KosintaKisa

NainenKirjoittaa

Jotta nyt kaikki miehet pääsisivät loistamaan teksteillään, niin tässäpäs kisa:

Vapaamuotoinen kosinta.

Naiset saavat suoraan vastata kosintoihin, joko myöntävästi, tai kieltävästi. Ei kuitenkaan vain pelkästään, kyllä tai ei, vaan perustellusti.

Kisa alkaa nyt ja päättyy huomenna klo 18.

Parhaista teksteistä voi sitten äänestää.

178

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------------------

      • --------------------------------------------------


      • ----------------------------------------------------


      • Ikuinen remontti
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        --------------------------------------------------

        Muru, tulisitko katsomaan mitä toin tullessani ... Mitä, mitäs täällä on, aiotko ryhtyä remonttiin?

        Kultaseni siinä on hiomapaperia, tervaa, kaksi pensseliä ja äyskäri. Toivoisin, että jakaisit kanssani nämä välineet jotta yhteisen elomme vene pysyisi pinnalla ja hyvässä kunnossa vuosikymmenet eteenpäin.

        Rakkaani, näiden koruttomien sanojen ja tervantuoksun myötä ojennan sinulle tämän pienen rasian jonka sisällön toivon symboloivan ja lujittavan yhteenkuuluvuuttamme niin arjessa kuin juhlassakin.


      • Impi-Orvokki
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Minen oo paljoo perustanna teijän kaksilahkeisten kujerruksista, taikka muustakaa kihnäyksistä. Ootta semmoosia ranttalipoikia enimmäkseen. Mutta nyt kun tuota ikkääki alakaapi olla jo vaivaksi asti, niin aattelin jotta suapi tulla suluhaseksi yrittämmään. En myö huoli mittään rattopoikaa, vuan täytyypi kihilat saaha.
        Oon pitänännä huolen tavarastani ja mökkikin on maksettunna viimeistä lautaa myören.
        Yrittänä oon kipukoukulla selekääni rapsuttaa ja on mulla semmoinen hierova tuoliki. Ois kumminki niin veikeetä ku joku siinä vieressä ruapisi, ku toisinansa kutittaapi.
        Jospa nyt ensinnä vastaisitta, niin voisi siitä päältä parreeta valita.
        Hyvä oisi jos pestaskussa oisi muutaki ku reikä. Paitti ossaan myö parsia, jos niikseen tulloopi.
        Kaiholla vuottaen.


      • Hilma Himottaja
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Täytyis varmaan tässä jo lämmikettä hommata,kun on tuo kinttujen kalinakin käymässä korviin.Eipä ole mukavaa nukkua haarat levällään,kun ei kärsi koskee kinttu toinen kinttua.Jos lämmityspuuhat kiinnostaa,niin voinhan mä kertoa sit muutakin ittestäni.

        Sen verran vielä raotan ittestäni..siis kinttujen lisäksi,että olen oikein mainio sapuskanlaittaja ja muutenki mukava.Turhia en naputa sun korvaas,vaan oon kiltti täti-ihminen.Ei kyllä parane paljon huuellakkaan,kun toi hammaskalustoki tipahti täs menneenä keväänä.
        Aattelinki siitä,että jos sulta löytyis vähän tuota rahnaa siihen remonttiin,nii kyllä mää sitten hymyilen sulle nätisti koko rivistöllä.
        Ilmottele ittestäs..Ootan kovasti..


      • Los amantes
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Kultaseni, lähdetkö kanssani matkalle, josta vain kuolema meidät erottaa? Haluatko nauttia elämästä kanssani, rakastaa, tulla rakastetuksi, himoita, tulla himotuksi? Tahdotko jakaa ilot, surut, kaikki tunteet? Tahdotko ystävän, vaimon, rakastajattaren samassa ihmisessä? Jos näin haluat ja tahdot, minä olen Sinun, vain ja ainoastaan Sinun.


      • Vilima-neito
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Vaikka nyt ei varsinaisesti karkauspäivä olekaan, rohkenen lähestyä sinua tällä kosimakirjeellä.
        Oon viihtynyt seurassasi palstoilla vuodesta toiseen, välillä ihastellen, välillä vihastellen. Runosi ovat vieneet jalat altani, murjaisusi tuoneet hymyn kasvoille. Mikset enää runoile, etkö halua heittää helmiä sijoille ?

        Toisaalta ärhentelysi ja erityisesti pienipäiset kanat- vertauksesi on saanut sappeni kuumumaan ja verenpaineeni nousemaan. Muutoin olen kohtuullisen terve, riuska naiseläjä, työteliäs ja vaatimaton. Rahaakin löytyy sukanvarresta ja hyväkasvuista metsää on hehtaarikaupalla. Et tekisi huonoja kauppoja ollenkaan.

        Viinaa en juo, enkä tupakoi, mutta voin häipyä sukuloimaan silloin kun sinulle tulee herrakööri kylään.

        Kirosanat sinusta rakkauvella karsisin ja ärhentelyt lempeyvellä taltuttaisin. Äykkäpäisyyven kesyttäisin hellyyvellä, rikkinäiset sukat parsisin ja uuvetkin kutoisin.

        Oon myös kuullut että oot loistava kokki, ja minä olen kaikkiruokainen niin ei siinäkään asiassa riitaa tulsisi.
        Etelänpuolen auringon kanssa kilpaa loistaisin kun kosintaani suosiollisesti vastaisit.

        Rakkauven punaisin ajatuksin
        Vilima-neito


      • Ratsumestari von Gratis
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        --------------------------------------------------

        Tai sinnepäin. Omaat ruoskat ja rensselit omasta takaa. Leikkimieltä löytyy ja nukut myös päivisin. Haluat omistaa pakarani ratsupiiskallasi hopotihop. Pidät ketjuista, köysistä ja pinsseistä. Sinä kuulut minulle. Huhuu! Herätys. Persversiosi saa sormuksen. Nenään.


      • kikattaa kun ei muuta voi
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        siis kolme näistä eellisistä on taas samalta immeiseltä, ai mistäkö tiiän no on tulleet nikit tutuiksi ajan kuluessa, lieköhän aloittajan omia sepustuksia ja on itse tirehtööri?

        P.S hyvin sujui tuo murteenvaihtokin näemmä

        hohhoijakkaa kylläpä haukotuttaa


      • tirehtööri laatta
        kikattaa kun ei muuta voi kirjoitti:

        siis kolme näistä eellisistä on taas samalta immeiseltä, ai mistäkö tiiän no on tulleet nikit tutuiksi ajan kuluessa, lieköhän aloittajan omia sepustuksia ja on itse tirehtööri?

        P.S hyvin sujui tuo murteenvaihtokin näemmä

        hohhoijakkaa kylläpä haukotuttaa

        mene sirkukseen


      • Ak:n lapio
        Vilima-neito kirjoitti:

        Vaikka nyt ei varsinaisesti karkauspäivä olekaan, rohkenen lähestyä sinua tällä kosimakirjeellä.
        Oon viihtynyt seurassasi palstoilla vuodesta toiseen, välillä ihastellen, välillä vihastellen. Runosi ovat vieneet jalat altani, murjaisusi tuoneet hymyn kasvoille. Mikset enää runoile, etkö halua heittää helmiä sijoille ?

        Toisaalta ärhentelysi ja erityisesti pienipäiset kanat- vertauksesi on saanut sappeni kuumumaan ja verenpaineeni nousemaan. Muutoin olen kohtuullisen terve, riuska naiseläjä, työteliäs ja vaatimaton. Rahaakin löytyy sukanvarresta ja hyväkasvuista metsää on hehtaarikaupalla. Et tekisi huonoja kauppoja ollenkaan.

        Viinaa en juo, enkä tupakoi, mutta voin häipyä sukuloimaan silloin kun sinulle tulee herrakööri kylään.

        Kirosanat sinusta rakkauvella karsisin ja ärhentelyt lempeyvellä taltuttaisin. Äykkäpäisyyven kesyttäisin hellyyvellä, rikkinäiset sukat parsisin ja uuvetkin kutoisin.

        Oon myös kuullut että oot loistava kokki, ja minä olen kaikkiruokainen niin ei siinäkään asiassa riitaa tulsisi.
        Etelänpuolen auringon kanssa kilpaa loistaisin kun kosintaani suosiollisesti vastaisit.

        Rakkauven punaisin ajatuksin
        Vilima-neito

        Tultiin karkausvuona kosimahan Ottoa, kekä oli suvainnu lopettaa Nortin polton jo pari vuotta aikasemmin. Kysyttiin, notta kaivetaanko vainaa ylös? Ei kaivettu ei.

        Ei kaiveta Arkunkantajaakaan. Joten hameskankaan lasku Ak:n lapiolle.


      • ei tarvee mennä
        tirehtööri laatta kirjoitti:

        mene sirkukseen

        tämä ei ole arvausta vaan tietoa, sorry


      • Vilima-neito
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Tultiin karkausvuona kosimahan Ottoa, kekä oli suvainnu lopettaa Nortin polton jo pari vuotta aikasemmin. Kysyttiin, notta kaivetaanko vainaa ylös? Ei kaivettu ei.

