Lähdin rennosti hengaillen

Meriläinen

tänään markkinoille ja kävin samalla ostoskeskuksessa.
Hirveän kamala meteli joka paikassa.
Ostoskeskuksessa sain huutaa kurkkuni kipeäksi kun yritin sen musiikin metelin yli keskustella kaverin kanssa, ja kuunnellessani mitä hänellä on asiaa saivat korvani suuresti pituutta.
Markkinoilla en kyllä ostanut mitään mutta tulin tönityksi ja taisin siinä töniä itsekin.
Tykkäätteks te kulkea tuolla ihmispaljoudessa
Minusta on tulossa todellinen erakko pikkuhiljaa, aina vain vähemmän ja vähemmän viihdyn paikoissa missä on massoja ja nopea on tulo takaisin kotiin.
Tähän ihananaan hiljaisuuteen ja rauhaan.

Kamalalta näyttää teksti nyt näytöllä, toivottavasti on oikein kun lähetä..

25

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kans yhtään tykkää ihmispaljoudesta enkä ruuhkasta.Oon aina valtavan helpottunu,ku pääsen pois..:)

      Nii..tollasessa ruuhkassa ku joku tökkii,nii mun tekis aina mieli sanoa sille tönijälle suorat sanat..:¤

      • Meriläinen

        jäi se siiliolo eiliseen, piikit pystyssä kun olisin siellä mennyt niin ei olis kavereita enää :)).
        Mutta sen huutamisen jälkeen voisin sanoa että äänellään se variskin raakkuu :))


    • Adria

      Kakofonia on kamalaa ja se yhdistettynä ryysikseen, ei kiitos.

      • Meriläinen

        taida sitten niin kamalan outo ollakaan kun heti löytyy samanmielisiä.
        mutta tiedän ihmisiä jotka oikein odottaa marrkinoita, vaikka niitä on täällä kerran kuussa.
        Ja toiset kulkee joka päivä siellä ostoskeskuksessa, ei päivää ettei sinne pidä mennä


      • Adria
        Meriläinen kirjoitti:

        taida sitten niin kamalan outo ollakaan kun heti löytyy samanmielisiä.
        mutta tiedän ihmisiä jotka oikein odottaa marrkinoita, vaikka niitä on täällä kerran kuussa.
        Ja toiset kulkee joka päivä siellä ostoskeskuksessa, ei päivää ettei sinne pidä mennä

        Kyllä vaan, toiset oikein harrastavat ostokeskuksissa pyörimistä. On se tietysti kätevää silloin jos sattuu tarvitsemaan monia erilaisia juttuja, niin ne voi sieltä saada samalla reissulla.

        Mua muuten kyrsii sovituskopit yli kaiken. Kun mä löydän esmes housut jotka sopii just, saatan ostaa parit-kolmet samalla kertaa, ehkä eri sävyiset.


      • Meriläinen
        Adria kirjoitti:

        Kyllä vaan, toiset oikein harrastavat ostokeskuksissa pyörimistä. On se tietysti kätevää silloin jos sattuu tarvitsemaan monia erilaisia juttuja, niin ne voi sieltä saada samalla reissulla.

        Mua muuten kyrsii sovituskopit yli kaiken. Kun mä löydän esmes housut jotka sopii just, saatan ostaa parit-kolmet samalla kertaa, ehkä eri sävyiset.

        oon pari kertaa mennyt etsimään, tyhjin kassein kotiin tullut ja todennut mulla on vielä riittävästi vähäks aikaa.
        Toi on kans mun tapa jos kivat housut löydän eri värisiä ostan samalla kertaa useammat.
        Mulla on muutenkin kova työ siinä lahkeiden lyhentämisessä kun oon lyhyt mutta lasten osastolta ei kuitenkaan mulle löydy.


    • *pyyhkii silmiään* Nukuin neljä tuntia päikkäreitä. Flunssanpoikanen yrittää hyppiä silimille :( Onneksi huomenna perjantai.

      En tykkää ryysiksestä, ikinä ole tykännyt. Ruuhka-aikoina en mene kauppoihin ellei ole ihan pakko.
      En myöskään tykkää äheltää sovituskopeissa ja ihmettelen sangen suuresti miten jotkut jaksavat ja viitsivät olla vaateostoksillakin koko päivän.

      • Meriläinen

        Paras lääke silloin kun flunssa on vasta tulossa on uni ja juominen.
        Mustaherukka mehua hunajalla, ja sitten valkosipulia.
        Mutta kun yksin asuvana olen huomannut, että just että antaa itsensä levätä mahdollisimman paljon, niin olen aina nopeammin terve kun ne jotka joutuu koko ajan tekemään toisten eteen.


    • mistään tungoksesta, jonottamisesta, messuista enkä festareista.
      Kaupungilla olosta en tykkää, paitsi Pariisissa ja Iiasta.
      Mieluimmin haluasin limusiinin ja oman autonkuljettajan, joka kuljettaisi toiveitteni mukaan pakasta A paikkaan B. Kuljettaja tietysti toimisi seuralaisena, joka kantaa ostokset ja toimii makutuomarina. Hyvä jos hän omaisi loistavan yleissivistyksen ja lähtisi myös taidenäyttelyihin, konserteihin, elokuviin ja teatteriin.

      • et ihan perusshoppailuun tyydykään :))

        Yksi paikka on missä mä viihdyn shoppailemassa, jos on paljon aikaa. Tykkään romuta kirppareilla.


      • TaikisN kirjoitti:

        et ihan perusshoppailuun tyydykään :))

        Yksi paikka on missä mä viihdyn shoppailemassa, jos on paljon aikaa. Tykkään romuta kirppareilla.

        Kirppareilla on tunnelmaa:) Aarteiden metsästys on kuin olisi pienessä adrenaalipöllyssä. Pupilit laajenee, silmissä vilistää, kädet hikoavat ja pulssi kiihtyy. Tingatessa taas voi käyttää kaikki mahdolliset keinot. Esim:
        -voi harmi, kun täs on toi särö.....on jäänyt tahra tuohon ...ei taida lähtä tahranpoistoaineella.....Tuosta on rispaantunut.....(välin aina hyvä haistella) hyh* eikait ole missään homeisessa kellarissa säilytetty...jne...

        Tässäkin olisi aihe mehevään kirjoituskisaan! * kunhan vinkkasin*


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Kirppareilla on tunnelmaa:) Aarteiden metsästys on kuin olisi pienessä adrenaalipöllyssä. Pupilit laajenee, silmissä vilistää, kädet hikoavat ja pulssi kiihtyy. Tingatessa taas voi käyttää kaikki mahdolliset keinot. Esim:
        -voi harmi, kun täs on toi särö.....on jäänyt tahra tuohon ...ei taida lähtä tahranpoistoaineella.....Tuosta on rispaantunut.....(välin aina hyvä haistella) hyh* eikait ole missään homeisessa kellarissa säilytetty...jne...

        Tässäkin olisi aihe mehevään kirjoituskisaan! * kunhan vinkkasin*

        pidetään matalaa profiilia kisojen suhteen vähän aikaa.... *nauraa leveästi*

        Just samanlaisia tuntemuksia kirppreilta, etsimisen iloa ja löytämisen riemua. Minusta Judge sanoi palstalla jossakin kohden viisaasti (en muista missä asiayhteydessä) että toisen roska on toisen aarre. Pätee kirpparitavaroihin eriomaisesti.


      • Meriläinen

        noin suurellisesti voisin minäkin tykätä shoppailusta ja jos vielä mukana on samankokoinen ihminen täysin ja muutenkin samanlainen joka sitten kokeilee ne vaatteet mun puolesta, niin mikäs siinä.
        Kuljettaja tietysti toimii sitten myös kavaljeerina joka paikassa on käytössä kun tarviin ja mihin tarviin mutta poissa silmistä silloin kun en tarvii. :))


    • pirpzuzeiccu

      mielestä on aina ärsyttävää olla tungoksessa, oli se sitten kauppa tai markkinat. Tuntuu, että kaikki on aina mun tiellä ja vastaavasti tuntuu, että olen itse kaikkien tiellä. Vaikea keskittyä tutkimaan mitään kiinnostavaa, jos on tungosta. Sitten tuosta taustamusiikista. Kyllä se on aika turhaa huudella metelissä yhtään mitään.

      • Meriläinen

        kaikki shoppailua rakastavat ihmiset löytyy kun täältä ei kauheesti ole kuulunut "Jee Jee shoppailemaan " huutoja ;))


      • Meriläinen kirjoitti:

        kaikki shoppailua rakastavat ihmiset löytyy kun täältä ei kauheesti ole kuulunut "Jee Jee shoppailemaan " huutoja ;))

        ne on varmaan shoppailemassa, eivät nökötä rauhassa kotona koneillaan vaan hilluvat kauppojen väentungoksissa :))


      • Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

        ne on varmaan shoppailemassa, eivät nökötä rauhassa kotona koneillaan vaan hilluvat kauppojen väentungoksissa :))

        keksitkin :))
        Mulle sopii tälläinen yhteydenpito, hiljaista ja rauhallista,,,, nii joskus :))


      • Meriläinen kirjoitti:

        keksitkin :))
        Mulle sopii tälläinen yhteydenpito, hiljaista ja rauhallista,,,, nii joskus :))

        nautin yksinolosta useimmiten. Tällainen virtuaaliyhteydenpito on miellyttävän hiljaista :) Mitä nyt joskus yksin ääneen tyrskii, kun joku heittää palstalle nauruhermoja kutkuttavaa tekstiä.


      • xxxyyy
        Meriläinen kirjoitti:

        kaikki shoppailua rakastavat ihmiset löytyy kun täältä ei kauheesti ole kuulunut "Jee Jee shoppailemaan " huutoja ;))

        ollut tilipäivä ihan äsken joten ostamassa satavarmaan ovat.


      • Meriläinen
        xxxyyy kirjoitti:

        ollut tilipäivä ihan äsken joten ostamassa satavarmaan ovat.

        viimeset kaupat kiinni, eiköhän kohta kotiudu jo.


    • Alan jo nähdä painajaisia kauppojen joulunalusruuhkista! :((

      • Meriläinen

        jouluna käydä sen enempää kun muulloinkaan.
        Hyvin järjestelty homma; Lahjat ajallaan niin saa olla vapaana niistä. Laatikot puolivalmiiksi pakkaseen ennen joulua, ei tule siitä hässäkkää.
        Ja koska vapaat sattuu juuri ennen joulunpyhiä niin ei ole siivouksen kanssakaan mitään hätää.
        Tänä vuonna on hyvin organisoitu joulu.
        Ja kun itellä ei ole hätää niin mitäpä sitä muista, ottaa omat tavarat nopsaan ja lähtee kotiin jättää toiset kärsimään.


    • Onko näin

      Joo, ei kannanata mennä minnekään. Siellä ulkona on mahdollisuus että löytyy elämä, parasta pysyä tietsikan ääressä.

      • Meriläinen

        elämäänsä meteliä ja kauheesti ihmisiä, mie en kuulu niihin.
        Sanotaan että "ei ystäviä ole koskaan liikaa", outo ajatus. Jos on sata ystävää ja kaikki ei tule keskenään toimeen kuinka kerkiää yksi ihminen hoitaa kaikki suhteensa?
        Monesti ihmisten kerääminenkin on pakoa, pakoa itsestä ja omasta olosta.
        Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa, kun ei tarvi olla koko ajan tekemisissä.
        Toisekseen ennen palstoja istuin tv:n ääressä, siirryin vain koneesta toiseen, ja tämä on huomattavasti hauskempaa.


      • xxxyyy

        Vastahan mä viime vuonna ulkona kävin eikä sieltä mitään elämää löytynyt. Sanot vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe