensä nuppi kunnossa muuten, kun sitä joutuu olemaan niin kekseliäs. Älä istu liikaa koneella vai eikö oo mitään tekemistä.
- Grrrgrrrr
Minun nimeäni muistuttavalla nimellä oli tilattu Ifolorista kuvia 40 eurolla, jota Lindorff oli ryhtynyt perimään oikeusteitse. Osoite, johon tavarat oli toimitettu oli lisäksi täysin eri puolella Suomea kuin minä. En ole edes eläessäni käynyt kyseisellä paikkakunnalla. En myöskään ole koskaan tilannut mitään Ifolorista - enkä tilaa. Asian selvittely on vienyt runsaasti rahaa, aikaa ja aiheuttanut suuria ongelmia (minun ja yritykseni luottotiedot olivat vaarassa), mutta Lindoff ei koe olevansa vastuussa siitä, että heidän surkea salapoliisin työnsä on johtanut täysin syyttömän ihmisen jäljille. Vaikka tein nimissäni tuotteita tilanneesta henkilöstä poliisille tutkintapyynnön ja todistin väestörekisteriotteella virallisen nimeni ja asuinpaikkani niin asiakaspalvelu oli ala-arvoista ja minua syytettiin edelleen laskun maksamatta jättämisestä.
- Tietoa kaipaava4
Entä Lindorff,samat kysymykset?
- Pökkelökääpä
Se on Intrum Justitia. Meidän perheessä sille on tullut vuosien myötä paljon nimia. Justika, Intrum tutum...nykyään se on vaan tutummi. Mun käsittääkseni se on Ruotsissa se pääpaikka. Toimii kai 24 maassa euroopassa. Suomen liikevaihto oli kait 44 miljoonaan viimevuonna ja 300 työntekijää. Toimenkuva on asiakashallinta. Ne tekee kauheeta kauppaa laskuilla sano ulos-ottomies meille. Täyttääpi 100 vuotta ens vuonna ja aion kyllä kauniin kortin lähettää...euroopan vanhimpana perintäfirmana mainostaa itteään toimeksiantajille. Kaupankäyntiä on aina ollut ja pitää ollakkin, mutta kun sitä käydään ihmisten ahdingolla niin on se ihan sieltä. Mua kiinnostais kauheesti omistajat. Oon melko varma (omaa ajattelua), että siinä on pakko olla jotain kytkyjä poliitikkoihin, koska ei olisi varmaan sallittua muuten. Käräjä-oikeuteen ne lähetti yhen laskun, minkä maksoin vähän myöhässä niille. Soitin asiasta, mutta ei ne suostuneet ottamaan pois siitä kun sen maksetun osuuden. Nyt siis oikeuden käsittelyyn menee niitten kulut. Rosikseen niitten lähettämä lappu maksaa aina asianosaiselle lisää 210 euroo. Siis ne karhuaa sitä ja 45 euron perintäkuluja sitä kautta...ja muutamaa kirjeen lähetystä 10 euroo. Kun soitin käräjä-oikeuteen, niin ne saa tehdä noin. Virkailija sanoi, että nyt taantuma aikana niillä menee (perintäfirmoilla) tosi hyvin ja vuosia jälkeenpäin. Pitäiskö ostaa osakkeita...heh. Ruotsissa se on ainakin pörssiyhtiö. Tässä vähän tietoa...ainakin jotain sinne päin.
- Sovittelija 68
Pökkelökääpä kirjoitti:
Se on Intrum Justitia. Meidän perheessä sille on tullut vuosien myötä paljon nimia. Justika, Intrum tutum...nykyään se on vaan tutummi. Mun käsittääkseni se on Ruotsissa se pääpaikka. Toimii kai 24 maassa euroopassa. Suomen liikevaihto oli kait 44 miljoonaan viimevuonna ja 300 työntekijää. Toimenkuva on asiakashallinta. Ne tekee kauheeta kauppaa laskuilla sano ulos-ottomies meille. Täyttääpi 100 vuotta ens vuonna ja aion kyllä kauniin kortin lähettää...euroopan vanhimpana perintäfirmana mainostaa itteään toimeksiantajille. Kaupankäyntiä on aina ollut ja pitää ollakkin, mutta kun sitä käydään ihmisten ahdingolla niin on se ihan sieltä. Mua kiinnostais kauheesti omistajat. Oon melko varma (omaa ajattelua), että siinä on pakko olla jotain kytkyjä poliitikkoihin, koska ei olisi varmaan sallittua muuten. Käräjä-oikeuteen ne lähetti yhen laskun, minkä maksoin vähän myöhässä niille. Soitin asiasta, mutta ei ne suostuneet ottamaan pois siitä kun sen maksetun osuuden. Nyt siis oikeuden käsittelyyn menee niitten kulut. Rosikseen niitten lähettämä lappu maksaa aina asianosaiselle lisää 210 euroo. Siis ne karhuaa sitä ja 45 euron perintäkuluja sitä kautta...ja muutamaa kirjeen lähetystä 10 euroo. Kun soitin käräjä-oikeuteen, niin ne saa tehdä noin. Virkailija sanoi, että nyt taantuma aikana niillä menee (perintäfirmoilla) tosi hyvin ja vuosia jälkeenpäin. Pitäiskö ostaa osakkeita...heh. Ruotsissa se on ainakin pörssiyhtiö. Tässä vähän tietoa...ainakin jotain sinne päin.
Sovitelkaa laskuille ajoissa uusi eräpäivä.Näin säästytään monelta ikävältä asialta kuten perinnältä ja ulosotolta. Monesti luottotiedot menevät ihan parin kymmenen euron "pikku laskun" takia ja perintäkulutkin ovat moninkertaiset. Käsittääkseni perintätoimistonkin kanssa voidaan sovitella maksusta,mutta taas jos ollaan liikkeellä hyvissä ajoin ennen eräpäivää. Harmittaa kun varsinkin nuorilla luottohäiriöt lisääntyvät huimasti. Luottotietojen menettäminen kestää usein vuosia ja voi estää jopa vuokra asunnon saamisen. Puhelinsoitto ja asiallinen kysyminen mahdollisesta eräpäivän muuttamisesta myöhemmäksi ajankohdaksi. Onnistuu sovittelemalla uskokaa pois! Kokemusta on. Kaikilla on joskus tai usein rahan kanssa tiukempaa,mutta luottotietojansa ei kannata menettää turhaan.
- laskunlähettäjä
Pökkelökääpä kirjoitti:
Varmasti saa hankaluuksia jos ei hoida asioita,ei edes siinä vaiheessa kun perintätoimistot lähettää ensimmäisen kirjeensä.Se että laittaa päänsä perseeseensä ei asiaa auta.Hoida asiasi ja sovittele niitä maksujasi ajoissa,eikä vasta sitten kun ulosottomies vie kolmasosan palkastasi.Meneehän ne laskut oikeuteen jos et maksa etkä ilmoittele itsestäsi mitään.Ei tässä maassa ole joulupukkeja jotka hoitavat muiden maksut,ne pitää itse hoitaa,tavalla tai toisella.
- Pökkelökääpä
laskunlähettäjä kirjoitti:
Varmasti saa hankaluuksia jos ei hoida asioita,ei edes siinä vaiheessa kun perintätoimistot lähettää ensimmäisen kirjeensä.Se että laittaa päänsä perseeseensä ei asiaa auta.Hoida asiasi ja sovittele niitä maksujasi ajoissa,eikä vasta sitten kun ulosottomies vie kolmasosan palkastasi.Meneehän ne laskut oikeuteen jos et maksa etkä ilmoittele itsestäsi mitään.Ei tässä maassa ole joulupukkeja jotka hoitavat muiden maksut,ne pitää itse hoitaa,tavalla tai toisella.
Ei aina ole kysymys muutamista maksamattomista laskuista. Tosi monella kierre alkoi 20 vuotta sitten pankkien monopolipelistä. Niistä ei voi syyttää velallista. Tuntuu, ettei monelle edes välähdä mikä on nuorelle tilanne...tai vanhemmalle, kun asuntolainan korot nousee yhtäkkii 17 %. Lainoissa yleensä on takaajat. Itse en halunnut niille jättää, vaikka melkein jouduin. Selvisin sillä, että maksoin korkoa lainoilla ja sitten korkoa korolle ja korolle ja korolle. Olisi ollut järkevää laittaa takaajat maksamaan, mutta omatunto ei olisi kestänyt. Silloin jäi vakuutukset, puhelimet, sähköt jne. maksamatta. Sitten ne siirtyy perintään ja helvetti alkaa. Sähköttä eläminen ei ollut mitään verrattuna perintätoimistojen kiusaamiseen. Lama oli sen sortin henkinen kärsimys monille...aiheutti itsemurha piikinkin käyriin...että perintätoimistot oli vielä pahempaa. Miten ne porskutteli hirmu kuluilla. Katsohan perintäpykäliä, miten ne on uudelleen rukattuja 2000 luvulla. Ne ei silloin olleet samoja. Nyt niitä ei kyllä noudateta...esim. 1 ja 4 pykälää varsinkaan. Täytyy tehdä jotain kun jaksaa. Jaksaminenkin on rajallista kun ei oo enää kovinkaan nuori. Älä arvostele muita laskunlähettäjä...lähetä vaan laskuja. Saat yleensä rahasi paremmin itsellesi, jos olet inhimillinen, etkä uhkaile perintätoimistoilla. Toi oli vinkki vinkeä
- Aktiv Kapital
pääs perseeseen. Kai sun mielestä on sairaalloisen kivaa kun jotkut on velkaantuneita ties minkä takia. Juhli vaikka shamppanjan kera, että on niin ihania firmoja kuin perintäfirmat. Osta vaikka osakkeita (ruotsista vaikka), koska ne on hyvä sijoitus. Arvostele ja nyrpistele muille ihmisille, joilla ei näennäisesti mene hyvin sun mielestä. Ei meidän ainakaan pidä päätä perseeseen työntää. Opettele käytöstapoja, vai eikö ole aikaa. Yökötys sentään.
- Asiantiuntija
Aktiv Kapital kirjoitti:
pääs perseeseen. Kai sun mielestä on sairaalloisen kivaa kun jotkut on velkaantuneita ties minkä takia. Juhli vaikka shamppanjan kera, että on niin ihania firmoja kuin perintäfirmat. Osta vaikka osakkeita (ruotsista vaikka), koska ne on hyvä sijoitus. Arvostele ja nyrpistele muille ihmisille, joilla ei näennäisesti mene hyvin sun mielestä. Ei meidän ainakaan pidä päätä perseeseen työntää. Opettele käytöstapoja, vai eikö ole aikaa. Yökötys sentään.
Usein ainakin viivästyskorko on kuluttajalle suunatuissa laskuissa väärin.
Jos ei sitä oikeaa kuluttajalle suunattua viiivästyskorkoa tiedä ei sitä kannata laitaa laskuun ollenkaan. - Luottokelpoinen
Asiantiuntija kirjoitti:
Usein ainakin viivästyskorko on kuluttajalle suunatuissa laskuissa väärin.
Jos ei sitä oikeaa kuluttajalle suunattua viiivästyskorkoa tiedä ei sitä kannata laitaa laskuun ollenkaan.Kaikille perintätoimistoille löytyy toimeksiantajia. Alalla lienee työtä enemmän kuin kohtuudella ehtisivät tehdä. Hinnalla ei tarvitse kilpailla eikä juuri muullakaan.
Asiat ja toimet saattaa olla aivan laillisia, mutta onko toimintatapa moraallisesti ja eettisesti asiallisia. Rahastuksen suuruus ja määrä on kyseenalainen.
Asioiden hoitamiselle voisi löytyä moraalisempiakin keinoja.
Asian hoitamismalli riippuu kyllä molemmista osapuolista.
Neuvotelkaa. Yli varojen eläminen on kohtalokasta mutta sen välttäminen on joskus mahdotonta!!
Maksuhäiriösenkin asiakkaan menetys ei ole yritykselle hyväksi! - Pökkelökääpä
Luottokelpoinen kirjoitti:
Kaikille perintätoimistoille löytyy toimeksiantajia. Alalla lienee työtä enemmän kuin kohtuudella ehtisivät tehdä. Hinnalla ei tarvitse kilpailla eikä juuri muullakaan.
Asiat ja toimet saattaa olla aivan laillisia, mutta onko toimintatapa moraallisesti ja eettisesti asiallisia. Rahastuksen suuruus ja määrä on kyseenalainen.
Asioiden hoitamiselle voisi löytyä moraalisempiakin keinoja.
Asian hoitamismalli riippuu kyllä molemmista osapuolista.
Neuvotelkaa. Yli varojen eläminen on kohtalokasta mutta sen välttäminen on joskus mahdotonta!!
Maksuhäiriösenkin asiakkaan menetys ei ole yritykselle hyväksi!"liiketoimintaa". Tosi kyseenalaista. 44 miljoonan liikevaihto oli intrumilla (300 työntekijää) ja suurin osa puhelimeen vastaavia asiakaspalvelijoita...niitä siellä tarvitaan. Lindorff liikevaihto 77 miljoonaa 400 työntekijää...toi oli vaan suomen osuus. Koska tää riisto on sallittua, niin joku pikkuinen pala sisälläni sanoo, että nää firmat kytkeytyy jollain tavalla politikkoihin tai muihin niihin vaikuttaviin tyyppeihin. Tietysti niiltä kai verojakin valtiolle tulee, mutta myös kuluja mielenterveydestä saneerauksiin asti. Uskon, että suurin osa suomalaisista ei ole kevytkenkäisiä...niin kuin on näköjään keskusteluissa tapana luulla. Monilla on takana oikeat masennukset ja tuhannet itkut ja väännöt, anelut ja nöyrtymiset. jne. Mä en tunne ainuttakaan näiltä tiimoilta, joka kehuskelee näillä asioilla...tahallaan jätin kaiken muille. "Vertaistukee" ollaan toisiltamme saatu ja uskomatonta mutta totta...joskus jopa toivoa, mikä voi taas kaatua kun uskaltaa postiluukun aukaista. Meillä sekin avataan sunnuntaina, tiistaina ja torstaina. Jos lapset hakee postin, niin me ei kosketa niihin kuin kolmena päivänä. Ihan hyvä konsti hiukan itseään säästää ja aamulla jo päättää, että jees...postivapaapäivä.
- laskunlähettäjä
Aktiv Kapital kirjoitti:
En laita päätä perseeseen vaan hoidan laskuni.Mistä saat käsityksen että nautin siitä kun muilla on vaikeaa.Ja shamppanjaan ei ole varaa.Sulla luetun ymmärtämisessä on näköjään vaikeuksia.Helvettiäkö perintätoimistoja mollaatte,niitä tarvitaan että saadaan sellaisilta rahat pois jotka eivät muuten halua maksaa.Jokaisen asiakkaan laitan perintään jos ei maksa laskuaan.Välillä tulee vastaan sitten näitä jotka ostavat ja ostavat kuitenkin tietäen ettei heillä ole aikomustakaan maksaa.Sellaisia ei sitten kannata laittaa käräjien kautta ulosottoon kun siellä on jo ennestään tuhansia ja taas tuhansia ulosotossa.Eli MINÄ jään sitten maksumieheksi.Näinkö se sitten pitää mennä,aktiv kapital?
- Aktiv Kapital
En laita päätä perseeseen vaan hoidan laskuni.Mistä saat käsityksen että nautin siitä kun muilla on vaikeaa.Ja shamppanjaan ei ole varaa.Sulla luetun ymmärtämisessä on näköjään vaikeuksia.Helvettiäkö perintätoimistoja mollaatte,niitä tarvitaan että saadaan sellaisilta rahat pois jotka eivät muuten halua maksaa.Jokaisen asiakkaan laitan perintään jos ei maksa laskuaan.Välillä tulee vastaan sitten näitä jotka ostavat ja ostavat kuitenkin tietäen ettei heillä ole aikomustakaan maksaa.Sellaisia ei sitten kannata laittaa käräjien kautta ulosottoon kun siellä on jo ennestään tuhansia ja taas tuhansia ulosotossa.Eli MINÄ jään sitten maksumieheksi.Näinkö se sitten pitää mennä,aktiv kapital?
Luuletko, että kukaan ei halua maksaa. Ehkä jotkut haluaakin, niinkuin minäkin. Olen yrittäjä niinkuin sinäkin. Mullekkaan ei kaikki maksa. Minä maksan sitten ne. Oletkohan saanut rahojasi perinnän kautta. Ne ottaa itse ensin hulppeat kulut, ja sitten jälkijunassa saa vasta se jolle ollaan velkaa. Mä en laita koskaan perintätoimistoon. Helpommin saa sähköpostilla. Ihmiset unohtelee ja ovat ihan halukkaita maksamaan. Lasku voi olla hävinnyt. Mulla on loppujen lopuksi kolme asiakasta kolmeen vuoteen semmosia, millä ei ollut aikomus maksaa. Kukaan ei halua perinnän kautta maksaa. Jo oikeudenkäynti kulut on 210 euroo, kaikki muut kulut. Jos mä saisin tommosia kuluja niiltä jotka ei aiokkaan maksaa niin kappas. Asiakas tulee epätoivoseks kulujen kanssa, eikä niille mitään mahda. Kannattaako vähän kysyä tilannetta, ennen kun ottaa perinnän ja vielä ulkolaisilta firmoilta. Inhimillisyyttä tässä tarvii käyttää. Mäkin yritän maksaa ja maksaa tällä työlläni, enkä ole ollenkaan aikonut jättää hoitamatta. Mutta kun väärin perustein pyydetään ja liikaa, niin se on ihan paskaa. Elähän pidä asiakkaita, vaan lopeta yritys, jos et ole yhtään inhimillinen tai älä lähetä laskulla, niin pääset perinnästä eroon. Taidat tykätä noista perintäfirmoista. Älä yleistä vaan ota selvää. Perehdy niitten pykäliin. Mä oon aina hoitanut laskuni, vaikka viiveellä. Eikä mulla ole ollenkaan mitään suomenkielen ymmärtämis vaikeuksia. Sun kaytös on vaan kummaa. En ihmettele jos joudut niitä hienoja firmoja laskuilles. Pitäisköhän muuttaa tyyliä.
- laskunlähettäjä
Aktiv Kapital kirjoitti:
Luuletko, että kukaan ei halua maksaa. Ehkä jotkut haluaakin, niinkuin minäkin. Olen yrittäjä niinkuin sinäkin. Mullekkaan ei kaikki maksa. Minä maksan sitten ne. Oletkohan saanut rahojasi perinnän kautta. Ne ottaa itse ensin hulppeat kulut, ja sitten jälkijunassa saa vasta se jolle ollaan velkaa. Mä en laita koskaan perintätoimistoon. Helpommin saa sähköpostilla. Ihmiset unohtelee ja ovat ihan halukkaita maksamaan. Lasku voi olla hävinnyt. Mulla on loppujen lopuksi kolme asiakasta kolmeen vuoteen semmosia, millä ei ollut aikomus maksaa. Kukaan ei halua perinnän kautta maksaa. Jo oikeudenkäynti kulut on 210 euroo, kaikki muut kulut. Jos mä saisin tommosia kuluja niiltä jotka ei aiokkaan maksaa niin kappas. Asiakas tulee epätoivoseks kulujen kanssa, eikä niille mitään mahda. Kannattaako vähän kysyä tilannetta, ennen kun ottaa perinnän ja vielä ulkolaisilta firmoilta. Inhimillisyyttä tässä tarvii käyttää. Mäkin yritän maksaa ja maksaa tällä työlläni, enkä ole ollenkaan aikonut jättää hoitamatta. Mutta kun väärin perustein pyydetään ja liikaa, niin se on ihan paskaa. Elähän pidä asiakkaita, vaan lopeta yritys, jos et ole yhtään inhimillinen tai älä lähetä laskulla, niin pääset perinnästä eroon. Taidat tykätä noista perintäfirmoista. Älä yleistä vaan ota selvää. Perehdy niitten pykäliin. Mä oon aina hoitanut laskuni, vaikka viiveellä. Eikä mulla ole ollenkaan mitään suomenkielen ymmärtämis vaikeuksia. Sun kaytös on vaan kummaa. En ihmettele jos joudut niitä hienoja firmoja laskuilles. Pitäisköhän muuttaa tyyliä.
Ensinnäkin,olen saanut rahojani perinnän kautta.Toiseksi,ei multa perintäyhtiö ota mitään ylimääräistä,asiakashan ne perintäkulut maksaa.Eikä ole mitään kiinteitä vuosimaksuja.Luuletko tosiaan että laitan laskun heti perintään jos ei asiakas maksa.Kyllä se asiakas ensin saa vähintään 2 muistutuslaskua,joista en sitten ota mitään huomautusmaksuja.Ja maksuajoista on päästy aina sopuun jos asiakas on sitä tarvinnut.Mutta se semmoset vatipäät jotka ei niitä asiallisesti hoida niin varmasti lähtevät perintään.Ja miten niin ulkolaisia firmoja?Käytän kyllä ihan kotimaista.Enpä ole koskaan kuullut että perintätoimisto perisi rahoja ilman oikeutusta.Ja vielä liikaa.Ei mulla ole mitään tarvetta muuttaa tyyliäni,hoidan työni ja asiakas maksaa laskun,niin ollaan molemmat tyytyväisiä.
- Aktiv Kapital
Ensinnäkin,olen saanut rahojani perinnän kautta.Toiseksi,ei multa perintäyhtiö ota mitään ylimääräistä,asiakashan ne perintäkulut maksaa.Eikä ole mitään kiinteitä vuosimaksuja.Luuletko tosiaan että laitan laskun heti perintään jos ei asiakas maksa.Kyllä se asiakas ensin saa vähintään 2 muistutuslaskua,joista en sitten ota mitään huomautusmaksuja.Ja maksuajoista on päästy aina sopuun jos asiakas on sitä tarvinnut.Mutta se semmoset vatipäät jotka ei niitä asiallisesti hoida niin varmasti lähtevät perintään.Ja miten niin ulkolaisia firmoja?Käytän kyllä ihan kotimaista.Enpä ole koskaan kuullut että perintätoimisto perisi rahoja ilman oikeutusta.Ja vielä liikaa.Ei mulla ole mitään tarvetta muuttaa tyyliäni,hoidan työni ja asiakas maksaa laskun,niin ollaan molemmat tyytyväisiä.
