Huuhaalle D
Hippulat vinkuen
11
88
Vastaukset
- veera16
Miks kirjoittelet huuhaalle?
Ja odotas keksin jonku kyssärin huvikseni :)
Ääh, en mä osaa kysyä enää yhtääN mitään :D- Möhkyrä
Saat kysyä
- veera16
Möhkyrä kirjoitti:
Saat kysyä
Et mä voin kysyä, okei :D
- Möhkyrä
veera16 kirjoitti:
Et mä voin kysyä, okei :D
Yh äiti mennä huonosti tällä hetkellä ! kun morkkaat muita
- veera16
Möhkyrä kirjoitti:
Yh äiti mennä huonosti tällä hetkellä ! kun morkkaat muita
En ole mikään yh.tuleva äippä :) Harmittaaks se sua :)
- Möhkyrä
Koskaan!!!!!
- veera16
Onnea valitsemallesi tielle ;)
- Möhkyrä
veera16 kirjoitti:
Onnea valitsemallesi tielle ;)
Sinä et tajua mitään ite haukut mua"
- utelen vaan
ollut paljon parempi sun mielestä?
- veera16
Mulle huuhaa muuta edes merkitse :) Arvostelen jos huvittaa arvostella, en arvostele jos ei huvita :)
Et kunnionosoitus mulle siitä, et viitsin edes joillekuille kirjoittaa yhtään mitään :) - Möhkyrä
veera16 kirjoitti:
Mulle huuhaa muuta edes merkitse :) Arvostelen jos huvittaa arvostella, en arvostele jos ei huvita :)
Et kunnionosoitus mulle siitä, et viitsin edes joillekuille kirjoittaa yhtään mitään :)Suomi ov FREEDOM COUNTRY maa saa kirjoittaa ja saa
olla niinkuin haluaa D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179