KosintaKisa jatkuu PalstaHäinä:

NainenKirjoittaa

Joten pankaas töpinäksi! Taikku haluaa polttarit mukaan. Häitä voi viettää useampikin, vaikka joukko vihkimisellä,-
Osallistuminen edellyttää rekkausta.
Kuokkavieraat voivat ujuttautua mukaan, mutta pareen pitää mielessä, että saattaa joutua myös käpälämäkeen, ellei sitten käpälärautoihin:-
Morsian voidaan aina ryöstää, ja sulhanen voi joutua panikkiin. Suku voi puuttua peliin ja salaisuudet tulla ilmi.
*naureskelee lapaseen*

146

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mil-laN

      ...paree sitten muistaa, että morsian ja sulhanen tahtoo itse valita kaason ja sulhaspojan.:)

      *huolissaan* sulhasesta, onkohan viettänyt ennenaikaisia polttareita.:)

      • Jos merkit pitävät paikkansa (tiirailee tähtien asentoa) niin sulhanen on mitä ilmeisemmin Luostolla lustinpidos....juuh ja kolme misua on mukana. Ei tässä nyt taida kaasot ja sulhaspoijjat auttaa:-D
        Tuollaisten reissujen jälkeen sulho ei ehkä muista kuka morsian olikaan....*hih*
        *hykertelee käsiään silmiä räpsytellen viattomasti*


      • Mil-laN
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Jos merkit pitävät paikkansa (tiirailee tähtien asentoa) niin sulhanen on mitä ilmeisemmin Luostolla lustinpidos....juuh ja kolme misua on mukana. Ei tässä nyt taida kaasot ja sulhaspoijjat auttaa:-D
        Tuollaisten reissujen jälkeen sulho ei ehkä muista kuka morsian olikaan....*hih*
        *hykertelee käsiään silmiä räpsytellen viattomasti*

        ...siinä räpsyttele.:)


    • häät pidetään? Nyt on tässä meikäläisellä jo vähän palstauupumista havaittavissa, mutta pitopalveluni kyllä toimittaa ruuat, pikkupurtavat, makeat leivonnaiset ja juomat häihin.

      Suunnittelen juhlamenyyn huomiseksi.:)

      • pitoska ne tuotteet pakastukseen:- Eihän täällä ole vielä pappia kyyditetty ja sulhanenkin on tiellä tietymättömillä. ' tyrskähtelee...Köh*


      • Mil-laN
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        pitoska ne tuotteet pakastukseen:- Eihän täällä ole vielä pappia kyyditetty ja sulhanenkin on tiellä tietymättömillä. ' tyrskähtelee...Köh*

        ...eihän Taikiksella ole edes soppakaloja...jahka se sulho sieltä ilmestyy, niin me lähdetään mökille Lappiin.:)


      • Meriläinen
        Mil-laN kirjoitti:

        ...eihän Taikiksella ole edes soppakaloja...jahka se sulho sieltä ilmestyy, niin me lähdetään mökille Lappiin.:)

        jhan omin voimin mun helikopteri on risana just nyt, ei pääse vastaan.
        (voi kun ikävää, hih hih naureskelee hän sisäänpäin)


      • Mil-laN
        Meriläinen kirjoitti:

        jhan omin voimin mun helikopteri on risana just nyt, ei pääse vastaan.
        (voi kun ikävää, hih hih naureskelee hän sisäänpäin)

        ...päästään pois maasturilla mainiosti.:)

        Nyt on valitettavasti lähdettävä tekemään kohta saapuville vieraille ruokaa...morsion palaa illalla katsomaan onko sulho päässyt reissultaan turvallisesti kotiin.


    • Kanttorinne

      Jonka morsio ja sulho alttarilla laulavat toisilleen säestykselläni:


      Sulho:
      Joka päivä kaiken aikaa
      Mietin onko tämä totta ollenkaan
      Että kanssas
      Tätä taikaa rakkauden nyt koetaan
      Että kantaa oikeasti
      Tämä tunne aina päivään huomiseen
      Ja taas hetken
      Ihanasti
      Tunnen sydämeni lentoon lähteneen

      morsio:
      Tahdon oikeesti olla sinun
      Enkä vain leikisti rakastaa
      Kanssas oikeesti kokea kaiken
      Mikä ollut on unelmaa
      Tahdon syliisi painaa pääni
      Tahdon lämpöösi nukahtaa
      Olla kanssasi oikeesti onnellinen
      Sua oikeesti rakastaa

      Sulho:
      Uskonut en silloin ennen
      Että todellisen onnen löytäisin
      Kun mä aina tullen mennen sitä juuri pakenin
      Mutta nyt on kaikki toisin
      Luotas lähteä mä koskaan tahdo en
      Olet nainen suurenmoisin
      Mulle lahjoitit sä aidon rakkauden


      morsio:
      Tahdon oikeesti olla sinun
      Enkä vain leikisti rakastaa
      Kanssas oikeesti kokea kaiken
      Mikä ollut on unelmaa
      Tahdon syliisi painaa pääni
      Tahdon lämpöösi nukahtaa
      Olla kanssasi oikeesti onnellinen
      Sua oikeesti rakastaa

      yhdessä:
      Olla kanssasi oikeesti onnellinen
      sua oikeesti rakastaa

      http://www.youtube.com/watch?v=bvwaXfsdmRY

      • Urkurinne

        Joka joulu kaiken aikaa, mietin onko tämä totta ollenkaan että kanssas tätä joulun taikaa taas me koetaan. Että kantaa oikeasti tämä tunne aina päivään huomiseen ja taas hetken ihanasti tunnen sydämeni lentoon lähteneen.

        Kerto:
        Uskon oikeesti joulupukkiin, enkä vain leikkinä lapsien, aina oikeesti joulua ootan silmät kirkkaana loistaen, joka kerta on aattona jännää kun pukki oveen kun kolkuttaa, joulu on aina oikeesti onnellinen, se on oikeesti ihanaa.

        Uskonut en silloin ennen, että lapsen mielen voisin säilyttää, aikuisena hetken luulin, että en lapsen silmin nää, mutta nyt on kaikki toisin, jälleen lapsen silmin katson maailmaa, katson silmin aurinkoisin tätä satumaista tunnelmaa.

        Kerto.
        Uskon oikeesti joulupukkiin, enkä vain leikkinä lapsien, aina…


      • 13+10
        Urkurinne kirjoitti:

        Joka joulu kaiken aikaa, mietin onko tämä totta ollenkaan että kanssas tätä joulun taikaa taas me koetaan. Että kantaa oikeasti tämä tunne aina päivään huomiseen ja taas hetken ihanasti tunnen sydämeni lentoon lähteneen.

        Kerto:
        Uskon oikeesti joulupukkiin, enkä vain leikkinä lapsien, aina oikeesti joulua ootan silmät kirkkaana loistaen, joka kerta on aattona jännää kun pukki oveen kun kolkuttaa, joulu on aina oikeesti onnellinen, se on oikeesti ihanaa.

        Uskonut en silloin ennen, että lapsen mielen voisin säilyttää, aikuisena hetken luulin, että en lapsen silmin nää, mutta nyt on kaikki toisin, jälleen lapsen silmin katson maailmaa, katson silmin aurinkoisin tätä satumaista tunnelmaa.

        Kerto.
        Uskon oikeesti joulupukkiin, enkä vain leikkinä lapsien, aina…

        kenen laulunsanoja lainaatte.
        P..kle jollei riitä järki keksimään omia sanoituksia.


      • 14+19
        13+10 kirjoitti:

        kenen laulunsanoja lainaatte.
        P..kle jollei riitä järki keksimään omia sanoituksia.

        youtuben linkki liitettynä mukaan lukutaitoisia varten


    • häitä täs voi,ku ei sulhokaan ilmaantunu mun kosintoihin..:¤

      Mää voin sit auttaa muuten...Oon sulhon salainen rakastajatar..:DDD

      • Nuo miehen ketaleet ovat tuommosia:- Paljoa eivät hyvän päälle ymmärrä.
        Mutta miksipäs ei pappi saattaisi sinut rakastajaksi vihkasta siinä sivussa. Oot siinä mukana morsiusneitona ja esität tahtosi. Ties vaikka yleisönjoukosta niitä muitakin ehdokkaita ilmaantuu. Häissä on mahiksia, jos missä, noihin muihinkin jutskuihin.


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Nuo miehen ketaleet ovat tuommosia:- Paljoa eivät hyvän päälle ymmärrä.
        Mutta miksipäs ei pappi saattaisi sinut rakastajaksi vihkasta siinä sivussa. Oot siinä mukana morsiusneitona ja esität tahtosi. Ties vaikka yleisönjoukosta niitä muitakin ehdokkaita ilmaantuu. Häissä on mahiksia, jos missä, noihin muihinkin jutskuihin.

        ei ne ymmärrä hyvän päälle...:(

        Ei täällä näköjää häitä vietetäkkää..Voi pahus..siinä meni mahikset olla kerranki se salainen..;)))

        Täällä puhutaan väsymisestä..Minä vasta pääsin kunnolla vauhtiin..:))))


      • Mil-laN
        mii-su kirjoitti:

        ei ne ymmärrä hyvän päälle...:(

        Ei täällä näköjää häitä vietetäkkää..Voi pahus..siinä meni mahikset olla kerranki se salainen..;)))

        Täällä puhutaan väsymisestä..Minä vasta pääsin kunnolla vauhtiin..:))))

        ...että salarakkaaksi yrität tunkee ittes.:)


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...että salarakkaaksi yrität tunkee ittes.:)

        yritin,mutta yritykses jäi..;))


      • mii-su kirjoitti:

        ei ne ymmärrä hyvän päälle...:(

        Ei täällä näköjää häitä vietetäkkää..Voi pahus..siinä meni mahikset olla kerranki se salainen..;)))

        Täällä puhutaan väsymisestä..Minä vasta pääsin kunnolla vauhtiin..:))))

        vetää monen päivän mittaiset palstakisat niin saat aavistuksen mitä kisaväsymys tarkoittaa. :)


      • TaikisN kirjoitti:

        vetää monen päivän mittaiset palstakisat niin saat aavistuksen mitä kisaväsymys tarkoittaa. :)

        huomannu missään,että NK olis valittanu kisaväsymystä...Vai onko multa menny se ohi...:¤


      • mii-su kirjoitti:

        huomannu missään,että NK olis valittanu kisaväsymystä...Vai onko multa menny se ohi...:¤

        omaan kisaväsymykseeni.


      • TaikisN kirjoitti:

        omaan kisaväsymykseeni.

        tarkottanu sua noilla jutuilla.Kyllä mä ymmärrän sellaisen palstauupumisen sun muun..Ei aina itekkää jaksa ees kirjotella.Silloin saatan käydä vaan lukasemassa..:))


    • Dorodea

      Häät, ihanaa! Mites mä saan ton "ikuisen remontin" raahattua alttarille, kun ei siitä ole kuulunut mitään vähään aikaan? Huolestuttaa että jänisti tai jäi muhinoimaan Meriläisen kanssa. Et sattuis tietämään missä luuraa, voisin napata kädestä kii? *piilottelee käsirautoja*

      • Ikuinen ...r

        NK ei halua vastata jostain syystä. Mitään jänistä, sähköjäniksenä tässä kuppelehdin.


      • ei ole käynyt tunnustamassa kenen näppikseltä kosinta tuli. Vahvat epäilykset asiasta on :))


      • Dorodea
        Ikuinen ...r kirjoitti:

        NK ei halua vastata jostain syystä. Mitään jänistä, sähköjäniksenä tässä kuppelehdin.

        No eipä haittaa, pääasia et sä et jänistänyt :) Oot sää sellanen duracellpupu? Minnes mennää häämatkalle?


      • Dorodea
        TaikisN kirjoitti:

        ei ole käynyt tunnustamassa kenen näppikseltä kosinta tuli. Vahvat epäilykset asiasta on :))

        Nyt kyllä kerrot mitä epäilet!? Mullakin joku haju, mutta en ole varma.. :)


      • Dorodea kirjoitti:

        Nyt kyllä kerrot mitä epäilet!? Mullakin joku haju, mutta en ole varma.. :)

        arvailla julkisesti, mutta luulen että luullaan samaa kirjoittajaa :))


    • wirniksi ejk

      tykkään kovasti sun jutuista mutta Taikis tuon jo sanoikin mitä itse ajattelin, vähän palstauupumusta. Ei kai samaa aihetta tarvitse väkisten jatkaa? Miesten sarjan voittaja saa nyt vihdoin tarvitsemaansa huomiota enkä kiellä etteikö hänen tekstinsä olisi ollut hyvä. Ei tosin niin hyvä että olisin sitä äänestänyt, kuten hän ensihurmiossa erreyksessä kuvitteli ja äkisti oikaisi. Ehkä mielessäni kummitteli taannoinen Sykemittarin kosinta, joka naurattaa vieläkin. Vilima-neitoa en olisi arvannut Taikikseksi, eikä aavistustakaan muista kirjoittajista. Juu en itse keksi mitään parempaa.

      • 23

        parempaa tää kuin teidän tappelunne!


      • 11+4
        23 kirjoitti:

        parempaa tää kuin teidän tappelunne!

        Oikeasti?
        Väsynyt aihe.


      • saada tuo kosintaketju pysähtymään.- Eivätköhän nyt jo väsähdä koko poppoo. Noi ylipitkät ketjut tökkivät ainaskin mun koneellani. Eikä millään enää jaksa kelata koko hommaa.
        Ajattelin, jotta kunhan viettävät häitä nuppinsa turvoksiin, niin aihe vaihtuu. Tosin nämä häät saattavat kääntyä hulinaksi, jos ja mikäli entiset merkit paikkansa pitävät.
        Mutta nyt menen minäkin muihin hommiin. Käväisen iltasella katsomassa, josko ovat kaikki urvahtaneet:-)
        Olisin kyllä riemumielin nähnyt" lapion ja taikun häät. Ja jos masse pääsee vihkikaavaa väsämään, niin sitä vielä odottelisin:-)


      • wirniksi ejk
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        saada tuo kosintaketju pysähtymään.- Eivätköhän nyt jo väsähdä koko poppoo. Noi ylipitkät ketjut tökkivät ainaskin mun koneellani. Eikä millään enää jaksa kelata koko hommaa.
        Ajattelin, jotta kunhan viettävät häitä nuppinsa turvoksiin, niin aihe vaihtuu. Tosin nämä häät saattavat kääntyä hulinaksi, jos ja mikäli entiset merkit paikkansa pitävät.
        Mutta nyt menen minäkin muihin hommiin. Käväisen iltasella katsomassa, josko ovat kaikki urvahtaneet:-)
        Olisin kyllä riemumielin nähnyt" lapion ja taikun häät. Ja jos masse pääsee vihkikaavaa väsämään, niin sitä vielä odottelisin:-)

        ylipäänsä kisa kisan perään saa aikaan vain taisteluväsymyksen, saati että pitäisi vielä sen jälkeen rellestää. Mulla ei pitkätkään ketjut töki *käyttäkää Operaa selaimena* mutta jo tää uusin kosintakisa oli melkoista sillisalaattia muuten. Tavallaan mukavaa, mutta toisaalta kaipaisi järjestelmällisyyttä kisoihin, vaikka teema "kaaoksesta hullunmyllyyn" onkin tavaramerkkisi. Muistan kun Taikis aikoinaan sanoi että organisaattori hänessä itkee kun seuraa nk:n kisoja :))))))


      • oot ilkee
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        saada tuo kosintaketju pysähtymään.- Eivätköhän nyt jo väsähdä koko poppoo. Noi ylipitkät ketjut tökkivät ainaskin mun koneellani. Eikä millään enää jaksa kelata koko hommaa.
        Ajattelin, jotta kunhan viettävät häitä nuppinsa turvoksiin, niin aihe vaihtuu. Tosin nämä häät saattavat kääntyä hulinaksi, jos ja mikäli entiset merkit paikkansa pitävät.
        Mutta nyt menen minäkin muihin hommiin. Käväisen iltasella katsomassa, josko ovat kaikki urvahtaneet:-)
        Olisin kyllä riemumielin nähnyt" lapion ja taikun häät. Ja jos masse pääsee vihkikaavaa väsämään, niin sitä vielä odottelisin:-)

        :(((((


      • wirniksi ejk kirjoitti:

        ylipäänsä kisa kisan perään saa aikaan vain taisteluväsymyksen, saati että pitäisi vielä sen jälkeen rellestää. Mulla ei pitkätkään ketjut töki *käyttäkää Operaa selaimena* mutta jo tää uusin kosintakisa oli melkoista sillisalaattia muuten. Tavallaan mukavaa, mutta toisaalta kaipaisi järjestelmällisyyttä kisoihin, vaikka teema "kaaoksesta hullunmyllyyn" onkin tavaramerkkisi. Muistan kun Taikis aikoinaan sanoi että organisaattori hänessä itkee kun seuraa nk:n kisoja :))))))

        *nauraa* Jos oikein tosissani paneutuisin, niin uskoisin osaavani tehdä muutakin, kuin sillisalaattia.
        Eikä tietystikkään ole kovin fiksua vetäistä kisoja lonkalta. Tuli tähän hässäkkään näitä realielämän velvoitteita, joihin sitten paneuduinkin asiallisesti.
        Ehkä minussa oikeesti on tuota kaaos teemaa:-))) Yksi viisaampi kerran minulle sanoikin: Suomalaisissa on liikaa insinööriaivoja ja tarvitaan myös heitä, jotka tekevät kaaosta.
        Onneksi Taikku nyt omissa kisoissaan vähän "sekoili.
        Mutta nyt mentävä:)


      • wirniksi ejk
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        *nauraa* Jos oikein tosissani paneutuisin, niin uskoisin osaavani tehdä muutakin, kuin sillisalaattia.
        Eikä tietystikkään ole kovin fiksua vetäistä kisoja lonkalta. Tuli tähän hässäkkään näitä realielämän velvoitteita, joihin sitten paneuduinkin asiallisesti.
        Ehkä minussa oikeesti on tuota kaaos teemaa:-))) Yksi viisaampi kerran minulle sanoikin: Suomalaisissa on liikaa insinööriaivoja ja tarvitaan myös heitä, jotka tekevät kaaosta.
        Onneksi Taikku nyt omissa kisoissaan vähän "sekoili.
        Mutta nyt mentävä:)

        paitsi että Taikiksella on langat käsissä sekoillessaankin, sulla ei. Ei tiedä itkeä vai nauraa. Minä en usko että sinä pystyisit organisoimaan vaikka kuinka haluaisit. :))) Kaaos olkoon toinen nimesi. Ei enää kisoja tai jatkoja, rukoilen.


      • wirniksi ejk
        23 kirjoitti:

        parempaa tää kuin teidän tappelunne!

        "meidän"? Vähän tarkkuutta.


      • Adria
        wirniksi ejk kirjoitti:

        paitsi että Taikiksella on langat käsissä sekoillessaankin, sulla ei. Ei tiedä itkeä vai nauraa. Minä en usko että sinä pystyisit organisoimaan vaikka kuinka haluaisit. :))) Kaaos olkoon toinen nimesi. Ei enää kisoja tai jatkoja, rukoilen.

        Olen samaa mielipuolta kanssasi.


      • wirniksi ejk
        Adria kirjoitti:

        Olen samaa mielipuolta kanssasi.

        vai kaikesta?


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        saada tuo kosintaketju pysähtymään.- Eivätköhän nyt jo väsähdä koko poppoo. Noi ylipitkät ketjut tökkivät ainaskin mun koneellani. Eikä millään enää jaksa kelata koko hommaa.
        Ajattelin, jotta kunhan viettävät häitä nuppinsa turvoksiin, niin aihe vaihtuu. Tosin nämä häät saattavat kääntyä hulinaksi, jos ja mikäli entiset merkit paikkansa pitävät.
        Mutta nyt menen minäkin muihin hommiin. Käväisen iltasella katsomassa, josko ovat kaikki urvahtaneet:-)
        Olisin kyllä riemumielin nähnyt" lapion ja taikun häät. Ja jos masse pääsee vihkikaavaa väsämään, niin sitä vielä odottelisin:-)

        Lapiosta oo kuulunut kilahdustakaan senjälkeen kun tunnustin kuka oli Vilma-neidon takana :) Enkä ees päässyt oikein selville, suostuiko vai eikö suostunut. Kihlajaisriitistä puhui...eikö se ole vähän niinkuin suostumaanpäin *nauraa*

        Juu, aika pitkälle olen myös sitä mieltä että useat peräkkäiset kisat jälkimaininkeineen uuvuttavat. Jos siirretään palstahäitä vaikka tuonne alkutalveen....Ehtii sulhot ja morsiammet harkita uudelleen suostumuksiaan :))


      • Adria
        wirniksi ejk kirjoitti:

        vai kaikesta?

        Liian vaikea kysymys putken prosessoida ja tuottaa tyydyttävän kattava ja monipuolinen vastaus. Ei silti, etten erityistä prosessointiakin osaisi vastata, ja vastaankin. Volvo- se pyörii sittenkin.


      • Adria
        Adria kirjoitti:

        Liian vaikea kysymys putken prosessoida ja tuottaa tyydyttävän kattava ja monipuolinen vastaus. Ei silti, etten erityistä prosessointiakin osaisi vastata, ja vastaankin. Volvo- se pyörii sittenkin.

        Hitto. Korjaan oman vastaukseni. Kaduttaa tommonen pellevastaus. Olen samaa mielipuolta NK:n kisojen rakentamisesta ja sen viemisestä.


      • wirniksi ejk
        Adria kirjoitti:

        Hitto. Korjaan oman vastaukseni. Kaduttaa tommonen pellevastaus. Olen samaa mielipuolta NK:n kisojen rakentamisesta ja sen viemisestä.

        sanonko sen mitä arvelen monen ajattelevan? NK rakentaa aina avauksensa edellisen avauksen päälle, en sano että varastaa mutta ottaa aiheen sieltä. Näin tapahtuu aina. Ja höykyttää porukkaa osallistumaan, ja sitten itse häipyy kesken kaiken ties minne. Kisa kerran kuussa, korkeintaan, ei enempää, koska on tarkoitus vain hengailla eikä ikuisesti tapella paremmuudesta saati jatkoista.


      • Adria
        wirniksi ejk kirjoitti:

        sanonko sen mitä arvelen monen ajattelevan? NK rakentaa aina avauksensa edellisen avauksen päälle, en sano että varastaa mutta ottaa aiheen sieltä. Näin tapahtuu aina. Ja höykyttää porukkaa osallistumaan, ja sitten itse häipyy kesken kaiken ties minne. Kisa kerran kuussa, korkeintaan, ei enempää, koska on tarkoitus vain hengailla eikä ikuisesti tapella paremmuudesta saati jatkoista.

        Joo joo. Tässähän tuntee itsensä joo joo mieheksi. Juuri noin, kuten sinä olen asian jo pitkään kokenut.


      • wirniksi ejk
        Adria kirjoitti:

        Joo joo. Tässähän tuntee itsensä joo joo mieheksi. Juuri noin, kuten sinä olen asian jo pitkään kokenut.

        kun on ihan vähän vaan eri mieltä niin säilyy ryöpytykseltä. Mamis.


      • Adria
        wirniksi ejk kirjoitti:

        kun on ihan vähän vaan eri mieltä niin säilyy ryöpytykseltä. Mamis.

        Näin se on.


      • ...../////
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        *nauraa* Jos oikein tosissani paneutuisin, niin uskoisin osaavani tehdä muutakin, kuin sillisalaattia.
        Eikä tietystikkään ole kovin fiksua vetäistä kisoja lonkalta. Tuli tähän hässäkkään näitä realielämän velvoitteita, joihin sitten paneuduinkin asiallisesti.
        Ehkä minussa oikeesti on tuota kaaos teemaa:-))) Yksi viisaampi kerran minulle sanoikin: Suomalaisissa on liikaa insinööriaivoja ja tarvitaan myös heitä, jotka tekevät kaaosta.
        Onneksi Taikku nyt omissa kisoissaan vähän "sekoili.
        Mutta nyt mentävä:)

        reilut taas vedättää


      • reiluako ? ei mielestäni !
        wirniksi ejk kirjoitti:

        sanonko sen mitä arvelen monen ajattelevan? NK rakentaa aina avauksensa edellisen avauksen päälle, en sano että varastaa mutta ottaa aiheen sieltä. Näin tapahtuu aina. Ja höykyttää porukkaa osallistumaan, ja sitten itse häipyy kesken kaiken ties minne. Kisa kerran kuussa, korkeintaan, ei enempää, koska on tarkoitus vain hengailla eikä ikuisesti tapella paremmuudesta saati jatkoista.

        ei kaikki täällä ole kaltaisiasi kateellisia ihmisiä. On ilo nähdä kuinka NK onnistuu kerta kerran jälkeen tempaisemaan muut mukaansa hulluttelemaan.


