Milloin Simpsoneiden 13. tuotantokausi ilmestyy DVD:nä?

ahtahi

Olen viime keväästä alkaen katsonut Simpsoneiden vanhoja jaksoja. Aloitin viime keväänä ekasta tuotantokaudesta ja eilen tuli 12. kauden vikat jaksot katsottua. DVD-bokseina on ilmestynyt vain 12 ekaa tuotantokautta. En löytänyt Wikipediasta enkä mistään muustakaan tietolähteestä tietoa 13. kauden ilmestymisajankohdasta. Osaako täällä joku sanoa, että milloin Simpsoneiden 13. tuotantokausi ilmestyy Suomessa DVD-muodossa? Aion ostaa sen heti ensimmäisen tilaisuuden tullen. Olen kiitollinen, jos vastauksia tulee.

11

2272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulla 3

      Saa nähdä tuleeko vasta vuonna 2012 ei tiotoa

      • homerhomeboy

        Huhu on että 13. kausi julkaistaan elokuussa 2010..


      • tuotantokausi
        homerhomeboy kirjoitti:

        Huhu on että 13. kausi julkaistaan elokuussa 2010..

        Usein uusi tuotantokausi on tullut vuoden lopussa.


      • qwerty7

        No ei varmana tule vasta sillon! Ei niissä ole koskaan mitään 3 vuoden välejä ole ollut! Varmaan tulee tänä vuonna! Siis pikemminkin varmastikkin tulee! Mutta kuukauden, vai viiden kuukauden päästä, jne, sitä ei tiedä.


    • sjrurb

      eli onko nyt niin, ettei edes rahalla voi tilata mistään valmiiksi suomeksi tekstitettyjä simpsoneita 13. tuotantokaudasta eteenpäin ??

      • qwerty7

        http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=74150&lang=fi&subsite=movies&&ref=

        No tuolta löysin! Ihan suomeksi vielä tekstitettynä! Ei vitsi meikä tilaa! Tai jotenkin on pakko saada!


      • Iidsukka

      • ZIISUS----.....
        Iidsukka kirjoitti:

        Suomeen syyskuussa. Olisko ollut 10 pv ja amerikkaa 28.8.

        Jumalauta että on kallis taitaa mennä osto ensi vuoden puolelle että saa halvemalla:(((


      • oikeassa
        ZIISUS----..... kirjoitti:

        Jumalauta että on kallis taitaa mennä osto ensi vuoden puolelle että saa halvemalla:(((

        Mikä vitun kallis toi sun mielestä on? Alle 50! 45 egee oisko ollu! Ootko vähän sekopää? Muut on ollu uutena jtn 60 euroa!


    • dvfgd

      Aina on tullut Elo-Joulu kuussa noi kauet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe