Ovat hintapyynnöt Suomessa taas nouseet pilviin. Kannattaa verrata esimerkiksi nettiauto.com:n ja blocket.se:n pyyntejä keskenään.
Jotenkin tuntuu, että noiden suomalaissivustojen tehtävänä on vain pitää verot korkealla. Eihän kukaan täysjärkinen maksa autoista tuollaisia summia.
Käypä hinta on markkinahinta muualla Euroopassa ja siihen kuitin mukaan laskettu vero. Tähän tullaan Komission painostuksesta vähitellen menemään, mikäli VM ei tule järkiinsä ja poista autoveroa jo tällä kierroksella.
Hintapyynnöt huimaavia
3
330
Vastaukset
- cvnbmncvx
Kukkua. Komissio on täysin hyväksynyt sen EU-tuomioistimen mukaisen linjan, että verrataan nimenomaan kotimaisiin hintoihin, eikä johonkin "markkinahintaan euroopassa". Ei tällaista yhtenäistä hintaa ole olemassakaan.
- joo joo
Autveroon ei koskaan tule mitään muutosta, paitsi paniikissa hävittyjen oikeusjuttujen jälkeen ;)
Totta kai on olemassa joka autolle se hinta, jolla kaupat tehdään tai on tehty. Onko tässä jotakin ongelmaa, paitsi jonkun korvien välissä? Jumpi sentään. Saksan tai Ruotsin kuitin pohjalta verot takaisinlaskennalla, ja sen on siinä. Onpahan Tullillakin resursseja piratismin ja kokan torjuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932