      • wirniksi ejk
        reiluako ? ei mielestäni ! kirjoitti:

        ei kaikki täällä ole kaltaisiasi kateellisia ihmisiä. On ilo nähdä kuinka NK onnistuu kerta kerran jälkeen tempaisemaan muut mukaansa hulluttelemaan.

        tosin en näe mitään hirveää ryntäystä hulluttelemaan, mutta ehkä se on vasta tulossa ja arvioin väärin.


      • Adria
        Adria kirjoitti:

        Näin se on.

        Ja se on siksi, että ei jaksa jauhaa, varsinkaan jos havaitsee olleensa mielipiteineen yksin. Massa vetää puoleensa, vaikka minkälainen massa, vetää kuitenkin. Helppo on porukoiden asettautua enemmistön puolelle. Näin se on aina. Mua on aina 'ituttanu selitykset, varsinkin pitkät sellaiset. Se, että en lähde jankuttamaan ja puolustautumaan ei tarkoita, että olisin mielessäni antanut periksi.


      • wirniksi ejk
        Adria kirjoitti:

        Ja se on siksi, että ei jaksa jauhaa, varsinkaan jos havaitsee olleensa mielipiteineen yksin. Massa vetää puoleensa, vaikka minkälainen massa, vetää kuitenkin. Helppo on porukoiden asettautua enemmistön puolelle. Näin se on aina. Mua on aina 'ituttanu selitykset, varsinkin pitkät sellaiset. Se, että en lähde jankuttamaan ja puolustautumaan ei tarkoita, että olisin mielessäni antanut periksi.

        selväksi tuli.


      • .....///// kirjoitti:

        reilut taas vedättää

        mitään vedätystä missään ? Mitä jos taivuttelisit rautalangasta tälle tollolle kuka vedättää ketä ja missä?


      • QuietPlace
        .....///// kirjoitti:

        reilut taas vedättää

        satelliittien lepopäivä.


      • reiluako ? ei mielestäni ! kirjoitti:

        ei kaikki täällä ole kaltaisiasi kateellisia ihmisiä. On ilo nähdä kuinka NK onnistuu kerta kerran jälkeen tempaisemaan muut mukaansa hulluttelemaan.

        kaikessa, hulluttelukin alkaa käydä työstä jos ei pääse välillä rauhoittumaan. :)


      • ``´´
        .....///// kirjoitti:

        reilut taas vedättää

        syrämmeltää reilukki :)


      • wirniksi ejk
        ``´´ kirjoitti:

        syrämmeltää reilukki :)

        mutta ainoa joka uskaltaa tulla pahamaineiseen salakapakkaan välittämättä leimautumisesta.


      • Judge evk
        wirniksi ejk kirjoitti:

        mutta ainoa joka uskaltaa tulla pahamaineiseen salakapakkaan välittämättä leimautumisesta.

        on tuo salainen foorumi. Tutkinnassa on koko palsta. SuurAdmin on luvannut puhdistaa alueen. Jo monta kertaa. Reilut auttavat parhaan kykynsä mukaan.


      • wirniksi ejk
        Judge evk kirjoitti:

        on tuo salainen foorumi. Tutkinnassa on koko palsta. SuurAdmin on luvannut puhdistaa alueen. Jo monta kertaa. Reilut auttavat parhaan kykynsä mukaan.

        vieraatkaan ei selviä puhtain paperein?


      • Judge evk
        wirniksi ejk kirjoitti:

        vieraatkaan ei selviä puhtain paperein?

        Montaa pulmusta ei ole palstalta palannut. Leimat otsiin lähtiessä laitetaan. Hyvää kotimatkaa toivotetaan. Vasta-ainetta vieroitusoireisiin ei anneta.


      • jassoooo
        QuietPlace kirjoitti:

        satelliittien lepopäivä.

        jaa sulla vai?


      • Judge evk kirjoitti:

        on tuo salainen foorumi. Tutkinnassa on koko palsta. SuurAdmin on luvannut puhdistaa alueen. Jo monta kertaa. Reilut auttavat parhaan kykynsä mukaan.

        Ihan normaali juttupalsta, Synkkä maineenne on vahvasti liitoiteltua :)


      • wirniksi ejk
        TaikisN kirjoitti:

        Ihan normaali juttupalsta, Synkkä maineenne on vahvasti liitoiteltua :)

        pilata maineemme. *tunkee Siwan kassin huolellisesti Taikiksen päähän* Ummi ummi. Joko tokenet!


      • wirniksi ejk kirjoitti:

        pilata maineemme. *tunkee Siwan kassin huolellisesti Taikiksen päähän* Ummi ummi. Joko tokenet!

        koetettu ylläpitää ja ruokkia, mutta nyt on aika paljastaa totuus !! *repii siwan kassin päästään ja vetaisee henkeä* Kehoittaisinkin lukijoita ja kirjoittajia käymään omakohtaisesti tutustumassa foorumiin eikä uskomaan kaikenmaailman kummallisiin huhuihin :))


      • QuietPlace
        TaikisN kirjoitti:

        koetettu ylläpitää ja ruokkia, mutta nyt on aika paljastaa totuus !! *repii siwan kassin päästään ja vetaisee henkeä* Kehoittaisinkin lukijoita ja kirjoittajia käymään omakohtaisesti tutustumassa foorumiin eikä uskomaan kaikenmaailman kummallisiin huhuihin :))

        paikalle uutta Siwan kassia*
        Herrajumala, ei anneta sen nyt puhua.....


      • wirniksi ejk
        QuietPlace kirjoitti:

        paikalle uutta Siwan kassia*
        Herrajumala, ei anneta sen nyt puhua.....

        vihtu ettei kaikki paljastu. *roikottaa veristä kanaa käsissään*


      • ``´´
        TaikisN kirjoitti:

        Ihan normaali juttupalsta, Synkkä maineenne on vahvasti liitoiteltua :)

        .


      • wirniksi ejk kirjoitti:

        vihtu ettei kaikki paljastu. *roikottaa veristä kanaa käsissään*

        verinen kana ole vaan keltainen kumiankka *nauraa*

        Ihan suotta täällä on salakapakan kirjoittajia leimailtu, täytyy vaan ihmetellä kenen intresseihin se on sopinut. Porukan jakaminen hyviksiin ja pahiksiin on uskomattoman naivia.

        *Ei malta lopettaa saarnaa*


      • wirniksi ejk
        TaikisN kirjoitti:

        verinen kana ole vaan keltainen kumiankka *nauraa*

        Ihan suotta täällä on salakapakan kirjoittajia leimailtu, täytyy vaan ihmetellä kenen intresseihin se on sopinut. Porukan jakaminen hyviksiin ja pahiksiin on uskomattoman naivia.

        *Ei malta lopettaa saarnaa*

        *piilottaa ankan* Tässähän menee maine ihan persiilleen. Ja tää ei ole mikään kumiankka vaan verinen kana. Ummiummi-kokoukseen. Ymmärtää?


      • QuietPlace
        TaikisN kirjoitti:

        verinen kana ole vaan keltainen kumiankka *nauraa*

        Ihan suotta täällä on salakapakan kirjoittajia leimailtu, täytyy vaan ihmetellä kenen intresseihin se on sopinut. Porukan jakaminen hyviksiin ja pahiksiin on uskomattoman naivia.

        *Ei malta lopettaa saarnaa*

        kyllä sut noidutaan.
        *Nakkaa säkillisen kililuita Taikiksen syliin*
        Mitäs noista sanot!
        Ja tilaan täyskuun ens yöksi.Lepakot lentää.
        P.s aina joku hyötyy, koskapa asioita ei koskaan tehdä ilman motivaatiota.