Katso omistus-suhteita Intrum ja Lindorff linjalta. Ehkä käytät sitten jotain inhimillisempiä firmoja ja kotimaisia, jos niitä on. Mikset lähetä etukäteen laskua ja sitten vasta tuotetta, niin ei jää kutsumasi vatipäät luottotappioiksi. Mainitsit aiemmin, että niillä on jo pilvin pimein ulos-otossa juttuja, ettet saa rahojasi. Oliskohan ihan oma vikasi, että myyt laskulla niille. Saat ne tiedot ihan helposti, niin ei tarvii ylläpitää perintätoimistoja ja haukkua täällä ihmisiä joilla on vaikeuksia. Sulla taitaa itellä olla jotain vaikeuksia kun olet niin hanakkaasti arvostelemassa ja yleistämässä kaikkia. Perintätoimistojen kulut on ihan persauksesta. Niillä on eri kulut joka tyypille. Riippuu onko työssä, omistaako talon vai onko opiskelija tai työtön. Mua kohtaan on tehty niin paljon pykälien vastaista perintää, enkä saa papereitani sieltä jo maksetuista...en millään keinolla, joten nyt täytyi sitten ottaa lakimies asialle. Siinä jo yksi pointti niitten "hyvyydestä". Jos joltain hävii kuitti maksetusta, sitä et saa sieltä. Mulla on siellä 15 vuoden kuitit ja olen vaan maksanut ja maksanut ja aina vaan maksanut ja aina vaan olen niille velkaa. Miksiköhän ne ei anna Intrumista lappusia. Lindorffilta sain. Ei ole puhtaat jauhot pussissa. Otahan selvää asioista ja jos olet ottanut, niin on sulla lajitovereitasi kohtaan aikamoinen inho. Kuka mistäkin firmoista tykkää. Toivottavasti sulla pyyhkii niin hyvin loppuelämäsi, että et joudu niitten hampaisiin tai vaikapa tule kipeäksi. Elämä on sattumanvaraista. Onko elämäsi niin helppoa, ettei joudu aivoja käyttämään muuhun kuin miten tässä vähän näpäyttelisi netti keskusteluissa tyyppejä. Muuta vaikka yrityksesi laskutusta, niin ei ole mainitsemiasi vatipäitä elämääsi hankaloittamassa. Ja keskity aivovoimisteluun...tutkittu juttu, että pitää tehdä jotain positiivista, molemmilla käsillä (ei tarkoita tietsikkaa)...Koitahan SELVITÄ vittumaisista asiakkaistasi.
- laskunlähettäjä
Aktiv Kapital kirjoitti:
Katso omistus-suhteita Intrum ja Lindorff linjalta. Ehkä käytät sitten jotain inhimillisempiä firmoja ja kotimaisia, jos niitä on. Mikset lähetä etukäteen laskua ja sitten vasta tuotetta, niin ei jää kutsumasi vatipäät luottotappioiksi. Mainitsit aiemmin, että niillä on jo pilvin pimein ulos-otossa juttuja, ettet saa rahojasi. Oliskohan ihan oma vikasi, että myyt laskulla niille. Saat ne tiedot ihan helposti, niin ei tarvii ylläpitää perintätoimistoja ja haukkua täällä ihmisiä joilla on vaikeuksia. Sulla taitaa itellä olla jotain vaikeuksia kun olet niin hanakkaasti arvostelemassa ja yleistämässä kaikkia. Perintätoimistojen kulut on ihan persauksesta. Niillä on eri kulut joka tyypille. Riippuu onko työssä, omistaako talon vai onko opiskelija tai työtön. Mua kohtaan on tehty niin paljon pykälien vastaista perintää, enkä saa papereitani sieltä jo maksetuista...en millään keinolla, joten nyt täytyi sitten ottaa lakimies asialle. Siinä jo yksi pointti niitten "hyvyydestä". Jos joltain hävii kuitti maksetusta, sitä et saa sieltä. Mulla on siellä 15 vuoden kuitit ja olen vaan maksanut ja maksanut ja aina vaan maksanut ja aina vaan olen niille velkaa. Miksiköhän ne ei anna Intrumista lappusia. Lindorffilta sain. Ei ole puhtaat jauhot pussissa. Otahan selvää asioista ja jos olet ottanut, niin on sulla lajitovereitasi kohtaan aikamoinen inho. Kuka mistäkin firmoista tykkää. Toivottavasti sulla pyyhkii niin hyvin loppuelämäsi, että et joudu niitten hampaisiin tai vaikapa tule kipeäksi. Elämä on sattumanvaraista. Onko elämäsi niin helppoa, ettei joudu aivoja käyttämään muuhun kuin miten tässä vähän näpäyttelisi netti keskusteluissa tyyppejä. Muuta vaikka yrityksesi laskutusta, niin ei ole mainitsemiasi vatipäitä elämääsi hankaloittamassa. Ja keskity aivovoimisteluun...tutkittu juttu, että pitää tehdä jotain positiivista, molemmilla käsillä (ei tarkoita tietsikkaa)...Koitahan SELVITÄ vittumaisista asiakkaistasi.
Kyllä sulla on ainakin vaikea elämä.Kaikki on niin negatiivista.Jatkan kyllä valitsemallani linjalla koska olen siihen tyytyväinen,muutamista "vatipäistä" huolimatta.
- Aktiv Kapital
Kyllä sulla on ainakin vaikea elämä.Kaikki on niin negatiivista.Jatkan kyllä valitsemallani linjalla koska olen siihen tyytyväinen,muutamista "vatipäistä" huolimatta.
kuuluukin olla. En ole ollenkaan negatiivinen tyyppi. Päinvastoin. Tommoset vatipäät kuin sinä, niin eivät kuulu parhaimpiin tuttuihin. En yleensäkkään pidä semmoisista ihmisistä, joiden oma mielipide kaikesta on ainoa oikea. No kaikki taaplaa tyylillään. Älä enää suotta tähän kirjottele tai saahan sitä. Mun keskustelut loppu nyt. Jonnin joutavaa. Koitahan oppia semmonen juttu elämässäsi, että tommonen arvostelu jättää pian yksin ihmisen. Luulen kuitenkin, että olet ihan päinvastainen oikeessa elämässä, niinkuin monet muutkin. Virtuaalisesti voidaan tietää kaikki asiat. Parempaa jatkoa. Muista että hymy on pikku pala sydäntä...
- Some day...
Aktiv Kapital kirjoitti:
kuuluukin olla. En ole ollenkaan negatiivinen tyyppi. Päinvastoin. Tommoset vatipäät kuin sinä, niin eivät kuulu parhaimpiin tuttuihin. En yleensäkkään pidä semmoisista ihmisistä, joiden oma mielipide kaikesta on ainoa oikea. No kaikki taaplaa tyylillään. Älä enää suotta tähän kirjottele tai saahan sitä. Mun keskustelut loppu nyt. Jonnin joutavaa. Koitahan oppia semmonen juttu elämässäsi, että tommonen arvostelu jättää pian yksin ihmisen. Luulen kuitenkin, että olet ihan päinvastainen oikeessa elämässä, niinkuin monet muutkin. Virtuaalisesti voidaan tietää kaikki asiat. Parempaa jatkoa. Muista että hymy on pikku pala sydäntä...
taistelemaan "laskunlähettäjän" kanssa. Huomaan, että kyseessä on ihminen, jolla näennäisesti on hyvin, mutta ongelmia sisäisesti. Me köyhät ollaan ihmisiä, joitten on pakko käyttää päätään selviytymiseen ja sehän on hyvä, ei tukkeenu aivolohkot. Meillä on myös empatia kyky tallella. Ainahan noita arvostelijoita piisaa ym. tyhjän naureskelijoita. Niillä on pakko olla ainakin yksi heikompi kuin itse on, jota pääsee haukkumaan. Pysyy kai ego jotenkin kunnossa. Ne luulee, että me (vatipäät...hih), otetaan itteemme. Tietäisivätpä miten huvittavaa se on...ainakin vanhan laskupino konkarin mielestä. Huono itsevarmuus paistaa läpi. Tsemppiä.
