Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

20.8.

u2

http://www.vartti.fi/artikkeli/baaa0dec-43af-45d4-97f2-46bf57f01aab

U2 tulee pitkästä aikaa Suomeen ensi vuonna. Liput tulevat myyntiin lokakuussa.

25

2913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u2 = bruce = madonna ...suomeen ?????

      Paljos maksaa liput?

      • jiis

      • siisy

        oon pelänny etenkin madonnan lippuhärdellin jälkeen sitä, että u2 tulee suomeen.olen köyhä opiskelija, mutta haluan nähdä bändin, mutta v-tuttaa, että firmat varaa etukäteen lippuja ja osa faneista jää ilman vaikka kuinka yrittäisi lipunmyynnin aikaan ostaa lippua.minun kk-tulot 900e bruttona,mutta olisin valmis maksamaan vaikka sen 250e,mutta epäilen, että jään ilman lippua :(


    • markkuu344

      siis.

    • uusi logo

      Olitteko muuten tietoisia, että Bono on 33 asteen vapaamuurari? Bono on yhtyeineen läsnä oikeastaan kaikissa mahdollisissa illuminaatin tapahtumissa lähtien aina ilmastokonserteista Obaman virkaanastujaisjuhliin. Joku onkin leikkisästi todennut, että Yhdysvalloissa ei presidentti ole vielä aidosti presidentti ennen kuin Bono käy heittämässä illuminati-keikan presidentille.

      Ja niille jotka haluavat alkaa huutelemaan, että ei Bono ole vapaamuurari eikä vasinkaan 33 asteen sellainen, niin nyt kipinkapin googlettamaan. Ei ota kuin 2 minuuttia ajastasi ja voit itse todeta, että Bono ei ole pelkästään vapaamuutari vaan päässyt jo mukaan illuminatiin tosin vain rivijäseneksi.

      • ei kyllä nyt yllättänyt ketään, vai mitä?
        Ja mun mielestä se on ihan OK juttu.


      • 15+1

        Olitko sinä tietoinen että U2:n musiikki soitettuna väärinpäin ei aiheuta mitään!!!!!
        Muahahaaahaaaahaaaaaa!!!!!


    • juukaks