        Ei kaiveta Arkunkantajaakaan. Joten hameskankaan lasku Ak:n lapiolle.

        Siinä meni nyt ikäneidon viimmeinen toivo. Vanhaksipiiaksi tässä näyttää jäävän hamaan hautaan saakka.

        Voisko hamekangasta ottaa vähän reilummin, jos tekis lopusta verhot ? Muistelis Arkunkantajaa kaiholla aina verhojen raosta ulos tuijotellessa.?


      • Vilima-neito
        ei tarvee mennä kirjoitti:

        tämä ei ole arvausta vaan tietoa, sorry

        tuli tietäjällä.


      • Ak:n lapio
        Vilima-neito kirjoitti:

        Siinä meni nyt ikäneidon viimmeinen toivo. Vanhaksipiiaksi tässä näyttää jäävän hamaan hautaan saakka.

        Voisko hamekangasta ottaa vähän reilummin, jos tekis lopusta verhot ? Muistelis Arkunkantajaa kaiholla aina verhojen raosta ulos tuijotellessa.?

        kui vainajan leskeä, että' elävänä olisi paree ottaa.


      • Kaisakosija
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Pitkään yhtä matkaa kuljettu, sinä siellä ja minä täällä.
        Laitetaanko näyttöruudut samaan kämppään ja sormukset sormiin?


      • Dorodea
        Ikuinen remontti kirjoitti:

        Muru, tulisitko katsomaan mitä toin tullessani ... Mitä, mitäs täällä on, aiotko ryhtyä remonttiin?

        Kultaseni siinä on hiomapaperia, tervaa, kaksi pensseliä ja äyskäri. Toivoisin, että jakaisit kanssani nämä välineet jotta yhteisen elomme vene pysyisi pinnalla ja hyvässä kunnossa vuosikymmenet eteenpäin.

        Rakkaani, näiden koruttomien sanojen ja tervantuoksun myötä ojennan sinulle tämän pienen rasian jonka sisällön toivon symboloivan ja lujittavan yhteenkuuluvuuttamme niin arjessa kuin juhlassakin.

        Ihana olet, jaan onnellisena kanssasi kaikki välineet. Elomme vene tulee keikkumaan pinnalla ja olkoon tuuli suotuisa. Suostun.
        ps. Kai tähän veneeseen kuuluu airot ja tappi?


      • Ikuinen remontti
        Dorodea kirjoitti:

        Ihana olet, jaan onnellisena kanssasi kaikki välineet. Elomme vene tulee keikkumaan pinnalla ja olkoon tuuli suotuisa. Suostun.
        ps. Kai tähän veneeseen kuuluu airot ja tappi?

        Kyllä se kesti. On meillä toki airot ja tappi. Lisäherkkuina masto ja mela. Olisitko sinä minun ainoa varrestani ottava vaihtoehto.


      • Kaisakosija kirjoitti:

        Pitkään yhtä matkaa kuljettu, sinä siellä ja minä täällä.
        Laitetaanko näyttöruudut samaan kämppään ja sormukset sormiin?

        Kovimpa lyhytsanaisella kosinnalla yrität näin tavoitellun miehen napata! Olen hieman pettynyt eli näyttöruudut jäävät ainakin toistaiseksi paikalleen! ;)


      • Vilima-neito
        Ak:n lapio kirjoitti:

        kui vainajan leskeä, että' elävänä olisi paree ottaa.

        että Arkunkantaja on kuollut ja kuopattu, ja vain lapionsa jäi kummittelemaan muistona Arkkiksesta. Tirautan itkut, nyyhkyti nyyh.
        No mutta...*tiirailee lapiota sillä silmällä....* siis ei sillä, vaan silleen, öh.... Miksei, kyllä mä lapionkin voisin ottaa jos se runoilee? Kovin laihahan tuo on ja ruosteinenkin, mutta hellässä hoivassani lihonee sopivaksi, ja ruoste muuttuu rusoksi.

        Kysynkin nyt sinulta AK:n lapio, tahdotko ottaa tämän sulokkaan neidon aviopuolisoksesi ja rakastaa yli vuorien, yli vuosien?

        *yrittänyttä ei laiteta*


      • unelma amme
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        kylpyyn armahin.
        Olen sammuttanut valot ja laittanut tuhansiin kynttilöihin valot tuikkimaan. Tule tule..kädestä vedän.:)
        Katso olen laittanut tarjottimelle juustoja, maukkaita rypäleitä, viiniä hehkuvaista jälkiruoka on salaisuusss..shhh. Ollaan hiljaa ja nautitaan. Kylvyssä tuoksuvat yrtit tuoksuvat, tule tänne rakkaani pesen selkäsi. Kaadan viiniä janoiseen suuhusi rypäleet saat näykkiä kuumien huulieni välistä...tule.
        Olen pudottanut ammeen pohjalle kaksi kultaista rinkulaa, etsitään ne yhdessä vaahtojen keskeltä. Sukelletaan rakkauteen ja pujotetaan onnemme yhteen.


      • Kerrasta poikki
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Miten on, löytyykö vähän käytettyä, pikkusen patinoitunutta kromantikkoa?
        Vaihtarina viileä villikko, ajatuksesi arvaava vaimoke koeajalla.
        Lisäpykälistä voitaneen neuvotella.

        Kromantikon allekirjoitus tähän:


      • Sulokas
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Sulle kaikkeni annan, turhia jaarittelematta, tuletko sulokkaalle naiselle aviomieheksi?


      • pirpzuzeiccu
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        tässä avoimesti ketä tahansa miestä. Ja ku olen valmiiksi kirjautunu sisään, niin en jaksa alkaa välillä kirjautuun ulos. :P
        ---
        ota nyt kun annan sulle kaiken
        välillämme kuumat säpinät käy
        vuoren huipulla ratsastan
        ja sinun puhtisi katsastan
        ei vielä huumamme loppua näy

        sun tunnen mä kuumentuneen
        näin vallassas kaiken nyt mä teen
        pian teet se sinäkin kun tätä tahtoo kumpikin
        nyt syöksyy sukkula veenukseen

        anna tulla tahdon saada kaiken
        sisällein mun herkät värinät lyö
        kun me villisti taiteillaan
        meille rakkauden raiteillaan
        tee mulle huikea lemmen työ

        (Kikka - Sukkula Veenukseen) :D


      • mies maalta
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        --------------------------------------------------

        Rakastan korvapuustejasi, hetkittäistä nalkuttamista.
        Rakastan vaikka särjit autoni ja hukkasit ruuvimeisselin.
        Rakastan kun huidot unissasi ja varastat peittoni.
        Rakastan sinua sellaisena kuin olet, pieniä varpaita ja hymysuuta.
        Olen kulkenut kanssasi monta vuotta enkä suotta,
        rakastan sinua enkä luovu sinusta, tahdon sinut vaimokseni, suostutko?


      • 9+6
        Dorodea kirjoitti:

        Ihana olet, jaan onnellisena kanssasi kaikki välineet. Elomme vene tulee keikkumaan pinnalla ja olkoon tuuli suotuisa. Suostun.
        ps. Kai tähän veneeseen kuuluu airot ja tappi?

        kans maailmantappi?


      • Mil-laN
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Ajoin tuhatta ja sataa, sakkojen ja kortinlähdön uhalla kysyäkseni sinulta jakaisitko kylpytynnörin kanssani nyt ja aina?:)


      • Dorodea
        Ikuinen remontti kirjoitti:

        Kyllä se kesti. On meillä toki airot ja tappi. Lisäherkkuina masto ja mela. Olisitko sinä minun ainoa varrestani ottava vaihtoehto.

        Hyvää kannattaa odottaa, nyt sitten hihat heilumaan että saamme purtemme valmiiksi. Paitsi että jos tulee lisää suostujia, kuinkas sitten? Minä jo kun otin varresta? Joutuuko tässä taistelemaan paikasta rinnallasi? Kysymyksiä herää, mutta katsotaan nyt loppuun asti.


      • 5+44
        Mil-laN kirjoitti:

        Ajoin tuhatta ja sataa, sakkojen ja kortinlähdön uhalla kysyäkseni sinulta jakaisitko kylpytynnörin kanssani nyt ja aina?:)

        nuore morsiamme tule olla uskolline, vaikkä häistä on vaan kaks viikkoo.
        Tässä se näkyy ihmisen raadollisuus.
        Oisit ottanna laulun sanat avukses


      • Mil-laN
        5+44 kirjoitti:

        nuore morsiamme tule olla uskolline, vaikkä häistä on vaan kaks viikkoo.
        Tässä se näkyy ihmisen raadollisuus.
        Oisit ottanna laulun sanat avukses

        ...missä sun huumorintajusi piileksii.:)


      • Ikuinen r...
        Dorodea kirjoitti:

        Hyvää kannattaa odottaa, nyt sitten hihat heilumaan että saamme purtemme valmiiksi. Paitsi että jos tulee lisää suostujia, kuinkas sitten? Minä jo kun otin varresta? Joutuuko tässä taistelemaan paikasta rinnallasi? Kysymyksiä herää, mutta katsotaan nyt loppuun asti.