- laskunlähettäjä
Some day... kirjoitti:
taistelemaan "laskunlähettäjän" kanssa. Huomaan, että kyseessä on ihminen, jolla näennäisesti on hyvin, mutta ongelmia sisäisesti. Me köyhät ollaan ihmisiä, joitten on pakko käyttää päätään selviytymiseen ja sehän on hyvä, ei tukkeenu aivolohkot. Meillä on myös empatia kyky tallella. Ainahan noita arvostelijoita piisaa ym. tyhjän naureskelijoita. Niillä on pakko olla ainakin yksi heikompi kuin itse on, jota pääsee haukkumaan. Pysyy kai ego jotenkin kunnossa. Ne luulee, että me (vatipäät...hih), otetaan itteemme. Tietäisivätpä miten huvittavaa se on...ainakin vanhan laskupino konkarin mielestä. Huono itsevarmuus paistaa läpi. Tsemppiä.
Miksi sä "köyhä" menet ostamaan mitään jos et pysty sitä maksamaan.Vatipäillä tarkotan ihmisiä jotka ostavat palveluita tai tavaroita eivätkä aio edes niitä maksaa.Olette kyllä harvinaisen tyhmiä kun ette ymmärrä kirjoitettua suomen kieltä.Helv.... loiseläjät.
- Some day
Miksi sä "köyhä" menet ostamaan mitään jos et pysty sitä maksamaan.Vatipäillä tarkotan ihmisiä jotka ostavat palveluita tai tavaroita eivätkä aio edes niitä maksaa.Olette kyllä harvinaisen tyhmiä kun ette ymmärrä kirjoitettua suomen kieltä.Helv.... loiseläjät.
se jaksat. En aio lähteä sun kanssasi kinaamaan, koska sulla siihen riittää aikaa. Haukkua osaat. Mistähän sinä päättelet, että mä tilaan, enkä maksa. Ensinnäkään en tilaa mitään muuta kun sähköä ja jotain pakollisia. Harmittaako kun sulta ei kaikki tilaa. Ei tarvitse vastata. Mistähän kuvittelet, että olen ulkolainen tyyppi. Suomalainen olen ja osaan kieltä, sekä ymmärrän luetun. Tyhmäkään en ole. Loiseläjiä ei taida suomessa pahemmin olla. Huomioi fakta, että lähes jokainen tarvitsee jossain vaiheessa sosiaalitukea. Sinäkin viimeistään vanhana, eikä vanhukset ole loiseläjiä. Tyhmät arvostelee ja haukkuu muita, tietämättä mitään niistä. Lueppa edellinen kirjoituksesi, jos et muista. Nyt meni tosi harhaan aivoituksesi. Siitä puhe mistä puute. Jos ei ryve rahassa, niin ei se meinaa sitä että olis sun loinen. Täällä saa kait kirjottaa mitä haluaa, mutta sanoppa yleisellä paikalla loiseläjäksi tai ... miksi vaan, voit joutua rosikseen kunnianloukkauksesta. Eurot vähän hupenee. Voit joutua vatipääksi...hih
- laskunlähettäjä
Some day kirjoitti:
se jaksat. En aio lähteä sun kanssasi kinaamaan, koska sulla siihen riittää aikaa. Haukkua osaat. Mistähän sinä päättelet, että mä tilaan, enkä maksa. Ensinnäkään en tilaa mitään muuta kun sähköä ja jotain pakollisia. Harmittaako kun sulta ei kaikki tilaa. Ei tarvitse vastata. Mistähän kuvittelet, että olen ulkolainen tyyppi. Suomalainen olen ja osaan kieltä, sekä ymmärrän luetun. Tyhmäkään en ole. Loiseläjiä ei taida suomessa pahemmin olla. Huomioi fakta, että lähes jokainen tarvitsee jossain vaiheessa sosiaalitukea. Sinäkin viimeistään vanhana, eikä vanhukset ole loiseläjiä. Tyhmät arvostelee ja haukkuu muita, tietämättä mitään niistä. Lueppa edellinen kirjoituksesi, jos et muista. Nyt meni tosi harhaan aivoituksesi. Siitä puhe mistä puute. Jos ei ryve rahassa, niin ei se meinaa sitä että olis sun loinen. Täällä saa kait kirjottaa mitä haluaa, mutta sanoppa yleisellä paikalla loiseläjäksi tai ... miksi vaan, voit joutua rosikseen kunnianloukkauksesta. Eurot vähän hupenee. Voit joutua vatipääksi...hih
Kyllä sulla täytyy olla jotain häikkää luetun ymmärtämisessä.Missä kohtaa olen SUA haukkunut vatipääksi tai sellaiseksi joka ei maksa laskujaan tai ulkolaiseksi?MISSÄ?Millä helvetillä sä saat käännettyä mun kirjotukset koskemaan sua?Suomessa todellakin on loiseläjiä.Kaikki juopot,narkkarit ym.ym paskasakki.Ja minähän,kuten sinäkin maksat niiden loiselämisen, veroilla.Miten niin tarvin sosiaalitukea vanhana.Eläke on raha jota maksan kokoajan tuloistani,ei sosiaalitukea.
- Some day
Kyllä sulla täytyy olla jotain häikkää luetun ymmärtämisessä.Missä kohtaa olen SUA haukkunut vatipääksi tai sellaiseksi joka ei maksa laskujaan tai ulkolaiseksi?MISSÄ?Millä helvetillä sä saat käännettyä mun kirjotukset koskemaan sua?Suomessa todellakin on loiseläjiä.Kaikki juopot,narkkarit ym.ym paskasakki.Ja minähän,kuten sinäkin maksat niiden loiselämisen, veroilla.Miten niin tarvin sosiaalitukea vanhana.Eläke on raha jota maksan kokoajan tuloistani,ei sosiaalitukea.
osaat ainakin. Jo on elämä negatiivistä. Jotenkin säälittävää. Silloin kun lukee jotenkin näin : Miksi sä "köyhä" ostelet jne. kohdistuu nimenomaan minuun, koska kommentoit mun kirjoittelua. En vaivaudu enää keskusteluun kanssasi. Taisi olla perintätoimisto boikotti kyseessä alunperin. Luin juttuja mielenkiinnolla, kunnes sun kirjoittelut siellä alkoi ärsyttämään. Oletko koskaan muuten ajatellut kuinka paljon holistit myös maksavat välillistä veroa. Niistä monet ovat maksaneet veroa ennen sairastumistaan ehkä enemmän kuin sinä koskaan. Tätä sairautta löytyy joka yhteiskunta luokasta. Enemmän sun veromarkkoja menee varmaan arkadianmäen "tukiaisiin" ym. urheilukerhoihin kuin nimeämisiisi loiseläjiin. Kuinka joku voi olla noin törkeä muita ihmisiä kohtaan. Muuta pois Suomesta vaikka johonkin veroparatiisiin. Ne ne on kunnon loiseläjiä. Mun mielipide on se, että sun kannattaisi lopettaa jo toi heikompiosaisten tai sairaitten mollaaminen. Meneppä tekemään vaikka jotain hyvää välillä kanssa eläjillesi (loisillesi), niin voit yllättyä. Voi tulla hyvä mieli. Sulla voi olla myös tunnevamma, elikkä puuttuu esim. empatiakyky, niin silloin kannattaa mennä mielenterveyspuolelle. Sekin on sairaus. Antoisaa viikonloppua!
