Saako vanhakoppaan enää sytytyspuolaa uutena mistään? 74 on vm
Puola mk1 escoon
6
869
Vastaukset
Vai onko se museoauto, ja onko niissä oltava alkuperäisen näköinen puolakin?
- aloittaja,.,,
Ei museoauto, ei ainakaan talbotin ehjällä puolalla tullut kipinää. Onko kärjettömän ja kärjellisen sytkän puolissa eroa?
- aloittaja,.,.
aloittaja,.,, kirjoitti:
Ei museoauto, ei ainakaan talbotin ehjällä puolalla tullut kipinää. Onko kärjettömän ja kärjellisen sytkän puolissa eroa?
Nyt tiedän että on... eli kärjellisen puola pitäisi löytää. Missä näissä on puolan etuvastus? ei kai pelkkä etuvastus voi olla rikki (jos sellaista on). 1300 kent on moottori.
- johto-
aloittaja,.,, kirjoitti:
Ei museoauto, ei ainakaan talbotin ehjällä puolalla tullut kipinää. Onko kärjettömän ja kärjellisen sytkän puolissa eroa?
on vaihdettava. Kyllä sinne kipinä pitäisi ilmestyä millä tahansa 12 voltin puolalla. Joten jos ei kipinöi, vika on jossakin muualla: Tuleeko puolalle virta? Onko kaikki puolan johdot ehyet? Onko kondensaattori kunnossa? Etuvastusta ei tuollaisessa Ekkerissä muistaakseni ole, tosin eipä se ole kovinkaan välttämätön, jos akku ja lataus ovat kunnossa.
- aloittaja,.,.
johto- kirjoitti:
on vaihdettava. Kyllä sinne kipinä pitäisi ilmestyä millä tahansa 12 voltin puolalla. Joten jos ei kipinöi, vika on jossakin muualla: Tuleeko puolalle virta? Onko kaikki puolan johdot ehyet? Onko kondensaattori kunnossa? Etuvastusta ei tuollaisessa Ekkerissä muistaakseni ole, tosin eipä se ole kovinkaan välttämätön, jos akku ja lataus ovat kunnossa.
Tilasin jo kärjet ja konkan. Kyllä tässä on etuvastus. Johto virtalukosta puolaan on vastusjohtoa, joten kunnon kipinään vaatisi ns.matalajännitepuolan. Ja normaali puola hajoaa pian. Mutta vika ei taida silti olla yksin puolassa
- ALOITTAJA,.
Nykyinen rikkinäinen puola on Bosch no. 0 221 119 012, jostakin syystä ulkomailla vastaavaa myydään 70-luvun volkkariin ja foordin granadaan. Esim. motonetin sivuilla ei mitään mainintaa että niissä on sama puola kuin ekkerissä. Etuvastus varmaan on vielä paikallaan, ei se ainakaan puolassa ollut kiinni. Ulkomaalaisissa tarvikepuolissa käskettiin käyttämään etuvastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482