on Miikan ex-vaimo??
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1736520
Sara Polvijärvi
9
2847
Vastaukset
- vitullapäähänlyötö on
eikö se miikan vaimo ollu joku muu näkänen ja niminen
- takkari
..ja yhteen tullaan. Tyypillistä Salkkareiden tyyliä...
- mietinkin...
kun katoin uusinnat. Voi hemmetin hemmetti... vähän liian paksua jo. Taiteiljan alastonmalli löytyy porraskäytävästä ja lääkärin vaimo yllättäen kulman takaa. Tosi tylsältä näyttää tämä syksy...............................................
- sgkkhk
mietinkin... kirjoitti:
kun katoin uusinnat. Voi hemmetin hemmetti... vähän liian paksua jo. Taiteiljan alastonmalli löytyy porraskäytävästä ja lääkärin vaimo yllättäen kulman takaa. Tosi tylsältä näyttää tämä syksy...............................................
Ei ole Sara se Miikan ex-vaimo. Katariina Mäkelä (es. Jasmin Hamid) tulee kuvioihin vasta 17.11. eli reilun kuukauden päästä.
- mietinkin...
sgkkhk kirjoitti:
Ei ole Sara se Miikan ex-vaimo. Katariina Mäkelä (es. Jasmin Hamid) tulee kuvioihin vasta 17.11. eli reilun kuukauden päästä.
se Sara tuntee siitä talosta, kun sinne päin tiiraili.
- Tanjan kohtalo kauhistuttaa
mietinkin... kirjoitti:
se Sara tuntee siitä talosta, kun sinne päin tiiraili.
Sara olisi Tanjan oikea tytär, jonka hän luovutti pienenä pois. Olisi hyvä jos paljastuisi, ettei Juulia ollut oikeasti Tanjan tytär. Ehkäpä tytöt olisivat vaihtuneet synnytyslaitoksella niin, että Juulia annettiin vahingossa Tanjan tyttärenä adoptoitavaksi ja Sara kasvoi Juulian biologisten vanhempien lapsena. Sitten Sara olisi saanut jollain tavalla selville, ettei hän ole vanhempiensa biologinen lapsi ja alkanut etsiä oikeita vanhempiaan.
Muistaakseni Juulialla oli vain yksi munuainen. Tila saattoi olla periytyvä. Ehkäpä naisella, jota Sara luuli äidikseen oli sama vaiva. Sitten Saran äiti olisi tarvinnut munuaisensiirron, mutta kuoli kun ei löytynyt sopivaa munuaista eikä Sara kelvannut luovuttajaksi. Samalla olisi paljastunut, ettei Sara ollut äitinsä biologinen tytär. Äitinsä kohtalon vuoksi Sara olisi opiskellut sairaanhoitajaksi ja alkanut etsiä biologisia vanhempiaan. Nyt hän olisi lopulta päässyt biologisen äitinsä Tanjan jäljille. Saran biologiseksi isäksi taas voisi paljastua Tanjan oma ex-mies eikä se raiskaaja kansanedustaja. Se, että Tanjan raiskanneen kansanedustajan munuainen sopi Juulialle voisi olla pelkkää sattumaa, jolla hämättiin katsojia. Minä todella toivoisin tällaista juonenkäännettä. Se oli jotenkin liian kamalaa, kun Tanja menetti molemmat lapsensa.
- jotenkin
asiaan liittyyy..............
- Toetoe_
Sara on Miikan exän Katariinan hyvä ystävä.Miika ja Sarahan tuntevat toisensa Jenkeistä,Sara oli sairaanhoitajana samassa sairaalassa ku Miika lääkärinä.Ja toi Sarahan kertoi Jennille että Miika petti Katariinaa.Mistä vetoo et se nainen kenen kanssa Miika petti Katariinaa on just toi Sara?
- saraonHOT
Mun mielestä tuo Saran aika Salkkareissa eli syksy 2009 oli hyvää aikaa, se toi mielenkiintoa sarjaan. Harmillista kun Katariina tappoi Saran. Ja tää on siis mun mielipide :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514