Puola mk1 escoon

fffffddd

Saako vanhakoppaan enää sytytyspuolaa uutena mistään? 74 on vm

6

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai onko se museoauto, ja onko niissä oltava alkuperäisen näköinen puolakin?

      • aloittaja,.,,

        Ei museoauto, ei ainakaan talbotin ehjällä puolalla tullut kipinää. Onko kärjettömän ja kärjellisen sytkän puolissa eroa?


      • aloittaja,.,.
        aloittaja,.,, kirjoitti:

        Ei museoauto, ei ainakaan talbotin ehjällä puolalla tullut kipinää. Onko kärjettömän ja kärjellisen sytkän puolissa eroa?

        Nyt tiedän että on... eli kärjellisen puola pitäisi löytää. Missä näissä on puolan etuvastus? ei kai pelkkä etuvastus voi olla rikki (jos sellaista on). 1300 kent on moottori.


      • johto-
        aloittaja,.,, kirjoitti:

        Ei museoauto, ei ainakaan talbotin ehjällä puolalla tullut kipinää. Onko kärjettömän ja kärjellisen sytkän puolissa eroa?

        on vaihdettava. Kyllä sinne kipinä pitäisi ilmestyä millä tahansa 12 voltin puolalla. Joten jos ei kipinöi, vika on jossakin muualla: Tuleeko puolalle virta? Onko kaikki puolan johdot ehyet? Onko kondensaattori kunnossa? Etuvastusta ei tuollaisessa Ekkerissä muistaakseni ole, tosin eipä se ole kovinkaan välttämätön, jos akku ja lataus ovat kunnossa.


      • aloittaja,.,.
        johto- kirjoitti:

        on vaihdettava. Kyllä sinne kipinä pitäisi ilmestyä millä tahansa 12 voltin puolalla. Joten jos ei kipinöi, vika on jossakin muualla: Tuleeko puolalle virta? Onko kaikki puolan johdot ehyet? Onko kondensaattori kunnossa? Etuvastusta ei tuollaisessa Ekkerissä muistaakseni ole, tosin eipä se ole kovinkaan välttämätön, jos akku ja lataus ovat kunnossa.

        Tilasin jo kärjet ja konkan. Kyllä tässä on etuvastus. Johto virtalukosta puolaan on vastusjohtoa, joten kunnon kipinään vaatisi ns.matalajännitepuolan. Ja normaali puola hajoaa pian. Mutta vika ei taida silti olla yksin puolassa


    • ALOITTAJA,.

      Nykyinen rikkinäinen puola on Bosch no. 0 221 119 012, jostakin syystä ulkomailla vastaavaa myydään 70-luvun volkkariin ja foordin granadaan. Esim. motonetin sivuilla ei mitään mainintaa että niissä on sama puola kuin ekkerissä. Etuvastus varmaan on vielä paikallaan, ei se ainakaan puolassa ollut kiinni. Ulkomaalaisissa tarvikepuolissa käskettiin käyttämään etuvastusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe