on Miikan ex-vaimo??
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1736520
Sara Polvijärvi
9
2693
Vastaukset
- vitullapäähänlyötö on
eikö se miikan vaimo ollu joku muu näkänen ja niminen
- takkari
..ja yhteen tullaan. Tyypillistä Salkkareiden tyyliä...
- mietinkin...
kun katoin uusinnat. Voi hemmetin hemmetti... vähän liian paksua jo. Taiteiljan alastonmalli löytyy porraskäytävästä ja lääkärin vaimo yllättäen kulman takaa. Tosi tylsältä näyttää tämä syksy...............................................
- sgkkhk
mietinkin... kirjoitti:
kun katoin uusinnat. Voi hemmetin hemmetti... vähän liian paksua jo. Taiteiljan alastonmalli löytyy porraskäytävästä ja lääkärin vaimo yllättäen kulman takaa. Tosi tylsältä näyttää tämä syksy...............................................
Ei ole Sara se Miikan ex-vaimo. Katariina Mäkelä (es. Jasmin Hamid) tulee kuvioihin vasta 17.11. eli reilun kuukauden päästä.
- mietinkin...
sgkkhk kirjoitti:
Ei ole Sara se Miikan ex-vaimo. Katariina Mäkelä (es. Jasmin Hamid) tulee kuvioihin vasta 17.11. eli reilun kuukauden päästä.
se Sara tuntee siitä talosta, kun sinne päin tiiraili.
- Tanjan kohtalo kauhistuttaa
mietinkin... kirjoitti:
se Sara tuntee siitä talosta, kun sinne päin tiiraili.
Sara olisi Tanjan oikea tytär, jonka hän luovutti pienenä pois. Olisi hyvä jos paljastuisi, ettei Juulia ollut oikeasti Tanjan tytär. Ehkäpä tytöt olisivat vaihtuneet synnytyslaitoksella niin, että Juulia annettiin vahingossa Tanjan tyttärenä adoptoitavaksi ja Sara kasvoi Juulian biologisten vanhempien lapsena. Sitten Sara olisi saanut jollain tavalla selville, ettei hän ole vanhempiensa biologinen lapsi ja alkanut etsiä oikeita vanhempiaan.
Muistaakseni Juulialla oli vain yksi munuainen. Tila saattoi olla periytyvä. Ehkäpä naisella, jota Sara luuli äidikseen oli sama vaiva. Sitten Saran äiti olisi tarvinnut munuaisensiirron, mutta kuoli kun ei löytynyt sopivaa munuaista eikä Sara kelvannut luovuttajaksi. Samalla olisi paljastunut, ettei Sara ollut äitinsä biologinen tytär. Äitinsä kohtalon vuoksi Sara olisi opiskellut sairaanhoitajaksi ja alkanut etsiä biologisia vanhempiaan. Nyt hän olisi lopulta päässyt biologisen äitinsä Tanjan jäljille. Saran biologiseksi isäksi taas voisi paljastua Tanjan oma ex-mies eikä se raiskaaja kansanedustaja. Se, että Tanjan raiskanneen kansanedustajan munuainen sopi Juulialle voisi olla pelkkää sattumaa, jolla hämättiin katsojia. Minä todella toivoisin tällaista juonenkäännettä. Se oli jotenkin liian kamalaa, kun Tanja menetti molemmat lapsensa.
- jotenkin
asiaan liittyyy..............
- Toetoe_
Sara on Miikan exän Katariinan hyvä ystävä.Miika ja Sarahan tuntevat toisensa Jenkeistä,Sara oli sairaanhoitajana samassa sairaalassa ku Miika lääkärinä.Ja toi Sarahan kertoi Jennille että Miika petti Katariinaa.Mistä vetoo et se nainen kenen kanssa Miika petti Katariinaa on just toi Sara?
- saraonHOT
Mun mielestä tuo Saran aika Salkkareissa eli syksy 2009 oli hyvää aikaa, se toi mielenkiintoa sarjaan. Harmillista kun Katariina tappoi Saran. Ja tää on siis mun mielipide :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305742Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144334Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522941Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391539Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2251184- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161