        Luulen, että olet vienyt reippaalla aloitteellisuudellasi jauhot kaikkien pussista.


      • 16+4
        mies maalta kirjoitti:

        Rakastan korvapuustejasi, hetkittäistä nalkuttamista.
        Rakastan vaikka särjit autoni ja hukkasit ruuvimeisselin.
        Rakastan kun huidot unissasi ja varastat peittoni.
        Rakastan sinua sellaisena kuin olet, pieniä varpaita ja hymysuuta.
        Olen kulkenut kanssasi monta vuotta enkä suotta,
        rakastan sinua enkä luovu sinusta, tahdon sinut vaimokseni, suostutko?

        on tähän menessä parhain.


      • Kauttarantain
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Ensinnäkin ilmoitan: Tilaisuus on koeajalla.
        Hakijat joutuvat seuraavin testeihin:
        1.Lyödätkö sukkasi itse ja ovatko varpaankyntesi lyhyet?
        2.Pysyykö sepalus kiinni, paitsi tarvittaessa?
        3.Puhutko, silloin kun et pussaa?
        -millainen pusukalustosi on
        -onko sisusta myös huolettu ( tämä ei liity auton huoltoon mitenkään)
        4.Vastaatko aina pyydettäessä?
        -muuhunkin kuin kännykkään
        5.Tärkein: Paljoko tilisi saldo on?

        Tänne voikin tulla ilmoittautumaan hyvän sään aikana. Meinaan jonoa jo on.


      • Meriläinen
        Ikuinen r... kirjoitti:

        Luulen, että olet vienyt reippaalla aloitteellisuudellasi jauhot kaikkien pussista.

        enää ole mitään mahiksia?
        Rakastan tervan tuoksua ja pensseliäkin osaan käyttää.
        Voisin kait sinunkin rakastua :))


      • Impi Lampi
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Täällä nuori neitonen kaipaa puhdasta ja viatonta kakslahkeista seurakseen kylmiin iltoihin.Isoja vaatimuksia ei ole sinua kohtaan,mutta toivon että lompakko olisi isompaa puolta ja siellä muutakin kuin kuitteja.Toivottavasti olet myös liikunnallinen,eikä housunkauluksesi pullota ihraa täppösenään.Alempana tietysti pullotus olisi hyvinkin suotavaa.

        Autokin olisi hyvä olla ja mieluummin sellainen kalliimman puoleinen,sillä välille ei täällä haluta jäädä.Naapurin akat saisivat vaan naurunaihetta.
        Jos sitten vielä omaisit kiltin luonteen..sellaisen nöyrän,niin ihan olisit omiaan mulle.Odotan yhteydenottoasi innolla.


      • Ak:n lapio
        Vilima-neito kirjoitti:

        että Arkunkantaja on kuollut ja kuopattu, ja vain lapionsa jäi kummittelemaan muistona Arkkiksesta. Tirautan itkut, nyyhkyti nyyh.
        No mutta...*tiirailee lapiota sillä silmällä....* siis ei sillä, vaan silleen, öh.... Miksei, kyllä mä lapionkin voisin ottaa jos se runoilee? Kovin laihahan tuo on ja ruosteinenkin, mutta hellässä hoivassani lihonee sopivaksi, ja ruoste muuttuu rusoksi.

        Kysynkin nyt sinulta AK:n lapio, tahdotko ottaa tämän sulokkaan neidon aviopuolisoksesi ja rakastaa yli vuorien, yli vuosien?

        *yrittänyttä ei laiteta*

        Ruostein kyllä on, mut`ei laiha. Kun opit kirjaamaan nimmarini oikein, niin harkitsen harkitsemista.


      • Ikuinen...r
        Meriläinen kirjoitti:

        enää ole mitään mahiksia?
        Rakastan tervan tuoksua ja pensseliäkin osaan käyttää.
        Voisin kait sinunkin rakastua :))

        Mahiksia on. Tuo mitä kirjoitit, vetosi syvälle tunteisiini ja olen siitä kovin otettu.
        Sinä tunnut varsin rehelliseltä. Liian usein olen kohdannut naisia jotka kärkkyvät vain venettäni ja tervasaaviani.


      • Vilima-neito
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Ruostein kyllä on, mut`ei laiha. Kun opit kirjaamaan nimmarini oikein, niin harkitsen harkitsemista.

        sinussa on tyyliä, olet jo aloittanut koulutukseni sopivaksi vaimoksi. Nyt panen kaiken peliin...Ak:n lapio.

        Kuulen jo unelmiini,miten kirkonkellot kumajavat, miten Mendelssoni raikuu uruissa kun astelemme kohti alttaria, sinä Ak:n lapio ja minä, Vilima-neito. Edessämme kulkee pieni morsiusneito ruusun terälehtiä polullemme heitellen. Ah tätä auvoa. *Uneksii*
        Kait sä kirkkoon kuulut että saadaan kunnon kirkkovihkiäiset?

        Harkintaa maltamattomana odotellen
        Sinun Vilima-neito


      • Peilikuva parlamenttiin
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Ota
        Tukiaisten tuttava
        Tankotanssin taitaja
        Tekstarien tyyliniekka
        Toveriksi papin aamenella

        Tarjoan lisäksi mielenkiintoisen avustajan paikan
        satapäisen joukon komentajana

        Rakkain terveisin
        Liisa-Sirkka Ampaisi
        (vastaathan heti!)


      • Justiinan kaulin
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ----------------------------------------------------

        Jos antaisin sinun olla sellainen kuin olet
        ja sinä minun sellainen kuin olen
        en puuttuisi vikoihisi etkä sinä minun.
        Hiukan hiottaisiin kivi kiveä vasten
        antaisit muka periksi kun minä muka määräilisin.
        Molemmat arvelisi voittaneensa
        ja kummallakin olisi hyvä olla.
        Voitais vanheta yhdessä ja
        tehdä juttuja erikseen, molemmilla oma ilmatila.
        En tulisi sun tontille etkä sinä minun
        mutta yhteistä palstaa voisi vähän kuokkia.


      • Meriläinen
        Ikuinen...r kirjoitti:

        Mahiksia on. Tuo mitä kirjoitit, vetosi syvälle tunteisiini ja olen siitä kovin otettu.
        Sinä tunnut varsin rehelliseltä. Liian usein olen kohdannut naisia jotka kärkkyvät vain venettäni ja tervasaaviani.

        airot löytyy niin löytyyhän myös tullit? Haluan pitää airot vapaina kun soudan tai huopaan.
        Kalastaminenkin käy helpommin kun airot eivät ole kiinni veneessä.
        Ja rehellisyydestä, saatan joskus olla liiankin rehellinen, näin väittävät jotkut.


      • Ak:n lapio
        Vilima-neito kirjoitti:

        sinussa on tyyliä, olet jo aloittanut koulutukseni sopivaksi vaimoksi. Nyt panen kaiken peliin...Ak:n lapio.

        Kuulen jo unelmiini,miten kirkonkellot kumajavat, miten Mendelssoni raikuu uruissa kun astelemme kohti alttaria, sinä Ak:n lapio ja minä, Vilima-neito. Edessämme kulkee pieni morsiusneito ruusun terälehtiä polullemme heitellen. Ah tätä auvoa. *Uneksii*
        Kait sä kirkkoon kuulut että saadaan kunnon kirkkovihkiäiset?

        Harkintaa maltamattomana odotellen
        Sinun Vilima-neito

        Pälkäneen rauniokirkkoseurakuntaan, missä eivät kellot paljoakaan kumahtele.

        Siviilivihkiminen, mikä alkaa julkipanolla maistraatin kansliassa.

        Eikä mitään lapsityövoiman käyttöä, vaikka kuinka Auvosta uneksutkin.

        Tosin meikäläisissä piireissä on tapana ns. pitkä kihlajaiskultti, ainakin kaksi vuotta, jotta voipi varmuudella todeta, sopiiko mutterin kierteet pultin jenkoihin.


      • Ak:n lapio
        Justiinan kaulin kirjoitti:

        Jos antaisin sinun olla sellainen kuin olet
        ja sinä minun sellainen kuin olen
        en puuttuisi vikoihisi etkä sinä minun.
        Hiukan hiottaisiin kivi kiveä vasten
        antaisit muka periksi kun minä muka määräilisin.
        Molemmat arvelisi voittaneensa
        ja kummallakin olisi hyvä olla.
        Voitais vanheta yhdessä ja
        tehdä juttuja erikseen, molemmilla oma ilmatila.
        En tulisi sun tontille etkä sinä minun
        mutta yhteistä palstaa voisi vähän kuokkia.

        et kykene minua muuttamaan
        en minä sinua
        ja turhaa on vikoihin juuttua
        vaan tuuli se hioo kiven ja vesi
        ja periksi antaa viisaampi
        kun voittaja rypee suossa
        jos palstat on paaluin rajattu
        ja tonteilla luja lukko
        on yhteisyys harmaata harhaa


      • Yhteenlaskun.tulos
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        --------------------------------------------------

        Jos tahdot löytää elämän
        souda majakalle
        kuuntelemaan tuulen itkua mökin nurkissa
        vilkuttamaan laivoille
        jotka etsivät sitä minkä olet jo löytänyt,
        katsomaan, lentävätkö
        ajatuksesi korkeammalla kuin nuo lokit.
        Kuistillani on sinullekin matto
        istuutua ja katsoa
        ulos tai sisään.