      • QuietPlace
        wirniksi ejk kirjoitti:

        *piilottaa ankan* Tässähän menee maine ihan persiilleen. Ja tää ei ole mikään kumiankka vaan verinen kana. Ummiummi-kokoukseen. Ymmärtää?

        olen ihan kamala, ja pelottava ja hirvittävä.Grrrrrr!
        Oonhan wirni, oonhan!!!
        *itkee ja vääntelee kumikanaa*


      • wirniksi ejk
        QuietPlace kirjoitti:

        olen ihan kamala, ja pelottava ja hirvittävä.Grrrrrr!
        Oonhan wirni, oonhan!!!
        *itkee ja vääntelee kumikanaa*

        älä vingu siinä *lekottaa ankan hevon kuuseen* Älä nyt pilaa koko meidän uskottavuutta. Muista: Älä vedättämättä jätä.


      • QuietPlace
        wirniksi ejk kirjoitti:

        älä vingu siinä *lekottaa ankan hevon kuuseen* Älä nyt pilaa koko meidän uskottavuutta. Muista: Älä vedättämättä jätä.

        *nyyhkyttää ja pyyhkii räkää hihaansa*
        Mutta mä OLEN kamala!!
        Ja vedätän vaikka hampaat i..ii..i...ir..vessä!!!
        a..aa...a...aanna se..se...se S.siwankassi....yhyyyyyyy


      • TaikisN
        QuietPlace kirjoitti:

        *nyyhkyttää ja pyyhkii räkää hihaansa*
        Mutta mä OLEN kamala!!
        Ja vedätän vaikka hampaat i..ii..i...ir..vessä!!!
        a..aa...a...aanna se..se...se S.siwankassi....yhyyyyyyy

        jotka leimaavat foorumia ja sen kirjoittajia pelkkien huhujen ja/tai omien etujensa perusteella. Hiukan inhimillisyyttä kehiin jokaiselle. Samanlaisia tossunkuluttajia sitä ollaan siellä kuin täälläkin. Joskus yksilötasolla kirjoittajilla saattaa tulla kärhämää, mutta jokainen vastaa omista teoistaan, omista kirjoituksistaan, eikä ole vastuussa kenenkään toisen aikuisen kirjoittajan tekemisistä.


      • wirniksi ejk
        QuietPlace kirjoitti:

        kyllä sut noidutaan.
        *Nakkaa säkillisen kililuita Taikiksen syliin*
        Mitäs noista sanot!
        Ja tilaan täyskuun ens yöksi.Lepakot lentää.
        P.s aina joku hyötyy, koskapa asioita ei koskaan tehdä ilman motivaatiota.

        miten Taikis hyötyisi salakapakissa käynnistä, päinvastoin. Mukavaa silti että joku ei pelkää leimautumista.


      • QuietPlace
        wirniksi ejk kirjoitti:

        miten Taikis hyötyisi salakapakissa käynnistä, päinvastoin. Mukavaa silti että joku ei pelkää leimautumista.

        Taikis kysyi kuka hyötyy epäluulon kylvämisestä ja siitä että yrittää kahtiajakoa...
        *huitasee wirniä kumikanalla*


      • wirniksi ejk
        TaikisN kirjoitti:

        jotka leimaavat foorumia ja sen kirjoittajia pelkkien huhujen ja/tai omien etujensa perusteella. Hiukan inhimillisyyttä kehiin jokaiselle. Samanlaisia tossunkuluttajia sitä ollaan siellä kuin täälläkin. Joskus yksilötasolla kirjoittajilla saattaa tulla kärhämää, mutta jokainen vastaa omista teoistaan, omista kirjoituksistaan, eikä ole vastuussa kenenkään toisen aikuisen kirjoittajan tekemisistä.

        *roikottaa onnettomana kumiankkaa* Tästä ei tule yhtään mitään!


      • wirniksi ejk kirjoitti:

        *roikottaa onnettomana kumiankkaa* Tästä ei tule yhtään mitään!

        vie vaan se ankka takaisin kylppäriin, ammeenreunalle *nauraa*


      • suuradmin
        Judge evk kirjoitti:

        on tuo salainen foorumi. Tutkinnassa on koko palsta. SuurAdmin on luvannut puhdistaa alueen. Jo monta kertaa. Reilut auttavat parhaan kykynsä mukaan.

        etnisen puhdistuksen:DDDD


      • 18+12
        suuradmin kirjoitti:

        etnisen puhdistuksen:DDDD

        sitä on käyty salaa lueskelemassa


    • saax mää mennä wihille monen kanssa yhtäaikaa?
      "mitä sanoo suame laki siihe"
      ny mää ole iha ihmeissäni :=)
      toiweeni wihdoin toteutuu.......................
      ja eiku kosimaan urakalla :=)
      mut wartijoita pitää sitten olla paljon ettei morsmaikkuja pöllitä kesken häitä :=/

    • halveksuttu höpöttäjä

      rekkautua??? Onko meiltä puskilta viety perusoikeudet avioitua? Täh?

      • puskikset saa tyytyä wain olee kyykyssä tjn :=)


    • Mil-laN

      ...sulhoa ei näy ja kitisijät tulleet sabotoimaan hääjärjestelyjä.:)

      • kirjoitetaan näköjään aina kaikkien puolesta noita viestejä...Jos joku ei jaksa,nii eihän se tarkoita että kukaan ei jaksa. :)

        Tarkotin siis noita jurnutusviestejä tuol ylhäällä..


      • Mil-laN
        mii-su kirjoitti:

        kirjoitetaan näköjään aina kaikkien puolesta noita viestejä...Jos joku ei jaksa,nii eihän se tarkoita että kukaan ei jaksa. :)

        Tarkotin siis noita jurnutusviestejä tuol ylhäällä..

        ...ei heidän täällä tarviis jaksaakaan...päivät pitkät kahdella foorumilla, niin johan se pistää väsyttäämään...heikkokuntoisia.:))


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...ei heidän täällä tarviis jaksaakaan...päivät pitkät kahdella foorumilla, niin johan se pistää väsyttäämään...heikkokuntoisia.:))

        tarkentaa mitä tarkoitit?


      • QuietPlace
        Mil-laN kirjoitti:

        ...ei heidän täällä tarviis jaksaakaan...päivät pitkät kahdella foorumilla, niin johan se pistää väsyttäämään...heikkokuntoisia.:))

        olla enimmäkseen yhdellä. Ja sekös...noh, antaa olla ;)


      • wirniksi ejk
        QuietPlace kirjoitti:

        olla enimmäkseen yhdellä. Ja sekös...noh, antaa olla ;)

        täytyy päivystää kahdella foorumilla, kun niin tarkkaan tietää *kikatusta*


      • QuietPlace
        wirniksi ejk kirjoitti:

        täytyy päivystää kahdella foorumilla, kun niin tarkkaan tietää *kikatusta*

        aina minäkin ihmetellyt, että mistä ne niin tarkkaan tietää minunkin tekemiset...
        Varmaan kannattaskin antaa päiväkirja muiden täytettäväks....


      • wirniksi ejk
        QuietPlace kirjoitti:

        aina minäkin ihmetellyt, että mistä ne niin tarkkaan tietää minunkin tekemiset...
        Varmaan kannattaskin antaa päiväkirja muiden täytettäväks....

        jonkun päättelyitä kuka on ollut puskassa suolessa. Kun yksityisfoorumilla on ollut joku kirjautuneena ja samaan aikaan joku on pusikoinut suolessa, niin kuulemma helppo päätellä. En nyt viitti sanoa kuka on päätellyt, mutta totta sen täytyy olla. Täytyy!


      • QuietPlace
        wirniksi ejk kirjoitti:

        jonkun päättelyitä kuka on ollut puskassa suolessa. Kun yksityisfoorumilla on ollut joku kirjautuneena ja samaan aikaan joku on pusikoinut suolessa, niin kuulemma helppo päätellä. En nyt viitti sanoa kuka on päätellyt, mutta totta sen täytyy olla. Täytyy!

        tuotapa en tullut ajatelleeksi.
        Mutta ahkeraa sukkulointia siihenkin tarvitaan.
        Ja onhan noita ihmisiä jotka kuukausi sitten sanoo; MINÄ en KOSKAAN tule sinne ja kuukautta myöhemmin sanotaankin, että käydäänkin siellä ulkopuolelle lueskelemassa ;)
        Tosin mitäpä tunnustamista siinä on, tiedetäänhän se muutenkin.
        Kun siellä puhutut asiat jotenkin mystisesti teleporttavat niihen EIKOSKAAN ihmisten kirjoituksiin ;)


      • wirniksi ejk
        QuietPlace kirjoitti:

        tuotapa en tullut ajatelleeksi.
        Mutta ahkeraa sukkulointia siihenkin tarvitaan.
        Ja onhan noita ihmisiä jotka kuukausi sitten sanoo; MINÄ en KOSKAAN tule sinne ja kuukautta myöhemmin sanotaankin, että käydäänkin siellä ulkopuolelle lueskelemassa ;)
        Tosin mitäpä tunnustamista siinä on, tiedetäänhän se muutenkin.
        Kun siellä puhutut asiat jotenkin mystisesti teleporttavat niihen EIKOSKAAN ihmisten kirjoituksiin ;)

        että vaikka jotkut käyvätkin lukemassa, ja myöntävät sen, silti heillä on kärpäsiä (katossa) jotka lukevat sitä mitä epäkärpäset eivät voi. Salaisuudet paljastuvat, tiedä se! Pyhää ei ole tukisukkakeskustelu, ei puheet vaihdevuosista. Kaikki saatetaan Tutkintaan. Mutta ei niistä palstoilla puhuta, halusin vaan kertoa miten hakoteillä ollaan. Kyllä minä tiedän, ja tiedät itsekin mitä olet puuhaillut. Minusta tämän palstan seriffi on mies paikallaan.


      • QuietPlace
        wirniksi ejk kirjoitti:

        että vaikka jotkut käyvätkin lukemassa, ja myöntävät sen, silti heillä on kärpäsiä (katossa) jotka lukevat sitä mitä epäkärpäset eivät voi. Salaisuudet paljastuvat, tiedä se! Pyhää ei ole tukisukkakeskustelu, ei puheet vaihdevuosista. Kaikki saatetaan Tutkintaan. Mutta ei niistä palstoilla puhuta, halusin vaan kertoa miten hakoteillä ollaan. Kyllä minä tiedän, ja tiedät itsekin mitä olet puuhaillut. Minusta tämän palstan seriffi on mies paikallaan.

        ainakaan poliisille näytä käytettyjä alushousujani, vaikka olenkin ne valinnut luonteeni mukaisella väriharmonialla!!!
        Ennen menen putkaan!
        Myöskään minun maalarinteippivarastoani -puhumattakaan öljyvarastosta! -ei tutkita!
        EI niin!


      • wirniksi ejk
        QuietPlace kirjoitti:

        ainakaan poliisille näytä käytettyjä alushousujani, vaikka olenkin ne valinnut luonteeni mukaisella väriharmonialla!!!
        Ennen menen putkaan!
        Myöskään minun maalarinteippivarastoani -puhumattakaan öljyvarastosta! -ei tutkita!
        EI niin!

        Eihän sun tarviikaan. Ne Toiset hoitavat asian sun puolesta. Siinä sun kalsarit menee samaan syssyyn kuin muutkin rikokset, ei tarvi mölytä noin sydäntäsärkevästi. Ja toisekseen, itte oot osasi valinnut.


      • QuietPlace
        wirniksi ejk kirjoitti:

        Eihän sun tarviikaan. Ne Toiset hoitavat asian sun puolesta. Siinä sun kalsarit menee samaan syssyyn kuin muutkin rikokset, ei tarvi mölytä noin sydäntäsärkevästi. Ja toisekseen, itte oot osasi valinnut.

        mut joku raahas sinne.
        Näinkin viaton ja hyväuskonen ihminen kuin minä.
        Aina on JokuMuu houkutellu.


      • Pikkasen meni polttariharjottelut pitkäks, mutta back to busi...siis busy to come back to you! :))


      • QuietPlace
        norMix kirjoitti:

        Pikkasen meni polttariharjottelut pitkäks, mutta back to busi...siis busy to come back to you! :))

        nyt mun mukaan...muut naiset on jo menneet nukkumaan.
        *napsauttaa käsiraudat Normixille ja vetasee mukaansa*


      • QuietPlace kirjoitti:

        nyt mun mukaan...muut naiset on jo menneet nukkumaan.
        *napsauttaa käsiraudat Normixille ja vetasee mukaansa*

        saata minua kiusaukseen vaan päästä minut pahoista käsiraudoista!!!!!!!!!!!!!!


      • QuietPlace
        norMix kirjoitti:

        saata minua kiusaukseen vaan päästä minut pahoista käsiraudoista!!!!!!!!!!!!!!

        muru, kun sä olet ainoa edustuskelponen mies tänäiltana palstalla, niin ei tässä ole minullakaan paljon valinnanvaraa...kato se Tukholmaanlähtö olis huomenna...
        Että herra tohtori lähtee nyt vaan mukaan katsomaan miten hoito tehoaa...


      • Mil-laN
        norMix kirjoitti:

        Pikkasen meni polttariharjottelut pitkäks, mutta back to busi...siis busy to come back to you! :))

        ...sulhoni on palannut reissultaan.:)


      • wirniksi ejk
        QuietPlace kirjoitti:

        mut joku raahas sinne.
        Näinkin viaton ja hyväuskonen ihminen kuin minä.
        Aina on JokuMuu houkutellu.

        että Reilujen Kerho, lähtölaskenta alkaa nyt. Minä sentään tunnen serihvejä, ja tuntemani serihvi on mies jolla on katarris. Katarsis. Siis karismaa! Turha roikkua perässäni, minulla on pulkka. Talvi on tulossa. Aiotteko vastata tähän? Ihkuu kun tykkäätte. Minä vastaan joka puskalle, ja sitten poistan, koska he eivät ole vastauksen arvoisia. Kyllä tekin vastaatte monelle puskalle.


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...sulhoni on palannut reissultaan.:)

        pienessä jännityksessä, en oo mikään helppo nakki nääs! :)


      • Mil-laN
        norMix kirjoitti:

        pienessä jännityksessä, en oo mikään helppo nakki nääs! :)

        ...jännityksessä, kuitenkin suostuit kosintaan...nääs.:)


      • QuietPlace kirjoitti:

        muru, kun sä olet ainoa edustuskelponen mies tänäiltana palstalla, niin ei tässä ole minullakaan paljon valinnanvaraa...kato se Tukholmaanlähtö olis huomenna...
        Että herra tohtori lähtee nyt vaan mukaan katsomaan miten hoito tehoaa...

        arviostasi, mutta tässä nyt mitenkään jouda lähtemään kun polttarit ja häät painaa päälle kuin yleinen syyttäjä!


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...jännityksessä, kuitenkin suostuit kosintaan...nääs.:)

        se ei nyt kuitenkaan ymmärtääkseni ollut juridisesti sitova, mutta tokihan mies sanastaan kiinni pitää, jos ei mitään isompia esteitä ilmene! :)


      • Mil-laN
        norMix kirjoitti:

        se ei nyt kuitenkaan ymmärtääkseni ollut juridisesti sitova, mutta tokihan mies sanastaan kiinni pitää, jos ei mitään isompia esteitä ilmene! :)

        ...mentäs ensin sinne mökille.:)


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...mentäs ensin sinne mökille.:)

        Onks siellä hyvät kalavedet?


      • Mil-laN
        norMix kirjoitti:

        Onks siellä hyvät kalavedet?

        ...hyvät.:)


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...hyvät.:)

        ja syötit veteen! ;)


      • Mil-laN
        norMix kirjoitti:

        ja syötit veteen! ;)

        ...norMixin maasturiin ja menox*:)


    • hävisi

      kosintakisan ja sen huomaa:DDDD

      • wirniksi ejk

        kun ei ehtinyt ees osallistumaan. Sitäpaitti Vilima-neidolle olisi ollut kunnia hävitä, sen verta hyvää tekstiä.