- laskunlähettäjä
Some day kirjoitti:
osaat ainakin. Jo on elämä negatiivistä. Jotenkin säälittävää. Silloin kun lukee jotenkin näin : Miksi sä "köyhä" ostelet jne. kohdistuu nimenomaan minuun, koska kommentoit mun kirjoittelua. En vaivaudu enää keskusteluun kanssasi. Taisi olla perintätoimisto boikotti kyseessä alunperin. Luin juttuja mielenkiinnolla, kunnes sun kirjoittelut siellä alkoi ärsyttämään. Oletko koskaan muuten ajatellut kuinka paljon holistit myös maksavat välillistä veroa. Niistä monet ovat maksaneet veroa ennen sairastumistaan ehkä enemmän kuin sinä koskaan. Tätä sairautta löytyy joka yhteiskunta luokasta. Enemmän sun veromarkkoja menee varmaan arkadianmäen "tukiaisiin" ym. urheilukerhoihin kuin nimeämisiisi loiseläjiin. Kuinka joku voi olla noin törkeä muita ihmisiä kohtaan. Muuta pois Suomesta vaikka johonkin veroparatiisiin. Ne ne on kunnon loiseläjiä. Mun mielipide on se, että sun kannattaisi lopettaa jo toi heikompiosaisten tai sairaitten mollaaminen. Meneppä tekemään vaikka jotain hyvää välillä kanssa eläjillesi (loisillesi), niin voit yllättyä. Voi tulla hyvä mieli. Sulla voi olla myös tunnevamma, elikkä puuttuu esim. empatiakyky, niin silloin kannattaa mennä mielenterveyspuolelle. Sekin on sairaus. Antoisaa viikonloppua!
Mä keskityn vain töiden tekemiseen ja laskujen ja verojen maksamiseen.Saadaan deekuille viinaa,narkkareille "hoitoa" ja rummunnahoille uusia taulutelkkareita.Jätä sinäkin laskusi maksamatta, kyllä mä maksan.Se on moro.
- talousihme
laitetaan pää perseeseen. Oletko joku yli notkea? Ootkos kokeillu, kun tiedät että se ei auta. No ihan hyvä, että olet ottanut selvää asiasta, niin ei tule kokeiltua.
- kotipaikkako
Rahan keräystoimistoja. toimenkuvanaan nyhtää niin paljon kuin ikinä pystyvät...
Ja kaikki on Suomen lakien mukaan:)
Kotipaikka varmaan josskin Kuussa,Avaruudessa tai ainenkin maan ilmakehän ulkopuolella. - aäpcneivn
Mä keskityn vain töiden tekemiseen ja laskujen ja verojen maksamiseen.Saadaan deekuille viinaa,narkkareille "hoitoa" ja rummunnahoille uusia taulutelkkareita.Jätä sinäkin laskusi maksamatta, kyllä mä maksan.Se on moro.
laskunlähettäjä; ei kannata edes vaivautua hermostumaan näille "loiseläjille" sillä melkeinpä kaikissa tapauksissa he saavat omassa päässään sen käännettyä toisten syiksi eivätkä rekisteröi omia virheitä/vikojaan. Kinastelu loppuu lyhyeen muutamalla erittäin yksinkertaisella kysymyksellä. A. Miksi sait perintätoimistolta kirjeen B. Miksi et maksanut laskuasi alunperin? Hyvin yksinkertaisia kysymyksiä mutta harvoin saa yksinkertaisen vastauksen. Nämä "selittelijät" ovat juuri niitä loiseläjiä jotka elävät yli varojensa tai ei alunperinkään ole ollut aikomusta maksaa. Ei ole mitään välimaastoa tai ylimääräisiä selittelyjä. On olemassa niitä jotka maksavat laskunsa ajoissa vaikka viimeisillä rahoillaan ja sitten niitä jotka eivät maksa eli toisin sanoen "loiseläjät". Yksinkertaista mutta totta.
- faktat tiskiin
Aktiv Kapital kirjoitti:
Ota hyvä ihminen asioista selvää asioista ennenkuin puhut potaskaa! kulut eri tyypeille!! perintätoimistossa on kulut kuluttajille sekä yrityksille. Siis kahden eri kategorian kulut. Yrityksen kulut ovat korkeammat, sillä oletetaan että yritys tekee yrityksenä voittoa. Kuluttajille kulut ovat lainmukaiset, joten jos veettää laita lakimuutoshakemus eduskuntaan! Kulut kasvavat sitä mukaan, kun maksuvaatimuskirjeitä ei noteerata vaan juuri työnnetään pää sinne perseeseen. Jos perintätoimistosta tulee kirje, niin silloin "normaalilla" ihmisellä hoksottivet soivat ja tulee "paniikki" ja otetaan yhteyttä perintätoimistoon ja sovitaan asia. Perintätoimiston kanssa voi sopia kohtuullisilla kuluilla maksusuunnitelman, jolloin saadaan lisää maksuaikaa velkaan. Ulosotto velottaa tietyn osan velallisen tuloista sen mukaan onko työtön, eläkeläinen, työssä käyvä, opiskelija jnejne.. Itse olen ollut tyytyväinen perintätoimistojen palveluihin, ei mitään pahaa sanottavaa! Ja se, että oikeudenkäyntikulut 210€ sekä maksuhäiriömerkintä tulevat eivät todellakaan tapahdu yhdessä yössä. Useimmiten siihen menee puoli vuotta ennenkuin tapaukset haastetaan, joten maksuaikaa on ollut! Ei kukaan anna "ilmaista" lainaa ilman kuluja jos maksut vain jätetään maksamatta. Koitahan mennä pankkiin hakemaan lainaa ja olla puolivuotta sitä maksamatta, ilman kuluja. Et varmasti mistää korotonta luottoa saa!! Toki perintätoimistoja on erilaisia, mutta kulut ovat samat lainmukaiset, toimintatavat ja mallit voivat olla erilaisia sekä joustavuus.. mutta koko tän "avautumisen" pointti on, että OTA SELVÄÄ ASOISTA ennenkuin täällä keskustelupalstalla paasaat asioista, joista sulla selkeästi on vain yksi kuplassa syntynyt mielipide!
- Luovuttaja
pesään. Lapsille ei mitään, vain perintätoimistoille ulos-oton kera. Parempi kuolleena, kun elää enää sen takia, että palkkansa antaa noille. Lapset on kasvatettu aikuiseksi. Niilläkin olisi ollut varmaan parempi lapsuus, jos olisi edes vähän jäänyt rahaa tai olisi kerinnyt olemaan kotona. Kokopäivätyö ja osa-aika työ ei riittänyt siihen, että olisi saanut perinnät maksettua. Aina vaan luulee, että pystyy maksamaan ne ulos elämästään. No tyhmyydestä sakotetaan. Asiakashallinta, niinkuin sanoit, on hallinnut mun perhettä ainakin 15 vuotta. Miksi tämmöinen sallitaan suomessa. Onkohan tässäkin jotain korruptiota, niinkuin näyttää olevan kansanedustajilla nykyään. Ei maksajat ole mitään yksittäisiä ihmisiä aina. Meillä on ainakin kärsinyt koko perhe. Ei pelkästään rahapulasta, vaan itkuista ja hampaitten kiristelustä myös. Nyt jossittelen ja mietin olisinko jaksanut ennen tehdä enemmän töitä jne. Myöhäistä...tiedän. Huono omatunto "huono äiti", en ole ollut tarpeeksi lasten kanssa. Lapset kyllä ymmärtää, ainakin ne on niin sanoneet. Olen aina rakastanut lapsiani ja halunnut niille parasta. Lindorff vaan meni edelle. Olisin voinut olla käymättä töissä, koska siitä ei paljon ole käteen jäänyt. Työttömyyskorvauksista ei kai ulos-otto vie. Tekisin toisin nyt, jos uudelleen voisi elämänsä alottaa siitä kohdasta, milloin meidän kimppuun käytiin. Jälkiviisautta. Mistä enää saan voimaa omaan elämään. Ei huvita mennä töihin, koska saan varmaan saman rahan niillä korvauksillakin käteen. Oon aina vaan tottunut tekemään töitä. Johtopäätös tästä on, että Lindorff vie multa hengen tai työpaikan. Jos päätän jonain päivänä lähteä täältä oman käden kautta, niin teen sen niin, että kirjjeessä lukee Lindorff ja tekotapa tulee olemaan joku semmoinen, että asia tulee julkiseksi. Itse en enää hyödy siitä, mutta moni muu voi saada paremman elämän.
- Vertainen
Jotenkin niin tuttua. Meille pitäisi olla joku vertaistuki esim. Perintätoimistojen uhrit tms. Mä olen kerran napannut pillereitä läjän, mutta siitäkin selvisin kummasti. Nyt maksan vaan, mutta olen silti tyytyväinen, että en ole kuollut. Aiheutin ehkä perheelle trauman, mutta ei sille mitään mahda enää. Ei voi itteensä kaikesta syyttää. Uhreja me ollaan ja moni muukin varmaan. Me ollaan rikollisen toiminnan uhreja. Unelmoin elämästä mihin ei kuulu Intrum Justitia. Eikä Lindorff, Ok perintä, Sergel jne...Ei sitä tilannetta tule, mutta onneksi voi toivoa. Toiveet kyllä murskaantuu ja palaa maanpinnalle kun päivän posti rapsahtaa luukkuun.
- Missä bonus
Vertainen kirjoitti:
Jotenkin niin tuttua. Meille pitäisi olla joku vertaistuki esim. Perintätoimistojen uhrit tms. Mä olen kerran napannut pillereitä läjän, mutta siitäkin selvisin kummasti. Nyt maksan vaan, mutta olen silti tyytyväinen, että en ole kuollut. Aiheutin ehkä perheelle trauman, mutta ei sille mitään mahda enää. Ei voi itteensä kaikesta syyttää. Uhreja me ollaan ja moni muukin varmaan. Me ollaan rikollisen toiminnan uhreja. Unelmoin elämästä mihin ei kuulu Intrum Justitia. Eikä Lindorff, Ok perintä, Sergel jne...Ei sitä tilannetta tule, mutta onneksi voi toivoa. Toiveet kyllä murskaantuu ja palaa maanpinnalle kun päivän posti rapsahtaa luukkuun.
takia, vaikka niitten laskut ihmisen yrittääkin kuristaa. Aina olisi hyvä olla toivoa. Voihan ne asiat muuttua vielä. Koko elämä on muutosta ja muutos on elämän ehto. Ehkä esim. Lindorff saa joskus omaan nilkkaansa. Eipä kuulosta uskottavalta. No itse yritän uskoa ja uskonkin, että ei tommonen voi jatkua loputtomiin. Eletään vaan, ei perintätoimistot meiltä henkeä voi viedä sananmukaisesti. Ja huumorilla pääsee pitkälle itsensä kanssa. Ehkä ne alkaa joskus jakamaan bonuskortteja hyville asiakkaille.
- PoReNupPi
Missä bonus kirjoitti:
takia, vaikka niitten laskut ihmisen yrittääkin kuristaa. Aina olisi hyvä olla toivoa. Voihan ne asiat muuttua vielä. Koko elämä on muutosta ja muutos on elämän ehto. Ehkä esim. Lindorff saa joskus omaan nilkkaansa. Eipä kuulosta uskottavalta. No itse yritän uskoa ja uskonkin, että ei tommonen voi jatkua loputtomiin. Eletään vaan, ei perintätoimistot meiltä henkeä voi viedä sananmukaisesti. Ja huumorilla pääsee pitkälle itsensä kanssa. Ehkä ne alkaa joskus jakamaan bonuskortteja hyville asiakkaille.
Joku kaltaiseni jolla ei enää ole mitään menetettävää, menee ja tekee Jokelat tai jotain vielä rapeampaa jonkun em firman konttoriin. Tällainen on vain ajan kysymys.
Itseltäni paloi talo jossa olin vuokralla ja olen työtön, ei kotivakuutusta -> jäi vm86 nissani ja vaatteet mitä oli päällä. Voudilla noin 17000€ perinnässä. Käteen saan 650€kk päivärahoja.
Sitten kävin eräänä päivänä hakemassa postit, siellä oli 23000 € lisää laskua v,2002 olevasta 4000€ pääomasta.. Jonka päällä nää paskiaiset on siis istuneet 7vuotta että saavat mahd.paljon kuluja itselleen. Kieroudesta ja ahneudesta voisi kuvitella että juutalaisia omistajatahoja ..
LAILLISTETTUA ROSVOUSTA tuollainen on, olisivat he aikaisemminkin tietty laittaa postia, mutta ulosottomies sanoi, että se on velkojan asia koska alkaa velkomaan. Eli haista paska sinäkin siellä konttorissasi. Tulen ja länttään koiranpaskaa autos ovenkahvoihin aina kun ohi ajan. Mulle ei vittuilla.
Kävi vaan mielessä että nytpä haen pistoolin ja panostajakaveriltani pari tankoa ja nallit ja lähden ajelemaan kohti Turkua, pääsisin ainakin lehtiin ..
Ainoa mikä minua esti, oli se että olen pienen nelivuotiaan ihanan tytön isä, ja se olisi häntä kohtaan väärin. Pärjään taloudellisesti kuitenkin, pimeitä hommia teen ja nettipokeria jauhan niin saan ehkä tässä pian taas asuntoon takuuvuokrat rapsittua kasaaan. Eli mun elämääni ne paskat ei omista vaikka sata kirjettä panisivat joka viikko.
Koskahan joku sellainen jolla ei ole lapsia tms syytä jatkaa eloa, saa vastaavan kirjeen ja tulee kuppi lopullisesti täyteen ? Mää lähetän kyllä heti seppeleen ja addressin sille joka ekana räjäyttää ittensä jonkun riistoperintälafkan aulassa. - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PoReNupPi kirjoitti:
Joku kaltaiseni jolla ei enää ole mitään menetettävää, menee ja tekee Jokelat tai jotain vielä rapeampaa jonkun em firman konttoriin. Tällainen on vain ajan kysymys.
Itseltäni paloi talo jossa olin vuokralla ja olen työtön, ei kotivakuutusta -> jäi vm86 nissani ja vaatteet mitä oli päällä. Voudilla noin 17000€ perinnässä. Käteen saan 650€kk päivärahoja.
Sitten kävin eräänä päivänä hakemassa postit, siellä oli 23000 € lisää laskua v,2002 olevasta 4000€ pääomasta.. Jonka päällä nää paskiaiset on siis istuneet 7vuotta että saavat mahd.paljon kuluja itselleen. Kieroudesta ja ahneudesta voisi kuvitella että juutalaisia omistajatahoja ..
LAILLISTETTUA ROSVOUSTA tuollainen on, olisivat he aikaisemminkin tietty laittaa postia, mutta ulosottomies sanoi, että se on velkojan asia koska alkaa velkomaan. Eli haista paska sinäkin siellä konttorissasi. Tulen ja länttään koiranpaskaa autos ovenkahvoihin aina kun ohi ajan. Mulle ei vittuilla.
Kävi vaan mielessä että nytpä haen pistoolin ja panostajakaveriltani pari tankoa ja nallit ja lähden ajelemaan kohti Turkua, pääsisin ainakin lehtiin ..
Ainoa mikä minua esti, oli se että olen pienen nelivuotiaan ihanan tytön isä, ja se olisi häntä kohtaan väärin. Pärjään taloudellisesti kuitenkin, pimeitä hommia teen ja nettipokeria jauhan niin saan ehkä tässä pian taas asuntoon takuuvuokrat rapsittua kasaaan. Eli mun elämääni ne paskat ei omista vaikka sata kirjettä panisivat joka viikko.
Koskahan joku sellainen jolla ei ole lapsia tms syytä jatkaa eloa, saa vastaavan kirjeen ja tulee kuppi lopullisesti täyteen ? Mää lähetän kyllä heti seppeleen ja addressin sille joka ekana räjäyttää ittensä jonkun riistoperintälafkan aulassa.Ja ihmisiäkö tappamalla ajattelit asiat hoitaa?Hakeudu hoitoon.
- ikuinen asiakas
Miten noi paska perinnät on ees laillisia firmoja. Rahat menee ulkomaille, massiivisia firmoja, Suomeen jää 300 työntekijöistä koostuvat rahat. Ne rahastaa tietenkin aina niillä ihmisillä, joilla on vaikeuksia rahan kanssa, siis maksukyky pohjalla kellä minkäkin takia. Sitten tää nykyinen mafia-firma aiheuttaa tietysti paljon itkua ja parkua, mielenterveys ongelmia ja tietenkin itsemurhia. Itsarit on vielä kamalia, koska ne aiheuttaa isolle piirille ympärillään jopa elin-ikäiset surut ja ahdistukset. Miksi näistä firmoista ollaan niin hiljaa?
- Varmaan ihan ok...:)
Ensin oli GE-MONEY JA CITYBANK SITTEN TULI SANTADER JA S-PANKKI, SEKÄ TIETYSTI LINDORFF:):)
Ensin sopimuksen teki GE-MONEY JA CITYBANK, SITTEN "SAATAVAT" OSTI SANDARTER JA S-PANKKI....
IHMETTELEN KYLLÄ S-PANKIN KUULUMISTA KO. "PANKKEIHIN":) KOSKA LUULIN IHAN OIKEAKSI PANKIKSI...
kUMPIKAAN OSTAJA "EI HUOMANNUT" ALKUPERÄISIÄ SOPIMUKSIA....
NO EIHÄN SE MITÄÄN...LAITETAN LINDORFF PERIMÄÄN:)
LINDORFFIHAN PERII VAIKKA EI MITÄÄN PERITTÄVÄÄ OLISIKAAN JA LAITTAA VIELÄ, TUPLASTI PERINTÄKULUJA PÄÄLLE, IHAN VAIN VARMUUDEN VUOKSI:)
Olisikohan pankki Sandarterin ja S-Pankin aika tarkistella ostojaan....Ihan vaan sen vuoksi että alkuperäinen sopimus oli viisi vuotta ja laina kuitattu...
Kaksi vuotta meni eikä pääoma pienetynyt yhtään....
Sitten vaihtuivat RAHASTAJAT:) :)
SUOMEN SUOSITUN PERINTÄTOIMISTO LINDORFF, VIELÄ LAITTAA MAKSUHÄIRIÖ MERKINNÄN... KORTTI TAI TILILUOTTOON ...:) AIKA HÄRSKIÄ TOIMINTAA KAIKILTA KO.RAHASTUSLAITOKSILTA.
JOS PÄÄOMAT OLISIVAT LYHENTYNEET ALKUPERÄISEN SOPIMUKSEN MUKAISESTI KAIKKI OLISI OK.
TOKI VELKANI HALUAISIN MAKSAA. MUTTA SOPIMUKSIEN MUKAAN...EIKÄ N.20% KORKOA VAIN...:).) JA KULUT PÄÄLLE... JOTAIN TARTTIS TEHRÄ.- OTL
Älä maka korkoa kuin 30 päivän päästä, jollet ole kirjallisesti sopinut 14 päivästä tms. Laskun yksipuoliset merkinnät eivät sido. Velkojat yrittävät jymäyttää ylimääräistä korkoa.
- köyhä58
hei 85c korot laskutetaan 21,85€
kuulemma meitä monta...
mikä tämä nykyjärjestelmä sallii tämän\
t.pulassa - Janne.
"perintä
Tulee tutuksi perintätoimistot jos et hoida maksujasi.Hyvä että perintätoimistot ovat olemassa, saa asiakkailta rahat pois jos eivät hoida laskujaan. "
Minä sanon sinulle perintäpelle että tule ovelle ja saat turpaasi minulta. minä en välitä mikä v*tun virkakusiaivo sinä olet.
Sinä taukkeinesi olet se pskakasa joka vie leivän köyhältä olipa syy mikä hyvänsä.
mielestäni sinä vammaisine ystävinesi olette kaikki p*rseestä ja vihaan teitä.
Haistatan sinulle v*tut ja toivotan huonoa jatkoa. Perin sinulta kaiken takaisin kun olet vanha ja raihnas, sinä persläpi.
Olen satanisti ja arvostan vain itseäni. Minulle sinä olet pelkkä heikko pska joka yrität imeä elämästäni virtaa vaikka koko ajan juon vertasi eli huvittelen sinun veronmaksajapskiaisen rahoilla koska en tee työtä.
Ave Satanas! Hail Hitler!
Eläköön individualismi. Kukistukoon suomen pskavalta. Tällä pskamaalla ei ole mitään arvoa tätä ohjaavat juntit.- just joo
Huudat täällä hail hitler :D taas perus yksi juntti joka ei tunne historiaa vaan huutelee juttuja joista ei mitään tajua.. hitler oli pahempi kuin perintätoimisto (puhun nyt siis rahan keruusta), vei juuri tuollaisilta verenimijöiltä kuten sitä viimeisetkin ropot ja savutti elävältä ja heitti joukkohautoihin! sulta puuttuu selkäranka ja kunnia, tuskin elämäs sossun rahoilla hääppöstä on.. ei matkustella, ostella asuntoja, autoja ja nautita muusta kun lähi räkälän bubiruusuista ja klo. 14.00 happyhour kaljasta! joten ole vaan satanisti, siipeilijä, työtön, köyhä, veronmaksajien rahoilla elävä pieni ihminen, mutta älä huuda hail hitlerin nimeä turhaan ja sekoita sitä perintätoimistoon! pikkasen meni asian vierestä ja satanisteilla on varmasti omat suomi24 keskustelupalstan sivut!
- koronkiskontaa
Kyllä nämä perintäfirmat ovat tarpeellisia nykymaailmassa.mutta kyseenalaistan niiden toiminnan . Niiden toiminta muistuttaa mafian toimia Italiassa,johon liitty koronkiskontaa ja uhkailua. Tätä" TIMENPIDEMAKSU" ,joka tulee laskun mukana kutsun lailliseksi koronkiskonnaksi.10 euron lasku saattaa tulla maksamaan asiakkaalle 39 euroa.Tämä on KORONKISKONTAA,joka on suomen laissa kielletty.Jos tämän jälkeen et jostain syystä maksa perintäyhtiölle,uhkaavat oikeustoimilla ja luottotietojen julkaisulla.Naurettavaa toimintaa.Aivan kuin Italian mafiassa.Saas nähdä ,koska alkavat aseellisesti rahoja vaatimaan.Meiltä löytyy kyllä ssihen vastine.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791