      • ikuinen...r
        Meriläinen kirjoitti:

        airot löytyy niin löytyyhän myös tullit? Haluan pitää airot vapaina kun soudan tai huopaan.
        Kalastaminenkin käy helpommin kun airot eivät ole kiinni veneessä.
        Ja rehellisyydestä, saatan joskus olla liiankin rehellinen, näin väittävät jotkut.

        Tullit!? Äimänkäkenä.


      • Meriläinen
        ikuinen...r kirjoitti:

        Tullit!? Äimänkäkenä.

        Mie en tykkää hankaimista, tullit ne olla pitää missä saa vetää airoja siihen pituuteen mihin haluaa.
        Minkäslainen sun sarahis muuten on onko ihan rannassa vedessä asti vaiko maalla?
        Nämä nyt on tälläisiä tärkeitä kysymyksiä kun näin niinkun sitä elämä mittaista mietitään.


      • Justiinan kaulin
        Ak:n lapio kirjoitti:

        et kykene minua muuttamaan
        en minä sinua
        ja turhaa on vikoihin juuttua
        vaan tuuli se hioo kiven ja vesi
        ja periksi antaa viisaampi
        kun voittaja rypee suossa
        jos palstat on paaluin rajattu
        ja tonteilla luja lukko
        on yhteisyys harmaata harhaa

        voisiko näillä aatoksilla
        aatella yhteistä polkua
        kun et oikein hanttiinkaan pistänyt.
        hämärässä illassa
        lausuisit runon, sitä toivon,
        tai et jos siltä tuntuu.
        välillä kovasti vihaisin vikojasi
        vaikka lupasin etten,
        ja sitten taas rakastaisin.
        Ja kun joskus joutuisin luopumaan
        niin jäisit sydämeen kovana kipuna
        jonka aika liuottaisi.
        Tulisit nyt vaan.


      • 1+17
        Yhteenlaskun.tulos kirjoitti:

        Jos tahdot löytää elämän
        souda majakalle
        kuuntelemaan tuulen itkua mökin nurkissa
        vilkuttamaan laivoille
        jotka etsivät sitä minkä olet jo löytänyt,
        katsomaan, lentävätkö
        ajatuksesi korkeammalla kuin nuo lokit.
        Kuistillani on sinullekin matto
        istuutua ja katsoa
        ulos tai sisään.

        Nyt tuli toinen tasokkaampi kosinta.


      • Meriläinen
        ikuinen...r kirjoitti:

        Tullit!? Äimänkäkenä.

        eli näppäimesi vei ? :))


      • Ikuinen...r
        Meriläinen kirjoitti:

        Mie en tykkää hankaimista, tullit ne olla pitää missä saa vetää airoja siihen pituuteen mihin haluaa.
        Minkäslainen sun sarahis muuten on onko ihan rannassa vedessä asti vaiko maalla?
        Nämä nyt on tälläisiä tärkeitä kysymyksiä kun näin niinkun sitä elämä mittaista mietitään.

        Sarahis!? Äimä ei irtoo musta millään. Otan kohta neuvoa antavaa.


      • Meriläinen
        Ikuinen...r kirjoitti:

        Sarahis!? Äimä ei irtoo musta millään. Otan kohta neuvoa antavaa.

        suljen koneen voin kertoa sinulle: sarahi tai kuten sen jotkut lausuvat sarai on venevaja ;=)


      • Ikuinen...r
        Meriläinen kirjoitti:

        suljen koneen voin kertoa sinulle: sarahi tai kuten sen jotkut lausuvat sarai on venevaja ;=)

        Minullapa on parahin Sarahi, se kulkee aina mukana puattia suojaten.


      • Ak:n lapio
        Justiinan kaulin kirjoitti:

        voisiko näillä aatoksilla
        aatella yhteistä polkua
        kun et oikein hanttiinkaan pistänyt.
        hämärässä illassa
        lausuisit runon, sitä toivon,
        tai et jos siltä tuntuu.
        välillä kovasti vihaisin vikojasi
        vaikka lupasin etten,
        ja sitten taas rakastaisin.
        Ja kun joskus joutuisin luopumaan
        niin jäisit sydämeen kovana kipuna
        jonka aika liuottaisi.
        Tulisit nyt vaan.

        Kun rikkinäinen katulamppu
        paikkaansa hakee ja sade
        suojansa sulkee.
        Kulkee onni etsijän ohi!!!!

        Ja tanassa on vihan veitsi.
        Ja iskee summassa, ei valintaa
        tee.

        Miksi tekisikään. Niin turhaa, niin turhaa
        on huuto ja kuiskaus tuulen.

        Onko huutoa tuska, kun luopuu??
        Ja rakaus, mitä se lie, ketä se vie???
        Jos juopuu rytmistä eroksen riemun.

        Kun tunnen, niin tulen
        en suinpäin onnea hamuten

        vaan askel askelella kavuten
        loppuun saakka


      • ....
        Vilima-neito kirjoitti:

        Vaikka nyt ei varsinaisesti karkauspäivä olekaan, rohkenen lähestyä sinua tällä kosimakirjeellä.
        Oon viihtynyt seurassasi palstoilla vuodesta toiseen, välillä ihastellen, välillä vihastellen. Runosi ovat vieneet jalat altani, murjaisusi tuoneet hymyn kasvoille. Mikset enää runoile, etkö halua heittää helmiä sijoille ?

        Toisaalta ärhentelysi ja erityisesti pienipäiset kanat- vertauksesi on saanut sappeni kuumumaan ja verenpaineeni nousemaan. Muutoin olen kohtuullisen terve, riuska naiseläjä, työteliäs ja vaatimaton. Rahaakin löytyy sukanvarresta ja hyväkasvuista metsää on hehtaarikaupalla. Et tekisi huonoja kauppoja ollenkaan.

        Viinaa en juo, enkä tupakoi, mutta voin häipyä sukuloimaan silloin kun sinulle tulee herrakööri kylään.

        Kirosanat sinusta rakkauvella karsisin ja ärhentelyt lempeyvellä taltuttaisin. Äykkäpäisyyven kesyttäisin hellyyvellä, rikkinäiset sukat parsisin ja uuvetkin kutoisin.

        Oon myös kuullut että oot loistava kokki, ja minä olen kaikkiruokainen niin ei siinäkään asiassa riitaa tulsisi.
        Etelänpuolen auringon kanssa kilpaa loistaisin kun kosintaani suosiollisesti vastaisit.

        Rakkauven punaisin ajatuksin
        Vilima-neito

        Kuink kukaan voi olla noin Mulk... kipee, et noin tyrkyl tääl ois kuin sä?


      • Vilima-neito
        .... kirjoitti:

        Kuink kukaan voi olla noin Mulk... kipee, et noin tyrkyl tääl ois kuin sä?

        oikein tosissasi nämä, kisat ? ;))

        On meitä moneksi.


      • Mämmmi
        Vilima-neito kirjoitti:

        oikein tosissasi nämä, kisat ? ;))

        On meitä moneksi.

        Kyllä me kaltaisillesi toivottomille tapauksillekin seuraa hankitaan, älä ole huolissasi, yhteyshenkilömme selvittää asian puolestasi

        p.s. älä ole moksiskaan


      • Vilima-neito
        Mämmmi kirjoitti:

        Kyllä me kaltaisillesi toivottomille tapauksillekin seuraa hankitaan, älä ole huolissasi, yhteyshenkilömme selvittää asian puolestasi

        p.s. älä ole moksiskaan

        osta sikaa säkissä. Tahdon lapion !! Tiedä millainen kikkolo sieltä teidän säkistänne kömpisi, pitäkää palvelunne ja tunkkinne :((
        ;)


      • Mil-laN

        ...kulta rakas armaani köllykkäni...hypätään heti kylpytynnöriin. *heittää onnessaan jo paitaa pois*:)


      • mömmööööö
        Mil-laN kirjoitti:

        ...kulta rakas armaani köllykkäni...hypätään heti kylpytynnöriin. *heittää onnessaan jo paitaa pois*:)

        helekutti mitä lässytystä


      • mömmööööö

        sitä tietää mitä vastaan tulee


      • 12+10
        mömmööööö kirjoitti:

        sitä tietää mitä vastaan tulee

        Vegetaristinkin olevan yksi Millan multinikeistä. Aika hyvin rakennettu paketti. Yksi parhaista saavutuksistaan monipersoonana.


      • mömmöööö
        12+10 kirjoitti:

        Vegetaristinkin olevan yksi Millan multinikeistä. Aika hyvin rakennettu paketti. Yksi parhaista saavutuksistaan monipersoonana.

        tai ei, menkööt sexipalstalle hekumoimaan kylpytynnyrissään


      • Vilima-neito
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Pälkäneen rauniokirkkoseurakuntaan, missä eivät kellot paljoakaan kumahtele.

        Siviilivihkiminen, mikä alkaa julkipanolla maistraatin kansliassa.

        Eikä mitään lapsityövoiman käyttöä, vaikka kuinka Auvosta uneksutkin.

        Tosin meikäläisissä piireissä on tapana ns. pitkä kihlajaiskultti, ainakin kaksi vuotta, jotta voipi varmuudella todeta, sopiiko mutterin kierteet pultin jenkoihin.

        koeajolle. :) Eikä ees kirkkohäitä. Eikä morsiusneitoa. Ei kellojen kumua. Eihän niin häissä sitten ole enää mitään hohtoa. Ihan sama sitten elellä susparina, varmalla puhheella ;)


      • 4+20

        oma aloitus piilosexille mitä palstalla harjoitatte tai menkää sinne sex sivulle, niin ei tarvitse lukea väkisin juttujanne


      • Mil-laN

        ...eikö ole ihanaa köllötellä kylpytynnörissä käsikädessä:)...pitäisikö meidän sanoa pyytää puutarhuria leikkaamaan nuo rumat Kateuspuskat poikki...niissä on ikäviä piikkejäkin.

        *puss puss*:)


      • Mil-laN

        ...vettä, mutta sehän ei onneamme estä...*hih...älä kutita*:)


      • 15+3
        Mil-laN kirjoitti:

        ...vettä, mutta sehän ei onneamme estä...*hih...älä kutita*:)

        muija joka jakaa virtuaali *ersettä yhelle jos toiselle, hyi hitto


      • Mil-laN
        15+3 kirjoitti:

        muija joka jakaa virtuaali *ersettä yhelle jos toiselle, hyi hitto

        ...sie käyt kuumana.:)


      • Mil-laN

        ...hänen on jaksaa...salaiset fetissit teettää kaikenlaista.:)


      • Mil-laN

        ...veden huljuamista.:)

        *rakas köllykkäni, pesetkö selkäni*


      • Mil-laN

        ...sie perunat, minulla on karjalanpaisti tulossa uunissa.:)

        Vai riittäiskö pelkkä näkkäri...ei se sillä kyllä jaksa.:)


      • Mil-laN

        ...kyllä epäilisin laittaa kurkkua mukaan, mutta kahvia, näkkäriä ja tomaattia...lähdetään siitä, ja syödään kylpemisen jälkeen karjalanpaistia ja perunoita, mä keitän potut.:)


      • xxxyyy
        Meriläinen kirjoitti:

        Mie en tykkää hankaimista, tullit ne olla pitää missä saa vetää airoja siihen pituuteen mihin haluaa.
        Minkäslainen sun sarahis muuten on onko ihan rannassa vedessä asti vaiko maalla?
        Nämä nyt on tälläisiä tärkeitä kysymyksiä kun näin niinkun sitä elämä mittaista mietitään.

        Juu, ei merelle käy järvihankaimet. Tuuli ja aallokko ovat joskus sen verran pahoja että menee huonolla onnella vielä airo poikki kun sellaisilla yrittää, on sellaisestakin kokemusta.


      • birjo
        4+20 kirjoitti:

        oma aloitus piilosexille mitä palstalla harjoitatte tai menkää sinne sex sivulle, niin ei tarvitse lukea väkisin juttujanne

        olihan tässä keskustelussa jotain asiallistakin kommenttia.
        No miten on tuliko vonkaajien pajon bongattua uusia "kamuja" hurjiin leikkeihin,sehän näiden ketjujen päätarkoitus on aina ollut.


      • aamu äreä
        Meriläinen kirjoitti:

        enää ole mitään mahiksia?
        Rakastan tervan tuoksua ja pensseliäkin osaan käyttää.
        Voisin kait sinunkin rakastua :))

        Sinäkin brutukseni! Jos mihinkään enää luotin tässä maailmassa niin siihen et Meriläinen pysyy sinkkuna.Nyt on sekin usko sit viety .Kun vaan tilaisuus tuli jo rupes kosintaa väsäämään.:(


      • Merellä tuulee
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        --------------------------------------------------

        Kokka kohtaa rannan, airot tiputtavat ja köysi kiinnittää veneen koivuun. Hämärässä illassa miehen voimakkaat sormet sukivat parran siistiksi ja oikovat puvun laskokset. Kuuluu narahdus, kun mökin ovi aukeaa. Nainen kävelee rannalle. Mies halaa, suutelee, astuu askeleen taakse pitäen naisen käsistä kiinni. Hän aikoo sanoa vaan sanat eivät tule. Taskustaan hän kaivaa paperin.

        Mies lukee:

        Meri pauhaa ja ukkonen jylisee –
        Apollo saapuu ja hymyy.
        Ja katso! Ukkonen vaikenee,
        tuul' laantuu, lainehet lymyy.
        Hän hymyllä maailman hallitsee,
        hän laululla valtansa vallitsee,
        ja laulunsa korkea, lempeä on;
        lemmen voima on voittamaton
        Eino Leino, Aurinkolaulu

        Mies taittelee paperin takaisin, katsoo syvälle. "Sitähän minä että.. tulisitko vaimokseni"


      • xxxyyy
        Merellä tuulee kirjoitti:

        Kokka kohtaa rannan, airot tiputtavat ja köysi kiinnittää veneen koivuun. Hämärässä illassa miehen voimakkaat sormet sukivat parran siistiksi ja oikovat puvun laskokset. Kuuluu narahdus, kun mökin ovi aukeaa. Nainen kävelee rannalle. Mies halaa, suutelee, astuu askeleen taakse pitäen naisen käsistä kiinni. Hän aikoo sanoa vaan sanat eivät tule. Taskustaan hän kaivaa paperin.

        Mies lukee:

        Meri pauhaa ja ukkonen jylisee –
        Apollo saapuu ja hymyy.
        Ja katso! Ukkonen vaikenee,
        tuul' laantuu, lainehet lymyy.
        Hän hymyllä maailman hallitsee,
        hän laululla valtansa vallitsee,
        ja laulunsa korkea, lempeä on;
        lemmen voima on voittamaton
        Eino Leino, Aurinkolaulu

        Mies taittelee paperin takaisin, katsoo syvälle. "Sitähän minä että.. tulisitko vaimokseni"

        Sun täytyy olla kotoisin Hämeestä.


    • --------------------------------------

      • Mil-laN

        ...miehet kosia rekattuna vai rekkaamattomana?

        Kohta kuitenkin joku kysyy.:)


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...miehet kosia rekattuna vai rekkaamattomana?

        Kohta kuitenkin joku kysyy.:)

        mielensä mukaan! Jos pokka kestää rekattuna, niin mikäpäs siinä. Loppuviimein se sisältö täällä näyttäisi ratkaisevan:-


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        mielensä mukaan! Jos pokka kestää rekattuna, niin mikäpäs siinä. Loppuviimein se sisältö täällä näyttäisi ratkaisevan:-

        siinä saattaa käydä niinkuin taannoisissa kahvilan misterkisoissa...suurin osa herroista paljatuikin leideiksi loppupelistä :)


      • TaikisN kirjoitti:

        siinä saattaa käydä niinkuin taannoisissa kahvilan misterkisoissa...suurin osa herroista paljatuikin leideiksi loppupelistä :)

        Jessus, että mentiin retkuun ja pahasti...mutta muistaakseni Reiska voitti ja kyllä ihankin miehenä:D
        Mutta kyllä sinäkin pehmenit siihen kekkulointiin::..ouhhh....


      • TaikisN kirjoitti:

        siinä saattaa käydä niinkuin taannoisissa kahvilan misterkisoissa...suurin osa herroista paljatuikin leideiksi loppupelistä :)

        Onpa siellä sunkin nyt järjestämään kisaan kirjoittanut nähtävästi ainakin yksi mies.


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        siinä saattaa käydä niinkuin taannoisissa kahvilan misterkisoissa...suurin osa herroista paljatuikin leideiksi loppupelistä :)

        ...se oli hauskaa.:)


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Jessus, että mentiin retkuun ja pahasti...mutta muistaakseni Reiska voitti ja kyllä ihankin miehenä:D
        Mutta kyllä sinäkin pehmenit siihen kekkulointiin::..ouhhh....

        mä olin ihan myyty erään "herran" ketuloinnin edessä *nauraa*


      • Nittaminax kirjoitti:

        Onpa siellä sunkin nyt järjestämään kisaan kirjoittanut nähtävästi ainakin yksi mies.

        yhdestä kirjoituksesta eilisen sananvaihdon jälkeen. No, jos tuntee itsensä naiseksi ;)


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...se oli hauskaa.:)

        se oli niin hulvaton kisa ettei unohdu ikimaailmassa.:))


      • TaikisN kirjoitti:

        yhdestä kirjoituksesta eilisen sananvaihdon jälkeen. No, jos tuntee itsensä naiseksi ;)

        eikä ole uskaltanut vielä tulla kaapista ulos. :)) No se siitä.


      • TaikisN kirjoitti:

        mä olin ihan myyty erään "herran" ketuloinnin edessä *nauraa*

        ennen äänestystä.....*vähänkö nolotti*


      • TaikisN kirjoitti:

        se oli niin hulvaton kisa ettei unohdu ikimaailmassa.:))

        niin taisi päästä sinne etusivun luetuimpien listoille....oiskohan syynä ollut ne mahtavat kähinät...
        Reiskaa heiteltiin Virnixen kanssa latomon ja divaanin välillä:)


      • #?#
        TaikisN kirjoitti:

        yhdestä kirjoituksesta eilisen sananvaihdon jälkeen. No, jos tuntee itsensä naiseksi ;)

        homottelut jälleen käynnissä ?


      • #?# kirjoitti:

        homottelut jälleen käynnissä ?

        siinä mistään homoista puhuttu..höh


      • siis niitä kosintoja ei kohdisteta kenellekkään nikille?


      • Nittaminax kirjoitti:

        siis niitä kosintoja ei kohdisteta kenellekkään nikille?

        tehdä jos haluaa, mutta silloin jääkin yhden kortin varaan.....joko suostumukseen, tai hylkäykseen.
        Yleistasolla voi saada useamman ehdokkaan:D


      • näemmä
        #?# kirjoitti:

        homottelut jälleen käynnissä ?

        muistelot ovat edennee sille asteelle jotta kuka on tullut kaapista ja kenellä vielä on tulematta


    • Jotta saataisiin homma käyntiin, niin tehdäänkin näin:

      Naiset saavat nyt myös lähettää kosintakirjeen ja miehet vastata suoraan, samoin kirjeiden alle.
      Laitetaan nyt kuitenkin molemmille erilokerot.

      • taas jäljessä----kuinkas muutoinkaan. Vaikka jo eilen vikistiin, että olisi niitä muitakin yrittäjiä Jutsken lisäksi:D
        Pankaas nyt vipinää kinttuihin ja tekstiä näkyville!!! Hopi hopi!!!


      • :
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        taas jäljessä----kuinkas muutoinkaan. Vaikka jo eilen vikistiin, että olisi niitä muitakin yrittäjiä Jutsken lisäksi:D
        Pankaas nyt vipinää kinttuihin ja tekstiä näkyville!!! Hopi hopi!!!

        ett näit siun juttuja ei jaksa ennee kukkaan


      • : kirjoitti:

        ett näit siun juttuja ei jaksa ennee kukkaan

        Joten pane toimeksi! Tee aloitus minun häätämiseksi palstalta! Mutta ota huomioon, etteivät pelkät puskista huutelijat kelpaa nimilistaasi. Jos saat siihen rekattuja nimimerkkejä mukaan, niin voit olla varma, että lähden.
        Näin helposti tämä homma on hoidettu. Sinulla on sitten suurempi tila kirjoitella näitä viisauksiasi.
        Ota haaste vastaan!


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Joten pane toimeksi! Tee aloitus minun häätämiseksi palstalta! Mutta ota huomioon, etteivät pelkät puskista huutelijat kelpaa nimilistaasi. Jos saat siihen rekattuja nimimerkkejä mukaan, niin voit olla varma, että lähden.
        Näin helposti tämä homma on hoidettu. Sinulla on sitten suurempi tila kirjoitella näitä viisauksiasi.
        Ota haaste vastaan!

        lähe,ku oot kerran tullu tänne takas..:))


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        taas jäljessä----kuinkas muutoinkaan. Vaikka jo eilen vikistiin, että olisi niitä muitakin yrittäjiä Jutsken lisäksi:D
        Pankaas nyt vipinää kinttuihin ja tekstiä näkyville!!! Hopi hopi!!!

        muutkin miehet osallistuu,kun täällähän tulee nujakka noista parista..:DD


      • Dorodea
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Joten pane toimeksi! Tee aloitus minun häätämiseksi palstalta! Mutta ota huomioon, etteivät pelkät puskista huutelijat kelpaa nimilistaasi. Jos saat siihen rekattuja nimimerkkejä mukaan, niin voit olla varma, että lähden.
        Näin helposti tämä homma on hoidettu. Sinulla on sitten suurempi tila kirjoitella näitä viisauksiasi.
        Ota haaste vastaan!

        Et lähde mihinkään, anna puskan huudella omiaan. Tykkään sun jutuista, niistä tulee läpi oikea ihminen.


      • mii-su kirjoitti:

        lähe,ku oot kerran tullu tänne takas..:))

        nyt ollut suunnitellut lähtöä:)))
        Olisin vain toivonut tuolla huutelijalla olevan kyllin munaa ryhtyä sanoista tekoihin. Mutta milloimpa niillä olisi. Saavat jotain kiksejä keskusteluihin tunkemalla.


      • Dorodea kirjoitti:

        Et lähde mihinkään, anna puskan huudella omiaan. Tykkään sun jutuista, niistä tulee läpi oikea ihminen.

        Yleensä ja useimiten ohitan noi huutelijat edes vaivautumatta lukemaan, tai jos luen, niin en vastaa mitään. Harmittaa kuitenkin, kun niitä taas on alkanut ilmaantua joka ketjuun.
        Ehkä on syytä palata entiseen tiukkaan linjaan. Ohi vaan-------------


      • mii-su kirjoitti:

        muutkin miehet osallistuu,kun täällähän tulee nujakka noista parista..:DD

        peloittaa:D Kosinta on kuitenkin vakava juttu*....vaikka se ihan leikisti tehtäisiinkin.
        Saattaa olla, että alitajunta tuo muistoja mieliin------tämä oli nyt ihan omia pohdintojani:-)


      • Huomauttaisin: Kosinta on vapaamuotoinen! Eli se voi olla vaikkapa pieni kertomus, runo, puhelinviesti, ilmoitus,,,jne.
        Kosintaa ei ole "pakko" osoittaa kenellekkään tietylle ihmiselle, mutta voi myös olla halutessaan niin tehty.
        Naisilta on tullut jo kiitettävästi kosintoja. On kosittu Arkkua ja nyt Normixiakin.
        Eikä nyt tarvitse jänistää, sen vuoksikkaan, että joutuisi tositoimiin. Tietysti niinkin voi käydä:-
        Joten reippaasti vaan kisaan mukaan! Ei tässä kuinkaan käy!


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        peloittaa:D Kosinta on kuitenkin vakava juttu*....vaikka se ihan leikisti tehtäisiinkin.
        Saattaa olla, että alitajunta tuo muistoja mieliin------tämä oli nyt ihan omia pohdintojani:-)

        niitten tarvi heti osoitetta antaa..;)))


    • Riinja

      Pepe Willbergin sanoin;

      'Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin
      Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin
      siihen mä jään
      Sä tuot niin hiljaa kätes kädeillein
      Sanot kultasein, mä näin tahdon olla vain

      Mun huuliani etsien sä harot hiuksiain ja sulat suudelmaan
      Vain hyvänolon hiipivän mä tunnen suonissain odotan vaan
      Sä viet mun hiljaa niin kuin varoen
      Ja mä myötäilen ja näin tahdon olla vain

      En saa tätä tunnelmaa kuin vain aamuisin
      Näin aloittaa mä päiväni tahdonkin
      Ja syttyä sun kanssasi näin
      Syttyä sun kanssasi näin päivääni päin hiljalleen

      Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin
      Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin
      Siihen mä jään
      Sä tuot niin hiljaa kätes kädeillein
      Sanot kultasein mä näin tahdon olla"

      Näin hyvä on meillä, tahdotko jakaa kanssani aamut, päivät, illat ja yöt, ilot ja surut, arjen ja juhlan?
      Tahdon ojentaa tämän sormuksen merkiksi rakkaudestani, tuletko aviopuolisokseni?

      • 5+11

        miten tylsää.
        Tämä oli kai kirjotuskilpailu, ei laulujen kopiointia.
        Tuon osaa kuka tahansa.


      • vetosit juuri oikeilla sanoilla tunteisiini ja olen syvän liikutuksen vallassa! Tottahan toki tahdon ottaa vastaan sormuksen *tarkistaa sormuksen aitouden* ja tulla aviopuolisoksesi! :)


      • 5+11 kirjoitti:

        miten tylsää.
        Tämä oli kai kirjotuskilpailu, ei laulujen kopiointia.
        Tuon osaa kuka tahansa.

        se oli ihan kelpo kosinta! On sitä ennenkin lainatuin lausein puhuttu rakkaudesta!


      • Riinja
        norMix kirjoitti:

        vetosit juuri oikeilla sanoilla tunteisiini ja olen syvän liikutuksen vallassa! Tottahan toki tahdon ottaa vastaan sormuksen *tarkistaa sormuksen aitouden* ja tulla aviopuolisoksesi! :)

        Sinä suostuit ;) 'liikuttuu kyyneliin'


    • En numeroi kisailijoita, joten laittakaa otsikko--------------ja nimimerkki.
      Äänestä mielestäsi paras teksti.
      Äänestys loppuu la. klo 12.
      Käytä rekattua nikkiä äänestäessäsi:-

      • näppien nuoleskelija

        Voittajia he, joiden kosintaan suostuttiin. :)


      • jos ei

        ole rekattua nikkiä?Nimittäin en ala kyllä jonkun kilpailun takia rekistöröitymään. =)


      • Kuutamokeikka

        baras


      • Vilima-neito

        ja itseäni. Ollaan kohta kihloissa.
        Näin on näreet.

        Ai rekatulla, en uskalla :)))


      • Oli otsakkeella -Nainen- Nim.merk. Mies maalta...

        Tuohon vois suostua oikeesti..:DD


      • päärgynt

        runosieluista lutinaa


      • ääneni saa mies maalta :)


      • ääneni annan Justiinan kaulimelle.


      • Jos tahdot löytää elämän--------------------Yhteenlaskun tulos
        /miesten sarjassa/

        Minuun vetosi tuo : matto, jossa istua ja saada katsoa ulos, tai sisään


      • 4U

        Mies maalta.


      • Meriläinen

        Ikuinen remontti taisi valita toisen....
        Joten ääneni saa Yhteenlaskun.tulos.


      • kuin
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Jos tahdot löytää elämän--------------------Yhteenlaskun tulos
        /miesten sarjassa/

        Minuun vetosi tuo : matto, jossa istua ja saada katsoa ulos, tai sisään

        oikeassa elämässä kun on kaksi lähes tasavertaista kosijaa
        olisin minäkin tahtonut matolle istahtaa.
        Kun toinen oli pakko panna paremmaksi,
        niin miten on...saako valita kaksi.


      • Vilima-neito sai multa parhaat pojot ja koko komealla tuotannollaan:-


      • kuin kirjoitti:

        oikeassa elämässä kun on kaksi lähes tasavertaista kosijaa
        olisin minäkin tahtonut matolle istahtaa.
        Kun toinen oli pakko panna paremmaksi,
        niin miten on...saako valita kaksi.

        Kaksinnaiminen on tietääkseni Suomessa kielletty, mutta voihan toisen aina ottaa varalle:-


      • 4U
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Kaksinnaiminen on tietääkseni Suomessa kielletty, mutta voihan toisen aina ottaa varalle:-

        Kaikki on sallitua.
        Jos mies maalta lemppaa minut kisasta ulos
        on rakkauteni kohde yhteenlaskuntulos.


      • Justiinan kaulin
        TaikisN kirjoitti:

        ääneni annan Justiinan kaulimelle.

        Kiva kun tykkäsit.


      • Justiinan kaulin kirjoitti:

        Kiva kun tykkäsit.

        pidin tekstin ilmavuudesta, sanojen asettelusta. Niukkuudesta joka sisälsi paljon.


      • wirniksi

        Olen nyt tuplaten rekkautunut ja yhtä monta kertaa kirjoittanut kommentin. Piru vieköön koko suolen. Äänestän Vilima-neitoa, vaikka Ak:n lapio ei häntä huolinutkaan. Häpeäkseni tunnustan etten jaksanut lukea puoliakaan kisateksteistä, paitsi Viliman. Ja jos en jaksa lukea, en äänestä. Lisäksi kävin uudemman kerran lukaisemassa Viliman jutut, pilkunviilaajan ominaisuudessa, enkä löytänyt vilisemällä kirjoitusvirheitä joista saan näppylöitä näissä kisoissa. Muuten ne eivät häiritse. Ääneni siis Vilimalle, ja pahoitteluni kun ei saanut sulhoa. Tekisi mieli lohduttaa että haudassa helpottaa mutta eihän se ole sopivaa niin en sano.


      • Yhteenlaskun.tulos
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Jos tahdot löytää elämän--------------------Yhteenlaskun tulos
        /miesten sarjassa/

        Minuun vetosi tuo : matto, jossa istua ja saada katsoa ulos, tai sisään

        Saapahan nähdä kun taas ensi kuun alussa pari viikkoa autiolla majakkasaarella aikaani vietän, kuka sieltä paikalle tuleekaan kanssani meditoimaan ;-))


      • Yhteenlaskun.tulos

        Naisten sarjassa Justiinan kaulimelle, noista täsmäiskuista se henkistyneemmän ja immateriaaliarvoja kunnioittavamman oloinen, hyvin työstetty.

        Miesten sarjassa Mies maalta, vilpittömän oloinen, hyvä yritys.


      • Yhteenlaskun.tulos
        Meriläinen kirjoitti:

        Ikuinen remontti taisi valita toisen....
        Joten ääneni saa Yhteenlaskun.tulos.

        No katsotaan, löydätkö samalle saarelle.


      • Vilima-neito
        Vilima-neito kirjoitti:

        ja itseäni. Ollaan kohta kihloissa.
        Näin on näreet.

        Ai rekatulla, en uskalla :)))

        äänen itelleni, tuli vähän innostuttua liikaa :DD


      • usein käynti optikolla auttaa
        wirniksi kirjoitti:

        Olen nyt tuplaten rekkautunut ja yhtä monta kertaa kirjoittanut kommentin. Piru vieköön koko suolen. Äänestän Vilima-neitoa, vaikka Ak:n lapio ei häntä huolinutkaan. Häpeäkseni tunnustan etten jaksanut lukea puoliakaan kisateksteistä, paitsi Viliman. Ja jos en jaksa lukea, en äänestä. Lisäksi kävin uudemman kerran lukaisemassa Viliman jutut, pilkunviilaajan ominaisuudessa, enkä löytänyt vilisemällä kirjoitusvirheitä joista saan näppylöitä näissä kisoissa. Muuten ne eivät häiritse. Ääneni siis Vilimalle, ja pahoitteluni kun ei saanut sulhoa. Tekisi mieli lohduttaa että haudassa helpottaa mutta eihän se ole sopivaa niin en sano.

        "Oon myös kuullut että oot loistava kokki, ja minä olen kaikkiruokainen niin ei siinäkään asiassa riitaa tulsisi."


      • usein käynti optikolla auttaa kirjoitti:

        "Oon myös kuullut että oot loistava kokki, ja minä olen kaikkiruokainen niin ei siinäkään asiassa riitaa tulsisi."

        tuossa nyt vilisemällä ole virheitä....Yksi ihan pikkuinen ylimääräinen ässä lipsahtanut :)

        *miettii mistä niitä hapannaamoja sikiää*


      • Meriläinen
        Yhteenlaskun.tulos kirjoitti:

        No katsotaan, löydätkö samalle saarelle.

        tietää vaik olisin jo ollutkin, tänä kesänäkin paljon.


      • 17+6
        Yhteenlaskun.tulos kirjoitti:

        No katsotaan, löydätkö samalle saarelle.

        Nyt ymmärtää palstalle levinneet ikävät puskakommentit.


      • 17+6 kirjoitti:

        Nyt ymmärtää palstalle levinneet ikävät puskakommentit.

        Älähän pistä omia syntejäsi minun piikkiini.


      • wirniksi ejk
        usein käynti optikolla auttaa kirjoitti:

        "Oon myös kuullut että oot loistava kokki, ja minä olen kaikkiruokainen niin ei siinäkään asiassa riitaa tulsisi."

        ei yksi kirjoitusvirhe tarkoita samaa että virheitä olisi vilisemällä. Höh.


      • Yhteenlaskun.tulos
        Meriläinen kirjoitti:

        tietää vaik olisin jo ollutkin, tänä kesänäkin paljon.

        mutta katsotaan. Matolla on tilaa, jalat solmuun, peukalot yhteen ja katse horisonttiin, siitä se lähtee, zazen.


    • Dorodea

      Miehistä: ikuinen remontti, suostuin jo kosintaan mutten ole varma lopputuloksesta, Meriläinen meinas paattiin kans kömpiä :)
      Naisista: Wiliman kosinta Arkulle, söpöä kosiskelua :)

    • 22

      Surkeasti vedetty kisa. Älä aloita jos et jaksa olla mukana.

      • mun tavaramerkkini" , joten miks varten sitä muuttaisin:-)

        Ollos hyvä ja vetäise parempi! Kapula on sinun;.


    • Näyttäisi seuraavalle: Mies maalta ja Yhteenlaskun tulos tasavertaisina rekatuilla äänillä.
      Vilima neito taas päihitti naisten sarjassa

      Jos rekkaamattomat lasketaan mukaan niin tulos hiukka muuttuu:D
      Joten repikää tästä!

      Tietsikkani takkuilee nyt ja varsinkin näissä pitemmissä ketjuissa, joten laskentaa saavat suorittaa muutkin avulijaat:-

      Normixi joutunee vihille....joten häitä odotellaan.
      Ak:n lapiota kosittiin olan takaa ja vähä muualtakin, mutta mies pyristelee ja joutunee hamekankaita lähettelemään.
      Kiitokset kaikille osallistujille, paitsi noille joiden anti oli lähinnä huihaihuuteluita.

      kisa on tekijänsä näköinen* Jep!