      • eirobotti

        En ole tietoinen. Kerropas lopputulos.


      • eirobot
        eirobotti kirjoitti:

        En ole tietoinen. Kerropas lopputulos.

        ja mikä kisa?


      • QuietPlace

        puolestani en harkinnut osallistumista edes etäisesti.
        Saat epätoivoon asti etsiä minun txt sieltä.
        Vituttaako kun ei näe metsää puskilta?


      • no se jotta
        eirobot kirjoitti:

        ja mikä kisa?

        homppelit helluntailaiset yrittää kerätä keinolla millä hyvänsä lisää pokattavaa palstalle, ei se muutu vaikka näytelmäroolit vaihtuvat ja kaikkia keinoja kokeillaan


    • mitäs täällä oikein puuhataan? Polttari- ja häävalmistelut on laitettua alulle, eikä kukaan ole kysynyt multa mitään?

      • oon kyllä syytön tähän, vaikka NK on mut vetänytkin tuohon avaukseensa :)


      • TaikisN kirjoitti:

        oon kyllä syytön tähän, vaikka NK on mut vetänytkin tuohon avaukseensa :)

        en minä mutta tytöt! :))


    • pirpzuzeiccu

      tähän tarttee sitten osallistua. Kertokaa toki lisää.. :P

    • 'pyyhkii hikeä otsaltaan* Tuo realielämän tehtävä tälle päivälle suoritettu. Onneksi se meni putkeen ja homma sujui. Kiitosta sieltä ja haukut täältä.-) Mutta näinhän se tasapaino säilyy.
      Olisi pitänyt otsikoida aloitus: PalstaHälinäksi.
      Noh...tehty mikä tehty.
      Tosiasiassa vilpittömin tarkoitukseni KosintaKisalle oli alunperin saada miehet kirjoittamaan loistokkaita tekstejä. Kuvittelin mielessäni Waffen vetäisevän tasokkaan tarinan kosinnasta, Arkun runoilevan ja Normixen päästävän hillitömän huumorinsa irralleen....jne.
      Aina eivät asiat suju, niin kuin mielessään näkee. Noh olihan takana myöskin nuo narinat, että kyllä muiltakin miehiltä kanttia löytyisi. Naisilla ainakin näyttää olevan.
      Kyllä itsekkin mielessäni kirjoitin tarinan, mutta intoni laantui jo alkumetreillä, niistä huuteluista, joita ketjuun ilmaantui. Myönnän olevani noilta osin ihan inhimillinen ihminen.
      Auttaisikko se yhtään, jos sanon, että jos suinkin nyt voisin, niin tämän aloituksen mieluusti jättäisin väliin.
      Olin pitkään pos palstalta. Aina ei jaksa. Itkemättä en kykenisi kertomaan, mitä tämän kesän aikana kävin läpi .En myöskään osaa itkeä muiden nähden. Joten olkoot tämä anteeksipyyntöni.

      • pirpzuzeiccu

        mikä mua naurattaa. Se, kun kerroit sillon yks päivä, kuinka veemäinen päivä sulla oli ollut kaupungilla tai jossain ja ku tulit illalla palstalle, niin sun ketjus oli täyttyny pelkästä kitinästä ja kilahdit täysin. Oot kyllä ihana.. Sympatiat on sun puolellas.. Toinen yrittää järjestää muille viihdykettä ja vastaanotto on sitten, mitä nyt onkaan.. :)


      • wirniksi ejk

        *pyyhkii NK:n kyyneleitä* Tehty mikä tehty, ja varmaan hyvässä tarkoituksessa. Mutta kun ihmiset ei koko ajan jaksa kisata ja häärätä. Suvantopaikkoja pitää olla. Pahoillani siitä mitä olet joutunut läpi käymään enkä yhtään aliarvioi, mutta eiköhän muitakin elämä koettele ja ymmärtävät ynnä myötäelävät kukin tavallansa, yksityiskohtia tuskin kukaan vaatii. Asioilla on taipumus järjestyä, paljon kurjuuden jälkeen tulee usein myös paljon hyvää, kaikki menee sykleinä. Tsemppiä.
        PS. Ettei 2 2 ole neljä, ei sitten. Murr.


      • //////
        wirniksi ejk kirjoitti:

        *pyyhkii NK:n kyyneleitä* Tehty mikä tehty, ja varmaan hyvässä tarkoituksessa. Mutta kun ihmiset ei koko ajan jaksa kisata ja häärätä. Suvantopaikkoja pitää olla. Pahoillani siitä mitä olet joutunut läpi käymään enkä yhtään aliarvioi, mutta eiköhän muitakin elämä koettele ja ymmärtävät ynnä myötäelävät kukin tavallansa, yksityiskohtia tuskin kukaan vaatii. Asioilla on taipumus järjestyä, paljon kurjuuden jälkeen tulee usein myös paljon hyvää, kaikki menee sykleinä. Tsemppiä.
        PS. Ettei 2 2 ole neljä, ei sitten. Murr.

        on puhunut. Ugh!


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        mikä mua naurattaa. Se, kun kerroit sillon yks päivä, kuinka veemäinen päivä sulla oli ollut kaupungilla tai jossain ja ku tulit illalla palstalle, niin sun ketjus oli täyttyny pelkästä kitinästä ja kilahdit täysin. Oot kyllä ihana.. Sympatiat on sun puolellas.. Toinen yrittää järjestää muille viihdykettä ja vastaanotto on sitten, mitä nyt onkaan.. :)

        ...kans siitä vastauksesta.:)


      • Mil-laN
        wirniksi ejk kirjoitti:

        *pyyhkii NK:n kyyneleitä* Tehty mikä tehty, ja varmaan hyvässä tarkoituksessa. Mutta kun ihmiset ei koko ajan jaksa kisata ja häärätä. Suvantopaikkoja pitää olla. Pahoillani siitä mitä olet joutunut läpi käymään enkä yhtään aliarvioi, mutta eiköhän muitakin elämä koettele ja ymmärtävät ynnä myötäelävät kukin tavallansa, yksityiskohtia tuskin kukaan vaatii. Asioilla on taipumus järjestyä, paljon kurjuuden jälkeen tulee usein myös paljon hyvää, kaikki menee sykleinä. Tsemppiä.
        PS. Ettei 2 2 ole neljä, ei sitten. Murr.

        ...selittelyt ovat selittelyitä, mutta totuushan on se, että nyt tämä jutska ei vain sattunut teidän pirtaanne...ja sitten alkoi kälkätys.:)


      • Sä olet niin ihanan impulsiivinen näissä avauksissasi ja vilpitön tarkoituksesi on saada porukkaa viihtymään. Mutta kun näitä kisjoja ja jälkimaininkeja on ollut tässä jo monta monituista päivää, niin tulee kertakaikkiaan uupumus jaksaa jatkaa samoja teemoja. Tuossa mainitsemassani ei ole ainakaan mun osaltani mitään henkilökohtaista, arvostan sinua suuresti ja olen hirmuisen ilahtunut siitä kun olet palannut palstalle.

        Kyllä me tästä eteenpäin selvitään :) *halaa NK:ta*


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        Sä olet niin ihanan impulsiivinen näissä avauksissasi ja vilpitön tarkoituksesi on saada porukkaa viihtymään. Mutta kun näitä kisjoja ja jälkimaininkeja on ollut tässä jo monta monituista päivää, niin tulee kertakaikkiaan uupumus jaksaa jatkaa samoja teemoja. Tuossa mainitsemassani ei ole ainakaan mun osaltani mitään henkilökohtaista, arvostan sinua suuresti ja olen hirmuisen ilahtunut siitä kun olet palannut palstalle.

        Kyllä me tästä eteenpäin selvitään :) *halaa NK:ta*

        ...*asettaa sädekehää Taikiksen päähän*:)


      • Mil-laN kirjoitti:

        ...*asettaa sädekehää Taikiksen päähän*:)

        kirjoitin NK:lle, en sinulle. Hän osaa lukea kirjoitukseni niinkuin sen olen hänelle kirjoittanut.


