"Oulun Maikkulan koulu on tyhjennetty kesken koulupäivän tiistaina iltapäivällä. Poliisi tyhjensi koulun uhkauksen takia. Poliisin mukaan koulu pysyy suljettuna myös huomisen ajan".
http://yle.fi/alueet/oulu/2009/09/oulun_maikkulan_koulu_tyhjennettiin_uhkauksen_takia_1040500.html
Poliisi ei kerro asiasta vielä enempää, mutta tiedottaa asiasta lähihetkinä lisää, kunhan pommi on saatu purettua.
Oulun Maikkulan koulu tyhjennettiin
6
517
Vastaukset
- pöh...
ja anna posahtaa..
- kokemuksiaa..
Oon siinä koulussa, ja se oli pelottavaa eka ku kukaa ei tienny et miks pitää yhtäkkiä lähtee kotii ennenku opettaja kerto niinko sen jälkee ku kaikki oli ollu 15min ihan paniikissa..
- Maikkulankoululainen
Joo mäkin olin ihan paniikissa sillon muistan kun meni kotiin itkien koska olin kakkos luokkalinen
- Paskahumoristit
taas asialla.
Oikeasti pelottavaa on se, että jos joku hullu oikeasti aikoo jonkun koulun räjäyttää, niin tuskinpa pelottelee. Posauttaa vain.
Onhan Paaterokin sanonut, että missä tahansa.. koska tahansa... - Maikkulankoululainen
Oon tässä koulussa yha
- huilalaa
Määki oon... ja olin silloku uhkailtii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822607
- 392131
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488