gasp sopii isoille miehille!

Iso mies.

porukka ei kehtaa ostaa gaspin takkia ennenkuin on oikeasti iso ( n. 120-140kg ).

jos on oikeasti treenattu iso pulska äijä niin miksi niin moni ei silti kehtaa ostaa gaspin toppatakkia?

ihmeporukkaa.

itse olen ainakin treenattu, painan yli 130kg reippaasti, pena on kova ja massaa ja lihasta on

sen verran, että ei ole gaspin mittapuun mukaankaan takki liian iso mulle, joten olkaa

kateellisia kynikset.

ja jos olet 80kg luikkuniska ja sovitat suurinta gaspin takkia, niin se vaan roikkuu sun päälläs!
niinpä sä näytät linnunpoikaselta jolla on ylisuuri takki ja joka roikkuu polvissa.

että vedä sä pääs perseeseen joka luulet että kaikki näyttää treenatuilta gaspin toppatakki
päällä. syö paskaa imuri.

t. gasp takin omistaja.

vittu jaksa lukea tuollaista katkeran kyniksen urputusta kun selvästi sen kaikki tietää että
jos takki on liian iso, niin sen kyllä huomaa, se roikkuu päällä ja jalat on kuin tikut, samoin pää!

ostakaa dieettikynikset vaan niitä XL koon paitoja, jättäkää ne toppatakit meille 130kg ukoille :D

7

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+1

Harvoin edes tällä palstalla näkee noin typerää kirjoitusta!!! Vai oliko tarkoituksesi olla hauska???

• hu1k

Absoluuttisesti ajatellen on kaksi asiaa, jotka tekevät miehen: vaatteet ja rusketus. Itse pidän kolmea svetaria päällekäin, joskus myös gaspia, joka on ehdoton. Ja voiteilla saa todella luonnollisen näköisen rusketuksen.

• gaspin omistaja.
        hu1k kirjoitti:

Absoluuttisesti ajatellen on kaksi asiaa, jotka tekevät miehen: vaatteet ja rusketus. Itse pidän kolmea svetaria päällekäin, joskus myös gaspia, joka on ehdoton. Ja voiteilla saa todella luonnollisen näköisen rusketuksen.

3 svetaria päällekkäin? taidat olla alle 100kg poika.

itse pidän suurinta gaspin takkia ylläni, painan 130kg olen 180 pitkä. Ihan sama asia
        jos pukisin minkä tahansa toppatakin ylleni.
        aloittaja on oikeassa. kaikki joille gaspin takit on liian isoja, urputtavat täällä kateellisina. buhahaa!

• mtnrw
        gaspin omistaja. kirjoitti:

3 svetaria päällekkäin? taidat olla alle 100kg poika.

itse pidän suurinta gaspin takkia ylläni, painan 130kg olen 180 pitkä. Ihan sama asia
        jos pukisin minkä tahansa toppatakin ylleni.
        aloittaja on oikeassa. kaikki joille gaspin takit on liian isoja, urputtavat täällä kateellisina. buhahaa!

Ja sit sä heräsit hikisenä sängystä.

• 30v reeniä & 142kg
        mtnrw kirjoitti:

Ja sit sä heräsit hikisenä sängystä.

ani harvoin näkee paitoja,takkeja jotka menee 150cm rintakehän ympäri,jos jollain merkillä
        sellaisia on niin kertokaapa?
        gometal:isata sentään välillä löytänyt sellaisen ettei 'soi päällä'.

• Pikku-A

Tosiäijä vetää niskaansa armeijan puolijoukkue-teltan, ja ompeluttaa hihat isommiksi.

• Gaspis

Olet edennyt jo hyvälle tasolle harrastuksessasi, kun sonnustaudut Gaspin takkiin.

Mutta miten on jalkineidesi laita? Voimamies ei ole kunnon voimamies ilman Osiris-kenkiä, mielellään kaksia. Monesti bodareilla on 'suutarin lasten kengät' -ongelma kirjaimellisesti. Gaspin takki ei tee tosimiestä, jos perusta puuttuu. Osiriksen kengät kruunaavat komeuden. Ne ovat piste iin päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      57
      4614
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      155
      4224
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3862
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3820
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      47
      3648
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3478
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3031
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2885
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2706
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2420
    Aihe