Olipa tympääntyneen oloinen 'mies asiakaspalvelija' eilen lauantaina 19. syyskuuta puolenpäivän maissa Ruoholahden K-Raudassa.
Olisin halunnut ostaa yhden eristinholkin kattovalaisinta varten. Kysyin 'asiakaspalvelijalta' ja hän löysikin yhden asiakkaallta takaisin tulleen TODELLA RUMASTI TEIPATUN pakkauksen, jossa oli kai 10 kappaletta niitä eristimiä. Yritti myydä mulle sen saastaisen näköisen palautustuotteen kovalla hinnalla.
Tuntui siltä, että tuotteen palauttanut asiakas oli vaihtanut sen sisällön 'Made in China' -laatuun ja ottanut täyden palautussumman itselleen.
K-Rauta myy kylläkin ruuveja ja nauloja yksitellen ( vaa'alla punnitsemalla hinta selviää ), mutta yhtä eristinhollkia oli mahdotonta ostaa. Jos olisin suostunut kotiinlähtöä odottelevan kauppiaan tyrkytykseen. niin mulle olisi tullut YHDEKSÄN ylimääräistä holkkia roskiin vietäväksi.
No, eipä tarvitse enää vaivata Ruoholahden K-Raudan työllistettyjä.
K-Rauta Ruoholahti
No More K-Iron
0
445
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532544100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451779
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä431636- 481582
- 261381