      • kaikkia häntä äänestäneitä ja kiitän Ak:n lapiota mainiosta suhtautumisesta Viliman kosintaan *nauraa*
        Sinulla riitti hurttia huumorimieltä toisin kuin eräällä aamuvirkulla.

        Kiitos NK:lle hauskasta kisasta.


      • Mil-laN

        ...kaikista parhaimmat kosintamenot menossa.:)


      • Mil-laN

        ...kiitos kisasta, mitään näin hauskaa ei ole ollut pitkään aikaa...*katselee taivaalle*:)


      • repsimpi
        Mil-laN kirjoitti:

        ...kiitos kisasta, mitään näin hauskaa ei ole ollut pitkään aikaa...*katselee taivaalle*:)

        repsein :D


      • Mil-laN
        repsimpi kirjoitti:

        repsein :D

        ...sie virnuilet siellä...oikeasti ja vilpittömästi.:)


      • meni tässäkin kisassa,mutta hauskaa oli senkin edestä,joten suurkiitokset kisasta..:))


    • 32

      Ketkä kosintojen takana?

      • Mil-laN

        ...tässä mitään tunnustaa.:)


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...tässä mitään tunnustaa.:)

        tunnusta olleesi mies maalta !!! *etsii lekaa*


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        tunnusta olleesi mies maalta !!! *etsii lekaa*

        ...olitte lääpällänne, sinä, Mii-su ja Wirniksi...ja muutama muu.:)

        *pinkoo pakoon*:)


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...olitte lääpällänne, sinä, Mii-su ja Wirniksi...ja muutama muu.:)

        *pinkoo pakoon*:)

        pikkukiviä ja vähän isompiakin murikoita*
        Jotenkin arvasin tämän :))


      • Mil-laN
        Mil-laN kirjoitti:

        ...olitte lääpällänne, sinä, Mii-su ja Wirniksi...ja muutama muu.:)

        *pinkoo pakoon*:)

        ...äkkiä...siis ei Wirniksi, vaan Yhteenlasku.:)


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        pikkukiviä ja vähän isompiakin murikoita*
        Jotenkin arvasin tämän :))

        ...siinä vielä kaikki...sain norMixin.:)

        *väistelee juostessaan*


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...siinä vielä kaikki...sain norMixin.:)

        *väistelee juostessaan*

        Olis pitänyt kuunnella vaistoaan, mies maalta kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta :))

        Mutta onneksi olkoon, tekstisi pärjäsi kisassa hyvin. *odottelee mitä Mii-su tuumaa tästä sulhosta*


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        Olis pitänyt kuunnella vaistoaan, mies maalta kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta :))

        Mutta onneksi olkoon, tekstisi pärjäsi kisassa hyvin. *odottelee mitä Mii-su tuumaa tästä sulhosta*

        ...Mii-susta pitää olla kaukana.:)


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...siinä vielä kaikki...sain norMixin.:)

        *väistelee juostessaan*

        Sulla ei sitten edellinen liitto kauan kestänyt! :) Nooooooh, katsotaan nyt sitten miten meidän käy. Lähdettäskö vaikka pyydystämään kalasoppa-ainekset vihkiäisiin? ;)


      • norMix kirjoitti:

        Sulla ei sitten edellinen liitto kauan kestänyt! :) Nooooooh, katsotaan nyt sitten miten meidän käy. Lähdettäskö vaikka pyydystämään kalasoppa-ainekset vihkiäisiin? ;)

        ja muutkin suurruhtinaat! Kannattaisi nyt sinunkin laittaa vielä jäitä hattuun:- Tuohon kosintaan ei paljoo kannattaisi nojata, varsinkaan, kun maailmantappi on ties missä. Toi mamseli, kun retkutti naispuolisia mies maalta nimmarilla ja vaihtaa puolta veneessä ties mihin laitaan....niin kerta!
        Toisaalta mikseikäs räväkkäät palstahäät paikkaansa puolustaisi. Eiköpähän masselta kävisi pastorin hommat, tuosta lonkalta vanhasta muistista. Vihkikaava uskoakseni olisi lukemisen väärti.
        *Nyt rupes taas tyrskityttään'


      • norMix kirjoitti:

        Sulla ei sitten edellinen liitto kauan kestänyt! :) Nooooooh, katsotaan nyt sitten miten meidän käy. Lähdettäskö vaikka pyydystämään kalasoppa-ainekset vihkiäisiin? ;)

        palstavihkiäiset, pitemmän kaavan mukaan, polttareineen kaikkineen. :D


      • Mil-laN
        norMix kirjoitti:

        Sulla ei sitten edellinen liitto kauan kestänyt! :) Nooooooh, katsotaan nyt sitten miten meidän käy. Lähdettäskö vaikka pyydystämään kalasoppa-ainekset vihkiäisiin? ;)

        ...leikkimielinen palstakosinta.:)

        Mutta...tänne me lähdetään kalastamaan Taikikselle kalasoppa-ainekset,
        http://www.villipohjola.fi/item.asp?Section=2660&Item=310&Browser=ie&BrowserVer=7&img=1

        Tuttavat Sodankylästä ovat luvanneet pitää meille aidot lappalaiset illanistujaiset.:)


      • norMix kirjoitti:

        Sulla ei sitten edellinen liitto kauan kestänyt! :) Nooooooh, katsotaan nyt sitten miten meidän käy. Lähdettäskö vaikka pyydystämään kalasoppa-ainekset vihkiäisiin? ;)

        varamorsiameksi, jos tuo mamseli peruu häät. Vaikkei se peruuttaisikkaan, niin ainahan voi ilmaantua ylitsepääsenättömiä esteitä. *tuhrustaa ruutupaperille salaisia suunnitelmia suu tiukkana ja silmät sirrillään*


      • Mil-laN
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ja muutkin suurruhtinaat! Kannattaisi nyt sinunkin laittaa vielä jäitä hattuun:- Tuohon kosintaan ei paljoo kannattaisi nojata, varsinkaan, kun maailmantappi on ties missä. Toi mamseli, kun retkutti naispuolisia mies maalta nimmarilla ja vaihtaa puolta veneessä ties mihin laitaan....niin kerta!
        Toisaalta mikseikäs räväkkäät palstahäät paikkaansa puolustaisi. Eiköpähän masselta kävisi pastorin hommat, tuosta lonkalta vanhasta muistista. Vihkikaava uskoakseni olisi lukemisen väärti.
        *Nyt rupes taas tyrskityttään'

        ...se nyt ensimmäinen kerta ole kun tämän palstan naiset menee retkuun, tiedät sen itsekin.:)


      • Mil-laN
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        varamorsiameksi, jos tuo mamseli peruu häät. Vaikkei se peruuttaisikkaan, niin ainahan voi ilmaantua ylitsepääsenättömiä esteitä. *tuhrustaa ruutupaperille salaisia suunnitelmia suu tiukkana ja silmät sirrillään*

        ...kyynärpäätaktiikkaan*...en peru häitä, niih!:)


      • Mil-laN

        ...Taikis saa sopan pyöräyttää.:)


      • 5+16
        Mil-laN kirjoitti:

        ...se nyt ensimmäinen kerta ole kun tämän palstan naiset menee retkuun, tiedät sen itsekin.:)

        sinä tunnustat että on monia nimimerkkejä ja osa niistä miesten.
        Helluntailaiset ja transut.
        Pitääkin paikkansa


      • sinuun kyllästynyt lukija
        5+16 kirjoitti:

        sinä tunnustat että on monia nimimerkkejä ja osa niistä miesten.
        Helluntailaiset ja transut.
        Pitääkin paikkansa

        Ja tämä Tauno Taliaivo jaksaa jahdata ihmisiä transuhelluntalaishöpinöillään. Hakeudu hoitoon tosikko.


      • ,,,,
        sinuun kyllästynyt lukija kirjoitti:

        Ja tämä Tauno Taliaivo jaksaa jahdata ihmisiä transuhelluntalaishöpinöillään. Hakeudu hoitoon tosikko.

        tämä SuurTaliaivo


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...Mii-susta pitää olla kaukana.:)

        Sinäkö se olitkin??? :O Voi sissus sentään...Mä vielä kirjotin,että tuohon kosintaan suostuisin ihan oikeestikkin..:DDDD


      • että mulla oli kaks kosintaa..Toinen oli Impi Lampi ja toinen Hilma Himottaja...Jessus..kukaan ei käyny syöttiin..:P


      • 6+10
        ,,,, kirjoitti:

        tämä SuurTaliaivo

        Mil-laN tunnusti esiintyvänsä miehenä usein


    • BööPöö

      NoH..eiköhän aloituksen tekijä itse haluu loistaa ja loistaa...

      Elämäntapa on yksilölle tai yhteisölle tunnusomainen tapa elää tai toimia :D

    • Ak:n lapio

      tupelle menoa ja maidon nostamista.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2830
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1818
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      254
      1126
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe