Voiko natu nostaa 250kg penkistä, voiko alle 90kg natu 200kg?

raw210

foorumit pursuaa aina kuinka paljon natut voi nostaa penkistä? niin laitetaan vielä voiko alle 70kg nostaa 180kg penkistä? voiko natu menestyä CBB:ssä?
vastaan koska tiedän. voi, voi ja voi!
epäilijät ovat yleensä roinareita jotka eivät ilman aineita pärjää tai vuoden kaksi salilla käyneitä märkäkorvia joilla kehitys junnaa paikoillaan.
mikään ei oo niin kateellinen kuin heikompi voimailija. juoruavia akkoja. hamekankaita noille.
vaihtakaa lajia kurahousut!!!

27

2638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repe sorsa

      Olet selvästi oivaltanut mistä voimailussa on kyse. Kuten sanoit, epäilijät ovat roinareita jotka eivät itse kykene saavuttamaan yhtään mitään. Näin se menee. Tosin tämä palsta on täysin väärä kysyä näitä natukysymyksiä, sillä jokainen tietää kuinka laadukas keskustelu tänne syntyy.

      Tsemppiä reeniin, myös roinapellet!

    • >>Deca-Saurus<<

      Jos TIEDÄT että alle 90-kiloinen nostaa natuna 250 kiloa niin kerro toki kuka tämä on! Kerro myös se että mistä TIEDÄT tämän kaverin olevan naturaali????

      • mitäs märkäkorvaroinari?

        Deca-Saurus tässä osoittaa aloittajan väitteen todeksi...


      • >>Deca-sAURUS<<
        mitäs märkäkorvaroinari? kirjoitti:

        Deca-Saurus tässä osoittaa aloittajan väitteen todeksi...

        Oishan se ollut melkoinen ihme jos ei tähänkin ketjuun joku päätään aukova vittuilija olisi ilmestynyt!! Olipa taas lapsellinen ajatus edes yrittää saada täällä asialloista keskustelua!! No Suoli24-foorumi on maineensa veroinen!

        Yleensä on niin että kun joku esittää väitteen olisi mielestäni perusteltua antaa todiste väitteelleen!! Minäkin voisin tähän heittää väitteen että minun isoäitini joka on 88 vuotias teki jalkakyykyssä viimekuussa 150:llä kilolla 10 toistoa. Varmaan pirun uskottavalta kuulostaisi. Jokainen joka voimailuista jotain tietää tietää myös sen miten harvinaista on nosta penkkipunnerruksessa 250 kiloa! Sitä ei saa edes kaikki roinaajat saati sitten naturaalinostajat ja vieläpä alle 90-kilonen "pieni" kaveri! Eli ennenkuin jatkat pääsi aukomista niin odotetaan JOS vaikka ketjunaloittaja pystyisi esittämään ede yhden todisteen väitteelleen. Onko liikaa pyydetty???


      • eino69

        Kukaan ei ole kysynyt voiko 250 penkata natuna ja alle 90 kiloisena. Vedä vähemmän nappia niin kulkee ajatus vähän paremmin.
        Alkuperäiseen kysymykseen vastaus. 250 on mahdollista natuna, mutta ne jotka sen ovat tehneet painavat itse yli 130 kiloa eli tulos on alle 2 kertaa oma paino. 200 kiloa alle 90 kiloisena on erittäin harvinaista, mutta mahdollista. Itse olen penkannut 93 kiloisena 200 ja 98 kiloisena 210 ja voin sanoa, että olisin voinut treenata fiksumminkin.


      • Penkki-Pena
        eino69 kirjoitti:

        Kukaan ei ole kysynyt voiko 250 penkata natuna ja alle 90 kiloisena. Vedä vähemmän nappia niin kulkee ajatus vähän paremmin.
        Alkuperäiseen kysymykseen vastaus. 250 on mahdollista natuna, mutta ne jotka sen ovat tehneet painavat itse yli 130 kiloa eli tulos on alle 2 kertaa oma paino. 200 kiloa alle 90 kiloisena on erittäin harvinaista, mutta mahdollista. Itse olen penkannut 93 kiloisena 200 ja 98 kiloisena 210 ja voin sanoa, että olisin voinut treenata fiksumminkin.

        Unohdit muuten kertoa että penkkipaita oli päällä kun pari markkaa nostit!!! ; )


      • >>Deca-Saurus<<
        eino69 kirjoitti:

        Kukaan ei ole kysynyt voiko 250 penkata natuna ja alle 90 kiloisena. Vedä vähemmän nappia niin kulkee ajatus vähän paremmin.
        Alkuperäiseen kysymykseen vastaus. 250 on mahdollista natuna, mutta ne jotka sen ovat tehneet painavat itse yli 130 kiloa eli tulos on alle 2 kertaa oma paino. 200 kiloa alle 90 kiloisena on erittäin harvinaista, mutta mahdollista. Itse olen penkannut 93 kiloisena 200 ja 98 kiloisena 210 ja voin sanoa, että olisin voinut treenata fiksumminkin.

        "" Vedä vähemmän nappia niin kulkee ajatus vähän paremmin. ""

        Sinähän tietysti tiedät toisten nappien käytön!!! Heh. Ressukka!


      • oletko tyhmä?
        >>Deca-Saurus<< kirjoitti:

        "" Vedä vähemmän nappia niin kulkee ajatus vähän paremmin. ""

        Sinähän tietysti tiedät toisten nappien käytön!!! Heh. Ressukka!

        Jos tyyppi kirjoittele tänne nimimerkillä >>Deca-Saurus


    • Total-lifter

      "Voiko natu nostaa 250 penkistä"....takuuvarmasti voi, jos ollaan raskaammissa sarjoissa.

      Mutta "natuna" 250kg penkiltä, ja alle 90-kilosiin...itte en ainakaan uskoisi, tai sanotaan, että hyvin harvassa on jo MAAILMASSA, jos sellasia löytyy. Pitää olla jo geenitkin kohdallaan silloin.

      • natuvaiei

        Huomasitteko et alotuksessa oli ylipäätään nostaa 250kg ja ALLE 90kg 200kg. Noin mä ainakin tuon tajusin.

        Ja nyt siihen et mikä on NATU!!!

        Olen aikonani huoltanu ipf liiton kaveria joka oli suomen huippuja sarjassaan. Tiedän varmasti kaverin olleen natu ja pari kolme kertaa testattukii huippukunnossa. Sille oli jopa tarjottu ilmaseks roippeita mut ei vaan ottanu. Tyyppi oli treenannu toistakymmentä vuotta ilman hormoneja, mutta käyttäen kokoajan astmalääkkeitä. Efedriini (reseptillä) Salbutamoli tabl.(reseptillä) Salbutamoli hengitystiesuihk. (reseptillä) eli täysin "laillisesti" pystyny treenaamaa noin kymmenen prosenttia kovemmilla tehoilla normi jamppaan jatkuvasti. Harjoitus kaudellahan noita sai käyttää eikä niitä testeissä tutkittukaan. Kisa testissä löyty salbutamolia kerran, mutta erivapaudella siitä ei mitään seuraamuksia tullu.
        Silloin kun treeneissä ei ollu buustia päällä niin penkki maksimi oli 10-15kg huonompi 185->170kg alle 70kg kaverilta. Eli väitänkin, että kun pitkän aikaa treenataan kovemmalla teholla niin tuo näkyy tuloksissa enemmän kuin 10 prosenttia täysin puhtaaseen verrattuna.
        Kysynkin nyt kuinka monella nyky huipulla on astma?

        Mun mielestä tuo ei oo NATU, mutta adt:n mielestä kyllä.

        Roinaajillehan tuo hidas kehitys ei riitä, mutta pitkäjänteiselle urheilijalle kyllä ja vielä laillisesti.


      • Total-lifter
        natuvaiei kirjoitti:

        Huomasitteko et alotuksessa oli ylipäätään nostaa 250kg ja ALLE 90kg 200kg. Noin mä ainakin tuon tajusin.

        Ja nyt siihen et mikä on NATU!!!

        Olen aikonani huoltanu ipf liiton kaveria joka oli suomen huippuja sarjassaan. Tiedän varmasti kaverin olleen natu ja pari kolme kertaa testattukii huippukunnossa. Sille oli jopa tarjottu ilmaseks roippeita mut ei vaan ottanu. Tyyppi oli treenannu toistakymmentä vuotta ilman hormoneja, mutta käyttäen kokoajan astmalääkkeitä. Efedriini (reseptillä) Salbutamoli tabl.(reseptillä) Salbutamoli hengitystiesuihk. (reseptillä) eli täysin "laillisesti" pystyny treenaamaa noin kymmenen prosenttia kovemmilla tehoilla normi jamppaan jatkuvasti. Harjoitus kaudellahan noita sai käyttää eikä niitä testeissä tutkittukaan. Kisa testissä löyty salbutamolia kerran, mutta erivapaudella siitä ei mitään seuraamuksia tullu.
        Silloin kun treeneissä ei ollu buustia päällä niin penkki maksimi oli 10-15kg huonompi 185->170kg alle 70kg kaverilta. Eli väitänkin, että kun pitkän aikaa treenataan kovemmalla teholla niin tuo näkyy tuloksissa enemmän kuin 10 prosenttia täysin puhtaaseen verrattuna.
        Kysynkin nyt kuinka monella nyky huipulla on astma?

        Mun mielestä tuo ei oo NATU, mutta adt:n mielestä kyllä.

        Roinaajillehan tuo hidas kehitys ei riitä, mutta pitkäjänteiselle urheilijalle kyllä ja vielä laillisesti.

        "Roinaajillehan tuo hidas kehitys ei riitä, mutta pitkäjänteiselle urheilijalle kyllä ja vielä laillisesti."

        Juu, onneksi pitkän linjan miehiä&naisia on vielä jäljellä...

        Asian voi myös kääntää toisin päin...haluaisinko astman, jotta voisin käyttää astma-lääkkeitten tuomaa pientä apua treenissä...en minä ainakaan.


      • isopalli
        Total-lifter kirjoitti:

        "Roinaajillehan tuo hidas kehitys ei riitä, mutta pitkäjänteiselle urheilijalle kyllä ja vielä laillisesti."

        Juu, onneksi pitkän linjan miehiä&naisia on vielä jäljellä...

        Asian voi myös kääntää toisin päin...haluaisinko astman, jotta voisin käyttää astma-lääkkeitten tuomaa pientä apua treenissä...en minä ainakaan.

        on natuja, fakta!


      • omaprofiili
        Total-lifter kirjoitti:

        "Roinaajillehan tuo hidas kehitys ei riitä, mutta pitkäjänteiselle urheilijalle kyllä ja vielä laillisesti."

        Juu, onneksi pitkän linjan miehiä&naisia on vielä jäljellä...

        Asian voi myös kääntää toisin päin...haluaisinko astman, jotta voisin käyttää astma-lääkkeitten tuomaa pientä apua treenissä...en minä ainakaan.

        Monella on ollu astma nuorena ja uuden todistuksen saa lääkäriltä vaikkei astmaa enää olisikaan.
        Urheilu teettää kaikkea vaikkei rahapalkinnoista ole kyse. Jokainen tekee tavallaan vaikka epäreilua se onkin.


      • kpfhhhhhh
        Total-lifter kirjoitti:

        "Roinaajillehan tuo hidas kehitys ei riitä, mutta pitkäjänteiselle urheilijalle kyllä ja vielä laillisesti."

        Juu, onneksi pitkän linjan miehiä&naisia on vielä jäljellä...

        Asian voi myös kääntää toisin päin...haluaisinko astman, jotta voisin käyttää astma-lääkkeitten tuomaa pientä apua treenissä...en minä ainakaan.

        en minäkään


    • fsasfdsafdassfasfafssf

      Bulkkaat painon yli 200kiloon. Nostomatka on jo silloin niin lyhyt kun selkäkin on kaarella ja lihasmassa ja suorituskykykin omaa luokkaansa tuon painoisena vaikka läskiä onkin. Miksei kukaan kokeile tätä? Painoa niin paljon että nostamatka on alle 10 senttiä? uskon että moni ottaisi raakana tonnin jos bulkkaisi 300 kiloon painonsa, nostomatkalla 5 senttiä.

      • Total-lifter

        Läskiä ei voi jännittää...huono puoli tossa 300kg:n kropanpainossa tulee oleen se, että sellanen nostaja ei saa ikinä penkissä läpi nostojaan "mahallelaskun" takia....heh...


      • cxsxcxczxzcxzcxzczxczxc
        Total-lifter kirjoitti:

        Läskiä ei voi jännittää...huono puoli tossa 300kg:n kropanpainossa tulee oleen se, että sellanen nostaja ei saa ikinä penkissä läpi nostojaan "mahallelaskun" takia....heh...

        Saa varmasti jossain liitossa...


    • tribuluksen kaveri

      antaako tribulus positiivisen testituloksen? eli onko natu jos käyttää tuota? kaveri oli jauhanu samoilla painoilla monta vuotta ja otti kaks kk tuota ja tulokset nous seur. pena n.15kg kyykky 20-25kg veto 15kg
      meinaa lähtee vaan penkkikisoihin vaikka nyt kyykky on yli pena enkan.

    • natikkamies

      pystyy nostaan 250kg!! lahjakkaita heppuja on ja ne saa lahjoillaan paljon enemmän tulosta kun lahjaton roinaaja, esimerkiksi MINÄ itse olen nostanut NATUNA 180kg ja 100kg painoisena ja mikä parasta ikää oli vasta 19v! Tästähän tulee taas vittuilua, että mitä sää kehtaat ees väittää tollasia, tulkoot. fakta on faktaa ja heikot roinaajat tietenkin alkavat kateissaan itkee, että ei toi oo mahdollista.

      ps. en siis harrasta koko lajia tällä hetkellä, että turhat jupinat veks.

      • 19+14

        Nyt latelet sellaista kuraa ettei mitään määrää!! Netissä valehtelullakin on sentään jotkut rajat. Ei täälläkään aivan mitä tahansa valhetta voi päästää suustaan! 19 vuotiaana 180 kiloa!?? Sinä siis parissa,kolmessa vuodessa saavutit tuloksen mitä moni ei tee koskaan vaikka 30 vuotta reenaisi. Näitkö unta,haaveilitko vai pelkästään keksit moisen valheen???


      • juustohöylänen
        19+14 kirjoitti:

        Nyt latelet sellaista kuraa ettei mitään määrää!! Netissä valehtelullakin on sentään jotkut rajat. Ei täälläkään aivan mitä tahansa valhetta voi päästää suustaan! 19 vuotiaana 180 kiloa!?? Sinä siis parissa,kolmessa vuodessa saavutit tuloksen mitä moni ei tee koskaan vaikka 30 vuotta reenaisi. Näitkö unta,haaveilitko vai pelkästään keksit moisen valheen???

        se tuli! ei o mun vika ettei susta koskaan tule vahvaa, ei ees roinaamalla! ja tohon 19vuoteen asti on keretty reenaamaan jo 5vuotta, että näin se kuule poika on ,että heikot sortuu elontiellä jne............................tuu kattoon kuinka natu nostaa


      • 19+14
        juustohöylänen kirjoitti:

        se tuli! ei o mun vika ettei susta koskaan tule vahvaa, ei ees roinaamalla! ja tohon 19vuoteen asti on keretty reenaamaan jo 5vuotta, että näin se kuule poika on ,että heikot sortuu elontiellä jne............................tuu kattoon kuinka natu nostaa

        Kerrotko mistä sinut voi löytää???


    • naturalli

      uskon että jos vaan harjoittelee kovaa ja syö hyvin niin kyllä voi. tiedän yhden tyypin joka nostaa kohta varmaan kolmesataa.

    • 20+2

      ohan noita. mut harvassa.

    • Pikku-A

      No itse olen ollut antamassa käsille 200kg tangon alle 82,5-kiloselle hepulle tällä viikolla...että onnistuu.

      • kanki kovana

        Heather Darling on ottanut natuna raakapenkistä 254 kg oman painon ollessa noin 90 kiloa. Sanoisin että aika vahva muija.


      • eiköss
        kanki kovana kirjoitti:

        Heather Darling on ottanut natuna raakapenkistä 254 kg oman painon ollessa noin 90 kiloa. Sanoisin että aika vahva muija.

        Eikö ufs-foorumin Veemu ottanut natuna yli 300kg penkistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      117
      1584
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1216
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      67
      1118
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe