14v:llä ei rintoja

julia.heekoski

mulla ei ole rintoja ja lääkärikin on varmistanut asian että mulle ei kasva koskaan rintoja vaikka olenkin 2 kiloa liikakiloinen,joten kysyisin että tehdäänkö 14 vuotiaalle rintojensuurennusleikkausia,kun se on varmistettu et rinnat eivät kasva?

20

3319

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      Mitä lääkäri sanoi syyksi, ettei sinulle muka koskaan rintoja kasvaisi? On tooooodelllllla harvinaista, että niin kävisi...

      Itse olin hieman ylipainoinen ja silti täysin lauta 18-vuotiaaksi asti, jolloin hieman enemmän muotoja alkoi kuitenkin kehittymään. Nyt 26-vuotiaana olen huomattavasti hoikistunut ja minulla silti on kivat, vaikkakin pienet (A-B) rinnat. Ei nyt vielä kannata luovuttaa.

      Ainakaan allae 16-vuotiaille ei kukaan lääkäri suostu tekemään leikkausta, ja monet haluavat siltikin odottaa sen maagisen 18-v-rajan ohi, koska naisen kroppa muuttuu vielä parikymppisenäkin.

      • julia.tissitön

        lääkäri sanoi että kun mulla on alkanu menkat jo niin aikasin ja kuukautis kierre ja kaikki on jo säännölliset joten on hyvin mahdollista että ne jää tuohon kokoon.Ja mulla on tullut vain nännit esiin ei mitään muuta rintaa :( ja joudun kyllä odottaa mutta olen jo odottanu 3 vuotta. Ja mulle on joka ikisen kaupan pieninkin rintsikka liian iso


      • ex-lauta
        julia.tissitön kirjoitti:

        lääkäri sanoi että kun mulla on alkanu menkat jo niin aikasin ja kuukautis kierre ja kaikki on jo säännölliset joten on hyvin mahdollista että ne jää tuohon kokoon.Ja mulla on tullut vain nännit esiin ei mitään muuta rintaa :( ja joudun kyllä odottaa mutta olen jo odottanu 3 vuotta. Ja mulle on joka ikisen kaupan pieninkin rintsikka liian iso

        Mulla oli samantyypinen tilanne. Mulla oli alkanut menkat 12-v:na, ja 16-v:na ei rinnat olleet kehittyneet. Laitettiin ihan suomalaisella klinikalla silikonit 16-v:na. Nyt 30-vuotiaana sain niistä tarpeekseni ja ne poistettiin. Ja yllätys yllätys- jäljelle jäi B-kuppi. Olen edelleen hoikka, eli kyse ei ole painosta. Odota ainakin kaksikymppiseksi.


      • juhulia
        ex-lauta kirjoitti:

        Mulla oli samantyypinen tilanne. Mulla oli alkanut menkat 12-v:na, ja 16-v:na ei rinnat olleet kehittyneet. Laitettiin ihan suomalaisella klinikalla silikonit 16-v:na. Nyt 30-vuotiaana sain niistä tarpeekseni ja ne poistettiin. Ja yllätys yllätys- jäljelle jäi B-kuppi. Olen edelleen hoikka, eli kyse ei ole painosta. Odota ainakin kaksikymppiseksi.

        yritän jaksaa odottaa :)


      • edellinen kirjoittaja
        julia.tissitön kirjoitti:

        lääkäri sanoi että kun mulla on alkanu menkat jo niin aikasin ja kuukautis kierre ja kaikki on jo säännölliset joten on hyvin mahdollista että ne jää tuohon kokoon.Ja mulla on tullut vain nännit esiin ei mitään muuta rintaa :( ja joudun kyllä odottaa mutta olen jo odottanu 3 vuotta. Ja mulle on joka ikisen kaupan pieninkin rintsikka liian iso

        No mulla alkoi menkat säännöllisinä jo 12-vuotiaana, ja pelkät nänninpihat kasvoi hieman (ei nännit, eikä rinnat), mutta kas vain... kyllä ne tissit putkahti tarpeeksi esiin siinä parikymppisenä, eli sinuna en kuitenkaan hätäilisi. En minäkään pienimpiä liivejä täyttänyt pitkään aikaan, mutta pidimpä niitä kuitenkin (lisäilin fylliä), ja saipa ne rumasti törröttävät nänninpihat hieman piiloon. Niin, ja mulla on todettu myöhemmin tubulaariset rinnat, eli ovat vielä eripariakin, eikä näillä kyennyt imettämään kunnolla, mutta kyllä nämä ihan rinnoilta näyttävät nyttenkin, vaikkeivat isot olekaan.

