TUPAKAN HINTA NOSTETTAVA 25€:n /ASKI

20

ja sen salakuljetuksesta KOVAT tuomiot ,

22

317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bilepula

      Oon melko samaa mieltä , ihmisiä ei kuolisi, ja en ymmärrä miksi ihmiset polttavat, muistan kun nuorena kaikki kaverit polttivat, tuhoavat sillä elämänsä . saisi olla mun puolesta vaikka 50€

      • opama.bin.koodi.lande

        ja elävät ikuisesti kun eivät polta. Yksinkertaista. Mutta ei totta. Kerran (jostain syystä) tein tilastoa ja vertailua noin 15 vuoden ajalta, jossa lopputulos oli tällainen: raittiita sukulaisia, kavereita ja tuttavia kuoli huomattavasti enemmän kuin niitä jotka polttivat ja joivat. Kaiken lisäksi nuo "terveet" kuolivat jopa nuorehkoina syöpään tai muuhun äkilliseen sisäelin reaktioon. Ikäjakauma oli 32 - 78 vuotta. Kuoleman keski-iäksi muodostui 54 vuotta. Valtaosa polttavista ja juovista porskuttaa edelleen. Niin minäkin. Lähdenkin tästä tupakalle ja kahville.


      • J x J

        Samaten voisi satakertaistaa kaikkien muiden ns. epäterveellisten elintarvikkeiden hinnan. Ei tarvisi enää pullamössöjen syödä sipsejä ja karkkia ja huuhdella niitä alas limunaadilla. Paras olisi ohjata veroin koko proletariaatti syömään valtion hyväksymiä täysravintopuristeita, jotka olisivat tutkitusti "terveellisiä" ja jotka sisältäisivät vain ja ainoastaan tarpeellisen. Lopun ajan kansalainen™ voisi sitten tehdä töitä, lisääntyä maltillisesti ja suunnitellusti ja olla tarpeeksi ymmärtäväinen, että osaisi kuolla ennen eläkeikää, jotta yhteiskuntamme hyväosaiset hyötyisivät mahdollisimman paljon.

        Eli kannatetaan!


    • !!!!!!!!!!!!!

      Mitä kovemmat tuomiot niin sitä kovemmat hinnat pimeessäkaupassa

      • eri-mies

        hinnat, sen parempi alamaailan bisesmiehille. Salakuljetus Venjäjältä nousuun?


    • silver-masa

      miksaan mun kannabiksen, jos tupakasta tulisi niin saatanan kallista? Voishan kyllä sen tupakankäytön lopettaa kokonaan, onhan se aika myrkkyä.

      • piip:-

        eikö se riitä että kukan miksaa lehteen? ei siinä tupakkaa tarvita!


    • Eu:n kanalainen piiip

      nyt ollaan EU:ssa.

    • niin ja juuu ja ooo

      Suomessa on sen verran paljon ihmisiä joilla ei ole elämässä muuta tekemistä kuin poltella tupakaa. Voivat olla työssäolevia, työtömiä tai ospiskelijoita sillä ei ole väliä, jos ei ole tekemistä.

    • no niin..

      uutiseen tämä omituinen avaus liittyy? Jopa otsikko on typerästi huutamalla tehty. Palstan aihehan on uutiset ja niistä keskustelu.

      >Maailman menoa
      Keskustele päivänpolttavista kotimaan ja ulkomaan uutisista.>

      Tupakoinnista vinkumiselle on ihan iki-oma palsta

      >Tupakointi
      Keskustelua tupakoinnista.>

      http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3649

      • bonus!!!!!

        sillä palstalla ei paljon lakkolaisia ole. Palsta on muuttunut tupakkamerkkien vertailupalstaksi--onneksi.


      • tupakka eri-kokoa

        -" VINKUNA-PALSTA "

        jossa ne s aa vinkua sen aikaaan kun me muut poltamme röökiä !


      • + 100 % Heti!
        tupakka eri-kokoa kirjoitti:

        -" VINKUNA-PALSTA "

        jossa ne s aa vinkua sen aikaaan kun me muut poltamme röökiä !

        Mikä palstapoliisi sinä olet?

        Tupakanpoltto on hyvinkin osa tämän päivän maailmanmenoa.

        Ja se tupakka on liian halpaa!

        Tupakkaan vaan 100 % haittavero!
        Tupakkaan heti 100 % ympäristövero!
        Tupakkaan nyt 100 % turhakevero!


      • Nikotiinia!
        + 100 % Heti! kirjoitti:

        Mikä palstapoliisi sinä olet?

        Tupakanpoltto on hyvinkin osa tämän päivän maailmanmenoa.

        Ja se tupakka on liian halpaa!

        Tupakkaan vaan 100 % haittavero!
        Tupakkaan heti 100 % ympäristövero!
        Tupakkaan nyt 100 % turhakevero!

        Siitä se lähtis.


      • he hee rööki pallinaama
        + 100 % Heti! kirjoitti:

        Mikä palstapoliisi sinä olet?

        Tupakanpoltto on hyvinkin osa tämän päivän maailmanmenoa.

        Ja se tupakka on liian halpaa!

        Tupakkaan vaan 100 % haittavero!
        Tupakkaan heti 100 % ympäristövero!
        Tupakkaan nyt 100 % turhakevero!

        hame päälle ja vanhaselle kylään


    • Henkisauhut

      Miten voi olla edes mahdollista tehdä bisnestä röökillä?

    • jyklu

      On olemassa eräs lääke joka korvaa tupakan tuoman mielihyvän tunteen. Kannatan tupakan askin nostoa tuohon jos vieroitushoito on lääkkeineen ilmaista.

    • eeeeeeeeeeeef

      STM:n hurja tavoite: Tupakointi kokonaan pois Suomesta

    • röökit suihin
    • asdfas

      aivan sama. Antaa niiden tuprutella jotka tuprutella haluavat. Itse en polta ja en ymmärrä mikä idea on polttaa, mutta ei sitä nyt voi alkaa noin julmaksi heitä kohtaan. On varmaan sinullakin jotain pahoja tapoja?

    • Anonyymi

      Voi että joku ajatellut noin jo vuonna 2009, eikä vieläkään ole saatu askin hintaa edes 15 euroon. Suomi ei ymmärrä miten helpolla loppuu tupakointi lähes kaikilla, kun nostaa askin hinnan kerralla 30 euroon.

      • Anonyymi

        Pullan hinnan voi nostaa 30€ pökäle ja valkoiset jauhot 50e/kg. Päästään siitä teidän sokeritaudista lopullisesti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe