raksa+sali

timpuri

olen nyt 19v miehen alku ja ajattelin ruveta käymään salilla kolmen vuoden tauon jälkeen. eli haluaisin käytännön vinkkejä ravinnosta ravinteista yms. koska kuitenkin teen 8-10tunnin raskaita työpöiviä olen 185 pitä ja painan 90kg lievää ylipainoa on päässyt kertymäänintin jälkeen.eli jos joku viitsisi kertoa mitä tekisitte ravinnon ja ohjelman suhteen? kiitos jo etukäteen vastanneille. ja vitsiniekat voisivat mennä muualle vittuilemaan.

5

811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doc

Ota 15min päiväunet ja juo kahvit ennen salia. tyhjällä mahalla ei voi harjoitella. syö säännöllisesti n.2-3h välin pieniä aterioita. juo vettä. juo salin jälkeen palautusjuoma. tee harjoitus ohjelma 3-4krt/viik. tee tavoitteet, välitavoitteet ja toteutukset. harrasta myös aerobista liikuntaa (parantaa sali kehitystä). siinä alkua...

• karbaasi

töiden jälkeen vaa mee suoraan salille jos nukut välillä niin oot niin pökkyrässä ettei saliille menemisestä tuu mitään vaan jatkat unia.tiedän kokemuksesta.3*kertaa viikossa on hyvä määrä ku teet raskasta työtä ja mielestäni 3jakoinen muutenki paras naturaali treenarille.sitte ku oot jonku aikaa treenannu suosittelen lämpimästi ottamaan käyttöön hst treeni systeemin,netistä löytyy aiheesta tietoa.

• timpuri

kiitokset docille ja karpaasille vastauksista! ja jos jollakulla muulla on rakentavaa palautetta niin ottaisin mielelläni neuvoja vastaan.

• t.e.m.e

Mäkin oon 8h päivässä raksalla töissä... Ja oon 183cm pitkä, 90kg ja 17v.. Salilla käyny 1,5v. Itse oon kotona 2-3h ja sitten lähden salille, siinä ehtii syödä ja vähän lepäillä. Treeni ohjelma on
      MA- Rinta,Olkapäät
      KE- Selkä, Hauis
      PE- Jalat, Ojentajat

Nyt en tosin ole jaksanut käydä viime aikoina kun oon ollu niin väsyny töitten jälkeen ja käyn pelkästään maanantaina salilla (1,5h), keskiviikkosin oon ruvennu käymään sählyssä (1h) ja sunnuntaisin lentopallossa (2h) jotta vähän paino putoisi kesäksi... Kesällä sitten meinasin käydä taas salilla. Maanantainkin luultavasti vaihdan juoksuun.
      En nyt tiedä onko tästä viestistä mitään hyötyy mut tällästä mulla... :)
      Jos jotain kysyttävää ni mailaa kun en täällä foorumeilla yleensä ole.

• jakob

Olin itse myös aikoinaan raksalla duunissa ja yritin siinä samalla sählätä punttisalilla.
        Huomasin että parhaat tulokset tulivat kun jätin käsi(olkapää, ojentaja ja hauis) treenit viikonloppuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe