Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

20.8.

u2

http://www.vartti.fi/artikkeli/baaa0dec-43af-45d4-97f2-46bf57f01aab

U2 tulee pitkästä aikaa Suomeen ensi vuonna. Liput tulevat myyntiin lokakuussa.

25

2913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u2 = bruce = madonna ...suomeen ?????

      Paljos maksaa liput?

      • jiis

      • siisy

        oon pelänny etenkin madonnan lippuhärdellin jälkeen sitä, että u2 tulee suomeen.olen köyhä opiskelija, mutta haluan nähdä bändin, mutta v-tuttaa, että firmat varaa etukäteen lippuja ja osa faneista jää ilman vaikka kuinka yrittäisi lipunmyynnin aikaan ostaa lippua.minun kk-tulot 900e bruttona,mutta olisin valmis maksamaan vaikka sen 250e,mutta epäilen, että jään ilman lippua :(


    • markkuu344

      siis.

    • uusi logo

      Olitteko muuten tietoisia, että Bono on 33 asteen vapaamuurari? Bono on yhtyeineen läsnä oikeastaan kaikissa mahdollisissa illuminaatin tapahtumissa lähtien aina ilmastokonserteista Obaman virkaanastujaisjuhliin. Joku onkin leikkisästi todennut, että Yhdysvalloissa ei presidentti ole vielä aidosti presidentti ennen kuin Bono käy heittämässä illuminati-keikan presidentille.

      Ja niille jotka haluavat alkaa huutelemaan, että ei Bono ole vapaamuurari eikä vasinkaan 33 asteen sellainen, niin nyt kipinkapin googlettamaan. Ei ota kuin 2 minuuttia ajastasi ja voit itse todeta, että Bono ei ole pelkästään vapaamuutari vaan päässyt jo mukaan illuminatiin tosin vain rivijäseneksi.

      • ei kyllä nyt yllättänyt ketään, vai mitä?
        Ja mun mielestä se on ihan OK juttu.


      • 15+1

        Olitko sinä tietoinen että U2:n musiikki soitettuna väärinpäin ei aiheuta mitään!!!!!
        Muahahaaahaaaahaaaaaa!!!!!


    • juukaks

      Pysyisi vaan moinen varajeesus kotonaan.

      • zzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZ

        No ne vanhat biisit on vaan parempi kuin näää..."uudet" viimisen 20 vuoden aikana väsätyt...


    • eurotettu

      Kahdeksan lipun maksimi/ostaja tuskin vähentää trokaustoimintaa... Lähi viikkoina se taas näkyy nettihuutokaupoissa älyttöminä hintoina!

      • u_2

        Liput 30e-250e


    • Dippaduu

      Jep, hienoa että saadaan U2 Suomeen! Harmi vaan että lipunmyynnin hoitaa jälleen Lippupiste, joka mokasi totaalisesti Madonnan konsertinkin lipunmyynnin. Ja jotta lippujen ostaminen vielä tuostakin hankaloituisi, on myyntirajoitus nostettu 8 lippuun, joka tarkoittaa sitä että trokarit vievät taas suurimman osan fanien jäädessä nuolemaan näppejään.

      • U24ever

        No, jos tässäkin käy, kuten Sonispheressä ja Madonnassa, niin about ensi Heinäkuussa lippuja saa alle tämänhetkisen hinnan.


      • ---------

        pitää rajana tuo 8 lippua/hlö? Tuskinpa kovinkaan moni sellainen joka haluaa U2:n nähdä, tietää seitsemää ihmistä, jotka lähtisivät samassa seurassa keikkaa katsomaan? Ei mitään järkeä taas.


    • Trokata

      Mitä luulette, kannattaako trokata lippuja tohon. Paljokohan vois saada voittoa...
      Ite en kyllä menis tonne, mut oisko muut kiinnostuneita. Ja siis valmiita maksamaan

      • maksan vain 55 euroa

        Ja siis valmiita maksamaan .


        ei. fanit saa tohon liput u2n kotisivujen kautta. =)))))


      • jjtyjktyktfktk
        maksan vain 55 euroa kirjoitti:

        Ja siis valmiita maksamaan .


        ei. fanit saa tohon liput u2n kotisivujen kautta. =)))))

        Ja huhun mukaan tulee lisäkeikka jos tuo eka myy nopeasti.


      • Fanitus
        jjtyjktyktfktk kirjoitti:

        Ja huhun mukaan tulee lisäkeikka jos tuo eka myy nopeasti.

        U2 faniklubiin ei kannata enään liittyä. Liput loppuunmyytyjä klubilaisillekkin.
        Vanhoilla klubilaisilla oli etuosto-oikeus ja tuoreet jäsenet jäivät nyt ilman. Ainakin osittain.


      • heehhheehheeeh
        Fanitus kirjoitti:

        U2 faniklubiin ei kannata enään liittyä. Liput loppuunmyytyjä klubilaisillekkin.
        Vanhoilla klubilaisilla oli etuosto-oikeus ja tuoreet jäsenet jäivät nyt ilman. Ainakin osittain.

        Sorry, tiedän varmuudella että lippuja on vielä, faneillekin...


      • NoLine
        heehhheehheeeh kirjoitti:

        Sorry, tiedän varmuudella että lippuja on vielä, faneillekin...

        Itse olen klubin D-ryhmässä (Magnificent) ja vaikka lippuja piti saada vasta klo 15:00 tänään, niin pääsee jo ostosivulle ja lippujen edessä on punainen ruksi ja tieto: "Tällä hetkellä loppuunvarattu!"

        Kertokaa toki missä niitä lippuja muka jemmataan meille klubilaisille?!?


      • NoLine2
        NoLine kirjoitti:

        Itse olen klubin D-ryhmässä (Magnificent) ja vaikka lippuja piti saada vasta klo 15:00 tänään, niin pääsee jo ostosivulle ja lippujen edessä on punainen ruksi ja tieto: "Tällä hetkellä loppuunvarattu!"

        Kertokaa toki missä niitä lippuja muka jemmataan meille klubilaisille?!?

        ...Onhan niitä lippuja, meille faneillekkin jäljellä. Tulevat vain kaikille myyntiin sitten 5.10! ;)


      • Lipa
        NoLine2 kirjoitti:

        ...Onhan niitä lippuja, meille faneillekkin jäljellä. Tulevat vain kaikille myyntiin sitten 5.10! ;)

        Nyt kuulemma Magnificentlaiset saa lippuja! Näin sanoo lippu.fi -keskustelu:

        30.9.2009 klo 15:11
        Successfully bought 3 tickets. For once satisfied with Lippupiste & Eventim :)
        - RiittaH
        30.9.2009 klo 15:11
        Menkää ostaan magnificent-ryhmäläiset!Sieltä saa nyt niitä!!!
        - mcmaster
        30.9.2009 klo 15:04
        Ticket selling for Magnificient group just started!
        - JP


    • J

      Onhan siellä niitä lippuja, se vain näytti loppuunvarattua koska kello ei ollut vielä kolme.. Jäitä hattuun.

      • NoLine

        Olin itsekkin liian hätäinen mutta 15:00 ne sitten vapautuivat....

        D katsomo, row 24 ja neljä paikkaa hankittu. Onko tuo nyt sitten sama kuin D24 katsomo? Käsittäkseni ei-

        Mutta nyt voi rauhassa kekittyä ensi elokuuhun...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe