pieni kosteusvaurio löytyi asunnosta noin 1,5m2 alue,pitäiskö ilmoittaa jollekkin taholle,ajattelin hoitaa itse kyseisen homman.
kosteusvaurio
7
450
Vastaukset
- voi näitä typeryksiä
Koska isännöitsijä tulee sitten tutkimaan vaurion laajuuden.
Jos menet itse sorkkimaan ja tuleekin uusi vahinko, niin silloin sinä maksat.- ilmoitus??
parketti musta,edellinen omistajan jäljiltä,pieni homma uutta tilalle.
ilmoitus?? kirjoitti:
parketti musta,edellinen omistajan jäljiltä,pieni homma uutta tilalle.
Erös kolleegani möi muutama vuoisi sitten kaksion, jossa ei ollut mitään näkyviä jälkiä kosteusvauriosta. Ostajan poika alkoi kuiten sairastella vakavasti kuukausi sisäänmuuton jälkeen, ja syyksi selvisi viallisen jääkaapin aiheuttama pölymäinen aine seinän pinnassa (siis jääkaapin takana). Kyseessä oli toksiininen home, ja asuntoa saneerattiin varsin pitkään..
Joten turvaat oman selustasi ilmoittamalla asiasta, toki osa vastuusta säilyy itselläsi.
- eräs.
ilmoittaa. isännöitsijälle ja taloyhtiön hallitukselle. Taloyhtiö sen vaurion korjaa. Mittaavat ettei ole tullut isompaa vahinkoa ja lähettävät remppamiehen tekemään työn. Itse käyt sitten valitsemassa lattiamateriaalin jos tarvitsee vaihtaa.
Pienestäkin vahinkosta voi koitua iso vahinko.- ilmoitus??
mitä aijot tehdä asialle kysyivät,sen pituinen oli kommentti.
- ilmoitus??
ilmoitus?? kirjoitti:
mitä aijot tehdä asialle kysyivät,sen pituinen oli kommentti.
saadaan joku katsomaan nämä vauriot,ei tunnu ketään kiinnostavan?
- asukki2
Silloinkun itellä meni lattiiaa uusiksi, ilmoitin isännöitsijälle ja talyht.pj:lle joka kävi katsomassa tilanteen ja sen jälkeen soitin kuivausliikkeeseen jossa ilmoitin isännöitsijän ja taloyhtiön nimen. Mies tuli ja tarkisti tilanteen, lähetti laskun isännöitsijälle ja ite soittelin omaan vakuutusyhtiöön korvauksista. Kuivausfirma lähetti kuvat ja tiedot vahinkosta isännöitsijällle ja minun vakuutusyhtiölle. Kuivausporukka sitten laittoi kämpän kuntoon. Ainoa mitä piti tehdä oli se, että piti käydä valitsemassa uudet lattiapinnoitteet keittiöön (makso muuten 30e/m2, äänivaimennettua laminaattilattiaa suuniteltu kerrostaloon)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621143Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto94618- 54598
- 78571
- 39538