Kamarikirjaston foorumi

taas lisää

Nynne on saanu sinne sellaasenki osion ettei tartte kirjautua ollenkaa ku kirioottelee. Jotaki kalluppiaki siä näyttää olevan.. Mä ajaattelin sinne täs illalla tehrä alootuksen yhrestä tärkiästä asiasta mikä mun miältä vaivaa!

Tästä pääsee ny kyselemään ja juttelemaan muukki. Tulukaa illemmalla kattomahan ku mä kysyn yhtä juttua ja odotan siihen vastausta ihan kamarkiriaston porukoilta. Saas nährä vastaako mitää.

http://kamarikirjasto.foorumit.fi/viewforum.php?f=4

26

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytän itse samanlaista foorumia ja admin näkee sieltä ip-osoitteet.

• mitä sitte?

Mäki usein kattelen että mihinkä mun ip osoote menöö ja se näyttää aina vantaalle vaikka oon itte pohjammaalla. Ja kyllä ne ip osotteet jää ihan tännekki että semmosta.

Hui ku mua aiva peljättää jos ne saa mun ip osootteen tiatoon ja näköö että oon vantaalta! :))

• kysyä että

mitä sä oikeen pelekäät jos se admin saa tietää sun ip:n? Mua ei ainakaa haittaa vaikka ne saa tietää mun oman ku ei mulla oo mitään mitä pelätä. En mä usko että se admin tulee mun oven taakse koputtaan että "MIKSI SÄ VASTASIT SIIHEN KYSELYYN ETTÄ KANKAANKYLÄ ON RUMA??", koska se ei vaan oo mahdollista.

Sulla on kyllä aina mave suuret puheet ja aina kovasti sanottavaa joka asiaan, mutta sitte ku tulee "tosipaikka" niin sulla on aiva kurat housuus ku tiedät olevas pelkkä mitätön ruikku. MIÄS JOKA PELEKÄÄ ETTÄ JOKU SAA SEN IP-OSOOTTEEN TIATOON!!! :D:D Sallikaa mun nauraa! Hahhaa!!

• kysyä että kirjoitti:

mitä sä oikeen pelekäät jos se admin saa tietää sun ip:n? Mua ei ainakaa haittaa vaikka ne saa tietää mun oman ku ei mulla oo mitään mitä pelätä. En mä usko että se admin tulee mun oven taakse koputtaan että "MIKSI SÄ VASTASIT SIIHEN KYSELYYN ETTÄ KANKAANKYLÄ ON RUMA??", koska se ei vaan oo mahdollista.

Sulla on kyllä aina mave suuret puheet ja aina kovasti sanottavaa joka asiaan, mutta sitte ku tulee "tosipaikka" niin sulla on aiva kurat housuus ku tiedät olevas pelkkä mitätön ruikku. MIÄS JOKA PELEKÄÄ ETTÄ JOKU SAA SEN IP-OSOOTTEEN TIATOON!!! :D:D Sallikaa mun nauraa! Hahhaa!!

Tuo ei ole tosipaikka, mutta ihan vain kaikille tiedoksi, ettei tuu sitten yllärinä sekin tieto.

• ettei muut tiedä?
        mave kirjoitti:

Tuo ei ole tosipaikka, mutta ihan vain kaikille tiedoksi, ettei tuu sitten yllärinä sekin tieto.

Luuleksä olevas jotenki tosi viisas kun tiedät että ip osootteet näkyy? Tietääkö kaikki ny varmasti että ihan millä tahansa sivulla jää aina ip osote johonki muistiin?! Ei pelekästään kamarikirjaston foorumilla! Hitto ku sä mave oot viisas, aiva kateheksi käy!

Ja tuskimpa tuolla tuo admin hirveästi tutkii noita ip osoitteita. Niitten perusteella vaan annetahan porttikieltoa jos joku siellä käyttäytyy rumasti. Vai ooksä itte sellaanen että istut omalla foorumillas päivät pitkät ja vahtaat muitten ip osoitteita? Onko sulla mave ylipäätänsä elämää?

• ettei muut tiedä? kirjoitti:

Luuleksä olevas jotenki tosi viisas kun tiedät että ip osootteet näkyy? Tietääkö kaikki ny varmasti että ihan millä tahansa sivulla jää aina ip osote johonki muistiin?! Ei pelekästään kamarikirjaston foorumilla! Hitto ku sä mave oot viisas, aiva kateheksi käy!

Ja tuskimpa tuolla tuo admin hirveästi tutkii noita ip osoitteita. Niitten perusteella vaan annetahan porttikieltoa jos joku siellä käyttäytyy rumasti. Vai ooksä itte sellaanen että istut omalla foorumillas päivät pitkät ja vahtaat muitten ip osoitteita? Onko sulla mave ylipäätänsä elämää?

Mä en nyt kauheasti luota ihmisiin, joilla on erittäin läheinen kytkös ihmiseen, joka vinkuu mun oikeaa henkilöllisyyttä selville:)

• se pipo kiristää
        mave kirjoitti:

Mä en nyt kauheasti luota ihmisiin, joilla on erittäin läheinen kytkös ihmiseen, joka vinkuu mun oikeaa henkilöllisyyttä selville:)

Johan tuli selvyyttä asiaan. Pelekäät että joku saa tietää kuka oot. No mutta vaikka vinkuus sun henkilöllisyyttä selville, niin tuskin sitä kiinnostaa muut normaalit ihmiset. Kyllä mäki toivoisin saavani tollasen hourupään henkilötiedon selville että voisin soittaa valkotakeille ja saisit apua!

Mutta mitenkähän sä mave voit koskaan luottaa kehenkään? Luotaksä eres ittees? Luottamus on kato kaiken a ja o.

Miten sä muuten kuvittelet, että jos käyt foorumille kirjottelemas ILMAN rekisteröitymistä, pelkällä nimimerkillä, niin millä sä luulet että ne tiätää kuka on kuka? Kaikki ip osootteet vaikkapa ylihärmästä näyttää keskelle ylihärmän kirkonkylää muttei ne todellakaan näytä sun osootettas. Sä et mave taidakkaa olla niin viisas ku mitä luulet!

• voi mave

Kyllä sua mahtaa potuttaa ku et voi ollenkaa lukia kamarikirjaston foorumia mihin e k-k kirjottaa kans, ku oothan niin kovaa aina ottamas kantaa sen juttuihin. Voi voi! Kyllä ny jäät hyvistä jutuusta paitsi!

Katos kun rakas mave, pelkkä sun vierailu sivuilla jättää sun ip osoitteen näkyviin, joten varo vain jos kerranki eksyt sinne, niin iso paha eija on kohta sun oven takana!

• se pipo kiristää kirjoitti:

Johan tuli selvyyttä asiaan. Pelekäät että joku saa tietää kuka oot. No mutta vaikka vinkuus sun henkilöllisyyttä selville, niin tuskin sitä kiinnostaa muut normaalit ihmiset. Kyllä mäki toivoisin saavani tollasen hourupään henkilötiedon selville että voisin soittaa valkotakeille ja saisit apua!

Mutta mitenkähän sä mave voit koskaan luottaa kehenkään? Luotaksä eres ittees? Luottamus on kato kaiken a ja o.

Miten sä muuten kuvittelet, että jos käyt foorumille kirjottelemas ILMAN rekisteröitymistä, pelkällä nimimerkillä, niin millä sä luulet että ne tiätää kuka on kuka? Kaikki ip osootteet vaikkapa ylihärmästä näyttää keskelle ylihärmän kirkonkylää muttei ne todellakaan näytä sun osootettas. Sä et mave taidakkaa olla niin viisas ku mitä luulet!

Tiedän, viimeiset numerot vaihtuu tietyissä liittymissä, mutta ei kaikissa. Ei mua kiinnnosta sekunda-foorumin sivut. Eiköhän siellä ole jo riittävästi "luottamuksensa" osoittattaneita ihmisiä takana, ettei mun tartte sinne enää mennä näyttämään sitä:D

• voi mave kirjoitti:

Kyllä sua mahtaa potuttaa ku et voi ollenkaa lukia kamarikirjaston foorumia mihin e k-k kirjottaa kans, ku oothan niin kovaa aina ottamas kantaa sen juttuihin. Voi voi! Kyllä ny jäät hyvistä jutuusta paitsi!

Katos kun rakas mave, pelkkä sun vierailu sivuilla jättää sun ip osoitteen näkyviin, joten varo vain jos kerranki eksyt sinne, niin iso paha eija on kohta sun oven takana!

Eijan fani kuitenkin kopio sieltä "fiksuimmat" kirjoitukset suoli24-palstan riesaksi. Eiköhän se ole jo nähty. Ootko huomannu kuinka suoraselkäistä toimintaa Eijalla on? Ihan avoimesti on kysytty missä on kirjat ollu viime vuodet, mutta ei tuu vastausta. Sopisi paremminkin keskustan jäseneksi kuin perussuomalaisten.

• Ei taira tietää sun
        mave kirjoitti:

Eijan fani kuitenkin kopio sieltä "fiksuimmat" kirjoitukset suoli24-palstan riesaksi. Eiköhän se ole jo nähty. Ootko huomannu kuinka suoraselkäistä toimintaa Eijalla on? Ihan avoimesti on kysytty missä on kirjat ollu viime vuodet, mutta ei tuu vastausta. Sopisi paremminkin keskustan jäseneksi kuin perussuomalaisten.

ilimoottanu eijalle, että kaipaat vastauksia?

• Tosi on!

Suurin osa viesteistä "kersan", vävyn ja EKK:n kirjoittamia.

• tiätenkää oo paljoo

sehän on vasta viimme perjantaina avattuki niin eihän siä ny hirviästi viä mitää ookkaa.

Mutta ehkä kukaan ei uskalla kirjoottaa ku pelekää että admin tulee ja syö :) Muistakaa ny kaikki että suomi24 jää myös ip osoitteet, joten vissiin tässä ny pitää ruveta pelekäämään että palstan seriffi/valvoja tulee yöllä käymään ku kirjoottelen tänne tällääsiä. Hui ku rupes pelottamahan!

Siis oikiasti, yhtä naurettavaa peljätä että jää ip osoote ku että ei uskaltaasi mennä enää ulos ku voi sattua jotaki. Ja luuleksä että ku admin saa tietää ip osootteen niin se jakelee niitä tietoja jollekki? Eiköhän tuo foorumin admin ihan pidä sitä foorumia vain eikä tee noin lapsellisia tutkimuksia.

Tai ehkä joittenki on niin heleppo varotella tuollaasesta jos itte sellasta harrastaa...!

• sivut on yhtä tylsää
        tiätenkää oo paljoo kirjoitti:

sehän on vasta viimme perjantaina avattuki niin eihän siä ny hirviästi viä mitää ookkaa.

Mutta ehkä kukaan ei uskalla kirjoottaa ku pelekää että admin tulee ja syö :) Muistakaa ny kaikki että suomi24 jää myös ip osoitteet, joten vissiin tässä ny pitää ruveta pelekäämään että palstan seriffi/valvoja tulee yöllä käymään ku kirjoottelen tänne tällääsiä. Hui ku rupes pelottamahan!

Siis oikiasti, yhtä naurettavaa peljätä että jää ip osoote ku että ei uskaltaasi mennä enää ulos ku voi sattua jotaki. Ja luuleksä että ku admin saa tietää ip osootteen niin se jakelee niitä tietoja jollekki? Eiköhän tuo foorumin admin ihan pidä sitä foorumia vain eikä tee noin lapsellisia tutkimuksia.

Tai ehkä joittenki on niin heleppo varotella tuollaasesta jos itte sellasta harrastaa...!

luettavaa kuin Oraakkelin Blogi tällä hetkellä, niin voin kertoa, et mistään ei jää kukaan paitsi. Sillä on se Eijan uus siistitty imago sitten niin tylsä niin tylsä! Tylsä elämäkin kaiketi.

• Jos uskallat iliman Admin pelekoa.
        sivut on yhtä tylsää kirjoitti:

luettavaa kuin Oraakkelin Blogi tällä hetkellä, niin voin kertoa, et mistään ei jää kukaan paitsi. Sillä on se Eijan uus siistitty imago sitten niin tylsä niin tylsä! Tylsä elämäkin kaiketi.

Käy ny eres kattomas kirijaston sivut. Mitääs sä muuten Oraakelin Blogia luet jos on tylysät. Mielenkiintoa pitä olla, että vaivautuu sivuille menemähän. Aamun askar, oraakkelin sivut, site tänne kirijoottamahan ja porajamahan ku oraakkeli onki oikias.
        Kylä näkyy ottavan koville, hävitä oraakkelin totuuksille.
        Pitääsköhän sun mennä piristämähän työntäyteesen ihimisen elämää?
        Mikääs tuo, ADMIN on joka tuloo ja syö ihimiset?

• nyt vain niitä
        Jos uskallat iliman Admin pelekoa. kirjoitti:

Käy ny eres kattomas kirijaston sivut. Mitääs sä muuten Oraakelin Blogia luet jos on tylysät. Mielenkiintoa pitä olla, että vaivautuu sivuille menemähän. Aamun askar, oraakkelin sivut, site tänne kirijoottamahan ja porajamahan ku oraakkeli onki oikias.

vero tietojasi, ennen -09 VUOTTA ORAAKKELI!

• Tottuuven torvi
        Jos uskallat iliman Admin pelekoa. kirjoitti:

Suomi 24 ylläpidon voi katsoa olevan puolueeton ja luotettava. Samaa ei voi sanoa kaikista "keskustelu" foorumeista.

• Kulunevi

taitaa olla koko foorumi vaan Eijaa, vävyä ja kersaa varten? Kukaan ei sinne kirjottele. Ja kuka nyt kirjottelliskaan ja antais omat tietonsa siinä samalla.

• enkä kadu, hyvät keskustelut
        Kulunevi kirjoitti:

taitaa olla koko foorumi vaan Eijaa, vävyä ja kersaa varten? Kukaan ei sinne kirjottele. Ja kuka nyt kirjottelliskaan ja antais omat tietonsa siinä samalla.

En nähnyt siinä mitään kielteistä. Meitä on aika paljon, jotka keskustelevat sivuilla.
        En näe mitään salattavaa, että antaisin tietojani heille, koska he eivät kuitenkaan pysty näkemään kaikkia tietojani.
        Toisaalta, ei minulla ole mitään salattavaa. Miksi miettiä moista asiaa.

Jos et pysty kirjoittamaan mitään kys. sivuille, ehkä pelkosi menee järjen edelle.

ps. siellä voi kommentoida myös nimettömänä.

• Nuori Kauhavalainen Ylihärmästä

mikette voi suoraan mainostaa, että "olemme avanneet uuden foorumin.." ärsyttää tuollainen mainostus että muka joku sivullinen kirjoittaisi. Aivan liian läpinäkyvää! Mielikuva koko kamarikirjastosta ja sen foorumeista on valitettavasti todellakin sellainen että jotkut vimmaiset kehuakerjäävät naisenpuolet vauhkoavat, vaikka ajatus ja toiminta olisivat oikeasti kuinka hienoja.

• Bestman evp

Nyt mave ja eija vihiille. Kyllä tulis paljo väkiä ja papiksi Ylihärmän julkkiskasvatti. Ystävät tulis
        Kauhavalta venhellä, kylätoimikunta panis paaluja jokirantaan etei venhet karkaa ja lahajat peittääs kiriaston laattian. Siälähän ne piretääs. Vöörilääsekki käsketääs,saataas ulokomaan tunnelma.

• Elämäs nainen
        Bestman evp kirjoitti:

Nyt mave ja eija vihiille. Kyllä tulis paljo väkiä ja papiksi Ylihärmän julkkiskasvatti. Ystävät tulis
        Kauhavalta venhellä, kylätoimikunta panis paaluja jokirantaan etei venhet karkaa ja lahajat peittääs kiriaston laattian. Siälähän ne piretääs. Vöörilääsekki käsketääs,saataas ulokomaan tunnelma.

Kosimahan ja joutuusaan Mave, oot korannu elämäs naisen.

• Elämäs nainen kirjoitti:

Kosimahan ja joutuusaan Mave, oot korannu elämäs naisen.

Eikös Eija ole jo naimisissa? Ainakin sen nimi on muuttunut, koska muuten? 2008?

• armas
        mave kirjoitti:

Eikös Eija ole jo naimisissa? Ainakin sen nimi on muuttunut, koska muuten? 2008?

ei ota pirukaan selevää, voihan se olla Kauhajoellakin naimisis.

• joutuun
        mave kirjoitti:

Mave parka

• Pentele soikohon
        armas kirjoitti:

ei ota pirukaan selevää, voihan se olla Kauhajoellakin naimisis.

ihan syyllistynynnä kaksinnaimiseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      18
      2582
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      208
      1919
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1619
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1531
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1446
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      199
      1296
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1226
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1115
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1025
    10. Rääkyvä nainen

Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil
      Kuhmo
      13
      897
    Aihe