kertoi että kaikki ihmiset ovat Jumalalle yhtä arvokkaita. Onkohan näin? Paljon olen lukenut uskossaoloaikanani Raamatusta ja muista helluntailaisten kirjoista uskonmarttyyreistä.
Minulle tuli viesti s-postiin jossa sanotaan mm.näin:
"Vuoden 2009 aikana useita ihmisoikeusaktivisteja on murhattu Venäjällä ja Tsetseniassa. Amnesty pitää välttämättömänä, että ihmisoikeusaktivistien, toimittajien ja lakimiesten murhat selvitetään eikä viranomaisten mahdollista osuutta rikoksiin jätetä tutkimatta."
http://www.emaileri.fi/g/l/14036/736571/26066/158156/1
... Jos tuo ei toimi niin amnestyn sivuilta voi ostaa StopMurders-hupparin...
Betsy07 tuolla
6
107
Vastaukset
- betsyn kaveri
niin sinä kuin minä ja se joka tämän lukee.
Luotetaan Jumalaan ja pidetään Hänen arvostustaan tärkeimpänä.
Jooko?
Rakkaudella sinua siunaten Jeesuksessa. * Hänessä me olemme kaikki kutsutut Jumalan yhteyteen, mutta asia ei ole automaattinen, että olsimme ilman muuta otolliset Jeesuksen täden?
* Meidän itsemme on vaan tehtävä uskon ratkaisu, uskommeko Jeesuskeen , vaiko emme.
* Kun me tunnstamme Hänet, Jumalan ja ihmisten edessä, saamme syntimme anteeksi, olkoot mitä syntejä tahansa, kaikki synnit on sovitetut Jeesuksen veressä ja nimessä. Omista tämä sydämen uskolla, Jeesus antaa pelastavan usko sydämeesi, ja sinä uudestisynnyt elävään uskoon. Näin helppoa ja yksikertaista se on. Usko ainoastaan. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun, sano Herra Jeesus!- leahim
Onnittelut Tomumaja!
leahim kirjoitti:
Onnittelut Tomumaja!
Anteeksi, mutta sinä aiheutat hämminkiä nyt.. vastaat minulle tarkoitettuun viestiin =(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37229Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3821991Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2661702Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291653Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2911372- 731112
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61799- 47786
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749