        Sinuna odottaisin vielä, jahka kehosi kehittyy muutenkin (esim kasvat pituutta ja hoikistut), niin ei tarvitse muutaman vuoden päästä olla vaihtamassa silikoneja, jotka eivät sen ajan kroppaasi sovikaan!


      • julia.heekoski
        edellinen kirjoittaja kirjoitti:

        No mulla alkoi menkat säännöllisinä jo 12-vuotiaana, ja pelkät nänninpihat kasvoi hieman (ei nännit, eikä rinnat), mutta kas vain... kyllä ne tissit putkahti tarpeeksi esiin siinä parikymppisenä, eli sinuna en kuitenkaan hätäilisi. En minäkään pienimpiä liivejä täyttänyt pitkään aikaan, mutta pidimpä niitä kuitenkin (lisäilin fylliä), ja saipa ne rumasti törröttävät nänninpihat hieman piiloon. Niin, ja mulla on todettu myöhemmin tubulaariset rinnat, eli ovat vielä eripariakin, eikä näillä kyennyt imettämään kunnolla, mutta kyllä nämä ihan rinnoilta näyttävät nyttenkin, vaikkeivat isot olekaan.

        Sinuna odottaisin vielä, jahka kehosi kehittyy muutenkin (esim kasvat pituutta ja hoikistut), niin ei tarvitse muutaman vuoden päästä olla vaihtamassa silikoneja, jotka eivät sen ajan kroppaasi sovikaan!

        mäki tiiän tubulaari-rinnoista mun mielestä mulla on samalaiset ku tubulaarit on. Ja oon jo mun pysyvässä pituudessa ollut jo yli vuoden ja en kyllä usko että hoikistun koska suvussa on paljon ylipainoa ja oon itsekin ylipainonen. Ja 20-vuotiaaksi mulla on vielä 6 vuotta aikaa enkä jaksa odottaa ja en mä mitään yli-isoja silikoneja laittaisikaan,laittaisin ehkä b-kupin kooksi.


      • ne kasva
        julia.heekoski kirjoitti:

        mäki tiiän tubulaari-rinnoista mun mielestä mulla on samalaiset ku tubulaarit on. Ja oon jo mun pysyvässä pituudessa ollut jo yli vuoden ja en kyllä usko että hoikistun koska suvussa on paljon ylipainoa ja oon itsekin ylipainonen. Ja 20-vuotiaaksi mulla on vielä 6 vuotta aikaa enkä jaksa odottaa ja en mä mitään yli-isoja silikoneja laittaisikaan,laittaisin ehkä b-kupin kooksi.

        Huhhuh sanon minä! Ei kaksi kiloa ylipainoa ole vielä mitään, olet oikeastaan normaalipainoinen. Eihän siinä tarvitse jättää kuin muutama cokispullo ja hampurilainen väliin niin sekin vähä on hävinnyt (ja ne energiajuomat vasta ovatkin salakavalia lihottamaan).

        Uskoisin että rintasi kasvaa vielä ja tuo haluamasi B-kuppi on aivan mahdollinen luonnostaankin. Mikäli hankit aikanaan lapsia, sieltä ne lopulliset rinnat vasta kasvaa.

        Odota rauhassa ja älä missään tapauksessa pidä itseäsi liikalihavana!


    • vaan iloitse itsestäsi

      Rintasi todennäköisesti kasvavat aikuistumisen myötä ja viimeistään siinä vaiheessa kun hankit lapsia.

      On hyvä myös muistaa, että maailmassa on pilvin pimein miehiä ja poikia, jotka nimenomaan pitävät pienirintaisista naisista. Mitkään vakavammat suhteet eivät myöskään ole kiinni rintojesi kuppikoosta vaikka silikoneista haaveilevat niin tuntuvat kuvittelevankin.

      Eräs pluspuoli pienissä rinnoissa on myös se, etteivät ne ala roikkua vyötärön tienoilla kuten käy ennen pitkää kaikille isorintaisille naisille...

      • julia.heekoski

        voihan sitä unelmoida että ne kasvais ja sais sellaisen miehen joka pitää pienistä rinnoista
        ja yritän jaksaaa odottaa


    • jaag

      Mun rinnat olivat koko teini-iän todella pienet (AA tai A). Vasta n. 24-vuotiaana rintani kasvoivat itsestään kokonaisen kuppikoon (nyk. B), vaikka paino ei muuten noussut. Eli malta odottaa vielä kymmenen vuotta, sitten vasta näet lopullisen kokosi. Ja sanotaan nyt vielä sekin, että rintojen koolla ei mielestäni ole mitään väliä, minulla on ollut useita poika/miesystäviä, jotka ovat kaikki tykänneet tisseistäni niiden koosta tai muodosta huolimatta. Ja itse tykkään tietenkin vartalostani riippumatta siitä, mitä muut sanovat tai eivät sano.

      • julia.heekoski

        en mä oikeesti jaksa odottaa. Oon odottanu jo 3 vuotta ja se oli jo ikuisuus,joten miten muka jaksan odottaa vielä kymmenen vuotta. Ja mun mielestä rinnat ovat tärkeät ja niillä on väliä ainakin mulle,koska se on se joka tuo seksikkyyttä ja naisellisuutta,jota mulla ei ole


      • vaan jaksaa
        julia.heekoski kirjoitti:

        en mä oikeesti jaksa odottaa. Oon odottanu jo 3 vuotta ja se oli jo ikuisuus,joten miten muka jaksan odottaa vielä kymmenen vuotta. Ja mun mielestä rinnat ovat tärkeät ja niillä on väliä ainakin mulle,koska se on se joka tuo seksikkyyttä ja naisellisuutta,jota mulla ei ole

        Ainakin muutama vuosi kannattaa odottaa, vaikka ei kymmentä vuotta jaksaisikaan. Ala-ikäisenä rintojen suurennusleikkaukseen pääsy on vaikeaa. Siksi kannattaisi odottaa ainakin tuohon 18 ikävuoteen saakka, silloin jo näkee onko rinnat kasvanut yhtään. Viimeistään tässä vaiheessa kannattaa aloittaa kirjanpito mitoista. Minäkin olen seurannut omia mittojani ja painoani kohta kuusi vuotta. Taulukosta tietokoneelta voi tarkistaa miten painoni ja mittani ovat suhteutuneet vuosien varrella. Sieltä olen pystynyt seuraamaan mm. rintojeni kasvua.


      • julia.heekoski
        vaan jaksaa kirjoitti:

        Ainakin muutama vuosi kannattaa odottaa, vaikka ei kymmentä vuotta jaksaisikaan. Ala-ikäisenä rintojen suurennusleikkaukseen pääsy on vaikeaa. Siksi kannattaisi odottaa ainakin tuohon 18 ikävuoteen saakka, silloin jo näkee onko rinnat kasvanut yhtään. Viimeistään tässä vaiheessa kannattaa aloittaa kirjanpito mitoista. Minäkin olen seurannut omia mittojani ja painoani kohta kuusi vuotta. Taulukosta tietokoneelta voi tarkistaa miten painoni ja mittani ovat suhteutuneet vuosien varrella. Sieltä olen pystynyt seuraamaan mm. rintojeni kasvua.

        sopiva ikä mennä siihe leikkaukseen jos rintani eivät ole kasvaneet ollenkaan 18-vuotiaanakaan?


    • ---------------

      Jotkut pojat tykkää "vähän nuoremmasta lookista" =) Pienirintaiset muijat on just kauniita mun mielestä, pyydä hormoonilääkitystä jos ei puberteetti ala ajoissa. Estrogeeni lääkitys...

      • kaikkea saa

        Ei se estrogeeni ole mikään autuaaksi tekevä ja rintoja kasvattava. Rinnat eivät vaan kasva vaikka hormoneja olisi kuinka jos perintötekijät niin vaikuttavat. Estrogeeni auttaa vain jos hormonitoiminta on vajaata ja rintojen kehittymättömyys johtuu siitä. Jos kuukautiset tulee normaalisti ja karvoituskin alkaa olla naismainen, hormonit ovat todennäköisesti riittävät. Mutta ennen mitään hormonihoitoja on otettava laboratoriokokeet. Jos vajausta todetaan, hoitotapa lienee E-pillerit.


      • julia.heekoski
        kaikkea saa kirjoitti:

        Ei se estrogeeni ole mikään autuaaksi tekevä ja rintoja kasvattava. Rinnat eivät vaan kasva vaikka hormoneja olisi kuinka jos perintötekijät niin vaikuttavat. Estrogeeni auttaa vain jos hormonitoiminta on vajaata ja rintojen kehittymättömyys johtuu siitä. Jos kuukautiset tulee normaalisti ja karvoituskin alkaa olla naismainen, hormonit ovat todennäköisesti riittävät. Mutta ennen mitään hormonihoitoja on otettava laboratoriokokeet. Jos vajausta todetaan, hoitotapa lienee E-pillerit.

        Olen kysyny että E-pillerit eivät auta ollenkaan rintojen kehitykseen ja mun puberteetti on alkanut jo 12 vuotiaana ja oon jo 14 vuotias.


    • voihaaaan

      mä oon 14 vuotias eikä mulla oo oikeestaa yhtää rinnat kehittyny, mut eipä oo menkatkaa vielä alkanu. Mutta tuntuu lapselliselta kun ei oo rintoja! :(

    • pula-ajan missi

      Mun rinnat eivät kasvaneet, vaikka ikää tuli ja 3 lasta tein ja imetin. Päinvastoin kutistuivat entisestään. Nuorena oli pieni a-kuppi(75) ja viime kesänä toinen rinta oli liian pieni aa -kuppiin ja toinen oli aa -kuppiin sopiva.Lihoin vähän, n 4kg ja tulos on se että toinen oli aa ja toinen pieni a. Kaikilla ei rinnat kasva YHTÄÄN 16 v jälkeen. Olen myös painanut 70kg, jolloin olin todella ylipainoinen(160cm) ja silloinkaan rinnat eivät kasvaneet suhteessa, vain sivuihin eli kylkiin tuli lisää läskiä.

    • Kyllä se on niin että rinnat kasvavat ja kehittyvät vielä parikymppiseksi asti.. Itse oon 22-vuotias ja mulla kehittyi oikeastaan vaan toinen rinta, siksi silarit nykyään. Minulla ukko rakasti mun aikaisempiakin rintoja jotka olivat kokoa 75A, toinen rinta ei edes sitä. Älä missään nimessä mene silikooneja ottamaan sen takia, että pojat huomaisi, koska vanhempana alat sitten ehkä katumaan. Odota rauhassa sinne parikymppiseksi, ehkä ennen sitä tapaat jonkun pojan joka rakastaa sinua ihan semmoisena kuin olet.. Sitten ehkä huomaat että et mitään silikooneja tarvitse. :)

      Sinulla on loppuelämä aikaa olla nainen ja näyttää siltä, nauti vielä tuosta iästä, minä elin 14-15 kesäisenä elämäni (todennäköisesti) parasta aikaa, vaikka murkkuiän surut ja murheet tuppautuikin välillä masentamaan. :D En tiedä teistä muista, mutta minun mielestä 14-vuotias saa/on/pitää olla vielä lapsi, ei tuossa iässä pidä olla seksikäs.

      Minä aloin syömään 17-vuotiaana e-pillereitä ja ne saavat rintani turpoamaan.. Huomasi aina kun piti sen tauon niistä että kyllä eroa on.. Mutta sekin tietty riippuu aina ihmisestä. Menkkakipujen takia lähinnä omani hommasin.

      Muista, että 14-vuotias ei ole vielä nainen.. Minä en koe olevani sitä vielä nykyäänkään, usein toivoisi, että saisi olla vielä sinun iässäsi, älä stressaa niistä rinnoista, kyllä ne vielä kasvaa. Ja jos ei, sinulla on kyllä loppuelämä aikaa tienata leikkaukseen rahat ja mennä sinne. Nauti siitä mitä sinulla on, äläkä murehdi siitä mitä sinulla ei ole.. Näillä mennään. :)

    • Juuu......u

      Itse olen 12v ja rinnoissa vain pienet nuput. Juuri sellaiset, että varmasti T-paidan alta näkyy, mutta sellaiset, että kaikki rintsikat liian suuria. Silti käytän rintsikoita kokoa 60 aa, ne mulle aika sopivat kun suojaavat arkoja kohtia. Kyllähän se nolottaa kun ainoa rinnaton luokaltani olen, ja syntynytkin 3.1 eli melkein vuoden vanhempi kuin jotkut... Toinen nolo juttu on perseeni koko, pieni kuin mikäkin melooni...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe