Onko muita jotka on lukeneet Koirankorjauskirjan? Huipputeos! Malinois ja kaks setteriä mulla, ja ihan selvästi ovat rauhallisempia, luottavaisempia tän kirjan oppien kanssa. Meillä on ollut aikaisemmin paljon vetämistä, yksin jäämisen protestointia rikkomalla ja vähän toisille koirille ohittaessa rähjäämistä, mutta nyt niistä huonoista tavoista ei ole ollut tietoakaan. Kotona tyypit ovat selkeästi onnellisempia, niin kuin minäkin jolla nyt on ekaa kertaa jotain tolkkua kouluttamisessa. Aiemmin oon palkannut ja palkannut. Huonoin tuloksin. Kertokaa muut kirjasta saamianne kokemuksia? Onko onni tää kestävää?
Ihastunut Koirankorjauskirjaan
6
306
Vastaukset
- -------
kirsillä joka on siis peetsan kouluttama ongelmakoirakouluttaja ja kyllä meillä on ainakin kestäny muutos parempaan! ennen rähjättiin vedettiin tuhottiin itkettiin perään, nyt kaikki ok.
- Mäykkymöykyt
Meilläkin on kestänyt, ja aika paljon on ennen kokeiltu. Kirja toimii meidän mäyräkoiriin. Ainakin se opettaa koirien omistajaa, joka on vuosia toiminut hölmösti;). Ja jos lipsuu, kirjaan on hyvä palata. Sitä paitsi se on hauska.
- enkä pidä
sitä huipputeoksena. siin äon paljon metodeja joita en ikinä käyttäisi omiin koiriini. Ennemmin pidän Jan Fennellin Kuuntelen koiraani sekä Tuire Kaimion teoksista.
Olen lukenut.
Oli siinä jotain ihan ok,mutta myös sitten ihan jotain muuta.
Perusidea ihan hyvä,mutta jos nyt ei ihan "pevijutut" natsaa,niin ei mitenkään kovinkaan kummoinen.- Shiruke
Jos hankin koiran niin varmaan sitten kannattaa tuo kirja hankkia.. Tai ehkä jo ennen niin sitten osaa tekniikoita jo... Olen kyllä ollut paljon koirien kanssa tekemisissä muuten, mutten ikinä ole "joutunut" kouluttamaan, kun omaa ei ole ollut... Johtuu perheen erimielisyyksistä ja mielipiteistä...
- bc.......
ja hyvä kirja! Myös Koirakoulu Pevin nettisivuilla ja keskustelufoorumilla tulee usein käytyä.
Suosittelen kyllä kaikille uusille koiranomistajille, vaikka luettavaksi siksi aikaa kun odottelee pennun saapumista kotiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215784- 601947
- 251379
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531067Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661039Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501012
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58975