Mitähän se mahtaa Salkkareissa tarkoittaa? Katselin taas kerran rästiin jääneitä salkkareita eilen digitallentimelta, ja yhdessä jaksossa kioskilla Seppo ja Ismo jutteli jostain matkasta, ja Seppo sanoi tuon "Tsaijai - jaijai- jaijai - jaijai "
voisko joku selostaa mitä tuo tarkoittaa? onko se jotain nykykieltä mitä tämmöinen keski-ikäinen ukko enää tajua.
Muistan että monesti aikaisemminkin ainakin Ismo on sanonut noin.
Tsaijai - jaijai- jaijai - jaijai (? ? ?)
6
841
Vastaukset
- dfvb
se varmaan tarkotti niit ismo juttui kun
se pelas ismo sanoi mul on kyllä kokemusta teemaviikoista sitten seppo sanoi cjajajajaj jotenkin noi jakson voit ladata netist - Ismo-irvistys
No ei kai se muuta tarkoita kun sellaista riemunhuudahdusta. Aika hankala itse toistaa tsajajjajja samallalailla kuin Ismo, kokeilkaa.
- Anonyymi
Oli Aku Ankassa myös, ja kuullut joskus, olisko enemmän 80-luvulla pyörinyt. Tulkitsen:
mahdotonta tai vaikeaa, ei onnistu, näinköhän...
En tiedä miten se tässä tapauksessa mahtaa osua.- Anonyymi
mitäs sä oikein höpsit?
- Anonyymi
Tsjajjaja oli sitä aikaa kun ismo oli peliongelmainen ja häivsi rahansa, mutta tuolloin tsajajjajajjja huuduolla Ismolle sattui osumaan ilmeisesti joku iso pokeri potti.
https://www.youtube.com/watch?v=UZMcLnccE-I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286