      • wirniksi ejk
        Mil-laN kirjoitti:

        ...selittelyt ovat selittelyitä, mutta totuushan on se, että nyt tämä jutska ei vain sattunut teidän pirtaanne...ja sitten alkoi kälkätys.:)

        oottelin puoli päivää että ketjuun tulisi aiheeseen kuuluvaa juttua, mutta ei. Eli?


      • Mil-laN
        TaikisN kirjoitti:

        kirjoitin NK:lle, en sinulle. Hän osaa lukea kirjoitukseni niinkuin sen olen hänelle kirjoittanut.

        ...pinneillä kiinni*:)


      • Mil-laN
        wirniksi ejk kirjoitti:

        oottelin puoli päivää että ketjuun tulisi aiheeseen kuuluvaa juttua, mutta ei. Eli?

        ...vielä tyhmäksikin heittäydyt.:)


      • reaalielämä haittaa palstailua ja päinvastoin. Tässä itselläkin ollut viimeaikoina reaalissa sen verran niin hyviä kuin vähemmän hyviä tapahtumia, ettei oikein jaksa keskittyä mihinkään kunnolla. KosintaKisa aiheena oli mitä mainioin, mutta em. syistä en saanut itsestäni niin paljon irti, että olisin itse laatinut. Tokihan leikkiin piti lähteä mukaan kun näin nikkini mainittavan. Sinänsä on hienoa, että palasit tauolta ja halusit lähteä elvyttämään palstaa omista siviilimurheistasi huolimatta! *halaa NK:ta*


      • Judge evk
        Mil-laN kirjoitti:

        ...vielä tyhmäksikin heittäydyt.:)

        tuoda tarkkaavaisuutesi lopputuotteet julkiseksi, voinkin todeta, kuinka köyhää tuo perässänylkytyksesi on.
        Lukaisen huomenissa sen kuuluisan ja peljätyn viimeisen sanasi xD


      • Mil-laN
        Judge evk kirjoitti:

        tuoda tarkkaavaisuutesi lopputuotteet julkiseksi, voinkin todeta, kuinka köyhää tuo perässänylkytyksesi on.
        Lukaisen huomenissa sen kuuluisan ja peljätyn viimeisen sanasi xD

        ...itte sä mun peräs nylkytät täällä ja tuolla *viittaa tuohon suuntaan*:)))


      • jos sanon että minulla on ollut ikäwä sinua/sinun kirjoituksia :=/
        eikä sinun tarwitse pyytää mitään anteeksi täällä :=)
        jokaisella on kohtalonsa
        jokaisella on waikeutensa
        jokainen pääsee niistä lpi itse haluamallaan tawalla
        ei sinun tarwi selitellä mitään :=)

        sinulle............
        http://www.youtube.com/watch?v=7Pzq8M2ed3E&feature=related


      • wirniksi ejk
        Mil-laN kirjoitti:

        ...vielä tyhmäksikin heittäydyt.:)

        että minä (mielestäsi) heittäydyn, sinä olet. Jään taas odottamaan viimeisintä nypytystäsi, jota et voi jättää sanomatta. Minä voin. Annapa tulla uusin tyhjänpäiväisyytesi.


      • Siri-Inna''
        Mil-laN kirjoitti:

        ...*asettaa sädekehää Taikiksen päähän*:)

        Niin, mielestäni tämä vastaus on melkomoinen floppi, rimanalitus lajissaan.


      • Mil-laN
        wirniksi ejk kirjoitti:

        että minä (mielestäsi) heittäydyn, sinä olet. Jään taas odottamaan viimeisintä nypytystäsi, jota et voi jättää sanomatta. Minä voin. Annapa tulla uusin tyhjänpäiväisyytesi.

        ...et heittäytynyt, vaan osoitit.:)

        Voit olla sanomatta viimeistä sanaa, mutta pistä paremmaksi.:)


      • Siri-Inna'' kirjoitti:

        Niin, mielestäni tämä vastaus on melkomoinen floppi, rimanalitus lajissaan.

        kieltämättä viestin ilkeys hämmästytti minuakin.


      • TaikisN kirjoitti:

        Sä olet niin ihanan impulsiivinen näissä avauksissasi ja vilpitön tarkoituksesi on saada porukkaa viihtymään. Mutta kun näitä kisjoja ja jälkimaininkeja on ollut tässä jo monta monituista päivää, niin tulee kertakaikkiaan uupumus jaksaa jatkaa samoja teemoja. Tuossa mainitsemassani ei ole ainakaan mun osaltani mitään henkilökohtaista, arvostan sinua suuresti ja olen hirmuisen ilahtunut siitä kun olet palannut palstalle.

        Kyllä me tästä eteenpäin selvitään :) *halaa NK:ta*

        Ymmärsin satasella viestisi:-) Minulle tuli hiukka ylilyöntiä tässä kisailussa. Enkä oikeesti halunnut jatkaa edes kisaa, vaan siirtää keskustelun pitkästä keskustelusta. Virnixi on täysillä oikeassa siinä, että kisa olisi syytä tehdä hyvin, jos tekee ja hillitä tätä jatkuvaa kisailua muutoinkin.
        Otteeni on lipsunut. Nyt on pakko skarpata, kun tietää virnun käyvän oikeinkirjoitusta tarkistamassa:-)
        Noista huomautuksista olen lähinnä kiitollinen. Halit sinulle minultakin:-*


      • norMix kirjoitti:

        reaalielämä haittaa palstailua ja päinvastoin. Tässä itselläkin ollut viimeaikoina reaalissa sen verran niin hyviä kuin vähemmän hyviä tapahtumia, ettei oikein jaksa keskittyä mihinkään kunnolla. KosintaKisa aiheena oli mitä mainioin, mutta em. syistä en saanut itsestäni niin paljon irti, että olisin itse laatinut. Tokihan leikkiin piti lähteä mukaan kun näin nikkini mainittavan. Sinänsä on hienoa, että palasit tauolta ja halusit lähteä elvyttämään palstaa omista siviilimurheistasi huolimatta! *halaa NK:ta*

        Ihmisiähän tässä ollaan....*me ollaan sankareita kaikki *** hoilaa***'
        Halipusut sinulle myös:-***


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Ymmärsin satasella viestisi:-) Minulle tuli hiukka ylilyöntiä tässä kisailussa. Enkä oikeesti halunnut jatkaa edes kisaa, vaan siirtää keskustelun pitkästä keskustelusta. Virnixi on täysillä oikeassa siinä, että kisa olisi syytä tehdä hyvin, jos tekee ja hillitä tätä jatkuvaa kisailua muutoinkin.
        Otteeni on lipsunut. Nyt on pakko skarpata, kun tietää virnun käyvän oikeinkirjoitusta tarkistamassa:-)
        Noista huomautuksista olen lähinnä kiitollinen. Halit sinulle minultakin:-*

        että meidän keskinäinen tajunnanvirta pelaa. :)


      • A.DONIS kirjoitti:

        jos sanon että minulla on ollut ikäwä sinua/sinun kirjoituksia :=/
        eikä sinun tarwitse pyytää mitään anteeksi täällä :=)
        jokaisella on kohtalonsa
        jokaisella on waikeutensa
        jokainen pääsee niistä lpi itse haluamallaan tawalla
        ei sinun tarwi selitellä mitään :=)

        sinulle............
        http://www.youtube.com/watch?v=7Pzq8M2ed3E&feature=related

        On asiota ja tapahtumia, jotka on vain hyväksyttävä. Läheisien kuolemat ovat yksi näistä elämän tosiasioista.
        Minäkin tykkään sinusta:-D'


    • Mitäs mätäs mut yks kysymys :) Mä en äkkilukemalta havainnut yhdenkään äijäsmiehen vastaavan kosintaan, riepuset eivät edes juuri kommentoineet yleisellä tasolla. Mä kyllä panttaan. *tanassa*

      Tositoimintaa odotellen..miesten puolelta! :)

      • Yhteenlaskun.tulos

        Olihan siellä vastauksia, väistelyä tai torjuntaa enimmäkseen. Parempaa peliin, taitaa tarkoittaa.

        Oma alibi on että minulla oli kosinta siellä itsellänikin eikä sitä nyt kahdella rintamalla. Ja kaikille minua äänestäneille annoin ohjeet miten toimia jatkossa. Nyt sitten vain ootellaan ;-))


    • hääriemua

      ;))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe